gif
gif mobile
چطور ست زمستانی خوش استایل بسازیم؟

چطور ست زمستانی خوش استایل بسازیم؟

همانطور که همیشه می گوییم و افراد شیک پوش دنیای مد ثابت کرده اند، گرم ماندن با شیک پوشی هیچ منافاتی ندارد. یعنی شما می توانید با پوشیدن لباس های شیک و زیبا و در عین حال راحت و گرم باشید. اگر جزو آن دسته افراد شیک پوش فصل زمستان باشید که به استایل خود توجه می کنند، از سرمای هوا استفاده کنید و به صورت لایه به لایه لباس هایتان را روی هم بپوشید که اینکار استایل شما را جذاب می کند و هم باعث گرم تر شدن شما می شود. داشتن ست زمستانی شیک به معنی خرید پالتو و بوت گران قیمت نیست چون شما می توانید با به کار بردن ترکیب درست لباس زمستانی زنانه، پلیور بافت، ژاکت پشمی زنانه، پالتو ها و بوت هایی که دارید استایلی شیک برای خود بسازید. همیشه نباید به سلیقه شخصی اتکا کرد و گاهی لازم است که از طراحان مد و استایل ایده گرفت، به همین خاطر در این مقاله چند ایده ترکیب و استایل زمستانی را برای شما انتخاب کرده ایم. با پادمیرا مگ تا پایان همراه باشید.

لباس های زمستان را چگونه بپوشیم؟

فروشگاه اینترنتی پادمیرا عرضه کننده ی انواع لباس های زمستانی برای بانوان و آقایان شیک پوش در سراسر کشور می باشد. با شروع فصل سرما، جلوگیری از سرماخوردگی و در عین حال شیک پوشی به یکی از دغدغه های افراد هنگام خروج از منزل تبدیل می شود. شاید کمی سخت باشد که هم خوش تیپ باشید و هم لباس گرم و مناسب سرما به تن کنید. برای همین به این فکر می کنید که لباس های زمستان را چگونه بپوشیم؟ در مقالات گذشته در خصوص بهترین لباس هایی که در فصل زمستان می توان پوشید صحبت کردیم اما در این بخش از مقاله قصد داریم با یادآوری کوتاهی شما را در انتخاب لباس مناسب خود بیش از پیش کمک کنیم. برای فرار از سرما به هیچ وجه از پوشیدن لباس های خیلی گرم روی هم استفاده نکنید. چرا که عرق کردن زیاد باعث می شود زمانی که شما تحرک ندارید عرق هایتان نقش دشمن شما را ایفا می کنند و مستقیماً بدنتان را به سمت سرما سوق می دهند و باعث بیماری و سرماخوردگی می گردد. ولی باید در عین حال لباسی را انتخاب کنید که از شما در برابر باد و سرما محافظت کند. درست است که باید لباس شما زیبا و شیک باشد ولی یک اصل را فراموش نکنید و آن حفظ سلامتیست که از هر چیزی مهم تر است. اگر لباسی را انتخاب کنید صرفاً چون زیبا و شیک است ولی قدرت محافظت از شما در برابر سرما را نداشته باشد، تنها خود را در معرض بیماری قرار داده اید.
ممکن است شما تمایلی به استفاده از لباس های خیلی گرم و سنگین نداشته باشید و پس از مدتی احساس گرما کنید و بخواهید لباس خود را کم و سبک تر کنید. یکی دیگر از روش هایی که می توان مناسب فصل سرما لباس پوشید استایل لایه به لایه است. پوشیدن لباس های نازک روی هم برای گرم نگه داشتن باعث می شود که هر زمان در هر مکانی احساس گرمای زیادی کردید یک یا دو لایه از لباس خود را کم کنید. با این کار هم لباس های سنگین استفاده نکردید و هم می توانید در فضاهای بسته و گرم، لباس سبک تری به تن داشته باشید. ست زمستانی خود را می توانید با انواع لباس هایی که مخصوص فصل سرماست ایجاد کنید. در پوشش بانوان لباس های متنوعی برای فصول سرد سال وجود دارد که به راحتی می توان با کمی خلاقیت و زیباشناسی، آن ها را باهم یا جدا جدا ست کرد و استایلی ایده آل خلق آورد. ازجمله انواع لباس های مخصوص فصل سرما برای بانوان می توان به ژاکت زنانه، پلیور زنانه، بافت زنانه، سوییشرت زنانه، هودی زنانه، دورس زنانه، کلاه زنانه، پیراهن بافت و پشمی زنانه و ... اشاره کرد که در ادامه ی مقاله درباره ی هرکدام از آن ها صحبت خواهیم کرد.

