gif
gif mobile
آموزش داشتن یک استایل جذاب با بوت و چکمه

آموزش داشتن یک استایل جذاب با بوت و چکمه

1402/8/3 آموزش

صنعت مد و پوشاک روز به روز در حال پیشرفته شدن می باشد. صنعت تولید و طراحی کفش نیز از این قاعده مستثنی نمی باشد. چکمه و بوت از جمله طراحی های زیبا، در صنعت ساخت و طراحی کفش می باشند. این مدل کفش بیشتر در فصول زمستان مورد استفاده قرار می گیرند. به همراه این مدل کفش، از شلوار جین زنانه برای ست کردن با آن استفاده می شود. ما سعی داریم در این مقاله به توصیف انواع استایل جذاب بوت و چکمه بپردازیم و انواع استایل جین با بوت را نام ببریم. با ما همراه باشید.

آموزش داشتن یک استایل جذاب با بوت و چکمه

تعریف بوت و چکمه

بوت و چکمه یک مدل از کفش که روی قوزک پا و مچ پا را می پوشاند. چکمه در اصل یکی از مدل های بوت است که از لحاظ اندازه بلندتر از بقیه بوت ها می باشد و اغلب بالای زانو را نیز پوشش می دهد. این مدل انواع متفاوتی دارد. بوت ها در رنگ بندی، طراحی و سایز بندی از لحاظ بلندی کفش با هم متفاوت هستند. کاربرد بسیاری از این مدل های بوت نیز با هم متفاوت است. در برخی از این مدل های بوت شما می توانید از آن ها برای انجام بسیاری از فعالیت های کاری استفاده نمایید.

تاریخچه ظهور چکمه و بوت

چکمه و بوت های ابتدایی تولید شده به 1500 سال پیش باز می گردد اما این نمونه بوت های اولیه از چرم تولید نمی شدند و بیشتر از پارچه و کتان برای تولید آن ها استفاده می شده است. اولین بار در قرن 17 میلادی بود که چکمه هایی با استفاده از چرم حیوانی تولید شدند. این تولید انبوه توسط شخصی به نام توماس پندلتون انجام شد و بعد چکمه ها به ارتش بریتانیا تحویل داده شدند. بعد از آن در قرن 19 در دهه های 30و 40 سبک زندگی به نام کابوی پدید آمد. این سبک از لباس پوشیدن به شکلی بود که از چکمه های بسیار بلند و محکم استفاده می کردند. استحکام آن به دلیل استفاده از این چکمه در سوار کاری بود.

آموزش داشتن یک استایل جذاب با بوت و چکمه 3

انواع استایل جین با بوت

1- شلوار جین راسته

شلوار جین راسته همانطور که از نامش پیداست به شکلی طراحی شده است که از قسمت زانوها تا پایین به یک اندازه می باشد. از آنجایی که این شلوار بسیار ساده بوده و به عنوان یکی از شلوارهای کلاسیک بشمار می رود. این مدل از شلوار اغلب مناسب مکان های رسمی مانند فضای دانشگاه می باشد. این سبک از شلوار را می توانید با بوت های مچ پا و چکمه های کابویی و چلسی ست کنید. همراه با این استایل ساده از کت اورسایز بلند و شال گردن نیز بهره ببرید.

2- شلوار جین پاکتی

شلوار جین زنانه پاکتی در قسمت دم پا به حالت آزاد دوخته می شود و کمی از قسمت شلوار به سمت بالا تا خورده است. این مدل شلوار با طراحی های زیبایی از جمله گل دوزی و یا تکه دوزی با حالت های متفاوتی تولید می شود. شلوار پاکتی و نیم بوت می تواند یک گزینه مناسب باشد. در این استایل کمی از مچ پاها ممکن است دیده شود. شلوار جین پاکتی به رنگ های زغالی، آبی، سرمه ای، تیره و نفتی در صورتی که رنگ نیم بوت شما مشکی باشد انتخاب بسیار شیکی است.

3- شلوار جین اسکینی

شلوار جین زنانه اسکینی از جمله شلوارهایی است که به بدن می چسبد. از این شلوار برای استایل های خیابانی و کژوال، استفاده می شود. پوشیدن چکمه و بوت های بلند به همراه این شلوار را به شما توصیه می کنیم. این شلوار به راحتی زیر انواع بوت و چکمه به سایزهای متفاوت پوشیده می شود.

