gif
gif mobile
انواع اکسسوری که در فصل پاییز و زمستان می توان پوشید؟

انواع اکسسوری که در فصل پاییز و زمستان می توان پوشید؟

با شروع فصل سرما، خانم های شیک پوش به دنبال استایل های شیک و زیبا به تکاپو می افتند. در فصل پاییز و زمستان انواع لباس های گرم و بافتنی باعث می شوند حال و هوای این فصل بیشتر نمایان شود. لباس های زیادی از جمله پافر، پالتو، کاپشن، کت ها و ... در این فصل به بازار می آیند که می توانید با پوشیدن آنها شیک باشید. همانطور که داشتن لباس های زیبا در خوش استایل شدن تاثیر زیادی دارد، استفاده از اکسسوری های محبوب فصل پاییز و زمستان زنانه نیز ظاهر شما را کامل می کند. استفاده درست از انواع اکسسوری دخترانه به داشتن استایلی جذاب و زیباتر کمک فراوانی می کند. در این مقاله پادمیرا مگ به بررسی انواع اکسسوری زنانه و اینکه کدام یک از آنها مناسب استفاده در فصل پاییز و زمستان هستند بپردازد.

اکسسوری های محبوب فصل پاییز و زمستان زنانه

انواع اکسسوری که در فصل پاییز و زمستان می توان پوشید؟2

کلاه و شال گردن

کلاه و شال گردن علاوه بر گرم نگه داشتن شما در روزهای سرد می تواند با هماهنگی با تیپ شما حسابی خوش تیپ ترتان کند. شال گردن و کلاه همیشه طرفداران خاص خود را داشته اند. در فصل پاییز و زمستان کلاه جایگاه ویژه ای در مد و استایل پیدا می کند. انواع مختلفی از کلاه در استایل فصل سرما دیده شده است. از کلاه های بافتنی همیشگی گرفته تا کلاه های کلاچ (cloche)، نیوزبوی (News boy)، ترپر (trapper) و فدورا (fedora) که به همراه بندهای تزئینی و اکسسوری های نقره ای بر روی آنها، می تواند از آیتم های فانتزی کمد شما باشد. همچنین کلاه هایی به سبک ملوانی و فرانسوی امسال بسیار مد شده اند که مناسب استایل اسپرت و هم استایل رسمی هستند، مخصوصا زمانی که آرایش تیره دارید با استفاده از این کلاه ها بسیار شیک و جذاب دیده خواهید شد.

انواع اکسسوری که در فصل پاییز و زمستان می توان پوشید؟اگر به ست های کلاه و شالگردن علاقه ندارید یا استفاده از آنها با استایل شما همخوانی ندارد، شال مناسب با استایل خود را انتخاب کنید. شالگردن های متنوعی در بازار از اسپرت، پشمی و حتی رسمی وجود دارد که می توانید با استایل با آنها تیپ های متنوع و زیبایی بزنید.

انواع اکسسوری که در فصل پاییز و زمستان می توان پوشید؟3

دستکش

در روزهای سرد سال می توانید با استفاده از انواع دستکش ها علاوه بر گرم نگه داشتن خود، به تکمیل شدن و زیبایی استایلتان نیز کمک کنید. انواع دست کش، از چرم و بافتنی و دست کش های پنبه ای، مناسب با سلیقه و انتخاب شما در طرح های متنوع در دسترس قرار گرفته اند که می توانید به راحتی با لباس های خود هماهنگ کنید، و از روز پاییزی خود لذت ببرید.

انواع اکسسوری که در فصل پاییز و زمستان می توان پوشید؟4

دستمال گردن

اگر فکر می کنید که دوران استفاده از دستمال گردن به پایان رسیده، اشتباه می کنید. اگر چه همه افراد دستمال گردن را نمی پسندند اما این اکسسوری برای کسانی که به سبک راک علاقه دارند بسیار مناسب است. شما تنها به یک تکه پارچه و یا روبان احتیاج دارید. شما می توانید به سلیقه خودتان آن را دور گردنتان ببندید و هر طور که دوست دارید گره آن را از جلو و یا حتی پشت سرتان قرار دهید.