 

چطور ست زمستانی خوش استایل بسازیم؟

چگونه یک استایل زمستانی شیک داشته باشیم؟

با تغییر فصل و آغاز فصل سرما استایل خانم ها زمستانی می شود. اگر خانم خوش پوشی باشید، در فصل زمستان از فرصت استفاده می کنید تا یک ست زمستانی منحصر به فرد و خاص داشته باشید. دیده اید بعضی افراد ساده ترین لباس ها را می پوشند اما باز هم تیپشان خاص و شیک است، پس می توان با لباس های ساده نیز خوش تیپ و خوش استایل بود. مطمئنا یکی از دغدغه های شما هم این است لباسی که می پوشید علاوه بر گرم بودن ظاهر و استایل شما را زیبا کند، در ادامه می گوییم که با چه لباس ها و اکسسوری هایی می توانید استایل زمستانی شیک بزنید.

چطور ست زمستانی خوش استایل بسازیم؟2

انواع المان ها برای داشتن ست زمستانی جذاب

پادمیرا با داشتن یک تیم متخصص و جوان می تواند شما را هنگام خرید لباس زمستانی راهنمایی نماید. همانطور که گفته شد لباس های متنوعی برای فصول سرد سال وجود دارد که بانوان می توانند برای داشتن استایلی زیبا از آن ها استفاده کنند که به شرح زیر می باشد:

• پالتو و کاپشن:

کاپشن های پف دار، شمعی، پافرها، پالتوهای کوتاه و بلند، بارانی ها، کت های چرم و ترنچ، شکت ها و سویشرت دخترانه یکسری از پیش زمینه های ساخت استایل مناسب برای فصل پاییز و زمستان هستند.

• ژاکت زنانه:

ست زمستانی خود را با یک ژاکت زنانه آغاز کنید. ژاکت ها در طرح ها و رنگ های مختلف و متنوعی وجود دارند و به راحتی می توان آن ها را با هر لباسی ست کرد. می توانید برای یک استایل رسمی آن را با یک شومیز و دامن کوتاه به همراه کفش پاشنه بلند ست کنید و یا می توانید برای یک استایل خودمونی با یک تیشرت و شلوار جین به همراه کفش کتانی ست کنید. ژاکت زنانه یکی از شیک ترین نوع لباس های زمستانیست برای بانوانیست که می خواهند همیشه شیک و رسمی دیده شوند. توجه داشته باشید که ژاکت ها همانطور که با طرح و رنگ های مختلف در بازار وجود دارند، با جنس های مختلف و متنوعی نیز تولید می گردند. بسته به نوع سلیقه ی خود می توانید طرح دار و یا ساده انتخاب کنید. ولی این نکته را فراموش نکنید که اگر ژاکت زنانه ی شما طرح دار بود بهتر است مابقی لباس های شما تک رنگ باشند تا زیبایی طرح ژاکت، خود را نشان دهد. از ست کردن همزمان لباس های طرح دار و شلوغ جداً پرهیز کنید.

