gif
gif mobile
تیشرت لانگ چیست و نحوه پوشیدن و ست کردن آن چگونه است؟

تیشرت لانگ چیست و نحوه پوشیدن و ست کردن آن چگونه است؟

امروزه حتی اگر مد و فشن لباس زنانه را هم دنبال نکنید به احتمال زیاد اسم تی شرت لانگ را  شنیده اید. در چند سال اخیر مد به سمتی پیش رفته است که علاوه بر زیبایی و شیک بودن، به راحت بودن لباس ها هم اهمیت داده اند. مانند تی شرت لانگ دخترانه، همان طور که از اسم آن ها پیداست همان تی شرت هستند اما در ابعادی بزرگتر و بلندتر. در برخی از مدل های آن ارتفاع قد تیشرت دخترانه روی ران هم می رسد. تی شرت های لانگ پسرانه و دخترانه یک سبک ثابت دارند که در رنگ بندی های متفاوت با طرح و نقش های متنوع وارد بازار شدند و در واقع همه افراد هم دختر ها و هم پسر ها می توانند از آن ها در استایل های روزمره خود بهره ببرند. به کمک تیشرت های لانگ می توان استایل های کژوال و راحتی داشت. از این رو اغلب دختر های جوان و نوجوان طرفدار تی شرت های لانگ هستند. در ادامه مقاله می خواهیم با انواع استایل ها و نکات مهم در ترکیب تی شرت لانگ دخترانه اسپرت و ساده و... آشنا شویم:

تیشرت لانگ چیست و نحوه پوشیدن و ست کردن آن چگونه است؟

تیشرت لانگ دخترانه چیست؟

تا چند سال اخیر تیشرت ها لباس هایی بودند که از آن ها برای زیر پیراهن یا مانتو استفاده می کردند و یا آقایان آن ها را با انواع شلوار های خود ست می کردند. تی شرت لانگ دخترانه در واقع همان تی شرت ها هستند فقط در قواره بزرگ و بلندتر. همه افراد لاغر و چاق می توانند از آن ها استفاده کنند. معمولا آستین آن ها کوتاه و افتاده است بنابراین توی تن سبک آستین سه ربع ایست می کنند. همچنین برای طراحی تیشرت لانگ از نقش های برجسته، برچسبی و یا گلدوزی شده یا طرح های متنوعی روی آن پیاده می کنند. این تی شرت ها، ساده و بدون دکمه و زیپ و یقه هستند. سبک تی شرت های لانگ طوری است که ساختار بدن را تکمیل می کنند. سبک گشاد و بلندی که دارد آن را برای افراد قد بلند مناسب کرده است. از این رو لباسی است که همه افراد می توانند از آن در استایل خود بهره ببرند. اما محبوبیت آن بین دختران جوان و نوجوان ها بسیار زیاد شده است به طوری در کمد هر کدام از آن ها حداقل یک مدل تیشرت لانگ دخترانه دیده می شود. برای خرید تیشرت لانگ مردانه و یا دخترانه، پیشنهاد می کنیم که به فروشگاه اینترنتی پادمیرا مراجعه کنند. پادمیرا از مجموعه های محبوب و باتجربه ای است که تنوع بالایی از تیشرت های لانگ دارد بنابراین با خیال راحت می توانید از آن ها خرید کنید.

تی شرت لانگ با چه شلواری ست می شود؟

استایل هایی که با تی شرت لانگ ایجاد می شود معمولا سبک غیر رسمی و راحتی دارند. در واقع استایل های آن اسپرت و لش و کژوال است از این رو باید شلوار خود را طوری انتخاب کنید که استایل شما را بهم ریخته نا مرتب نشان ندهد. به همین جهت بهترین انتخاب با این تیشرت زنانه می تواند شلوار اسکینی باشد همچنین شلوارهای اسلش هم در ترکیب با تی شرت لانگ می توانند ظاهر خوبی را ایجاد کنند. ست تیشرت لانگ با شلوار مام استایل جین به همراه کتونی هم می توانند ست شیک و خاصی را برایتان ایجاد کنند. اما به خاطر داشته باشید ست تیشرت لانگ با شلوار بگ ترکیب متعادلی را برای شما ایجاد نخواهد کرد. زیرا شلوار های بگ مانند تی شرت لانگ استایلی کاملا گشاد و آزاد دارند که ترکیب این دو باهم سبب می شود تا ظاهر شما نامرتب و شلخته نشان داده شود. البته می توانید تیشرت لانگ را سبکی انتخاب کنید که نسبتا قد متعادل تری داشته باشند سپس آن را با شلوار بگ استایل کنید.