کفش ها:

انواع اکسسوری که در فصل پاییز و زمستان می توان پوشید؟5

◘ بوت و نیم بوت

فصل زمستان زمان مناسبی برای پوشیدن بوت، نیم بوت و چکمه است. هنگام خرید آنها باید به انواع و مدل های مختلف آنها دقت کنید از جمله ساق بلند یا کوتاه بودن آنها، جنس و رنگ و... تا بتوانید انتخاب مناسبی داشته باشید. یک بوت علاوه بر گرم نگه داشتن پاها و راحت بودن باید تیپ تان را کامل و جذاب تر کند. بوت و نیم بوت از بهترین انتخاب ها برای ست کردن با پافرها هستند.

انواع اکسسوری که در فصل پاییز و زمستان می توان پوشید؟6

◘ کفش های لژدار

دوران کفش های پاشنه تخت و دمپایی به پایان رسیده، یکی دیگر از اکسسوری هایی که می توان به آن اشاره کرد کفش های لژدار هستند که در سال 2021 ترند شده اند. پاییز امسال با خیال راحت می توانید از کفش های پاشنه بلند خود لذت ببرید، ولی اگر شما از آن دسته افرادی هستید که  با کفش پاشنه بلند راحت نیستید پیشنهاد ما به شما کفش های حصیری و کفش های لژدار است.

انواع اکسسوری که در فصل پاییز و زمستان می توان پوشید؟7

◘ کفش های طلایی

هیچ گاه نمی توان تاثیر کفش های براق را در استایل پاییزی به عنوان اکسسوری نادیده گرفت. وقتی حرف رنگ در هفته های مد می شود رنگ طلایی حرف اول را می زند. این رنگ لاکچری به خوبی با دیگر رنگ ها جور می شود و در ست کردن آن مشکلی وجود ندارد. خانم ها در هفته های مد پاییزه کفش های طلایی را با شلوار جین، گلدار و یا حتی جامپ سویت ست کرده اند. ممکن است دل کندن از کفش های مشکی برای شما کمی مشکل باشد اما بعد از پوشیدن کفش های طلایی عاشق آنها خواهید شد.

انواع اکسسوری که در فصل پاییز و زمستان می توان پوشید؟8

◘ کفش های تخت باروک

اگر در فشن شوها به کفش های ستاره های معروف نگاه کنید به جز کفش طلایی نظرتان به کفش های تخت باروک جلب می شود. اکسسوری زیبا و مخصوص فصل پاییز که تنها تفاوتش با کفش های سنتی باروک در پاشنه است. پاشنه کفش های باروک جدید چند سانت بلندتر از مدل های قدیمی آن است. بهترین شلواری که می توان با این مدل کفش پوشید، شلوار جین رنگ روشن و شلوار های برمودا هستند.

کیف و کیف پول

یکی از موارد مهمی که با تغییر فصل در استایل شما نیاز به تغییر دارد کیف است. کیف از آن دسته اکسسوری های محبوب فصل پاییز و زمستان زنانه است که می تواند به استایل شما جلوه دهد.

انواع اکسسوری که در فصل پاییز و زمستان می توان پوشید؟9

• کیف های چرم:

بهترین انتخاب برای فصل پاییز و زمستان کیف های چرم هستند که در مدل و سایزهای متنوع وجود دارند، کیف های چرم به راحتی با رنگ های گرم پاییزی هماهنگ می شوند و جلوه خاصی به تیپ شما می دهند. همچنین کیف چرم دوشی انتخابی مناسب برای انواع استایل ها می باشد که می توانید آن را با ظاهر خود هماهنگ کنید. ست های چند تکه کیف چرم انتخابی مناسب برای کسانی است که علاقه مند به استفاده از چرم هستند. ست های کیف و کفش چرم نیز از اکسسوری هایی هستندکه هماهنگی در استایل کردن را برای خانم ها راحت تر می کنند.

انواع اکسسوری که در فصل پاییز و زمستان می توان پوشید؟10

• کیف دستی و کیف پول :

کیف های دستی و کیف پول ها به خاطر ابعاد کوچک و سبک بودن و حمل بی دردسرشان طرفداران زیادی پیدا کرده اند. ست های چند تکه کیف پول نیز یکی دیگر از گزینه هایی ست که توجه ها را به خود جلب می کند. این ست های متنوع در عین ساگی و زیبایی، جلوه خاصی به تیپ شما می بخشند.