• پلیور زنانه:

ست زمستانی جذاب دیگری که می توانید در استایل های کاری خود نیز از آن استفاده کنید، پلیور زنانه است. این مدل لباس ها برای موقعیت های کاری به همراه شلوار پارچه ای و یا دامن کوتاه راسته گزینه ی بسیار مناسبی می باشد. علاوه بر این ها، شما اگر از پلیورهای اورسایز استفاده کنید می توانید برای موقعیت های غیر رسمی و راحتی خود یک لباس زیبا و راحت داشته باشید. پلیور زنانه اورسایز را می توان با شلوارهای اسلش و یا کمی بیرونی تر، شلوار جین و کفش کتانی ست کرد. یک نکته را که نباید فراموش کنید این است که پلیور زنانه را اگر بخواهید برای مجالس رسمی و اداری استفاده کنید باید حتما یک شومیز با یقه مردانه زیر آن بپوشید تا استایل رسمی خود را کامل کنید. ولی برای زمانی که می خواهید راحت باشید، از پلیورهای یقه سه سانت با شلوار جین نیز می توانید بهره ببرید تا راحتی که در قسمت بالا گفته شد را داشته باشید.

• لباس های بافت پشمی:

لباس های بافت زنانه را می توانید با پالتو یا کاپشن ترکیب کنید و یا حتی به تنهایی استفاده کنید. همیشه داشتن چند مدل لباس بافت برای ساخت استایل فصل سرما ضروری است. یکی از جذابیت های فصل سرما استفاده از پیراهن های کوتاه ولی ضخیم است. شما می توانید همزمان خنکی و گرما را باهم تجربه کنید. پیراهن های بافت زنانه یکی از همین گزینه هاست که اگر با لگ یا جوراب شلواری های ضخیم ست شود یک استایل مهمانی برای شما خواهد ساخت. از کت های کوتاه چرم نیز برای روی پیراهن و یک نیم بوت پاشنه دار نیز جهت تکمیل استایل خود می توانید استفاده کنید. اما عجله نکنید. استایل شما زمانی تکمیل می شود که از یک گردنبند بلند به عنوان اکسسوری برای جذاب تر کردن تیپ خود استفاده کنید.
بافت زنانه این امکان را به شما می دهد که مدل خود را طراحی کنید. یکی انتخاب دیگری که می توانید از بین لباس های بافت داشته باشید، جلیقه ی بافت است که با یک گپ زیر آن گرما را در لباس خود کاملاً محبوس کنید. می توانید این جلیقه ها را با شلوار جین و بوت بلند ست کنید تا استایلی دوستانه داشته باشید. لباس های بافت تنوع گوناگونی در طرح، رنگ و مدل دارند. شما می توانید انواع لباس های بافت را در کمد خود داشته باشید چرا که بافت ازجمله لباس هاییست که در هر مدلی و با هر استایلی قابلیت ست شدن را دارند.

• سوییشرت زنانه:

ست زمستانی اسپرت و راحت می خواهید؟ سوییشرت زنانه می تواند اولین انتخاب شما باشد. سوییشرت خود را با یک تیشرت یا بلوز یا حتی بافت ریز و نرم به همراه شلوار جین یا کتان و کفش کتانی ست کنید. راحتی و زیبایی را در استایل خود خواهید یافت. سوییشرت های کلاه دار این قابلیت را دارند که در هنگام وزش باد نیز، سر و گوش های شما را با کلاه خود بپوشانند تا شما از گزند سرما در امان بمانید. سوییشرت ها عموماً جلو زیپ دار هستند ولی مدل های دکمه دار آن ها نیز موجود است. جنس سوییشرت زنانه نیز از تنوع بالایی برخوردار است. می تواند ضخیم یا نازک باشد. تو کرک یا ساده و همچنین با طرح و رنگ های مختلفی که زیبایی استایل شما دو چندان می کند. اگر در پاییز می خواهید ورزش کنید یا به پیاده روی بروید حتماً یک سوییشرت همراه خود داشته باشید. زمانی که احساس گرما کردید می توانید آن را به کمر خود ببندید و هم کمی خنک شوید و هم مانع سرماخوردگی شکم و پهلوی خود شوید.

