gif
gif mobile
شال و روسری مناسب فصل تابستان چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟

شال و روسری مناسب فصل تابستان چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟

فصل تابستان و گرمای طاقت فرسای آن برای همه افراد غیر قابل تحمل، سخت و کلافه کننده است. از این رو یکی از دغدغه های اساسی خانم ها در فصل تابستان پوشش زیاد در هوای گرم تابستان می باشد مخصوصا با وجود شال و روسری زنانه، بی طاقتی آن ها را در این فصل دو چندان می کند. از این رو می توان از شال و روسری با ویژگی های خاصی استفاده کرد تا بتوان گرمای تابستان را کمی قابل تحمل تر کند زیرا انتخاب و بهره مندی از هر لباسی به این نیاز دارد که با آن راحت باشید اما اگر موجب آزار و تشدید گرما در بدن شما شود نمی توان آن را پوشش مناسب به حساب آورد. در ادامه می خواهیم انواع جنس شال و روسری ها را بشناسیم و همچنین بدانیم که شال و روسری تابستانی باید چه ویژگی هایی داشته باشد؟ جنس و طراحی آن ها چقدر در احساس گرما و استایل تابستانی نقش خواهند داشت؟

شال و روسری مناسب فصل تابستان چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟

شال و روسری تابستانی

شال و روسری یکی از پوشش های اصلی برای خانم ها در ایران می باشد. به همین ترتیب تحت هر شرایطی باید از آن ها استفاده کنند. از این رو به محض روبرو شدن با گرما به سراغ شال و روسری مناسب برای فصل تابسنان می روند. روسری و شال های سبک و نرم که هوا بین تارو پودهای آن جریان دارد از سبک شال هایی است که برای فصل تابستان بسیار ایده آل هستند. لباس زنانه با رنگ هایی روشن و خنک به همراه شال و روسری های سبک و رنگ های پاستیلی یک استایل آزاد برای شما ایجاد می کند که مناسب فصل تابستان است. در واقع شال و روسری مخصوص تابستان را طوری طراحی می کنند که در صورت بهره مندی از آن ها سبب می شود تا کمتر عرق کرده و احساس گرما کنید. اغلب روسری و شال های تابستانی نخی هستند زیرا شال و روسری نخی اولین و بهترین گزینه برای استایل های تابستانه است. برای خرید شال و روسری تابستانی می توانید به مجموعه با تجربه و قابل اعتماد پادمیرا مراجعه کنید. فروشگاه پادمیرا از مجموعه هایی است که قیمت شال و قیمت روسری های آن ها مناسب و مقرون به صرفه است و همچنین کیفیت بالایی دارند. از این رو می توانید با خیال راحت از آن ها خرید کنید.

انواع شال و روسری های تابستانی و ویژگی های آن ها

تنوع در شال و روسری های زنانه بسیار زیاد است بنابراین قصد داریم در این بخش با انواع مدل های شال زنانه و روسری زنانه که می توان از آن ها در انواع استایل تابستانی و فصل گرما مورد استفاده قرار داد آشنا شویم. همچنین ویژگی های شال و روسری های تابستانی را بشناسیم ویژگی هایی که سبب می شود تا کمترین مقدار گرما را جذب کنند و افراد با استفاده کردن از آن ها اذیت نشوند و بتوانند استایل های رسمی و مجلسی و روزمره جذاب داشته باشند. با آشنایی و شناخت این ویژگی ها راحت تر می توانیم موقع خرید انتخاب بهتری داشته باشیم:

شال و روسری مناسب فصل تابستان چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟1

شال و روسری نخی

به طور قطعی می توان پارچه های نخی را به عنوان بهترین مدل برای شال و روسری های تابستانی معرفی کرد. یکی از ویژگی های مهم و خوب شال و روسری هایی که از جنس نخ پنبه هستند و یا از نخ های طبیعی دیگر درست شده اند این است که گرما را کمتر به خود جذب می کنند همین خصوصیات سبب می شود تا بعد از سر کردن آن احساس سبکی و خنکی داشته باشند. از طرفی به دلیل این که پارچه های نخی پلاستیک و مواد مصنوعی ندارند گرما را جذب نمی کنند و موجب تعریق نمی شوند. همچنین بسیار سبک هستند و حالت می گیرند. همچنین مهمترین مزیت و ویژگی شال های نخی این است که روی سر، سر نمی خورند از این رو ایستایی بالایی دارند که سبب می شود گزینه ای مناسب و آسان برای روزهای گرم تابستان باشند. قیمت مناسب و متنوع بودن رنگ بندی شال و روسری نخی محبوبیت آن ها را بیشتر کرده است.

