gif
gif mobile
جین کاغذی چیست؟

جین کاغذی چیست؟

همانطور که می دانید پارچه جین یکی از محبوب ترین پارچه هایی است که مورد استفاده در طراحی و دوخت انواع لباس های زنانه از جمله مانتو و رامپر و شلوار جین استفاده می شود. شلوار جین کاغذی یکی از انواع مدل های شلوار جین می باشد. ما سعی می کنیم در این مقاله به انواع مدل های لباس زنانه با پارچه جین کاغذی بپردازیم و نحوه ست کردن آن را آموزش دهیم. با پادمیرا مگ همراه باشید.

جین کاغذی چیست؟2

ویژگی های جین کاغذی

1- پارچه جین را از الیاف پنبه تولید می کنند. پارچه جین همانطور که می دانید در ابتدا با ضخامت بسیاری تولید شده است، اما با گذر زمان و طی تغییرات زیادی که برای این مدل پارچه صورت گرفته از وزن آن کاسته و طرح ها و رنگ های متفاوتی به خود گرفته است.
2- جین کاغذی از آنجایی که طرح سبکی دارد، اکثرا در فصول بهار و تابستان استفاده می کنند. از مهم ترین لباس هایی که با این طرح پارچه دوخته می شود، مانتو زنانه و دخترانه می باشد. مانتو می تواند بسته به سلیقه شما دارای طرح های بخصوصی باشد. شما می توانید از این پارچه برای دوخت مانتو و شلوار ست استفاده کنید.
3- پارچه جین کاغذی به دلیل داشتن وزن کم و ضخامت بسیاری که دارد، برای مدل ها ی پیله دار، چین دار و به حالت شومیزی مناسب می باشند. می توانید برای قسمت روی مانتو از انواع مدل های جیب استفاده کنید.
4- پارچه جین کاغذی استایل نیمه رسمی به شما می دهد و همانطور که گفته شد مناسب برای انواع شومیز می باشد. می توانید برای پوشش خود از شلوار جین کاغذی دم پا گشاد استفاده کنید. دم پا گشاد جین کاغذی را می توانید همراه با یک کتونی سفید ست کنید.
5- از جمله مواردی که می توانید با پارچه جین کاغذی تولید کنید، تونیک می باشد. به دلیل نرمی و لطافتی که پارچه جین کاغذی دارد می تواند برای تولید انواع تونیک مناسب باشد. تونیک ها برخی دارای دکمه و جلوباز و برخی دیگر جلوبسته می باشند.
6- پارچه های جین کاغذی که در طراحی پیراهن های زنانه و دخترانه استفاده می شوند، می توانند انتخاب زیبایی برای پوشش در مهمانی ها و برخی دورهمی ها باشند. این مدل پارچه همانطور که گفته شد، به دلیل لطافت آن می توانید، انواع چین و مدل پیله را برای مدل لباس خود انتخاب کنید و مدل دلخواه مناسب مهمانی را از این پارچه تولید کنید.
7- این نوع پارچه معمولا بسیار کم مورد توجه قرار گرفته و در بازار کم تر دیده شده است اما استفاده از آن باعث می شود استایل متفاوتی داشته باشید. از پارچه جین کاغذی برای تولید شلوار هم استفاده می شود. شلوار جین کاغذی زنانه هم از مواردی است که هر فردی باید در کمد لباس های خود داشته باشد.
8- بسته به مدل شلواری که انتخاب می کنید کفش مناسب با آن نیز باید ست کنید. برای مثال برای استفاده از شلوارهای دم پا گشاد می توانید از کفش پاشنه بلند انتخاب کنید. البته ما پوشیدن کتونی ساده را به شما پیشنهاد می دهیم.
9- همراه با شلوارجین کاغذی می توانید بک تیشرت که دارای تصاویر گرافیکی می باشد، انتخاب کنید. سعی کنید برای انتخاب پوشش خود ترفندها و راه های جدید را انتخاب کنید و از پوشیدن لباس های جدید نترسید.