• هودی زنانه:

اگر نوجوان هستید و یا دنبال استایل تینِیج یا همان نوجوانانه پسند هستید، هودی زنانه را به شما پیشنهاد می کنیم. هودی شبیه به سویشرت و ژاکت است، با تفاوت اینکه کلاه دارد. از جمله جذابیت هایی که هودی در بین جوانان خصوصاً نوجوانان دارد، داشتن یک جفت جیب گشاد در قسمت جلوی آن است که عموماً محل قرار گیری دست ها برای فرار از سرما و یا محل نگه داری موبایل و کیف پول است. جنس این هودی ها از نخ و پنبه و بعضی از پشم است. یکی دیگر از انواع لباس های زمستان که بسیار راحت و سبک می باشد، هودی زنانه است که می توانید برای استفاده های روزانه خود با یک شلوار اسلش یا حتی جین به همراه کتانی ست کنید. محبوبیت این نوع لباس هر روز بیشتر شده و روز به روز آن را در شکل و جنس های متفاوت تولید و عرضه بازار می کنند. هودی به صورت جلو بسته، زیپ دار و دکمه دار است و ویژگی اصلی آن کلاه می باشد که آن را از دیگر آیتم های پائیزی جدا می کند.

• دورس زنانه:

در مقالات گذشته در خصوص دورس زنانه صحبت کردیم و در اینجا تنها جهت یادآوری بخشی از آن را خواهیم گفت. دورس پارچه ایست ضخیم که انواع مختلفی دارد. یکی از انواع آن دورس سه نخ می باشد. دورس سه نخ به علت ضخیم بودن و حالت تو کُرکی آن مخصوص فصول سرد سال یعنی پاییز و زمستان و البته گاهاً ابتدای بهار می باشد. حالت کشی بودن و ضخیم بودن دورس سه نخ باعث شده که در تولید انواع شلوارهای گرم مانند اسلش، گرم کن و همچنین در تولید سوییشرت و هودی دورس زنانه نیز استفاده شود. البته از گرم کن های ورزشی می توان حتی در فصل گرما نیز استفاده کرد که خوب بستگی به جنس گرم کن و میزان گرما دارد. مدل لباس دورس به دلیل تنوع زیادی که دارد می تواند با اغلب لباس های شما سِت شود که این بیشتر به سلیقه ی افراد بستگی دارد. دورس زنانه در مدل های مختلف و طرح و رنگ گوناگون این امکان را به شما داده که در انتخاب لباس با فراغ بال تصمیم بگیرید. اما اگر بخواهیم کمی واقع بینانه تر نگاه کنیم باید بگوییم که مدل لباس دورس تا حدود زیادی حالت اسپرت دارد و بهتر است که آن را با شلوارهای اسپرت سِت کرد. البته می توان با شلوار های پارچه ای یا دامن های پشمی نیز استفاده کرد که باز هم بستگی به نوع سلیقه ی افراد دارد.

• بوت و نیم بوت ها:

بوت ها نیز یکی دیگر از آیتم هایی هستند که تاثیر زیادی در ست زمستانی دارند. با توجه به استایلی که انتخاب کرده اید می توانید از انواع بوت های پاشنه بلند، ساق دار و یا بوت های لژدار را انتخاب کنید. البته می توانید برای اینکه قدتان بلندتر دیده شود از بوت و شلوار هم رنگ استفاده کنید.

• کلاه و شال گردن:

از دیگر اکسسوری های مورد نیاز در استایل زمستانی، کلاه و شال گردن هستند. از زیبایی های فصل سرما استفاده از کلاه های رنگارنگ و متنوع است. کلاه زنانه با رنگ های شاد یکی از جذاب ترین بخش های ست زمستانی شما به شمار می رود. علاوه بر این سر و دست و گردن، با این که ظاهراً قسمت های زیادی از پوشش کلی بدن نیستند، اما مقدار گرمای زیادی از بدن، با نپوشاندن آن ها از دست می رود. قسمت عمده گرمای بدن، از سر خارج می شود. اگر جزو افرادی باشید که با وزش باد دچار سردرد می گردید حتماً از هدبند یا کلاه یا شال برای پوشش سر استفاده نمایید. حتماً در فصول سرد سال سر و گوش های خود را گرم نگه دارید. شما ضمن این که سر و گوش های خود را در مقابل سرما محافظت می کنید، می توانید مطابق مد روز از مدل های شیک و جذاب کلاه زنانه که در بازار موجود است نیز استفاده نمایید. اگر هم تمایلی به استفاده از کلاه ندارید حتماً از شال های ضخیم برای محافظت سر و پیشانی در برابر سرما استفاده کنید.
مخصوصا زمانی که یقه کت یا پالتو شما بزرگ باشد، کلاه جایگزین مناسبی برای شال و روسری است. همینطور باید توجه داشته باشید که از کلاه در روزهای عادی و استایل های روزانه استفاده کنید، زیرا این اکسسوری مناسب استایل دانشگاه و محل کار نیست. شالگردن این اکسسوری زمستانی که به جز جذاب کردن تیپ شما، برای گرم کردن گردن و سلامت شما در فصل پاییز و زمستان نیز مناسب است. اگر می خواهید از کلاه و شال گردن با هم استفاده کنید، حتما باید دقت کنید که جنس هر دو یکی باشد و رنگ هایشان به هم نزدیک باشد.

• دستکش:

اگر قصد دارید یک استایل کلاسیک زمستانی داشته باشید می توانید از دستکش های چرم استفاده کنید. همچنین برای جذاب تر شدن این استایل می توانید از یک بوت چرم هم رنگ با دستکش چرم تان بپوشید.

• جوراب های بلند:

جوراب های بلند نیز یکی دیگر از اکسسوری هایی است که به تازگی محبوب شده و در ست زمستانی دخترانه به کار می روند.

• اکسسوری و جواهرات:

برای داشتن یک استایل شیک زمستانی استفاده از اکسسوری ها را مخصوصا جواهرات و زیورآلات را فراموش نکنید.

چند اصل اساسی برای داشتن یک استایل زمستانی شیک

- پوشیدن لایه به لایه لباس ها: این نوع استایل کردن هم باعث تامین گرما در زمستان می شود و هم به زیبایی استایل شما می افزاید. حتی می توانید  پیراهن ها یا شومیزهای تابستانی خود را زیر بافت خود بپوشید.
- تهیه پالتو و کاپشن به رنگ خنثی: اگر قصد خرید پالتو یا کاپشن را دارید، سعی کنید از رنگ های خنثی باشند تا بتوانید به راحتی با هر رنگی ست کنید. برای مثال رنگ هایی مانند طوسی، مشکی، سفید، کرم یا شتری را انتخاب کنید. مثلا برای داشتن یک استایل کلاسیک زمستانی حتما باید یک پالتو شتری رنگ جزو آیتم های استایلتان باشد. پس می توان به عنوان یکی از ضروری ترین لباس های زمستانی هر کمدی نام برد.
- رنگ های گرم و رنگ های ترند فصل پاییز و زمستان را با دقت با هم ترکیب کنید و ست خاص و جذابی برای خود بسازید.
- این را به یاد داشته باشید با یک رنگ کرم یا تناژهای مختلف آن، می توانید یک استایل مونوکروم شیک برای خودتان بسازید.

چطور ست زمستانی خوش استایل بسازیم؟1

چند ایده ترکیب و استایل زمستانی

چگونگی ست کردن لباس های زمستانی سوالی ست که بیشتر افراد در مورد ترکیب استایل های زمستانی از خود می پرسند. چطور می توان با لباس های ضخیم و سنگین زمستان استایل های زیبا داشته باشیم؟ ست کردن لباس های زمستانی معمولا کاری دشوار به نظر می رسد چون نظر بعضی افراد در مورد لباس های گرم زمستانی دلگرم کننده نیست. اگر به دنبال به روز ترین و ترند ترین استایل های زمستان هستید ما در ادامه انواع استایل برای داشتن استایل زمستانی شیک را برای شما آورده ایم.

