gif
gif mobile
نکات مهم در خرید تیشرت تک رنگ

نکات مهم در خرید تیشرت تک رنگ

خرید تیشرت زنانه یکی از بهترین گزینه ها در استایل های تابستانه و فصول گرم هستند. در این فصل تی شرت ها با رنگ های متنوع بسیار زیادی موجود است که برای خرید آنها باید به نکاتی مثل جنس و سایز و دوخت آن ها دقت کرد. برای داشتن استایل شیک و جذاب با تی شرت در این مقاله با پادمیرا مگ همراه باشید.

درباره انتخاب تی شرت تک

یکی از گزینه های پرطرفدار در استایل های تابستانه بهره مندی از تی شرت هاست. اغلب افراد در فصل تابستان به سمت تی شرت های رنگی رنگی می روند زیرا حس خنکی و شادابی در افراد ایجاد می کند. تنوع در طرح و رنگ بندی تی شرت ها به وفور دیده می شود که همین امر باعث شده است تا همیشه استایل شیک و جذاب داشته باشید که هیچ گاه از مد نمی افتد که اغلب به آن ها پولو شرت می گویند معمولا افراد تصور می کنند که تی شرت ها و پولو شرت ها تفاوتی با هم ندارند درصورتی که اینطور نیست در ظاهر شبیهن اما اگر کمی دقت کنید متوجه تفاوت های تی شرت و پولو شرت می شوید.

نکات مهم در خرید تیشرت تک رنگ

اغلب تصور می کنند که تی شرت ها فقط مناسب آقایان است در صورتی که این طور نیست زیرا تی شرت ها از آن دست از لباس هایی اند که بسیار در بین خانم ها پر طرفدار و کاربردی هستند. حتی ممکن است تصور کنید که تی شرت ها لباس های راحتی هستند که تنها باید از آن ها در خانه استفاده کنید در صورتی که اگر یک انتخاب مناسب داشته و برخی نکات را در انتخاب این تی شرت ها رعایت کنید می توانید از این سبک لباس ها در استایل های بیرونی خود هم بهره ببرید که در نتیجه از انتخاب خود راضی خواهید بود. تی شرت ها کمک زیادی به تکمیل شدن استایل شما می کند. همچنین که نسبت به پیراهن های مختلف قیمت مناسب تری دارند و بدون دکمه و گاها برخی مدل ها بدون یقه است زیرا این یکی از تفاوت های بارز بین تی شرت و پولو شرت هاست.

نکات مهم در انتخاب تی شرت مناسب

خرید تی شرت های زنانه تنوع و مدل های زیادی دارند از طرفی با کیفیت های مختلف هم در بازار عرضه می شوند البته تشخیص تی شرت های با کیفیت کار سختی نیست و با بررسی چند نکته می توانید یک تی شرت تک مناسب برای خود و یا برای هر کسی به عنوان هدیه انتخاب کنید. هرچه لباس شما از لحاظ کیفیت بهتر باشد تاثیر مستقیمی روی استایل شما دارد و راحت تر می توانید برای استایل های بیرونی خود از آن ها استفاده کنید از طرفی هم تی شرت ها از آن سبک لباس هایی هستند که معمولا مدت زمان زیادی تنمان است. بنابراین داشتن کیفیت مناسب مستقیما روی سلامت ما تاثیر دارد. تی شرت ها در همه گروه های سنی طرفدار دارد  برای تشخیص کیفیت تی شرت ها به نکات زیرتوجه کنید.

انتخاب تی شرت با توجه به جنس پارچه

برای خرید تی شرت ابتدا باید به جنس پارچه توجه کنید زیرا ارتباط مستقیم با پوست و بدن شما دارند و همین امر سبب می شود تا نسبت به جنسیت پارچه تی شرت حساسیت لازم را داشته باشید.

1. بهترین جنس پارچه که در تولید تی شرت ها مناسب است تا به پوست ما آسیبی وارد نکند پنبه است. البته به شرط آن که با الیاف دیگری مثل پلی استر قاطی نشده باشد پارچه مناسب تی شرت حتما باید کتان خالص و یا 100 درصد باشد. تیشرت های نخ پنبه دخترانه از پارچه هایی با مقاومت بالایی هستند که باعث می شود دردسری برای شستن آن ها نداشته باشید همچنین جنسی است که به پوست شما آسیبی وارد نمی کند از طرفی پوست بدن شما راحت تر نفس می کشد و هوا جریان دارد.