انواع اکسسوری که در فصل پاییز و زمستان می توان پوشید؟11

• کیف مکعبی یا جعبه ای :

کیف های مکعبی یا جعبه ای که این روزها در دنیای مد و فشن جای خود را باز کرده اند، یکی از اکسسوری های زیبا و مخصوص فصل پاییز که با ظاهر مربعی و خشک خود انتخابی خوب برای روزهای سرد پاییز و زمستان است. طرح های جذاب و مختلفی روی این کیف ها وجود دارند که می توانید طبق سلیقه خود یکی از آنها را انتخاب و در جمع بدرخشید.

انواع اکسسوری که در فصل پاییز و زمستان می توان پوشید؟12

• کیف ریش دار:

در کنار این مدل ها، کیف های ریش دار هم جای خود را پیدا کرده اند. ریش های این مدل کیف در بادهای پاییزی در هوا معلق می شوند و ظاهری جذاب تر از قبل برای شما می سازند. تنوع این کیف ها نیز بسیار زیاد می باشد که به راحتی می توانید با توجه به استایلتان بهترین جنس از کیف های چرم تا جیر و... را انتخاب کنید. دست شما در انتخاب اندازه آن نیز باز است زیرا در سایزهای بزرگ، متوسط و کوچک موجود می باشد.

انواع اکسسوری که در فصل پاییز و زمستان می توان پوشید؟13

• کیف کمری: 

روزهایی که برای خرید می روید و می دانید خرید زیادی دارید و دستانتان پر می شود و جایی برای گرفتن کیف دستی خود ندارید و یا آنقدر حواس پرت هستید که ممکن است کیف خود را جا بگذارید می توانید از کیف های کمری که برای شما طراحی شده استفاده کنید. اکسسوری زیبایی که به جای اینکه در دست بگیرید و یا روی شانه خود آویزان کنید آن را دور کمرتان می بندید  و با خیال راحت به خرید و گردش خود می پردازید. مدل لباسی که به تن دارید مهم نیست زیرا این مدل کیف روی شلوار، مانتو و یا حتی دامن هم خود را به زیبایی نشان می دهد.

انواع اکسسوری که در فصل پاییز و زمستان می توان پوشید؟145

زیورآلات

خانم ها علاقه خاصی به زیورآلات دارند، استفاده مناسب و درست از زیورآلات به ساده ترین لباس ها هم جلوه خاصی می بخشد. زیورآلات کوچک و ظریف بسیار زیبا و دل نشین هستند. در سال های قبل مدل های کوچک  در مهمانی ها و دورهمی ها طرفداران خاص خود را داشتند. با شروع فصل سرما و پوشیدن لباس های پشمی و پوشیده، گردنبند و گوشواره های چسبان بهترین انتخاب هستند. اصلا نیاز نیست از جواهرات گران قیمت و طلا استفاده کنید، نقره، برنج و استیل نیز انتخاب های مناسبی هستند که علاوه بر قیمت مناسب تر، زیبایی و جذابیت خودشان را دارند. امسال زیور آلات هم مثل لباس ها سایز بزرگشان مد شده است، زیورآلات حلقه ای و بزرگ که حسابی از شما دلبری می کنند.

انواع اکسسوری که در فصل پاییز و زمستان می توان پوشید؟15

در انتخاب زیورآلات برای فصل پاییز از المان های پاییزی غافل نشوید. انار، برگ، انگور و ... که جزو ترندهای محبوب این فصل به حساب می آیند. اگر از طرفداران دستبندها و زیورآلات اسپرت هستید، دستبندهای کنفی و بافتنی با قیمت مناسب و طرح و رنگ متفاوت می توانید با لباس های مختلف خود ست کنید. با ستفاده از رنگ های نارنجی و زرد که از رنگ های فصل پاییز هستند استایل خود را از یکنواختی خارج کنید.  گردنتان را با گردنبند چوکر و آویزهای بزرگ بپوشانید، فقط لازم است آن ها را لایه بندی کنید.

انواع اکسسوری که در فصل پاییز و زمستان می توان پوشید؟16

لوگوها

یکی دیگر از اکسسوری های عجیبی که امسال بسیار ترند شده است اکسسوری های لوگویی است. مثلا با اضافه کردن جزییات کوچک مثل سنجاق سینه لوو که روی کت خود نصب می کنید، استایلی هنرمندانه به خود بگیرید. حتی می توانید این لوگوهای جذاب را در کلاه های شنل، گوشواره، گردنبند و هر چیز دیگری که لوگوی مورد علاقه شما را دارد نشان دهید.