◘ استایل ساده و راحت زمستانه:

برای خرید ست زمستانی زنانه می توانید با خرید ژاکت کش باف بافتنی با رنگ خنثی چندین ترکیب لباس زمستانی زنانه برای خود بسازید، زیرا رنگ های خنثی با هر رنگی ست می شوند. برای زیر ژاکت کش باف خود می توانید از یک پیراهن بلند و متناسب با رنگ ژاکت تان بپوشید. در ادامه برای این ترکیب یک شال گردن ضخیم بافتنی را به طور آزادانه دور گردنتان بیندازید تا علاوه بر گرم نگه داشتن گردنتان، جذاب تر به نظر برسید. با پوشیدن یک کلاه بافتنی و کفش کتانی تیپتان را کامل کنید. این استایل برای انجام کارهای بیرون از خانه مثل خرید رفتن استفاده می شود.

چطور ست زمستانی خوش استایل بسازیم؟3

◘ استایل زمستانی با پیراهن بلند:

پیراهن های آستین دار زیر زانو که به همراه جوراب شلواری در استایل های کژوال طرفداران زیادی دارند. می توانید یک پیراهن راسته یا با دامن فن انتخاب کنید و برای گرم شدن در زمستان از یک ژیله کوتاه روی ان استفاده کنید. می توانید برای پیراهنتان از پارچه طرح دار انتخاب کنید ئ استایلتان را با کتونی، نیم بوت و یا چکمه کامل کنید. با یک کیف ورزشی دوشی کوچک و کلاه زمستانی استایلتان بسیار زیبا می شود. حالا با یک استایل جذاب آماده اید تا در روزهای سرد پاییز و زمستان به کافه گردی با دوستان و یا رفتن به کتابخانه بپردازید.

◘ استایل زمستانی با پالتو و کلاه بره:

اکسسوری های زمستانی در ترکیب لباس های شما نقش مهمی را ایفا می کنند و شاید یکی از مهم ترین اکسسوری های زمستانی بوت بلندی باشد که محبوب خیلی هاست. برای اینکه لباس های زمستانی خود را از حالت ساده و تکراری در بیاورید، پالتوی مشکی و بلند خود را با یک بوت بلند رنگی مثلا قرمز که به عنوان نقطه تاکید استایلتان انتخاب می شود و زیبایی تیپ تان را چند برابر می کند. برای ادامه یک کلاه بره بافتنی را نیز به ترکیب ست زمستانی خود اضافه کنید و استایلی فرانسوی به لباس های خود دهید. با اضافه کردن یک شالگردن باریک به تیپ تان ظاهری امروزی و شیک بدهید. برای صرفه جویی در هزینه ها می توانید شال و کلاه را به راحتی با سلیقه خودتان ببافید.

چطور ست زمستانی خوش استایل بسازیم؟4

◘ استایل زمستانی با بارانی نایلونی و شلوار جین:

 قبلا چرم مصنوعی و پلاستیکی نشانه ارزان بودن یک لباس بودند، اما امروزه پالتوی چرم از جنس وینیل براق که شباهتی به چرم اصل نداشته باشد از جدیدترین ترند های پالتو و بارانی به شمار می رود. پس بهتر است از فکر خرید پالتوی چرم اصل با قیمت های نجومی را از سر خود بیرون کنید و پالتوی چرم مصنوعی براق در رنگ دلخواه برای خودتان بخرید. پالتو چرم براق خود را می توانید با لباس های مختلفی بپوشید اما اگر قصد دارید آن را به عنوان نقطه تاکید در استایل زمستانی خود در نظر بگیرید باید توجه کنید که بقیه لباس هایتان را ساده و معمولی انتخاب کنید. مثلا می تواند یک شلوار جین آبی تیره زنانه با بوت ساق کوتاه همرنگ و اکسسوری هایی در رنگ خنثی انتخابی مناسب برای تکمیل این لباس باشد.

