gif
gif mobile
آنچه که باید درباره ی برند d&g بدانید

آنچه که باید درباره ی برند d&g بدانید

D&G که مخفف Dolce & Gabbana می باشد یک برند ایتالیاییست که همه ی ما حداقل برای یک بار هم که شده نام آن را شنیده ایم و یا لباسی با این برند خریداری کرده ایم. پادمیرا یکی از بزرگترین عرضه کننده ی انواع پوشاک زنانه و پوشاک مردانه در شمال کشور می باشد. ما در این مقاله قصد داریم شما را با تاریخچه و چگونگی شکل گرفتن این برند مشهور آشنا کنیم. تا انتهای این مقاله ما را دنبال کنید.

آنچه که باید درباره ی برند d&g بدانید

تاریخچه برند دولچه گابانا

همانطور که گفتیم، برند D&G مخفف Dolce & Gabbana می باشد و یک نام تجاری و یا برند ایتالیاییست که در زمینه تولید کالاهای لوکس و همچنین طراحی مد فعالیت دارد. اما پیش از آن که درباره ی برند D&G صحبت کنیم باید بدانید که ابتدا برند Dolce & Gabbana شکل گرفت و سپس برند D&G به وجود آمد. در واقع برند D&G  یکی از مشتقات برند Dolce & Gabbana است که در ادامه به آن خواهیم پرداخت.
دومنیکو دولچه و استفانو گابانا، دو موسس شرکت Dolce & Gabbana هستند که در سال 1985 میلادی این شرکتی که اکنون جزو معروف ترین و محبوب ترین برندهای دنیاست را در میلان تأسیس کردند. در واقع Dolce & Gabbana با افتتاح این برند، یک خانه ی مد لوکس ایتالیایی را به وجود آورده اند که امروزه یکی از رقبای سر سخت برندهای مشهوری همچون آرمانی، ورساچه و ... به شمار می رود. جالب است بدانید که سرمایه اولیه ی آن ها دو هزار دلار آمریکا بود و اکنون یکی از ثروتمندترین و قدرتمندترین مردان و طراحان ایتالیا محسوب می شوند. اما برند Dolce & Gabbana چگونه شکل گرفت؟ برای پاسخ به این پرسش باید به گذشته و سال های کودکی و نوجوانی دولچه و گابانا برگردیم. پادمیرا یکی از بزرگترین مراکز عرضه ی پوشاک با برند D&G در شمال کشور می باشد.

زندگینامه موسسین شرکت Dolce & Gabbana

برند D&G  که مخفف Dolce & Gabbana است، برگرفته از نام موسسین این شرکت است. یکی از این دو موسس، دومینیکو دولچه اهل سیسیل ایتالیا می باشد. دولچه در سال 1958 در یک خانواده ای که می توان گفت با مد و طراحی آشنایی داشتند بدنیا آمد. پدرش خیاط و مادرش فروشنده ی پوشاک و پارچه بود. طبیعتاً فرزندی که در این خانواده چشم به جهان باز کند، با رنگ و بوی پارچه خو گرفته و بزرگ می شود. پس امری بدیهی است اگر دومینیکو از کودکی به طراحی علاقه داشته تا حدی که در شش سالگی اولین طراحی خود را که یک شلوار مردانه بوده را انجام داده است. دومینیکو دولچه یکی از دو موسس شرکت Dolce & Gabbana، در جوانی تصمیم گرفت در زمینه ی علاقه ی شخصی خود که همان طراحی و مد بود به صورت آکادمیک تحصیل کند ولی دوره تحصیلی او چندان طولانی نشد چرا که گمان می کرد هر آنچه که در زمینه طراحی و مد نیاز دارد را آموخته و زمان آن رسیده تا طرح هایی را که در ذهن جوانش به وجود آمده بودند را پیاده سازی کند. جالب است بدانید که یکی از آرزوهای دومینیکو دولچه کار کردن برای برند Armani بود که خوشبختانه محقق نشد و ما امروز به لطف توانایی و خلاقیت او، یکی از معروف ترین برندهای طراحی را در بازار داریم.
برند D&G یا همان Dolce & Gabbana یک موسس دیگر نیز دارد به نام استفانو گابانا که اهل میلان ایتالیا می باشد. استفانو در سال 1962 برخلاف دومینیکو در یک خانواده ای که می توان گفت تقریباً هیچ ارتباطی با مد و طراحی نداشتند به دنیا آمد. پدرش در یک کارخانه چاپ و مادرش در یک خشکشویی مشغول به کار بودند. مسیری را که استفانو باید برای رسیدن به طراحی و مد طی می کرد بسیار سخت تر از مسیر دومینیکو بود. او در 15 سالگی به صنعت مد و طراحی علاقمند شد و تلاش کرد تا در این زمینه مطالعه کند و مطالب بیشتری را بیاموزد. تلاش او منجر به تحصیل در رشته طراحی در دانشگاه شد و توانست با مدرک طراحی فارغ التحصیل شود. فروشگاه اینترنتی پادمیرا انواع پوشاک زنانه و مردانه را با برند D&G عرضه می نماید. برای تماشای محصولات ما لطفاً اینجا کلیک کنید.