تی شرت های لانگ را چگونه استایل کنیم؟

از استایل های جذاب و محبوب تابستانی پوشیدن تی شرت های لانگ است. اگر در کمد خود تی شرت لانگ دارید بهترین زمان است که از آن ها بهره ببرید و مناسب ترین استایل های پوششی تابستانه خود را بسازید. در ادامه می خواهیم با انواع استایل ها و پیشنهاد هایی جهت جذاب تر شدن استایل ها با تی شرت لانگ آشنا شویم با ما همراه باشید:

تیشرت لانگ چیست و نحوه پوشیدن و ست کردن آن چگونه است؟1

• استایل ساده و جذاب داشته باشید

از ویژگی های اصلی در استایل با تی شرت لانگ این است که از هیچ اکسسوری استفاده نکنید چرا که سادگی تی شرت های لانگ به تنهایی این تیشرت دخترانه را جذاب و خاص کرده است. اگر با تی شرت های لانگ به خوبی آشنا شوید به راحتی می توانید از پس ست کردن استایل با تی شرت لانگ برآیید. به خاطر داشته باشید گه لانگ بودن این تی شرت ها ویژگی اصلی این دسته از پوشاک زنانه هستند. بنابراین تنها کافیست که آن را با یک جین تنگ استایل کنید و سپس با یک کتونی اسپرت استایل خود را تکمیل کنید.

• استایل اسپرت

اصلی ترین استایل با تی شرت لانگ، ترکیب اسپرت است. ترکیب شلوار اسلش و یا شلوار های سه خط اسپرت با تیشرت لانگ دخترانه اسپرت، ساده و یا طرح دار ظاهر بی نظیری را ایجاد می کنند. همچنین با رنگ هایی کاملا مثل هم و یا در نزدیکترین تناژ رنگ می تواند یک استایل لانگ اسپرت جذاب را برایتان ایجاد کند. این ست از استایل هایی است که ترکیب آن با یک سوییشرت و یا کت اندازه تی شرت لانگ برای پاییز بسیار پر طرفدار و جذاب خواهد شد.

• استایل غیررسمی و ترند

برای تنوع در استایل خود می توانید تی شرت لانگ خود را با یک کت چرمی یا جین استایل کنید. همچنین ترکیب آن با وست کتان ساده هم می تواند ترکیب جذابی را برایتان ایجاد کند. این ست یک ترکیب غیر رسمی است. اما امسال بین جوانان و نوجوانان برای استایل با تی شرت لانگ دخترانه بسیار ترند و محبوب شده است. در این ترکیب شما می توانید با بهره مندی از دستبند تک و یا دستبند های زنجیری و یا حتی ساعت استایل خود را کامل کنید.

• استایل لایه لایه بروز

لایه لایه یکی از سبک هایی است که طرفداران خاص خود را دارد. از این رو تی شرت لانگ یک گزینه مناسب برای افرادی است که طرفدار استایل لایه لایه اند. از این رو ترکیب یک کت پشمی با یک پلیور کوتاه یا بلند می تواند استایل لایه لایه ای را برایتان ایجاد کند. برای داشتن استایل لایه لایه با تی شرت لانگ می توانید این تی شرت را با یک ژاکت لانگ که همان قدر بلند و گشاد هستند ست کنید. برای انتخاب رنگ بندی تیشرت لانگ دخترانه با ژاکت لانگ دستتان باز است و می توانید هم رنگ و یا رنگ هایی در یک تناژ را با توجه به سلیقه خود انتخاب کنید. تنها نکته در این سبک این است هر لایه لباس را با اندازه های مختلف انتخاب کنید تا هر لایه خود را بیشتر نشان دهد. از طرفی اگر می خواهید اندازه تی شرت لانگ و بقیه آیتم ها به یک اندازه باشد بهتر است روی تفاوت رنگ آن ها تمرکز کنید. به این صورت که دوتا لباس دخترانه لانگ بپوشید اما هر کدام یک رنگ جدا داشته باشند. انتخاب رنگ های ترند و رنگ سال با رنگ هایی که کمتر می پوشید استایل شجاعانه ای را برایتان رقم خواهد زد.

• استفاده از اکسسوری

سادگی که تی شرت های لانگ دارند به تنهایی آن ها را جذاب و خاص کرده است اما اگر دوس دارید از اکسسوری ها استفاده کنید. بهتر است از جواهرات براق در استایل خود بهره ببرید. همچنین جواهرات درشت، کفش کتانی و کلاه، بوت های ساقدار و یا کتانی هایی با طرح های گرافیکی جذاب و خاص می تواند استایل خیره کننده ای را برایتان ایجاد کند. از استایل ها ترند و پرطرفدار امثال تی شرت لانگ ساده با جین تنگ و پوتین است.

نکات مهمی که باید هنگام استفاده از تیشرت لانگ به آنها دقت کنید

تیشرت لانگ چیست و نحوه پوشیدن و ست کردن آن چگونه است؟2

◘ از انتخاب های مناسب و ایده آل برای ست کردن با تیشرت لانگ زنانه استایل کردن آن با شلوار جین جذب است. از طرفی علاوه بر شلوار جین می توانید از شلوارک و یا دامن هم برای استایل با تی شرت لانگ دخترانه بهره ببرید.

