gif
gif mobile
اصول پوشیدن یقه اسکی برای داشتن استایل جذاب

اصول پوشیدن یقه اسکی برای داشتن استایل جذاب

چطور یقه اسکی بپوشیم؟ با شروع فصل سرما یکی از سوالاتی که برای بسیاری از افراد به وجود می آید اینست که چطور یقه اسکی بپوشیم چرا که یقه اسکی جزئی از لباس های مخصوص فصل سرماست. یقه اسکی نیز مانند سایر لباس های فصل سرما جذابیت و زیبایی خاص خود را دارد و همچنین از طرفداران ویژه ای نیز برخوردار است. اما یقه اسکی را با چه لباس هایی می توان ست کرد؟ چند ایده برای ست یقه اسکی زنانه چیست؟ انواع یقه اسکی کدام است؟ و سوالاتی از این دست که قرار است در این مقاله به آن بپردازیم. پس برای این که اصول ست کردن یقه اسکی را بدانید تا انتها با پادمیرا مگ همراه باشید.

اصول پوشیدن یقه اسکی برای داشتن استایل جذاب

یقه اسکی را با چه لباس هایی می توان ست کرد؟

اصول ست کردن یقه اسکی برخلاف آن چه که به نظر می رسد کاری نه چندان مشکل است. فقط کافیست کمی خلاقیت و سلیقه به خرج دهید، خواهید دید که در نهایت استایلی زیبا و منحصر به فرد برای خود ساخته اید. بلوز یقه اسکی به دلیل محبوبیتی که در بین اقشار مختلف هر جامعه ای خصوصاً نسل جوان و به ویژه بانوان دارد، تنوع در انتخاب لباس هایی که می توان با آن ست کرد نیز زیاد است. شما می توانید با یقه اسکی خود یک استایل رسمی و خیلی جذاب داشته باشید یا خیلی ساده و فروتن باشید. یقه اسکی را می توان با انواع شلوار، دامن، شومیز، کت و... ست کرد. در این بخش از مقاله ما ست های مختلفی را آورده ایم تا به شما در انتخاب ست یقه اسکی کمک کنیم. با ما باشید.

اصول پوشیدن یقه اسکی برای داشتن استایل جذاب2

◘ یقه اسکی و انواع شلوار

تیپ با یقه اسکی می تواند با انتخاب شلوار مناسب آن شروع شود. امروزه به دلیل پیشرفت صنعت مد، شلوارهای مختلفی با مدل های متنوعی به بازار عرضه می گردند که شما به راحتی می توانید با انتخاب یکی از آن ها با یقه اسکی خود ست جذابی بسازید. پادمیرا عرضه کننده ی انواع شلوار و بلوز یقه اسکی در کشور می باشد. برای انتخاب شلوار مناسب با یقه اسکی خود تا انتهای این مقاله ما را همراهی کنید. از جمله شلوارهایی که می توان با یقه اسکی ست کرد:

شلوار بگ پاچه گشاد یا دم پا

یقه اسکی زنانه اگر با شلوار پاچه گشاد یا دم پا ست شود استایلی نوستالژیک برای شما به وجود خواهد آورد. چرا که اصولاً شلوارهای دم پا یادآور خاطرات گذشته و مخصوصاً استایل پدر و مادرهایمان در عکس های جوانیشان می باشد. اگر بالاتنه شما لاغر باشد و وزن کمی داشته باشید انتخاب لباس یقه اسکی تنگ با شلوار پاچه گشاد می تواند بسیار مناسب باشد. ست کردن این دو لباس باعث بلند تر و کشیده تر به نظر رسیدن قد شما می شود. همچنین بهتر است یقه اسکی های تنگ تر و چسبان تر را با شلوارهای گشاد تر و یقه اسکی های گشاد تر را با شلوارهایی که بخش بالای آن ها تنگ تر است بپوشید. گردن کشیده به شما کمک می کند تا ارتفاع مورد نیاز برای تعادل شلوارهای فاق بلند پاچه گشاد را فراهم سازید. لباس یقه اسکی تنگ سفید با یک شلوار پاچه گشاد با پارچه پشمی و راه راه و یک کتانی بسیار زیبا به نظر می رسد. شلوارهای بلند گرم با پاچه های گشاد می توانند انتخاب بسیار مناسبی برای ست شدن با یقه اسکی ها باشند.