آنچه که باید درباره ی برند d&g بدانید1

تأسیس شرکت Dolce & Gabbana

دومینیکو دولچه و استفانو گابانا هر دو در سال 1980 در شرکت طراح معروفی به نام Giorgio Correggiari استخدام شدند. این دو جوان به عنوان دستیار طراح فعالیت خود را در آن شرکت شروع کردند و این آغاز آشنایی و همکاری بین دولچه و گابانا بود. پس از حدود دو سال آن ها تصمیم گرفتند کار در شرکت طراح معروف را رها کرده و برند خود را به وجود آورند. از این رو در سال 1982 دومینیکو دولچه و استفانو گابانا برای رسیدن به آرزوهای کودکی و نوجوانی خود، یک استودیو مشاوره طراحی تأسیس نمودند. جالب است بدانید که دومینیکو دولچه و استفانو گابانا در سال 1985 برای یک مراسمی که استعدادهای جدید را نمایش می داد انتخاب شده بودند و توانستند از این فرصت استفاده کنند تا لباس های بی نظیری را با طراحی خاصی ارائه دهند که بسیار مورد توجه همگان قرار گرفت. تقریباً می توان گفت زمان شکل گیری برند Dolce & Gabbana به پس از همین مراسم بر می گردد. درست وقتی که دولچه و گابانا به شهرت رسیده بودند توانستند برند خود را نیز وارد بازار نمایند.
با همت و پشتکار و همچنین خلاقیتی که داشتند توانستند در میان طراحان و صنعت مد خود را مطرح کنند و حرفی برای گفتن داشته باشند. آن استودیو مشاوره طراحی کوچک به یک شرکت طراحی و مد با نام Dolce & Gabbana تبدیل شد که امروزه بسیاری از کالاهای لوکس مانند پوشاک، کیف، کفش و ... را طراحی و تولید می نمایند تا جایی که اشخاص معروف و مشهور را نیز جذب خود کرده و برای آن ها لباس های خاص و منحصر به فردی را طراحی می کنند. اشتیاق آن ها به تولید لباس در همان زمان هم بسیار بود. آن ها برای هر یک از لباس ها داستانی در ذهن دارند و بر اساس همان داستان ها دست به تولیدشان می زنند. این امر البته در کنار بخت و اقبال خوبی که هر دوی آن ها دارند موجب شد که برندشان با وجود رقبای سرسختی همچون آرمانی و ورساچه بتواند سری از سرها درآورند و مخاطبان بسیاری را به خود جذب کنند.
از همان زمان آغاز، فعالیت این دو بسیار بود. در همان سال اول، کلکسیون لباس های زنانه ارائه دادند، سپس در اوایل دهه ۹۰ به لباس های مردانه روی آوردند و پس از آن اقدام به تولید عطر و ادکلن نمودند. آن ها با گذشت زمان فروشگاه های خود را در سطح جهانی گسترش دادند. نخستین فروشگاه پوشاک آنان در سال ۱۹۸۹ در توکیو ژاپن تاسیس شد. سپس در شهرهای میلان و هنگ کونگ نیز فروشگاه و بوتیک هایی افتتاح شد. آن ها اولین شعبه خود را سال ۱۹۹۹ در انگلستان تاسیس کردند. با گذشت زمان در کشور های دیگری هم فروشگاه خود را تاسیس کردند و امروزه فقط در کشور آمریکا شعبه های فراوانی دارند، شهرهایی همچون نیویورک، کالیفرنیا، لانگ آیلند، لاس وگاس، نوادا، میامی و فلوریدا، بورلی هیلز و نیویورک سیتی. پادمیرا با بیش از یک دهه فعالیت در زمینه پوشاک، ارائه دهنده ی انواع لباس های مردانه و زنانه با برند D&G  برای تمامی سلیقه ها می باشد.

آنچه که باید درباره ی برند d&g بدانید2

سبک طراحی شرکت Dolce & Gabbana

دولچه و گابانا هر دو متولد ایتالیا هستند پس بدیهی است که طرح های آن ها برگرفته از رسوم زادگاهشان یعنی ایتالیا باشد. آن ها با الهام گرفتن از ویژگی های زنان قوی و با اعتماد به نفس ایتالیایی، طرح های منحصر به فردی را ارائه داده اند که بسیار مورد توجه و استقبال مخاطبان قرار گرفته است. یکی از بارزترین و پرطرفدارترین ویژگی های Dolce&Gabbana، تنوع چشمگیر طراحی های این برند محبوب است. تا جایی که هر شخصی با هر سبک و سلیقه ای از هر جایی می تواند یک لباس مناسب خود را از آن جا تهیه کند. طراحان این برند با روشی هنرمندانه دائما سبک پوشش دوره های تاریخی مختلف و لباس های مردمان کشورهای گوناگون را با یکدیگر تلفیق می‌کنند و آثاری نو و در خور توجه ارائه می‌دهند. این گوناگونی همواره نظر منتقدان فشن و علاقه مندان مد را به خود جلب کرده است. برند دولچه اند گابانا در طراحی و تولید لباس های لوکس‌ خود معمولا از نقوش زیبا و دقیقی استفاده می کند که یادآور پوست حیوانات وحشی است. برش کاری های استادانه، گلدوزی های ظریف، به کار بردن جزئیات توری عمدتاً به رنگ مشکی، استفاده از گل های کوچک و بزرگ دست ساز و بسیاری نکات ریز و درشت دیگر از جمله ویژگی هایی است که محصولات این نام تجاری را از سایر برندهای شناخته شده متمایز می کند. فروشگاه اینترنتی پادمیرا انواع پوشاک زنانه و پوشاک مردانه را با برند D&G عرضه می نماید.