نکات مهم در خرید تیشرت تک رنگ

2. هنگام خرید تی شرت دقت کنید که در بافت آن از پلی استر استفاده نشده باشد زیرا توصیه می کنم که حتما از خرید چنین تی شرت هایی خودداری کنید زیرا الیاف های طبیعی بعد از شستشو آب می روند اما پلی استر این گونه عمل نمی کند و شکل قبلی خود را حفظ می کند. در نتیجه بعد از شستن لباس هایی که پارچه آن ها ترکیبی از الیاف طبیعی و پلی استر است مشاهده می کنید که قسمت هایی از لباستان تنگ و بخشی دیگر گشاد شده اند در نتیجه فرم لباس و استایل شما را بهم می زند.
3. در کنار همه این ها برند هایی هستند که کیفیت کار و سلامتی مشتریانشان برایشان ارزشمند است به همین ترتیب لباس ها و تی شرت های خود را از کتان ساده درست می کنند از طرفی هم بجای استفاده از پلی استر در بافت پارچه ها که برای پوست بدن بسیار مضر است از کتان کش و یا اسپانداکس استفاده می کنند.

نکات مهم در خرید تیشرت تک رنگ

4. از نکات دیگری که در جنس و کیفیت پارچه تاثیر گذار است و نباید آن را نادیده گرفت وزن پنبه به کار رفته شده در ساخت و تولید تی شرت هاست هرچه پنبه به کار رفته شده در تولید تی شرت ها بیشتر باشد لباس ها نرم تر، لطیف تر و بهتر خواهند بود. مقدار استفاده شده از پنبه در تولیدات تی شرت های خانم ها و آقایان متفاوت اند. در تی شرت های استاندارد مردانه از عبارت 30/s و یا 30  single استفاده می کنند. برای تی شرت های خانم ها این مقدار برابر با 40/s است این مقدارها برای تی شرت ها عدد مناسب و خوبی و نماینده استاندارد آن پارچه است زیرا باعث می شود تا موقع پوشیدن احساس خوبی به شما دست دهد.  

نکات مهم در خرید تیشرت تک رنگ

انتخاب تی شرت با سایز و اندازه مناسب

از نکات مهم دیگری که در انتخاب تی شرت نخی زنانه مناسب باید جزو معیار های شما باشد اندازه و سایز متناسب است زیرا ممکن است تی شرت ها بعد از چند بار شستشو کش بیایند و از فرم بیفتند از این رو  برای اینکه دچار چنین دردسری نشوید بهتر است موقع خرید و انتخاب تی شرت ها سمت مدل های slim fit بروید.
برای اینکه بتوانید تی شرتی را انتخاب کنید که مناسب سایز شما باشد بهترین راه پرو کردن آن است اما برخی اوقات ممکن است بخواهید به صورت آنلاین تی شرتی را برای خود سفارش دهید و برای انتخاب سایز دچار شک و تردید هستید. به همین منظور برند های مختلفی هستند که اهمیت ویژه ای به وضعیت مشتری هایشان و استاندارد های محصولات خود می دهند از این رو یک جدول سایز بندی مطابق با استاندارد ها و نیاز مشتری با راهنمایی های واضح و کامل برای محصولات خود تهیه کرده و دراختیار مشتریانشان قرار می دهند تا آن ها بتوانند به صورت آنلاین و با خیال راحت تی شرت به سایز مناسب خود را خریداری کنند.

نکات مهم در خرید تیشرت تک رنگ

توجه به وضعیت دوخت و درزها برای انتخاب تی شرت مناسب

1. همیشه موقع انتخاب تی شرت ها به درز و جای دوخت قسمت های مختلف تی شرت و لباس ها دقت کنید. یقه، آستین، پایین لباس، سر شونه ها قسمت هایی هستند که نیاز است تا با حساسیت های بیشتری بررسی شوند اگر تی شرتی که می خرید جای درز و دوخت مرتبطی نداشته باشد مشخص می شود که آن لباس از کیفیت مناسبی برخوردار نیست و رسما پول خود را دور ریخته اید.
شرکت ها و برند های معتبر برای تبلیغ و نشان دادن تی شرت ها و محصولات خود از عکس های واقعی که از طرف مجموعه خودشان و با کیفیت بالا گرفته شده استفاده می کنند بنابراین اگر تصمیم به خرید آنلاین دارید می توانید برای دیدن و بررسی جای دوخت ها عکس لباس ها را زوم کرده و با دقت نگاه کنید.
شرکت ها و برند های معتبر پوشاک دوخت های مرتبی دارند که با یک بررسی ساده می توانید متوجه آن شوید. دوخت قسمت های مختلف تی شرت های با کیفیت مثل دور آستین، یقه و اطراف سرشانه باید به صورت یکسره باشند و قطع نشوند برخی برند های دیگر هستند که برای بالا بردن کیفیت دوخت و دوز درز های تی شرت های خود دوخت آن ها را دوبل می کنند یعنی به جای یک دور دوخت سراغ دو دور دوخت می روند زیرا باعث می شود تا محکم تر شوند و احتمال اینکه دوخت ها در برود و جای درز ها مشکلی ایجاد شود را به حداقل برساند.