شال و روسری مناسب فصل تابستان چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟2

شال و روسری نخ ابریشم

از دیگر شال و روسری مخصوص تابستان می توان به نخ ابریشم اشاره کرد. شال و روسری تابستانی نخ ابریشم یکی از بهترین و خنک ترین سبک های شال و روسری برای فصل تابستان است. نخ ابریشم از پارچه های مرغوب و باکیفیت برای دوخت انواع شال و لباس زنانه و شومیز و... است. بهره مندی از پارچه نخ ابریشم در کنار اینکه بسیار خنک و نرم هستند، به استایل شما، ایستادگی و درخشندگی خاصی می بخشند این ایستایی و درخشندگی از ویژگی های نخ ابریشم است به همین دلیل است برای تولید شال و روسری های لوکس و مدرن از نخ ابریشم استفاده می کنند. برای استایل های تابستانی مخصوصا زمانی که به مهمانی و مراسمی در این فصل دعوت می شوید می توانید به کمک شال و روسری نخ ابریشم طرح دار و یا ساده استایل خود را تکمیل کنید. از ویژگی های مهم نخ ابریشم این است که مانع از ایجاد حساسیت روی پوست می شود همچنین سبک هستند و چروک پذیری بسیار پایینی دارند. دوام و کیفیت این پارچه بسیار بالاست. از این رو بهترین متریال برای تولید شال و روسری در فصل تابستان به حساب می آیند.

شال و روسری مناسب فصل تابستان چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟3

شال و روسری حریر

پارچه حریر هم از متریال های دیگری است که برای دوخت و تولید شال و روسری های تابستانی از آن بهره می برند. یک مدل پارچه پر طرفدار و سبک است که هم به صورت ساده و هم طرح دار از آن ها برای تولید و دوخت شال و روسری بهره می برند. شال و روسری های حریر برخلاف شال و روسری های نخ ابریشم و نخی لیز هستند و روی سر ایست نمی کنند. اما با این حال بسیار سبک و خنک و راحت اند به همین دلیل می توانید برای فصل تابستان از آن ها بهره ببرید. البته شال تابستانی و روسری تابستانی که از پارچه حریر تولید می شوند با وجود سبکی که دارند اما موجب تعریق می شوند زیرا در تولید و ساخت حریر علاوه بر نخ از نوعی پلاستیک هم استفاده شده است از این رو بیشتر به عنوان یک شال و روسری تابستانی مجلسی و یا استایل با انواع پیراهن کاربرد خواهند داشت.

شال و روسری مناسب فصل تابستان چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟4

شال و روسری لینن

لینن از پارچه های معروف و مخصوص برای استایل های تابستانی است که بسیار سبک و راحت و ایست دار است و برای تولید و دوخت انواع مانتو، شلوار و شال و... از آن بهره می برند. در واقع یک نوع پارچه گیاهی است که از نوعی گیاه گرفته می شود. این پارچه ها بسیار نرم هستند و شستشوی راحتی دارند همچنین از مدل پارچه هایی به شمار می روند که بسیار خنک هستند و قدرت جذب آن ها بسیار بالاست. شال و روسری زنانه تابستانی لینن از مدل شال هایی است که هم می توان به صورت روزانه از آن ها استفاده کرد و هم برای مهمانی مناسب هستند. پارچه لینن به دلیل منافذ بازی که دارد، هوا در آن جریان پیدا کرده و سبب تعریق نمی شود، از این رو جزو بهترین متریال برای تهیه و دوخت شال و روسری تابستانی هستند. یکی از ویژگی های لینن چروک پذیری بالای آن است اما با این حال با اتو به راحتی صاف می شوند. 

شال و روسری مناسب فصل تابستان چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟5

شال و روسری اسلپ

اسلپ از انواع دیگر پارچه های پرفروش و پرکاربرد برای تهیه انواع لباس و پوشاک زنانه تابستانی به شمار می رود. از کاربردهای اصلی پارچه اسلپ این است که از آن برای تهیه انواع شال و روسری تابستانی بهره می برند. از ویژگی های پارچه های اسلپ این است که از نخ های نسبتا ضخیم اسلپ ساخته شده اند از طرفی ضخامت بالای نخ های اسلپ موجب می شود تا شال و روسری های تهیه شده از آن خطوط موازی و افقی روی سطح خود داشته باشند. شال و روسری زنانه تابستانی اسلپ بسیار خنک اند و همچنین از لطافت بالایی برخوردارند. با وجود اینکه نخ اسلپ ضخامت دارد اما شال و روسری تابستانی این مدل، ضخامت کمی دارند همچنین ظرافت و ایستایی بالا، تنوع رنگ بندی از ویژگی های شال و روسری مخصوص تابستان به حساب می آیند.

