gif
gif mobile
راهنمای داشتن بهترین استایل برای مانتو راه راه

راهنمای داشتن بهترین استایل برای مانتو راه راه

مانتو زنانه یکی از اصلی ترین بخش های استایل خانم های ایرانی است. تنوع در طرح و رنگ های آن اینقدر متفاوت و جذاب اند که برای هرشخص با هرسلیقه ای مناسب است. یکی از طرح های محبوب و کلاسیک مدل مانتوها سبک راه راه است. از طرح های شیک و جذابی که می توان استایل هایی با سبک های متفاوت یوهو و رنگارنگ و مینیمال و... زیادی داشت. همچنین می توانید استایل رسمی و استایل غیر رسمی متنوعی با مانتو زنانه راه راه برای خود ایجاد کنید. البته ناگفته نماند که طرح لباس های راه راه در قدیم برای فرهنگ غربی معنا و مفهوم منفی و غیر قابل پذیرش داشت زیرا طرح های راه راه اغلب توسط زندانی ها و زندان بانان و جلادان و دلقک ها مورد استفاده قرار می گرفت. اما در قرن نوزدهم که ملکه ویکتوریا برای پسرش لباس ملوانی راه راه انتخاب کرد، ذهنیت و تفکر افراد تغییر کرد و به سمت این طرح ها مخصوصا ترکیب سفید آبی روی آوردند. کم کم تنوع رنگ و طرح ها بیشتر شد و مورد توجه قرار گرفتند در ادامه می خواهیم با انواع استایل هایی که می توانیم با مانتو راه راه داشته باشیم آشنا شویم.

انواع مدل های مانتو راه راه

تنوع سبک و طرح و مدل در مانتو های راه راه بسیار زیاد است. از این رو افراد با هر سلیقه ای می توانند مدل های مختلف مانتوی راه راه را انتخاب کنند، می توانید با خرید مانتو زنانه راه راه استایل هایی با سبک های مختلف برای خود ایجاد کنید. در ادامه با انواع مانتو های راه راه آشنا می شویم. انواع مانتو زنانه راه راه شامل:
◘ مانتو های راه راه با خط های عمودی (راه راه های نازک و یا درشت)
◘ مانتو های راه راه با خط های افقی (راه راه های نازک و یا درشت)
◘ مانتوهای کوتاه و کتی راه اره
◘ مانتو های بلند راه راه
◘ مانتو های راه راه با طرح های ترکیبی از چند مدل مختلف
◘ مانتو های جلو باز و یا جلو بسته راه راه

استایل مناسب برای مانتو راه راه

با اینکه از اولین طرح لباس و مانتوی راه راه می گذرد اما همچنان این طرح بسیار کاربردی است و اغلب مورد استفاده قرار می گیرد. به طور کلی لباس های راه راه هیچوقت از مد نمی افتد شما هر موقع از زمان که دوس دارید می توانید از این سبک استفاده کنید. البته برای استایل با مانتوی راه راه داشتن استایل خوب و مناسب باید طبق اصول انجام شود تا در نتیجه یک استایل شیک برایتان ایجاد شود. در صورتی که نتوانید هماهنگی خوبی در استایل با مانتو زنانه راه راه ایجاد کنید. می تواند ظاهرتان را به بدترین شکل ممکن نشان دهد برای داشتن یک استایل شیک و جذاب با مانتو راه راه می توانید به مجموعه پادمیرا که از معتبرترین  مجموعه های لباس زنانه است سر بزنید، تنوع در فروشگاه پادمیرا به قدری است که می توانید یک استایل کامل با مانتو راه راه را برای خود ایجاد کنید. در ادامه مطلب با راهنمای داشتن بهترین استایل برای مانتو راه راه آشنا می شویم:

1- ست شلوار و مانتو راه راه

یکی از اصول استایل کردن لباس ها این است، دو طرح شلوغ را با هم  ترکیب نکنیم. یعنی ترکیب یک لباس راه راه با یک لباس طرح دار ظاهر شما را در بهم ریخته ترین حالت ممکن ایجاد می کند. به همین ترتیب زمانی که می خواهید مانتو راه راه خود را با شلوار و یا دامنی ست کنید باید آن ها ساده باشند. طرح ساده شلوار به همراه داشتن یک رنگ خنثی تاثیر بسزایی در استایل شما خواهد داشت. ست کردن مانتو راه راه با شلوار جین زنانه و یا پارچه ای هم می تواند یک انتخاب مناسب برای شما باشد. از طرفی برای اینکه بتوانید یک شلوار مناسب با مانتوی راه راه خود ست کنید بهتر است به رنگ مانتوی خود توجه کنید. رنگ یکی از راه راه های نواری مانتو خود را رنگ غالب در نظر بگیرید و سپس مناسب با آن بقیه اجزای استایل خود را تکمیل کنید.

