gif
gif mobile
همه آنچه باید درباره کلاه تخت بدانید؟

همه آنچه باید درباره کلاه تخت بدانید؟

کلاه جزو لوازم جانبی جذاب محسوب می شود. اما اگر به دنبال دلیلی برای استفاده از آن باشیم می توان گفت کلاه برای جلوگیری از نورآفتاب و یا محافظت در برابر سرما بوده و خیلی زود وابسته به فرهنگ، طبقه اجتماعی، آداب و رسوم و سن و سال شد. بعضی از کلاه ها قدمت و تاریخچه طولانی دارند. برخی از منطق سردسیری و برخی دیگر از کشورهای خشک با آفتاب سوزان آمده اند. بعضی معرف و نماد طبقه اجتماعی بوده و نمونه هایی معرف حرفه و پیشه فرد بوده است. اما در گذر زمان این لوازم جانبی پرکاربرد به صنعت مد و فشن راه پیدا کرد و حالا تبدیل به یک اکسسوری جذاب شده است. اگر اهل استفاده از کلاه هستید و یا علاقه مند به استفاده از آن شده اید پیشنهاد می کنیم در این مقاله از پادمیرا مگ با ما همراه باشید.

نحوه پوشیدن کلاه های تخت

کلاه های تخت نوعی کلاه هستند که با ساختار کشیده و نمای جانبی مثلثی شناخته می شوند. بدنه این کلاه از لبه کشیده می شود تا شکل جذاب و زیبایی برای کلاه ایجاد شود. کلاه های تخت به شکل رسمی و غیررسمی عالی به نظر می رسند و جذابیت بریتانیایی دوست داشتنی را به لباس شما می بخشند. کلاه صافی را انتخاب کنید که با مواد پشمی ساخته شده و در مقابل سرما سر شما را گرم نگه دارد و آن را به لباس های پاییز و زمستان خود اضافه کنید تا جذابیت بیشتری داشته باشد.

همه آنچه باید درباره کلاه تخت بدانید؟

1- انتخاب کلاهک تخت
 
1-1- سر خود را از تقریبا روی پیشانی خود اندازه بگیرید تا اندازه کلاه خود را مشخص کنید. برای اینکه بفهمید به چه اندازه ای کلاه نیاز دارید، از یک متر استفاده کنید. متر را روی پیشانی خود قرار دهید و آن را دور سر خود بچرخانید تا به همان نقطه شروع متر برسید. این اندازه گیری، اندازه سر شما بر حسب اینچ یا سانتی متر است. سپس، یک مبدل اندازه کلاه را براساس موقعیت مکانی خود به صورت آنلاین جستجو کنید.
• برخی از مکان ها مانند ایالات متحده دارای اندازه های کلاه خاصی هستند. کشورهای دیگر برای اندازه گیری کلاه یا اندازه مناسب کلاه برای سر شما، از اینچ یا سانتی متر استفاده می کنند.

همه آنچه باید درباره کلاه تخت بدانید؟

1-2- یک کلاه کپ صاف تهیه کنید که به راحتی روی سر شما قرار بگیرد. وقتی کلاهی را انتخاب می‌کنید، آن را امتحان کنید تا در صورت امکان اندازه آن را بررسی کنید. این دقیق ترین راه برای تشخیص اینکه آیا کلاه برای شما مناسب است یا خیر. هنگامی که آن را می پوشید، بررسی کنید که آیا آن را به خوبی روی سر شما قرار می گیرد یا فضای اضافی در اطراف سر شما وجود دارد.
• اگر کلاه خیلی تنگ باشد، ممکن است دچار سردرد شوید.
• اگر کلاه خیلی شل باشد، ممکن است در مواقعی که باد می وزد، کلاه از روی سر شما به زمین بیوفتد.