شال و روسری مناسب فصل تابستان چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟6

شال و روسری گارزا

از دیگر شال و روسری های پر طرفدار و مناسب برای فصل تابستان می توان شال و روسری گارزا را نام برد. از طرفی به دلیل متنوع بودن طرح و رنگ برای همه افراد در هر سنی مناسب اند. جنس این مدل پارچه شبیه به حریر و نخ می باشد از طرفی بسیار سبک هستند. به همین جهت به راحتی می توانید از آن ها در تابستان بهره ببرید زیرا موجب تعریق نمی شوند. پارچه گارزا علاوه بر بافت خنکی که دارد طراحی و مدل های زیبایی هم دارند و همین ویژگی ها از جمله دلایلی است که این جنس شال و روسری مناسب برای فصل تابستان هستند. از ویژگی ها و مزیت های دیگر این شال و روسری زنانه این است که مانند شال و روسری ابریشم از روی سر، سر نمی خورند. از این رو افرادی که چادری هستند به راحتی می توانند برای زیر چادر خود در فصل تابستان از شال و روسری گارزا بهره ببرند. 

نکاتی درباره خرید شال و روسری تابستانی

هنگام خرید شال و روسری زنانه تابستانی در ابتدا باید به کیفیت آن ها توجه داشته باشید و همچنین جنس شال و روسری انتخابی شما از لحاظ کیفیت بسیار حائز اهمیت است. از طرفی بهتر است حتما موقع خرید شال و یا روسری تابستانی انتخابی خود را امتحان کنید تا متوجه شوید روسری که انتخاب کرده اید روی فرم صورت و رنگ پوست شما می نشیند یا نه. از نکات حائز اهمیت برای روز های تابستان این است که به سمت رنگ های سرد بروید تا حس خنکی خوبی را در ظاهر خود ایجاد کنید. این انتخاب رنگ می تواند یک حرکت هوشمندانه و مناسب برای فصل تابستان باشد. همچنین می توانید به سراغ مدل های آب رنگی با گل های درشت بروید. خرید شال و روسری با چنین طرح هایی در تابستان می تواند نماد و تصویری از لباس های خنک و ساحلی باشد که نوشیدنی های خنک تابستانی را برایتان تداعی می کند. بنابراین موقع خرید انواع شال ها و یا انواع روسری تابستانی توجه به طرح و رنگ های شاد و خنک همچنین جنس های سبک و لطیف می تواند به استایل تابستانی شما جلوه بهتری ببخشد.

شال و روسری مناسب فصل تابستان چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟7

جمع بندی

در این مقاله درباره شال و روسری زنانه تابستانی صحبت کردیم و با انواع آن ها  آشنا شدیم. تنوع در شال و روسری های تابستانی بسیار زیاد است از طرفی به دلیل گرمای زیاد در این فصل اکثر خانم ها در انتخاب شال و روسری دچار مشکل می شوند. زیرا می خواهند مدل و جنسی را انتخاب کنند که نرم و سبک بوده، گرما را کمتر جذب می کند و با آن راحت باشند. از جمله شال و روسری مناسب برای فصل تابستان می توان به شال و روسری های نخی، شال و روسری نخ ابریشم و لینن و یا از جنس های متفاوت تر استفاده کرد. این جنس از شال و روسری های تابستانی بسیار سبک و لطیف و راحت هستند. و می توان از آن ها هم به طور روزانه و هم برای مهمانی ها بهره برد بهترین انتخاب ها برای شال و روسری این است که از رنگ های شاد و خنک بهره ببرید تا استایل تابستانی شنا را تکمیل کند، رنگ بندی های تیره خیلی برای تابستان مناسب و ایده آل نیستند. قیمت شال و روسری های تابستانی با توجه به کیفیت جنس آن ها متفاوت هستند. مجموعه پادمیرا یکی از فروشگاهای زنانه ای است که می توانید انواع شال و روسری ها با قیمت مناسب در طرح و رنگ های متنوع خریداری کنید و از کیفیت و لطافت شال و روسری خود لذت ببرید.

دیدگاه خودرا بنویسید
برای تغییر کد روی آن کلیک کنید
به حروف کوچک و بزرگ حساس نمی باشد
https://github.com/igoshev/laravel-captcha
https://padmira.ir/