جین کاغذی چیست؟3

10- استایل مینیمال سبک پوششی است که لباس های آن با کمترین برش ممکن آماده استفاده می شوند. معمولا رنگ بندی کمتری در این لباس ها به کار می رود. این سبک ساده ترین مدل لباسی است که در بازار موجود می باشد و باید هر شخص در کمد لباس های خود نیز داشته باشد. پارچه جین کاغذی برای تولید این سبک لباس بسیار مناسب می باشد.
11- پارچه جین کاغذی همانطور که گفته شد به دلیل لطافت و پنبه ای بودن آن جاذب رطوبت می باشد. به همین علت می توان ساعت ها آن را در تن داشت و مناسب برای محیط های خارج از منزل می باشد. برای استایل کژوال و روزمره می توانید از کت هایی که از پارچه جین کاغذی تولید شده اند استفاده کنید.|
12- پارچه جین کاغذی از آنجایی دارای ایستایی می باشد باعث درشت تر دیده شدن اندام شما نخواهد شد. به همین علت شما می توانید به عنوان مانتو و شلوار اور سایز از آن استفاده کنید. اغلب پارچه هایی که در تولید سرهمی ها از جین کاغذی استفاده می شود.

13- لباس های اور سایز که مناسب برای استایل های خیابانی می باشد امروزه بازار لباس زنانه را به خود اختصاص داده است. مانتو اور سایز که با جین کاغذی تولید شده باشد می تواند حس راحتی و آزادی را درهنگام پوشیدن به شما بدهد.
14- از جمله مانتوهایی است که می توان با پارچه های جین تولید کرد مانتوهای کلاه دار می باشد. این مانتوها مانند هودی دارای کلاه بوده اما جلو باز هستند. شما می توانید این مانتوها را به همراه شلوار جین کارگو، جین جاگر، جین بگی بپوشید.

جین کاغذی چیست؟

کاربرد لی کاغذی

برای دوخت انواع شلوارهای مردانه و زنانه و دخترانه و بچگانه استفاده می شود. این نوع پارچه خاصیت کشسانی زیادی نسبت به پارچه جین معمول دارد. برای انواع پیراهن های مردانه و زنانه در فصول تابستان و زمستان مناسب می باشد. برای تولید مدل های مختلف مانتو دخترانه و زنانه و لباس های سرهمی بچگانه مناسب می باشد. برای تولید لباس برای انواع مختلف عروسک نیز استفاده می شود. برای لباس های کار در محیط هایی مثل برق کاری و جوش کاری و در شرکت های مختلف در بخش خدمات نیاز به پوشیدن لباس های با این طرح پارچه می باشد کاربرد دارد. در تولید برخی از کیف ها و کفش ها استفاده می شود. پارچه جین کاغذی در تولید کوسن ها وسایلی از قبیل مبلمان منزل نیز استفاده می شوند. در تولید انواع لباس نوزادان و سرهمی های نوزادان و کودکان مورد استفاده قرار می گیرد.

جین کاغذی چیست؟4

ست کردن انواع شلوار جین کاغذی

از آنجایی که مدل های متفاوتی از شلوار اسپرت جین کاغذی را می توان با پارچه جین کاغذی تهیه و تولید کرد، ما در این بخش سعی می کنیم به معرفی برخی از مدل های شلوار جین کاغذی بپردازیم و نحوه ست کردن آن را آموزش دهیم.

◘ شلوار فاق بلند جین کاغذی

شلوار جین فاق بلند کاغذی را با یک کت یا یک ژاکت که به رنگ شلوار جین نزدیک باشد، انتخاب کنید. این مدل شلوار اغلب مناسب افرادی با اندام لاغر می باشند. اگر پاهای لاغر و کشیده ای دارید، این مدل شلوار می تواند انتخاب خوبی برای شما باشد. می توانید همراه با این شلوار یک کفش پاشنه بلند ست کنید. در هنگام خرید شلوار جین فاق بلند زنانه کاغذی کمی دقت کنید که نه تنگ و نه گشاد باشد. پوشیدن بلوز یا یک تیشرت کاملا ساده را برای پوشیدن همراه این شلوار به شما پیشنهاد می دهیم تا بتوانید یک بخشی از پیراهن را درون شلوار خود قرار دهید. برای انتخاب کفش هم علاوه بر کفش پاشنه بلند، از بوت و نیم بوت ها برای ست کردن استفاده کنید.