تیشرت لانگ چیست و نحوه پوشیدن و ست کردن آن چگونه است؟3


◘ نکته دیگر هنگام استایل با تی شرت لانگ، زمانی است که قد تی شرت لانگ دخترانه شما خیلی بلند باشد از این رو می توانید با استفاده از یک کمربند ظاهر آن را متفاوت و جذاب تر کنید.
◘ نکته بعدی هنگام خرید تی شرت لانگ است زیرا اصل ویژگی تیشرت های لانگ راحت بودن آن هاست بنابراین توصیه می کنیم که هنگام خرید به جنس تی شرت لانگ مردانه و زنانه و... خود توجه کنید و از انواع نخی و سبک آن انتخاب کنید.
◘ هنگام ست کردن تیشرت لانگ با شلوارک می توانید لبه تیشرت خود را گره بزنید به این ترتیب می توانید استایل خود را ارتقا داده و متفاوت تر به نظر برسید.

تیشرت لانگ چیست و نحوه پوشیدن و ست کردن آن چگونه است؟4

◘ همچنین از تیشرت های لانگی که سرشونه افتاده دارند غافل نشوید. شما می توانید آن ها را با شلوار اسلش و گردنبند های رو لباسی ست کنید و استایل جذابی برای خود بسازید.
◘ یکی از بهترین ترکیب های جذاب با تی شرت لانگ دخترانه این است آن ها را با کفش های کتونی رنگی ست کنید. اما با توجه به ترکیب استایل خود می توانید از کفش های پاشنه دار هم استفاده کنید.
◘ برای استفاده از تی شرت های لانگ در فصل زمستان می توانید آن ها را با کت های پشمی کوتاه و یا پالتو های بلند استایل کنید.
◘ برای استایل با تی شرت لانگ دخترانه می توانید از انواع کلاه ها مانند بیس بالی و یا ماهیگیری استفاده کنید. ست تیشرت لانگ با شال هم می تواند جذاب به نظر برسد به شرطی که مدل های متفاوتی مانند دستمال سر آن ها را ببندیم.

تیشرت لانگ چیست و نحوه پوشیدن و ست کردن آن چگونه است؟5

تیشرت لانگ چه مزایایی دارد؟

تیشرت لانگ زنانه کاربردهای زیادی دارد و می توان از آن ها در استایل های روزمره هم بهره برد. از مزایای تیشرت لانگ این است که شما می توانید استایل های خیابانی متنوعی را با آن ها ایجاد کنید. در بیشتر مواقع از تیشرت لانگ دخترانه مشکی برای استایل های خیابانی استفاده می کنند. به کمک تیشرت لانگ دخترانه می توانید استایل های منحصربفرد خود ر ا داشته باشید. حتی آقایان هم می توانند از تیشرت لانگ مردانه در استایل خود استفاده کنند با این انتخاب می توانند ایرادات اندامی خود را بپوشانند و جذاب تر به نظر برسند. تیشرت لانگ مردانه برای افرادی که سرشونه پهنی دارند بسیار مناسب است زیرا بلندی که تی شرت های لانگ دارند سبب می شود تا تعادل در استایل آن ها ایجاد شود. از مزیت های دیگر تی شرت های لانگ می توان به خنک و سبک بودن آن ها اشاره کرد. اینقدر سبک هستند که در استایل کردن با آن ها احساس راحتی می کنید. همچنین می توانید از تیشرت های لانگ در فصل های مختلف حتی زمستان با استایل های متنوع بهره ببرید. چرا که با کت های هم قد لباس و پالتو های بلند هم ست می شوند.

جمع بندی

در این مقاله درباره تی شرت لانگ دخترانه صحبت کردیم. ویژگی بارز و اصلی تی شرت لانگ گشاد، بلندتر بودن از حد معمول است بنابراین یکی از بهترین انتخاب ها در فصل تابستان به حساب می آیند. که از آن ها در استایل های اسپرت و لش و کژوال بهره می برند. همچنین به عنوان استایل خیابانی معروف است. ابتدا تی شرت لانگ دخترانه مشکی در استایل های خیابانی کاربرد بیشتری داشتند اما به مرور زمان تنوع در رنگبندی آن ها، باعث شد استایل با تیشرت لانگ بسیار پرطرفدار و محبوب تر شود. این تی شرت ها اکثرا با شلوار جین اسکینی زنانه و اسلش و مام استایل ست می شوند. همچنین می توان با گره زدن لبه تی شرت استایل متفاوتی را برای خود ایجاد کرد. کفش های کتونی و اسپرت بهترین گزینه برای استایل با تی شرت های لانگ هستند. در هنگام خرید تیشرت لانگ حتما به نخی بودن آن توجه کنید به طور کلی قیمت تی شرت لانگ نسبت به کاربرد هایی که دارد بسیار مناسب است. برای تهیه تی شرت لانگ مردانه و دخترانه می توانید به مجموعه پادمیرا سر بزنید. پادمیرا یکی از فروشگاهای معتبر و با تجربه در حوزه پوشاک است که با خیال راحت می توانید به آن ها اعتماد کنید. همچنین می توانید از طریق سایت این مجموعه به صورت اینترنتی هم خرید کنید.

دیدگاه خودرا بنویسید
برای تغییر کد روی آن کلیک کنید
به حروف کوچک و بزرگ حساس نمی باشد
https://github.com/igoshev/laravel-captcha
https://padmira.ir/