شلوار اسکینی

خرید یقه اسکی پادمیرا این امکان را به شما می دهد تا بتوانید از بین انواع مختلفی از لباس های متنوع، یقه اسکی مورد نظر خود را انتخاب کنید. لباس یقه اسکی را با شلوار جین تنگ یا یک لگینگ ست کنید. اگر می خواهید لباس یقه اسکی به فرم مربع بپوشید، برای تعادل فرم، یک شلوار تنگ تر انتخاب کنید. اگر شلوار گشاد بپوشید، استایل شما نامرتب و آشفته به نظر می رسد. اگر شانه های پهن با لگن باریک دارید، پوشیدن شلوار جین بوت کات می تواند ظاهر شما را بهبود ببخشد. یکی از روش های ست کردن یقه اسکی این چنین است که اگر یقه اسکی پشت شما را پوشانده است، سعی کنید آن را با شلوار استرچ و چکمه های تا زانو برای یک ظاهر پاییزی زیبای زنانه ست کنید.

اصول پوشیدن یقه اسکی برای داشتن استایل جذاب3

شلوار جین زاپ دار یا پاره

لباس یقه اسکی را با شلوار جین پاره یا زاپ دار ست کنید تا ظاهر شما اسپرت به نظر برسد. هنگامی که می خواهید ظاهری معمولی اما همچنان شیک داشته باشید لباس یقه اسکی مورد علاقه خود و یک شلوار جین را که در امتداد ران ها و اطراف زانوها پاره است یا زاپ دارد انتخاب کنید. بهتر است در این استایل اکسسوری مانند ساعت بسیار ساده انتخاب شوند. به عنوان مثال لباس یقه اسکی ضخیم و بافتنی را با یک شلوار جین تنگ و رنگ و رو رفته و با زاپ های زیاد بپوشید. سپس می توانید استایل را با چکمه های کوهنوردی و همچنین ساعت مورد علاقه خود کامل کنید. همچنین می توانید لباس یقه اسکی تنگ را همراه شلوار جین گشاد، کفش های ورزشی اسنیکر و کمربند چرم بپوشید.

شلوار مام استایل

اصول ست کردن یقه اسکی را اگر بدانید بهتر می توانید استایلی زیبا و منحصر به فرد داشته باشید. در مقالات گذشته در خصوص انواع شلوار جین به خصوص شلوار مام استایل برای شما صحبت کردیم. انتخاب یقه اسکی به همراه شلوار مام استایل قطعاً می‌تواند شما را خوش پوش ترین فرد هر جمعی معرفی کند. بافت یقه اسکی به رنگ مشکی و شلوار مام استایل، البته با رعایت این نکته که بافت خود را داخل شلوار قرار دهید و تا حد امکان از کمربند هم استفاده نکنید مطمعناً شما را به فردی خاص و شیک پوش تبدیل می کند.

برای دیدن محصولات جدید و متنوع پادمیرا، از جمله انواع شلوار جین اینجا کلیک کنید.

◘ یقه اسکی و دامن

استایل با یقه اسکی زنانه همراه با دامن ترکیبی ایده آل می شود. فقط کافیست این استایل را امتحان کنید تا مطمئن شوید که از هر نظر یک انتخاب منطقی داشته اید. برای میهمانی‌ های دوستانه می ‌توانید یک لباس یقه اسکی خوشرنگ و ساده را با یک دامن بلند یا متوسط همراه کنید. اگر طرفدار دامن های کوتاه هستید می توانید آن را با بوت های بلند ست کنید و اگر جزو علاقه مندان دامن های بلند و میدی می باشید، می توانید از نیم بوت هایی که تا مچ پا هستند، استفاده کرده و استایل جذاب و زمستانه شیکی داشته باشید. در این مورد رنگ‌ ها را نیز در نظر بگیرید و کفش را همرنگ با یکی از تکه ‌های لباس انتخاب کنید. در عین حال به جنس دامنی که انتخاب می‌کنید، دقت کنید که تا جای ممکن با فصل سرما همخوانی داشته باشد. برای ظاهری زنانه و کلاسیک، لباس خود را داخل دامن بگذارید.

◘ یقه اسکی و انواع کت

خرید یقه اسکی زنانه ممکن است شما را به این فکر بیاندازد که چه مدل کتی را می توانید روی آن بپوشید و همواره به این فکر کنید که تنها یک یا دو مدل لباس رو وجود دارد که می توان با یقه اسکی ست کرد. باید بگوییم که خیر، بیشتر از دو مدل لباس برای روی یقه اسکی امروزه می توان پیدا کرد که علاوه بر زیبایی، کاربرد خوبی هم داشته باشد. در این جا مدل های مختلفی که می توانید روی یقه اسکی به عنوان کت استفاده کنید گردآوری کرده ایم. از جمله:

کاپشن

یقه اسکی به همراه کاپشن در دوره های مختلف از دیرباز تا کنون مورد توجه جوانان خصوصاً در دهه های دوم و سوم زندگیشان بوده است. ست یقه اسکی با کاپشن کوتاه مانند کاپشن خلبانی یک استایل اسپرت و راحتی را به همراه می آورد که حتی می توانید در جمع های خودمانی نیز آن را بپوشید.