◘ شلوار بگ جین کاغذی

شلوار بگ، شلواری است که از بالا تا پایین آن گشاد است و از قسمت مچ پا شلوار روی کفش می افتد. این شلوار شما را کشیده تر نشان می دهد. شلوار بگ جین کاغذی را می توانید همراه با مانتوهای جلو باز بپوشید. سعی کنید مانتوهایی را انتخاب کنید که یقه بلندی داشته باشند. همراه با این شلوار نیز می توانید از بوت و یا کفش ها پاشنه دار استفاده کنید. همراه با شلوار بگ جین کاغذی انتخاب یک مانتو با همین جنس پارچه و به حالت اور سایز انتخاب بسیار خوبی برای ست کردن می باشد. یک شال مشکی و مانتو اور سایز آبی و شلوار جین کاغذی به رنگ های آبی و آبی پررنگ به همراه یک کتونی سفید می تواند استایل خوبی به شما بدهد.

◘ شلوار مام استایل جین کاغذی

شلوار جین دخترانه مام استایل دارای پاچه راسته و فاق بلندی است که تا زیر ناف می آید. اغلب رنگ هایی که برای تولید این شلوار استفاده می شود، آبی کم رنگ می باشد. این شلوار جین را می توانید همراه با یک کت و چکمه های پاشنه دار بپوشید.

◘ شلوار راسته جین کاغذی

در ابتدا که به این مدل شلوار فکر می کنید کاملا بی روح به نظر می رسد، اما با وجود اینکه مدت زمان زیادی از تولید و پوشیدن این مدل از شلوار می گذرد، هیچ گاه از مد نخواهد افتاد. می توانید همراه این شلوار از تیشرت های طرح دار و عکس دار و کت برروی آن استفاده کنید.

جین کاغذی چیست؟1

تنوع رنگی در شلوار های جین کاغذی

شلوارهای جین کاغذی همانطور که از تنوع در مدل برخوردارند، در رنگ نیز انواع بسیاری دارند. برخی از رنگ هایی که ما در این بخش به نحوه ست کردن آن می پردازیم، شلوار جین کاغذی مشکی، زغالی و آبی خواهد بود.

شلوار جین کاغذی مشکی

جین مشکی از جمله جین هایی است که همیشه پرطرفدار بوده است و معمولا در هر کمد لباسی یک مدل از آن وجود دارد. برای پوشیدن در مهمانی های رسمی و رستوران های شیک استفاده می شود. برای ست کردن با شلوار جین از مانتوهای خنثی می توانید انتخاب کنید. برای مثال می توانید شلوار جین مشکی را با یک پیراهن سفید یا خاکستری استفاده کنید. برای انتخاب کفش هم می توانید به سراغ بوت به رنگ مشکی یا خاکستری بروید.

جین کاغذی چیست؟5

شلوار جین کاغذی ذغالی

شلوارهای جین ذغالی زنانه را اغلب اوقات می توان به همراه مانتو اسپرت پوشید. مانتوهای اسپرت معمولا مدل و طرح خاصی به همراه ندارند به همین سبب مناسب برای پوشیدن با شلوار جین کاغذی ذغالی می باشند. در اینجا یک نکته وجود دارد که شلوار جین ذغالی و مشکی باعث می شود تا افراد قد کوتاه تر دیده شوند. بنابراین اگر می خواهید قد بلندتر دیده شوید این شلوار را به همراه مانتوی اسپرت با رنگ روشن تر امتحان کنید.

شلوار جین کاغذی آبی

جین آبی از محبوب ترین رنگ های شلوار جین کاغذی می باشد. این رنگ شلوار اغلب در فصول گرم سال استفاده می شود. همراه این شلوار از روسری های رنگ گرم مانند نارنجی و قرمز و مانتوهای به رنگ روشن می توانید استفاده کنید. این شلوار را می توانید در فضای بیرون و مهمانی ها استفاده کنید.