نکات مهم در خرید تیشرت تک رنگ

2. از نکته های دیگری که برای انتخاب تی شرت باید نسبت به آن حساسیت داشته باشید اما اغلب توجه خاصی به آن نمی شود درز و دوخت جای جیب هاست  معمولا این قسمت ها از بررسی شدن جا می مانند و دیده نمی شوند به همین دلیل ممکن است گاهی هم در تولیدات توجه زیادی به کیفیت دوخت آن نکنند از این رو همیشه برای بررسی تی شرت ها حتما به قسمت دوخت جیب ها دقت کنید و گاها به دنبال دوخت های ضعیف و سوراخ بگردید برای اینکار می توانید کمی جیب ها را به بالا بکشید تا از کیفیت دوخت آن ها مطمئن شوید.

نکات مهم در خرید تیشرت تک رنگ

بررسی ریزه کاری ها دوخت

1. یکسری از جزئیات و ریزه کاری هایی است که باعث می شود روی کیفیت تی شرت ها و انواع لباس ها تاثیر گذار باشد اگر دقت کرده باشید برخی از مدل تی شرت ها در قسمت یقه دکمه دار هستند از این رو قسمت جا دکمه و دوخت دکمه از موارد بسیار ریز و حائز اهمیت در تولید تی شرت ها محسوب می شود. برخی از تولیدی ها هستند که توجهی به کیفیت کار خود در قسمت دکمه ها انجام نمی دهند بنابراین اگر تی شرت دکمه داری را می خواهید انتخاب کنید حتما قسمت دکمه ها و جا دکمه ای های آن را بررسی کنید زیرا به دلیل سر دوزی های عجله ای و نامناسبی که انجام می دهند ممکن است دوخت دکمه ها را محکم نشوند و یا جا دکمه ها را تنگ تر و یا خیلی گشاد در بیاورند و حتی گاهی پیش آمده است که جا دکمه ها دوخته شده ولی باز نشده است.  

نکات مهم در خرید تیشرت تک رنگ

2. از جزئیات دیگری که معمولا به چشم می آید طرز دوخت و استایل لباس هاست حتما دیده اید که برخی لباس ها را هرچه روی میز یا سطح صافی پهن می کنید تا واضح و کامل تمام لباس را ببینید اما آنطور که باید صاف نمی شود و حالتی موج دار و نا مرتب دارند این به دلیل دوخت بسیار فشرده ای است که روی تی شرت انجام شده و همین مورد کیفیت لباس را پایین می آورد.
3. سوالی که در این جا ممکن است برای خیلی ها پیش بیاید این است که این جزئیات را در هنگام خرید های آنلاین چگونه باید بررسی کرد مثلا چک کردن جیب ها و یا دوخت دکمه ها و جای دکمه ها از مواردی هستند که باید از نزدیک چک شوند. اما زمانی که به خرید حضوری دسترسی ندارید و مجبور به خرید از آنلاین شاپ ها هستید بهتر است از فروشگاهای معتبر سفارش دهید چرا که به محصولاتشان اعتماد دارید و همچنین بر اساس اعتباری که دارند ضمانت برگشت کالا جز ویژگی های خوب آن هاست.
4.ممکن است تی شرت هایی که انتخاب می کنیم  همیشه ساده و تک رنگ نباشند و به سمت تی شرت های طرح دار و شلوغ تر برویم مثل مدل هایی که پارچه آن ها زمینه راه راه و یا گلدار دارند و امروزه بسیار ترند و پرطرفدار شده اند. در هنگام خرید تی شرت های طرح دار حتما به این موضوع برخورد کرده اید که طرح های پارچه در قسمت درز ها و پهلو های لباس نا مرتب و بالا پایین است  به همین ترتیب حتما به دوخت درز ها و امتداد خطوط طرح پارچه های آن دقت کنید تا در یک راستا دوخته شده باشند به این ترتیب زیبابی و کیفیت آن زیر سوال نمی رود.

نکات مهم در خرید تیشرت تک رنگ

دیدگاه خودرا بنویسید
برای تغییر کد روی آن کلیک کنید
به حروف کوچک و بزرگ حساس نمی باشد
https://github.com/igoshev/laravel-captcha
https://padmira.ir/