4- شلوار جین دمپا گشاد

این مدل شلوار جین زنانه در قسمت ران ها و زانو بسیار تنگ بوده اما از زانو به پایین حالتی آزاد به خود می گیرد. این نوع شلوار نیز از جمله شلوارهایی است که می توان با بوت و نیم بوت ست کرد. هر کفشی که با این شلوار ست شود فقط قسمتی از آن مشخص خواهد بود و بقیه قسمت های آن به زیر شلوار می رود و دیده نمی شود.

5- شلوار جین بوت کات

این شلوار نیز از مجموعه شلوارهایی می باشد که در قسمت ران و زانوها تنگ و در قسمت مچ پاها گشاد است. شما می توانید این شلوار را به همراه بوت و نیم بوت با توجه به میزان آزادی و راحتی در قسمت مچ پا استفاده نمایید. بوت کات در قسمت مچ پا مانند شلوار دمپا، از آزادی زیادی برخوردار نخواهد بود. شما می توانید این شلوار را به همراه نیم بوت انتخابی، با کاپشن و پافر های چرم استفاده نمایید.

6- شلوار جین لوله تفنگی

شما می توانید شلوار جین لوله تفنگی را به همراه بوت و نیم بوت و چکمه استفاده نمایید. از آنجایی که شلوار جین لوله تفنگی به راحتی به بدن می چسبد، می توان در زیر بوت بلند و چکمه پوشید. به همراه آن می توانید از بافت های بلند که به حالت تونیک به همراه آستین هستند همچنین انتخاب کلاه و شال گردن نیز می تواند زیبایی استایل شما را دو چندان کند.

7- شلوار جین بوی فرند

شلوار جین زنانه بوی فرند فاق بلندی دارد و در هنگام پوشیدن حالت اور سایز به خود می گیرد. این مدل شلوار کمی شبیه به شلوار های مام استایل است و تنها تفاوت آن این می باشد که علاقه مندان به این شلوار، در قسمت مچ پاها آن را تا می کنند. این شلوار به همراه بوت و نیم بوت استایل مناسبی می تواند برای پوشیدن در محیط بیرون از منزل و دورهمی های دوستانه باشد.

آموزش داشتن یک استایل جذاب با بوت و چکمه 1

انواع استایل با بوت و چکمه

1- استایل با بوت بلند

یکی از کلاسیک ترین بوت ها، بوت بلند است. هنگامی که با یک لگ چرم پوشیده شود زیبایی و جذبه خاصی را به شما می دهد. برای اینکه چرم بودن بوت شما بیشتر مشخص شود بهتر است از رنگ های قهوه ای و مشکی استفاده کنید. در کنار انتخاب این بوت های بلند می توانید از بافت های کوتاه و کت چرم استفاده کنید. انتخاب این سبک پوشش بیشتر مناسب زمستان می باشد.

2- استایل با نیم بوت کوتاه

نیم بوت ها اغلب دارای کمی ساق می باشند، سعی نکنید از این نیم بوت ها در زیر شلوار خود استفاده کنید. اینکار باعث می شود که شلوار شما در قسمت مچ پا دارای برامدگی شود. این برآمدگی نیز می تواند به تنهایی ظاهر شما را شلوغ و بی نظم نشان دهد.

3- استایل با چکمه زنانه

اورال یا همان بیلرسوت یک انتخاب بسیار شیک به همراه پوشیدن چکمه می باشد. اورال با طرح جین در فصل زمستان هم موجب ایجاد گرما در شما شده و هم ترکیب خوبی با چکمه خواهد بود. پوشیدن چکمه شاید در اوایل به دلیل جلوگیری از خیس شدن در باران بود اما رفته رفته جزو یکی از بروز ترین و شیک ترین محصولات صنعت پوشاک قرار گرفت.

4- استایل بوت بلند با دامن

بوت بلند دخترانه به همراه یک لگ چرمی یا جوراب شلواری ساده می تواند یک ترکیب زیبا را به همراه دامن داشته باشد. انتخاب یک دامن کوتاه و اسپرت باعث دخترانه بنظر رسیدن استایل شما خواهد شد. دامن مناسب با این استایل معمولا چرمی یا پشمی خواهند بود.

5- استایل بوت بلند و پیراهن

پیراهن های رسمی یا نیمه رسمی زنانه که مناسب پوشیدن در فصل سرما هستند از انتخاب هایی است که می توانید به همراه بوت بلند داشته باشید. این استایل چون به حالت رسمی می باشد، بیشتر در مراسم های رسمی و مجالس و دورهمی های کاری استفاده می شود. بهتر است در هنگام انتخاب شلوار از شلوار های چسبان استفاده نکنید. برای مثال لگ های چرم و یا شلوار های غواصی و جوراب شلواری ها به دلیل چسبندگی زیاد به بدن مناسب این مراسم ها و دورهمی ها نمی باشند.