جین کاغذی چیست؟6

شلوار جین کاغذی مناسب چه اندامی است؟

اما به طور کلی می توان گفت که اگر می خواهید بدانید چه نوع جینی شما را خوش استایل تر و خوش اندام تر نشان دهد، باید فرم اندام تان را بدانید و براساس آن جذاب ترین شلوار را برای خود انتخاب کنید.
• برای مثال، خانم هایی با اندام گلابی شکل می باشند، بالاتنه کوچک تر و ران های بزرگ تری دارند و این باعث می شود شلوارهای فاق بلند، انتخاب بدی برای آن ها باشد. در عوض، این افراد باید جین آزاد و یا شلوار جین کوتاه مناسب برای خود را انتخاب کنند.
• خانم های قد بلند معمولا پاهای بلندتری دارند و در جین های بلند، بهتر به نظر می رسند. اگر بدن شما به این شکل است از پوشیدن شلوارهای جین کوتاه خودداری کرده و در عوض، شلوارهای دمپا گشاد، جین پاره و جین های مام استایل را امتحان کنید.
• به همین صورت، شلوارهای مام استایل فاق بلند و جین های جذب، برای افرادی که اندامی به فرم ساعت شنی دارند جذاب هستند. البته اکثر جین ها، برای این فرم از بدن مناسب هستند.

• اندام های چهارگوش ظاهری ورزشکاری و جذاب دارند، اما با پوشیدن بعضی لباس ها ممکن است هیکل آنها مردانه به نظر برسد. اگر بدنی چهارگوش دارید از آیتم هایی مثل جین های کاغذی جذب و جین کاغذی مام استایل با کمر متوسط یا بلند استفاده کنید که به بدن انحنا می دهند.
• اندام های کوچک در شلوار جین، کوتاه تر هم به نظر می رسند و به همین دلیل بهتر است برای ایجاد تعادل در ظاهر کلی خود، از جین کاغذی راسته کوتاه و جین کاغذی جذب استفاده شود. همچنین این افراد باید از پوشیدن شلوارجین کاغذی فاق بلند خودداری کنند، زیرا این نوع شلوار بر روی اندام های کوچک بسیار زشت خواهد بود. پس این خانم ها به جای پوشیدن شلوارهای آزاد که اندام شان را پوشانده و حتی ممکن است آن ها را حجیم تر نشان دهد، باید فرم بدن زنانه شان را با شلوارهای جین جذب و یا جین های دمپا گشاد بروز دهند. شلوار جین سنگ شور شده تیره و همچنین جین هایی با کمر متوسط و بلند هم برای این فرم از اندام بسیار جذاب خواهد بود.

نتیجه

در اوایل که پارچه جین به تولید انبوه رسیده بود، دارای طرح های بسیار اندکی بود. با گذر زمان طرح های مختلفی از پارچه جین تولید شدند، که یکی از آنها پارچه جین کاغذی امروز مدل های متفاوتی از جمله شلوار، شومیز، مانتوها تولید می شود یکی از این نمونه ها شلوار جین کاغذی بگ می باشد. شلوار بگ جین کاغذی، شلواری با استایل آزاد و راحتی دارد و می توانید آن را با مانتو و پیراهن های گشاد و آزاد ست کنید. مانتو جین کاغذی ساده که دارای طراحی به خصوصی نمی باشد را می توانید به همراه این شلوار ست کنید. جین کاغذی کاربردهای متفاوت بسیاری در صنعت مد و پوشاک دارد. برای مثال برا ی دوخت انواع شلوار و پیراهن مردانه و زنانه با طرح های متفاوت و رنگ های مختلف تولید کرد. این پارچه بسته به میزان لطافت و میزان سختی که دارد به دو مدل زمستانه و تابستانه تقسیم می شود. که البته ما پیشنهاد می کنیم این طرح پارچه فقط در فصول گرم سال استفاده شوند. فروشگاه اینترنتی پوشاک زنانه پادمیرا با چندین سال سابقه در زمینه پوشاک با بهترین کیفیت و مدل های مختلف شلوار جین و تنوع رنگ بالا در خدمت شماست، برای مشاهده انواع شلوار جین زنانه به سایت فروشگاه پادمیرا مراجعه نمایید.

دیدگاه خودرا بنویسید
برای تغییر کد روی آن کلیک کنید
به حروف کوچک و بزرگ حساس نمی باشد
https://github.com/igoshev/laravel-captcha
https://padmira.ir/