برند D&G  

تا اینجا با برند Dolce & Gabbana آشنا شدید. اما در ابتدای مقاله گفتیم برند D&G مخفف نام Dolce & Gabbana است. اما این نکته را نیز باید بدانید که برند D&G  جدای از Dolce & Gabbana محصولات خود را تولید و عرضه می کند. موسس هر دو برند Dolce & Gabbana و برند D&G  همان دومینیکو دولچه و استفانو گابانا هستند ولی در سال 1994 این دو طراح ایتالیایی تصمیم گرفتند نام تجاری دیگری را برای قشر جوان که بیشتر به سبک مد خیابانی تمایل دارند ایجاد نمایند. به همین علت برند D&G را تأسیس نموده و وظیفه تولید و پخش لباس های این خط تولید جدید بر عهده شرکت ایتیِرِه (Ittierre) بود؛ بنابراین، لباس هایی که با برند D&G  در بازار به چشم می‌خورند، همگی ساخت شرکت اصلی دولچه‌ اند گابانا نیست. شرکت ایتیره وظیفه ساخت این لباس ها را به عهده گرفته‌ است. البته تمامی لباس های تولید شده با بهترین کیفیت ممکن و تحت استانداردها و شرایط قابل قبول شرکت مادر طراحی می‌شوند.
محصولات برند D&G  کاملا لاکچری می باشند و قیمت گزافی نیز دارند و بازار هدف آن اغلب جوانان و نوجوانان می باشد. محصولات تولیدی این برند شامل لباس، عینک، مایو، کیف و کفش و.‌.. می باشد. به طور کلی می توان گفت این یک برند غیر رسمی از محصولات شرکت دولچه اند گابانا می باشد. دولچه و گابانا فقط به فکر بزرگسالان نبوده و برای افراد زیر 11 سال و در حقیقت برای کودکان نیز برندی را ثبت نموده است که با نام D&G junior می باشد که اکثر محصولات مورد نیاز افراد زیر یازده سال تحت این برند تولید و عرضه می گردد. برند دولچه اند گابانا اکثراً محصولات لوکس و گران قیمت تولید می کند و اکثر محصولات آن استایل کلاسیک دارند و برای تمام دوران ها مناسب به نظر می رسد و در واقع بیشتر لباس های این برند جهتی لوکس و رسمی را مد نظر دارد. پادمیرا یکی از بزرگترین و متنوع ترین فروشگاه عرضه ی پوشاک در شمال کشور می باشد. برای دیدن انواع لباس های زنانه اینجا کلیک کنید.

آنچه که باید درباره ی برند d&g بدانید3

لوگوی برند D&G:

یکی از جالب ترین قسمت های خلق برند D&G که موسسین Dolce & Gabbana به آن توجه کرده اند، سادگی و مینیمال بودن لوگوی آن است. در دنیایی که شرکت ها و برندهای تجاری تمام تلاش خود را می کنند تا یک لوگوی خاص و منحصر به فردی را با طراحی ویژه ارائه نمایند، دومینیکو دولچه و استفانو گابانا با یک طراحی ساده و کاملاً قابل خواندن چشم خود را بر روی این پیچیدگی های طراحی لوگو بسته و راحتی و چشم نواز بودن لوگوی خود را برای مخاطبانش در اولویت قرار داده است که بر تعداد طرفداران خود افزوده است.

جمع بندی

برند D&G یک نام آشنا در صنعت پوشاک و مد می باشد و به جرأت می توان گفت کمتر کسی نام آن را نشنیده است. دومینیکو دولچه و استفانو گابانا دو موسس شرکت Dolce & Gabbana و برند D&G اهل ایتالیا هستند همواره سعی کردند اصالت ایتالیایی خود را در طرح هایی که ارائه می دهند حفظ نمایند. پادمیرا ارائه دهنده انواع پوشاک با برند D&G  برای خانم ها و آقایان می باشد. جهت خرید انواع لباس زنانه و خرید پوشاک مردانه به فروشگاه اینترنتی پادمیرا مراجعه نمایید.

دیدگاه خودرا بنویسید
برای تغییر کد روی آن کلیک کنید
به حروف کوچک و بزرگ حساس نمی باشد
https://github.com/igoshev/laravel-captcha
https://padmira.ir/