6- استایل مجلسی با بوت بلند

برای انتخاب لباس مجلسی مناسب با بوت های بلند نیازی به دقت بر روی بلندی یا کوتاهی لباس نیست. اما اغلب سعی می شود تا از لباس های مجلسی کوتاه تری در هنگام پوشیدن بوت های بلند استفاده شود. با اینکار بوت ها بیشتر به چشم می آیند و همچنان حالت مجلسی و شیک خود را نیز حفظ می کنند. سعی کنید از بوت پاشنه دار برای پوشیدن به همراه لباس مجلسی استفاده نمایید. اگر قد شما کوتاه است یا علاقه مند هستید تا قد خود را در مهمانی کشیده تر نشان دهید بهتر است بوت با پاشنه های میخی را انتخاب کنید. به این شکل شما قد بلند تر و کشیده تر دیده می شوید. این استایل به همراه جوراب شلواری و لگ نیز بهتر خواهد شد.

7- استایل چکمه و دامن

معمولا چکمه بالاتر از زانو ها را نیز می پوشاند. به همین دلیل انتخاب بسیار خوبی برای پوشیدن دامن های بلند می باشد. شما می توانید برای تکمیل این استایل از یک اورسایز و یک بافت کوتاه که در دامن قرار می گیرد استفاده نمایید. در کنار این استایل می توانید از اکسسوری هایی مانند دستمال گردن یا شال گردن یا دستکش استفاده نمایید. این استایل بیشتر در فصل زمستان مورد استفاده قرار می گیرد.

8- استایل با بوت کوتاه

این استایل را به همراه جین لوله تفنگی و لگینگ ست می کنیم. این دو مورد بهترین گزینه برای بوت کوتاه می تواند باشد. در صورتی که قد شلوار خیلی بلند باشد شما می توانید شلوار را از ناحیه مچ پا تا کنید. بوت کوتاه به راحتی با هر سلیقه ای از پوشش ست می شود.

آموزش داشتن یک استایل جذاب با بوت و چکمه 2

رعایت تناسب رنگی لباس و چکمه یا بوت

هدف استفاده از چکمه، این روزها بیشتر داشتن استایلی شیک و مطابق با مد است. اما باید به یک موضوع مهم دقت کنید که برای پوشیدن و استفاده از چکمه یا انواع نیم بوت بهتر است ترکیب رنگی مناسبی با لباس های شما داشته باشد. برای مثال اگر رنگ چکمه های شما تیره است بهتر است از رنگ های تیره، برای انتخاب شلوار یا شال گردن، یا کت استفاده نمایید.

فروشگاه پادمیرا

فروشگاه پادمیرا توزیع کننده با کیفیت ترین از انواع مختلف شلوار لی زنانه و کت های دخترانه جین سعی دارد تا برای کاربران خود تجربه ای لذت بخش از خرید اینترنتی را تداعی کند. از خدمات این فروشگاه ارسال به موقع، تضمین با کیفیت بودن کالا، سلامت کالا و ارسال به موقع محصولات می باشد. این فروشگاه در تلاش است تا مجموعه پوشاک ارائه شده را افزایش دهد تا به راحتی بتوانید به کالای مد نظر خود دسترسی داشته باشید. شما می توانید به راحتی از طریق سایت فروشگاه پادمیرا نسبت به خرید شلوار جین زنانه اقدام نمایید.

جمع بندی

همانطور که در این مقاله مشاهده کردید بوت و چکمه دو عضو جدا نشدنی در صنعت مد و پوشاک هستند. در سال های اولیه تولید، از ظاهری بسیار ساده برخوردار بودند اما به مرور زمان این طراحی ها پیچیده تر و پیشرفته تر شدند. به طوری که امروزه استفاده از چکمه و نیم بوت، با ایجاد حس زیبایی، اصالت و شیک بودن همراه است. برای ست کردن به همراه این بوت ها شما به شلوار جین زنانه مناسب نیاز دارید. شما می توانید به راحتی و از طریق سایت پادمیرا نسبت به خرید شلوار جین زنانه شیک اقدام نمایید.

دیدگاه خودرا بنویسید
برای تغییر کد روی آن کلیک کنید
به حروف کوچک و بزرگ حساس نمی باشد
https://github.com/igoshev/laravel-captcha
https://padmira.ir/