چطور ست زمستانی خوش استایل بسازیم؟5

◘ استایل زمستانی با پالتو چهارخانه و کتانی:

 اگر یک پالتوی چهارخانه قدیمی گشاد و بلند در کمد لباس هایتان دارید که مدتهاست به سراغش نرفتید حالا به کارتان می آید. این پالتو می تواند بخشی از استایل زمستانی شما را بسازد البته اگر اکسسوری های جدید و جذابی را همراه با آن ست کنید. پالتو چهارخانه خود را با یک شلوار جین راسته دخترانه و کفش کتانی بند دار کلاسیک و ترجیحا چرم استفاده کنید. باز هم از کلاه بره که یک اکسسوری شیک و زیبای زمستانی با رنگ های شاد و جذاب است را می توانید با کیف دستی خود ست کنید و ترکیب لباس زمستانی دخترانه خود را کامل و خوشرنگ کنید.

چطور ست زمستانی خوش استایل بسازیم؟6

◘ استایل زمستانی با پانچو:

پانچوها نوعی پالتو محسوب می شوند که بسته به مدلشان می توان با کمربند تزئینی یا بدون کمربند از آنها استفاده کرد. از بین لباس های زمستانی خود یک پانچو بدون آستین انتخاب کنید تا این امکان را داشته باشید که لباس های آستین بلند متنوع خود را زیر آن بپوشید. شما با پوشیدن یک نیم بوت چرمی به همراه دستکش و به دست گرفتن یک کیف از همان جنس زیبایی و جذابیت استایل خود را دوچندان می کنید. این استایل یکی از پرطرفدارترین استایل زمستانی دخترانه است.

◘ استایل زمستانی با پالتو کلاسیک و بوت چلسی:

 یکی دیگر از بوت های پرکاربرد در فصل زمستان بوت چلسی است که در دسته لباس های کلاسیک است، اما گاهی اوقات نمی شود ترکیب مناسبی برای پوشیدن با آن پیدا کرد. برای این ترکیب یک پالتوی شتری اورسایز و بلند که ظاهری شیک دارد و با یک شلوار جین ساده و اکسسوری های ساده مورد نیاز ترکیب و کامل شده است. این پالتو را می توانید به صورت دکمه باز با پوشیدن یک ژاکت بافتنی بلند و یا مانتوی رسمی زیر آن کامل کنید.

چطور ست زمستانی خوش استایل بسازیم؟7

◘ استایل زمستانی با مانتو شلوار رسمی:

 خیلی از خانم ها علاقه ای به پوشیدن مانتو و شلوار ست ندارند زیرا این مدل لباس پوشیدن آنها را یاد یونیفورم مدرسه و لباس اداری کارمندان می اندازد. اما شما می توانید این ترکیب را به عنوان استایل زمستانی خود انتخاب کنید، پارچه مانتو و شلوار خود را مناسب با فصل انتخاب کرده مثلا یک پارچه پشمی چهارخانه یا ساده ضخیم با رنگ گرم و یا خنثی ایده بسیار مناسبی ست. می توانید مانتوی خود را به صورت جلو باز و روی یک ژاکت بافتنی رنگی که متناسب با رنگ مانتو باشد بپوشید و لباستان را گرمتر کنید. استایلتان را به همراه اکسسوری های لازم مثل کیف چرم رسمی و کفش پاشنه بلند کامل کنید و استایلی جذاب برای خود بسازید.

◘ استایل زمستانی با پافر و لباس تنگ:

اگر می خواهید استایل راحتی داشته باشید و دست و پاگیرتان نباشد؛ یک وست پافر را با لباس بافت و یا بادی آستین بلند جذب امتحان کنید. وست ها از ترندهای چند سال اخیر و از لباس های کاربردی در استایل زمستانی هستند. اگر می خواهید به مهمانی بروید می توانید در آنجا وست خود را در بیاورید تا زیادی گرمتان نشود. همینطور این وست ها برای زمان رانندگی های طولانی مدت نیز گزینه های خوبی هستند که می توانید با کلاه استایل زمستانی گرمتان را حفظ کنید و برای این ترکیب از بوت ها غافل نشوید تا استایل جذابتان تکمیل شود.