2- ست دامن و مانتوی راه راه

برای داشتن استایل متفاوت می توانید بعد از خرید مانتو زنانه راه راه آن را با یک دامن ست کنید. در این استایل می توانید دامن خود را متناسب با یکی از رنگ بندی های مانتو خود استایل کنید. به عنوان مثال اگر یک مانتو راه راه زنانه کوتاه سفید و مشکی دارید می توانید از دامن مشکی و یا سفید بهره ببرید. همچنین برای شومیز زیر مانتو می توانید آن را هم رنگ دامن در نظر بگیرید. انتخاب رنگ های خنثی برای دامن سبب می شود تا استایل شما شیک تر به نظر برسد. انتخاب یک کفش پاشنه دار با چنین ترکیبی می تواند استایل رسمی را برای شما ایجاد کند.

3- ست کفش و مانتو راه راه زنانه

انتخاب کفش مناسب برای تکمیل استایل یکی از دغدغه های خانم ها به حساب می آید. چرا که کفش ها یکی از مهمترین و اصلی ترین بخش هر استایلی به حساب می آیند. بنابراین طبیعی است که هر خانمی به انتخاب کفش اهمیت می دهد تا بتواند یک استایل هماهنگ با لباس های خود داشته باشد. انتخاب یک کفش ساده بدون نگین و تزئینات اضافه بهترین انتخاب برای استایل با مانتوی راه راه است. کفش های کتونی ساده و نیم بوت های مختلف دخترانه همچنین صندل های زنانه انتخاب های مناسبی هستند متناسب با استایل مانتو راه راه خود می توانید از آن ها بهره ببرید. تنها نکته ای که در انتخاب کفش مناسب باید مد نظر قرار دهید این است که تا حد امکان بدون تزئین و تک رنگ باشد.

4- ست شال و مانتو راه راه

از دیگر موارد استایل خانم ها شال و روسری می باشد شال و روسری از آیتم هایی هستند که تاثیر زیادی در استایل آن ها می گذارد بنابراین باید با دقت و حساسیت بالا انواع شال و روسری خود را انتخاب کنید تا با استایل شما هماهنگ باشد. انتخاب نادرست شال برای ست کردن مانتوی راه راه کاملا می تواند استایل شما را بهم بریزد. در این مرحله از ست کردن مانتو راه راه هم بهتر است از شال و روسری های ساده بهره ببرید تا استایل شما شلوغ و بهم ریخته به نظر نرسد. بنابراین باید در انتخاب شال و روسری حتما به رنگ مانتو و شلوار خود دقت کنید. به کمک آن ها می توانید یک انتخاب مناسب برای استایل خود داشته باشید. البته فراموش نکنید که انتخابتان طوری باشد که علاوه بر هماهنگ بودن رنگ شال با استایلتان با رنگ پوستتان هم هماهنگ باشد.

5- ست کیف و مانتو راه راه

بعد از خرید مانتو زنانه راه راه یکی از دشواری های استایل انتخاب کیف مناسب است. برای اینکه بتوانید کیف خود را با استایلتان هماهنگ کنید باید به نوع مانتو از جمله بلندی و گشادی آن توجه کنید. اگر مانتوی راه راه شما گشاد و آزاد و یا از سبک های مانتو پانچی است، کیف های بزرگ انتخاب مناسب تری هستند. اما اگر مانتو سبک اسپرت و یا کتی و کوتاه دارد کیف های کوچک مناسب تر هستند. در انتخاب رنگ کیف با مانتو راه راه بهتر است سمت کیف هایی با رنگ خنثی بروید اینجوری می توانید به صورت روزمره هم از آن ها استفاده کنید. و یا رنگی هماهنگ با راه راه های مانتو خود انتخاب کنید.

6- شلوار و پیراهن راه اره

اغلب از شومیز و پیراهن و یا کت های کوتاه برای استایل های مانتویی بیرونی استفاده می کنند از این رو اگر می خواهید شلوار و پیراهنتان هر دو راه راه باشد بهتر است پارچه های آن ها یکسان باشد. چنین انتخابی سبب می شود تا ظاهر استایل شما را طوری نشان دهد که انگار سرهمی پوشیده اید. با اینکه به طورکلی گفتیم ترکیب دو تا لباس راه راه همزمان ایده جالبی نیست. اما با ترکیب آن ها با پارچه های یکسان و یک کمربند راه راه با جهت مخالف بولیز و شلوار و آستین های تا زده می تواند یک انتخاب ریسکی و جذابی برایتان ایجاد کند. برای تکمیل چنین ترکیبی می توانید از کفش های پاشنه تخت ساده چرمی با رنگ متناسب بولیز و شلوار خود استفاده کنید.