بارانی

تیپ با یقه اسکی برای ما یادآور بارانی های بلند یا همان کابوی می باشد. می توانید روی لباس یقه اسکی از انواع بارانی یا همان کت های کابوی به همراه بوت پاشنه دار و کیف کوچک دستی استفاده کنید تا استایل شیک و رسمی داشته باشید. در کل هر چیزی که شبیه کت های بارانی و یا لباس های کابوی ها باشد، برای هماهنگ کردن با یقه اسکی مناسب به نظر می رسد.

اصول پوشیدن یقه اسکی برای داشتن استایل جذاب4

کت چرم

کت های چرمی مظهر خنکی هستند و جفت شدن آن با لباس یقه اسکی حتی استایل سردتری به نظر می رسد. با یک ترکیب یقه اسکی سیاه و سفید و راه راه و شلوار جین همراه شوید، سپس آن را با یک کت چرمی مشکی ست کنید تا استایلی اسپرت داشته باشید. همچنین برای داشتن یک استایل غیر رسمی یک یقه اسکی سفید زیر کت چرمی نیز می تواند بسیار جذاب به نظر برسد. بلوز یقه اسکی تک رنگ خود را با یک کت اسپرت چرم با رنگ خنثی به همراه جلیقه، شلوار جین، نیم بوت و کیف دوشی ست کنید. این استایل مناسب مهمانی های دوستانه است.

سویشرت

یک سویشرت گشاد را روی لباس یقه اسکی، بپوشید. لباس یقه اسکی تنگ می تواند به تنهایی بسیار رسمی و فرمال به نظر برسد پس برای اینکه استایل کمی اسپرت تر شود می توان از یک سویشرت کمک گرفت. اگر می خواهید سویشرت مورد علاقه شما در یک روز بارانی کمی نمایان تر باشد، سعی کنید زیر آن یک یقه اسکی نرم و بلند بپوشید. سپس، اگر به سبک ورزشی بیشتر علاقه دارید، آن را با شلوار جین پاره یا شلوار استرچ ست کنید. زیر یك ژاكت ورزشی و كفش مخصوص دویدن لباس یقه اسکی ضد آب بپوشید تا هنگام برخورد به سرما از خنكای باد جلوگیری شود.

پادمیرا ارائه دهنده انواع سویشرت، شما را به دیدن تنوع محصولات خود دعوت می کند. لطفا اینجا کلیک کنید.

کت اورسایز

برای ظاهری ساده و در عین حال پر زرق و برق، از یقه اسکی زیر کت اورسایز استفاده کنید. یقه اسکی متناسب با بدن خود انتخاب کنید، سپس کت اورسایز، شلوار تنگ و کفش متناسب با آن بپوشید. این ظاهر ساده شیک و همه کاره است و همه جا می توان از آن استفاده کرد. به عنوان مثال، یک یقه اسکی سفید زیر کت اورسایز رنگ شتری عالی به نظر می رسد.

◘ یقه اسکی و سارافون

استایل با یقه اسکی زنانه می تواند با سارافون های جلو بسته نیز کامل شود. سارافون های جلو بسته که کمربند دارند با یک بلوز یقه اسکی به همراه لگ و نیم بوت پشمی می تواند یک استایل راحت برای شما باشد. همچنین با پوشیدن یقه اسکی با سارافون جلو بسته که از کمر فون یا کلوش می شوند به همراه ساپورت های ضخیم و کفش پاشنه بلند یا بوت های پاشنه دار می توانید استایلی نیمه رسمی و دخترانه تری داشته باشید.

◘ یقه اسکی و جلیقه یا ژیله

یقه اسکی زنانه به همراه جلیقه یا ژیله بافت برای بانوان خاص پسند و شیک پوش انتخاب بسیار مناسبی ست. برای ظاهری زیبا، می توانید از جلیقه چرمی یا جین به همراه شلوار جین یا چرم و یا حتی دامن استفاده کنید تا استایلی زیبا و کلاسیک برای خود بسازید. اما اگر گرمای بیشتری را می خواهید می توانید از ژیله های بافتنی نیز استفاده کنید. ژیله های بافتنی جدیدترین ترند زمستانی هستند. اگرچه بیشتر آن را با پیراهن ست می کنند، اما پوشیدن یقه اسکی با ژیله نیز خالی از لطف نیست. می توانید رنگ های مختلف یقه اسکی را با رنگ های متنوع ژیله های بافت ست کنید و رنگ و نقشی پاییزی و زمستانی به استایل خود ببخشید.