انواع اکسسوری که در فصل پاییز و زمستان می توان پوشید؟17

کمربند

آیا شما نیز کلکسیونی از کمربند دارید و منتظر زمانی هستید که آنها را استفاده کنید؟ امسال زمان درخشش شماست. در گذشته هر لباسی را با کمربند تکمیل می کردند اما مدتی است که دیگر از آنها استفاده نمی شود، سال 2021 دوباره کمربندها به مد برگشتند. می توانید از کمربندهایی با سگک فانتزی مانند کمربند گوچی استفاده کنید و استایلی شیک برای خود بسازید.

انواع اکسسوری که در فصل پاییز و زمستان می توان پوشید؟18

عینک آفتابی

  همانطور که می دانید استفاده از عینک آفتابی فصل خاصی ندارد و فقط مختص فصل های گرم و آفتابی نیست. هر لحظه که شما در فضای آزاد قرار بگیرید چشم های شما به عینک آفتابی نیاز دارد. استفاده از عینک آفتابی در روزهای برفی حتی ضروری تر و واجب تر از استفاده آن در روزهای آفتابی است. امسال دوباره سبک های دهه 79 میلادی ظاهر شده اند، عینک هایی با شیشه های رنگی و فریم پوسته لاکپشتی که از اکسسوری های پاییزی هستند و امسال بیشتر از قبل دیده می شوند. به جز اهمیت استفاده از عینک آفتابی، این اکسسوری شیک و جذاب در زیباتر شدن استایلتان نقش مهمی ایفا می کند. در روزهای پاییزی هر فرد خوش تیپ و خوش سلیقه ای با استفاده از رنگ های گرم و انتخاب عینک آفتابی مناسب و هماهنگ با تیپش، به ظاهر و استایل خود رنگ و جلوه خاص و جذابی می بخشد.

انواع اکسسوری که در فصل پاییز و زمستان می توان پوشید؟1

چتر یک اکسسوری جدا نشدنی از فصل پاییز

چترها یکی از مهم ترین ملزومات فصل پاییز و زمستان هستند. گاهی اوقات آنقدر باران شدید است که قدم زدن زیر آن شاعرانه نیست که هیچ بلکه ممکن است یک تیپ جذاب را به تیپی مضحک تبدیل کند. پس برای سلامتی و حفظ استایلتان هم که شده استفاده از چتر را در روزهای بارانی پاییز و زمستان فراموش نکنید. با انتخاب چتر به عنوان یک اکسسوری پرکاربرد پاییزی و زمستانی همراه که به نظر خیلی ها دست و پا گیر است می توانید آن را به یک امتیاز برای استایل خود تبدیل کنید.

انواع اکسسوری که در فصل پاییز و زمستان می توان پوشید؟19

ساعت

گاهی اوقات مد فراتر از مرزهای خود پا گذاشته و برای بدست آوردن بهترین ها به هر طرفی سرک می کشد. گاهی خانم ها به  انواع اکسسوری زنانه راضی نمی شوند و به سمت دنیای مردانه می روند. مثلا بعضی خانم ها علاقه زیادی به ساعت های مردانه دارند، اگر شما هم می خواهید به کلکسیون ساعت های خود تنوع بدهید و از ظرافت زنانه دور شوید ساعت های کلاسیک نقره ای یا طلایی صفحه گرد مردانه بهترین انتخاب برای فصل پاییز و زمستان خواهد بود.

جمع بندی :

در این مقاله سعی کردیم تا انواع اکسسوری مورد نیاز زنان برای فصل پاییز و زمستان را به شما معرفی کنیم تا بتوانید استایلی منحصربه فرد و شیک برای خود بسازید. اگر کمی خلاقیت چاشنی کار خود کنید می توانید استایل های متفاوت و جذابی ایجاد کنید که در جمع ها بدرخشید. فروشگاه اینترنتی زنانه پادمیرا با چندین سال سابقه در زمینه پوشاک می تواند راهنمای خوبی برای خرید انواع اکسسوری زنانه  باشد. برای خرید انواع اکسسوری پادمیرا و اطلاع از قیمت انواع اکسسوری زنانه می توانید به فروشگاه اینترنتی پادمیرا مراجعه نمایید و از انواع اکسسوری ها مانند شال و کلاه زنانه، کمربند شیک دخترانه، جوراب، دستکش و... دیدن فرمایید.

دیدگاه خودرا بنویسید
برای تغییر کد روی آن کلیک کنید
به حروف کوچک و بزرگ حساس نمی باشد
https://github.com/igoshev/laravel-captcha
https://padmira.ir/