7- مانتوی راه راه در استایل زمستانی

به عنوان یک استایل برای روزهای پاییزی می توانید از انواع ژاکت های مانتویی کشبافت راه راه بهره ببرید. اگر یک ژاکت راه راه بلند را انتخاب کرده اید، سایر لباس هایتان هرچقدر ساده تر باشند استایلتان شیک تر به نظر می رسد. در غیر این صورت راه راه های ژاکت بر لباس شما غلبه خواهد کرد. ترکیب یک ژاکت راه راه سرمه ای و سفید با خرید شلوار جین زنانه و یک تاپ کرم روشن که رنگ آن تاپ به سفیدی نزدیک تر است، می تواند یک استایل ساده و مینیمال راحت برای شما ایجاد کند. این ترکیب برای یک استایل روزانه خیابانی بسیار مناسب است.

نکات مهم برای ست کردن مانتو راه راه

شما می توانید با خرید مانتو زنانه راه راه یک استایل مناسب داشته باشید اما برای داشتن یک استایل مرتب و کامل و در عین حال شیک باید یکسری نکات مهم را در استایل کردن آن با سایر لباس ها و حتی خرید مدل مانتو زنانه راه راه در نظر بگیرید:
1- مانتو های راه راه زنانه را علاوه بر سلیقه باید متناسب با سبک اندام خود انتخاب کنید.
2- برای افرادی که می خواهند استایلی پوشیده تر داشته باشند و جذاب به نظر برسند، مانتو های راه راه بلند گزینه مناسبی هستند. در این صورت می توانند این مدل را در هر موقعیت و یا مکانی بپوشند.
3- مانتو های راه راه هم به صورت جلو باز و هم جلو بسته طراحی می شوند. از این رو شما می توانید هر دو مدل آن را در کمد خود داشته باشید و در موقعیت های مختلف استایل رسمی و استایل غیر رسمی داشته باشید.
4- اگر قصد ست کردن مانتوی راه راه با شلوار راه راه را دارید. مانتو های کتی و کوتاه انتخاب بهتری برای شما هستند.
5- افرادی که دوست دارند قد بلند و کشیده تر نشان داده شوند باید از سبک راه راه های عمودی بهره ببرند. همچنین افرادی که تپل هستند پوشیدن مانتو هایی با راه راه عمودی در ظاهر، استایل آن ها را کشیده و لاغر به نمایش می گذارد.
6- در مقابل افراد لاغر هم هستند که برای این که تعادل در استایل آن ایجاد شود بهتر است از مانتو های راه راه افقی بهره ببرند. و یا افرادی که می خواهند بالا تنه آن ها بزرگتر به نظر برسد می توانند از شومیز و یا مانتو هایی که قسمت بالای آن راه راه افقی دارد استفاده کنند.
7- در هنگام خرید مانتو زنانه راه راه، مدل هایی را انتخاب کنید که از دو و یا حداکثر سه رنگ به کار رفته است. و ترجیحا همه رنگ های به کار رفته در مانتوی راه راه جیغ و زننده نباشد. پوشیدن چنین سبک هایی ریسکی و ست کردن آن ها دشوار است و از قضا ممکن است جذابیت زیادی را در ظاهر شما ایجاد نکند.

جمع بندی

در این مقاله درباره ست کردن مانتو راه راه صحبت کردیم. این که چگونه یک مانتو زنانه راه راه از هر مدلی را با لباس های مختلف ست کنیم و یک استایل شیک و جذابی را برای خود ایجاد کنیم. از طرفی تنوع در مانتو های راه راه بسیار زیاد است از جمله مانتو های راه راه افقی و یا راه راه عمودی، مانتوی راه راه بلند و یا کوتاه، انواع مانتو کوتاه کتی، مانتو راه راه جلو باز و جلو بسته و... . برای استایل کردن یک ست جذاب با مانتو راه راه نکته مهم این است که اغلب از شلوار و یا بولیز های ساده با رنگ خنثی بهره ببریم. زیرا ترکیب دو تا طرح شلوغ استایل شما را بهم ریخته و نامرتب نشان می دهد. برای خرید مانتو زنانه راه راه می توانید به مجموعه پادمیرا سربزنید. فروشگاه پادمیرا یکی از مجموعه های معتبر با تجربه در زمینه فروش انواع لباس های زنانه می باشد. کارهای آن ها بسیار متنوع و با کیفیت اند از این رو با خیال راحت می توانید از مجموعه پادمیرا خرید کنید.

دیدگاه خودرا بنویسید
برای تغییر کد روی آن کلیک کنید
به حروف کوچک و بزرگ حساس نمی باشد
https://github.com/igoshev/laravel-captcha
https://padmira.ir/