اصول پوشیدن یقه اسکی برای داشتن استایل جذاب1

چند ایده برای ست یقه اسکی زنانه

چطور یقه اسکی بپوشیم؟ این سوالی بود که پیش از خواندن این مقاله برای شما مطرح بود. اما اکنون دیگر می دانید که چطور و با چه لباسی می توانید یقه اسکی مورد علاقه ی خود را ست کنید. اما بهتر است قبل از بستن این صفحه و رفتن به سراغ کمد لباس ها، این بخش از مقاله را نیز مطالعه کنید. چرا که در این جا به شما چند ایده برای ست یقه اسکی زنانه با اکسسوری های مختلف خواهیم گفت. پس تا انتها با ما باشید.

• دستمال گردن

اصول ست کردن یقه اسکی با اکسسوری های خاص و زیبا می تواند کامل شود. استفاده از یک دستمال گردن یا همان روسری های کوچک استایلی کلاسیک برای شما به ارمغان می آورد. برای داشتن ظاهری زیبا، روسری یا دستمال گردن را در اطراف قسمت بیرونی گردن خود روی یقه لباس ببندید و در نظر داشته باشید که دستمال گردن نباید از نظر ضخامت با یقه اسکی شما خیلی تفاوت داشته باشد. اگر یقه اسکی نازکی می خواهید به تن کنید باید با یک دستمال گردن ابریشمی آن را ست کنید و این موضوع در مورد لباس های ضخیم نیز صدق می کند.

• گوشواره

یقه اسکی زنانه به همراه گوشواره زیبایی و ظرافت چهره شما را دو چندان می کند. یقه اسکی به دلیل بسته بودن یقه و پوشیده شدن گردن و قسمت بالاتنه ی شما، تمام توجهات را به سمت صورت شما جلب می کند. پس باید از این فرصت بهترین استفاده را کنید تا زیبایی چهره و خاص بودن خود را به رخ بکشید و این کار با کمک یک جفت گوشواره ی خاص کار شما را راحت می کند. گوشواره های حلقه ای، لوستری و دراپی و یا گوشواره هایی با سنگ های قیمتی بزرگ و رنگی همه از سبک های محبوب برای ست شدن با یقه اسکی است. حتماً موهای خود را باید بالا ببندید تا گوشواره ها اجازه دیده شدن داشته باشند. این استایل رسمی مناسب مهمانی های خاص که می خواهید در آن جا بدرخشید می باشد.

اصول پوشیدن یقه اسکی برای داشتن استایل جذاب5

• گردنبند

چند ایده برای ست یقه اسکی زنانه را تا اینجا به شما گفتیم. اما این بخش بدون ست یقه اسکی به همراه گردنبند نمی تواند کامل شود. استفاده از گردنبند همیشه برای تقریباً همه ی بانوان جزء جداناپذیر استایلشان می باشد. استفاده از یک زنجیر یا گردنبند بلند روی یقه اسکی می تواند بالاتنه شما را بلندتر نشان دهد. اگر استایلی اسپرت یا رسمی دارید، فرقی نمی کند. زنجیر بلند برای هر استایلی مناسب است. پوشیدن یک زنجیر بلند یا گردنبند بلند می تواند زیبایی خاصی به استایل شما بدهد.

اصول پوشیدن یقه اسکی برای داشتن استایل جذاب6

جمع بندی

یقه اسکی زنانه را می توانید با انواع کت، سارافون، انواع شلوار و یا دامن ست کنید. هنگام ست کردن استایل خود هیچ وقت استفاده از اکسسوری هایی مانند دستمال گردن، گوشواره و گردنبند را فراموش نکنید تا علاوه بر زیبایی، خاص بودن را نیز در استایل خود نمایان کنید. فروشگاه اینترنتی پادمیرا ارائه دهنده انواع پوشاک زنانه در کشور می باشد. برای دیدن محصولات متنوع و همچنین یقه اسکی های زیبا و جذاب لطفاً اینجا کلیک کنید.

دیدگاه خودرا بنویسید
برای تغییر کد روی آن کلیک کنید
به حروف کوچک و بزرگ حساس نمی باشد
https://github.com/igoshev/laravel-captcha
https://padmira.ir/