چطور ست زمستانی خوش استایل بسازیم؟8

◘ استایل کاپشن کوتاه در زمستان:

یکی از آیتم های مناسب برای گرم ماندن در فصل زمستان کاپشن های کوتاه هستند. از این کاپشن های کوتاه می توانید بر روی مانتو و یا پیراهن های پشمی راسته میدی استفاده کنید و به محل کار یا دورهمی های خانوادگی بروید. زمانی که به مقصد رسیدید می توانید کاپشن خود را در بیاورید و احسای راحتی کنید. همچنین می توانید از هودی های بلند به عنوان مانتو زیر کاپشن های خود استفاده کنید. دامن های جین هم ترکیب جذاب و نویی برای شما می سازند. پوشیدن شلوار جین راسته با کاپشن های کوتاه استایل زیبایی می باشد که پوشیدن کتونی را با این استایل نباید فراموش کنید.

◘ استایل زمستانی اسپرت دخترانه:

با پوشیدن یک لباس یقه اسکی بلند و گشاد با شلوار جین جذب و کفش پاشنه نوک تیز می توانید یک استایل مناسب مهمانی برای خود بسازید. حتما توجه داشته باشید که استفاده از کفش های نوک تیز برای روزهای بارانی و برفی مناسب نیستند. همینطور گاهی اوقات این ست زمستانی را می توانید برای رفتن به محل کار یا قراری دوستانه انتخاب نمایید.

چطور ست زمستانی خوش استایل بسازیم؟9

◘ استایل زمستانی با ژیله:

یکی از ست های زمستانی دخترانه ای که می توانید با ژیله بسازید، پوشیدن بادی یا تیشرت تنگ زیر آن است. برای وقت هایی که می خواهید استایلی راحت و اسمارت کژوال بزنید انتخاب این استایل خوب است. در این استایل دستتان باز است، شما می توانید همین استایل را با شلوار جین و یا دامن ترکیب کنید. یک دامن کلوش یا فن با نیم بوت های بنددار استایلی اسمارت کژوال قدرتمند برای شما می سازد. برای تکمیل این ترکیب زیبا از یک دستمال گردن و در صورتی که ژیله شما ساده باشد می توانید از بادی طرح دار نیز استفاده کنید. البته برای راحتی بیشتر می توانید از کتونی های لژدار هم در این استایل بهره ببرید.

خرید بافت زنانه

با بازدید از فروشگاه اینترنتی پادمیرا انواع قیمت بافت زنانه و قیمت هودی زنانه را با مدل های متنوع و رنگ بندی های فراوان مشاهده نمایید. همچنین می توانید با خرید سوییشرت زنانه پادمیرا یک خرید ایده آل و با قیمت مناسب و کیفیتی عالی انجام دهید و خاطره ای خوش برای خود و اطرافیانتان بسازید.

جمع بندی:

همانطور که از قبل گفتیم ست کردن و هماهنگ کردن ست زمستانی زنانه به ابتکار و خلاقیت نیاز دارد. ما در این مقاله چند نمونه از زیباترین ترکیب های لباس زمستانی زنانه و دخترانه را برای شما گفتیم که با الهام گرفتن از این ترکیب ها بتوانید استایل زمستانی دخترانه خود را بسازید. شما برای ست زمستانی دخترانه جدید خود فقط کافیست به هنر ترکیب رنگ آگاهی داشته باشید تا بتوانید ست زمستانی مناسب و جذابی داشته باشید. توجه داشته باشید که هر استایلی مناسب مکان و موقعیت خاصی است و موقعیت های اداری و مهمانی استایل متفاوت خود را می طلبد. برای خرید ست زمستانی دخترانه و زنانه مختلف از جمله ژاکت بافت، پلیورهای پشمی، کاپشن زنانه، هودی، سوییشرت، کلاه و شالگردن بافت، دستکش و... به فروشگاه اینترنتی پوشاک زنانه پادمیرا مراجعه کنید.

دیدگاه خودرا بنویسید
برای تغییر کد روی آن کلیک کنید
به حروف کوچک و بزرگ حساس نمی باشد
https://github.com/igoshev/laravel-captcha
https://padmira.ir/