همه آنچه باید درباره کلاه تخت بدانید؟

1-3- کلاهی از پارچه پشمی انتخاب کنید تا شما را گرم و شیک یا همان خوش استایل نگه دارد. کلاه های کپ تخت مناسب برای شما از پشم ضخیم و گرم ساخته می‌شوند. این پارچه ها به گونه ای طراحی شده اند که گرما را حفظ کنند و برای پاییز یا زمستان عالی می باشند. علاوه بر این، آنها بیشتر رنگ های خنثی دارند، بنابراین شما مانند یک جنتلمن مناسب در لباس های مختلف به نظر خواهید رسید.
• به عنوان مثال، می توانید با یک کلاه تخت پشمی خاکستری توپر استفاده کنید.

همه آنچه باید درباره کلاه تخت بدانید؟

1-4- اگر کلاه روزمره می‌خواهید، یک کلاه کپ تخت با رنگ خنثی و تک رنگ انتخاب کنید. کلاه کپ تخت وقتی بیشتر دیده می شود که کلاه با رنگ خنثی و تک رنگ باشد، زیرا آنها زیبا و مرتب به نظر می رسند. این کلاه هم با لباس‌های غیررسمی و هم با لباس‌های مجلسی‌ (رسمی) عالی به نظر می‌رسند، بنابراین می‌توانید این کلاه را در طول فصل بدون توجه به هر مناسبتی به سر خود بذارید و از استفاده آن لذت ببرید.
• بسیاری از کلاه های پشمی دارای رنگ های دیگری هستند که روی پارچه کلاه دوخته شده اند. این رنگ‌ها بسیار رنگ های ملایم هستند، اما کار شما را برای ست کردن آن‌ها با لباس‌های مختلف آسان می‌کنند.
• رنگ های رایج این کلاه شامل مشکی، خاکستری، خرمایی، قهوه ای و سرمه ای است.

همه آنچه باید درباره کلاه تخت بدانید؟

1-5- اگر می‌خواهید متمایز شوید، از یک کلاه با رنگ روشن استفاده کنید. در حالی که این کلاه ها چندان رایج نیستند، به عنوان مثال می توانید کلاه های تخت را با طرح های روشن و چهارخانه یا سایه با رنگ آبی، قرمز و سبز انتخاب کنید و متمایز شوید. اگر به رنگ‌های روشن اطمینان دارید، این گزینه هایی که معرفی کردیم، را انتخاب کنید.
• به عنوان مثال، رنگ قرمز روشن در زمین گلف عالی به نظر می رسد.

همه آنچه باید درباره کلاه تخت بدانید؟

2- ست کردن کلاه با لباس

2-1- کلاه خود را با لباسی در رنگ های متضاد آن ست کنید تا ظاهری شیک و جذاب داشته باشید. اگر می‌خواهید همیشه کلاه تخت خود را بر سر داشته باشید، بهتر است لباس‌هایی را در رنگ‌هایی انتخاب کنید که خیلی شبیه به رنگ کلاه شما نیستند. به این ترتیب، چه در لباس های غیر رسمی و چه در لباس های مجلسی شیک به نظر می رسید. اگر لباسی شبیه رنگ کلاهتان بپوشید، ممکن است لباس شما همرنگ به نظر برسد و بد جلوه دهد.
• به عنوان مثال، یک کلاه سرمه ای صاف با لباسی به رنگ خاکستری و خاکی به نظر می رسد که خوب باشد. می‌توانید شلوار خاکستری یا شلوار با رنگ خاکی و پیراهن با رنگ خنثی بپوشید.
• اگر کلاه آبی یا قرمز روشن به سر می‌کنید، با لباس‌های خاکستری یا خرمایی ست کنید تا کلاه پر رنگ خود را با لباس متعادل کنید.

همه آنچه باید درباره کلاه تخت بدانید؟

2-2- کت و شلواری را انتخاب کنید که با رنگ کلاه شما همخوانی داشته باشد برای داشتن استایل شیک. اگر می خواهید شبیه یک جنتلمن واقعی شیک به نظر برسید، شلوار، کمربند و کت کتانی را انتخاب کنید که همرنگ کلاه شما باشد. این ظاهر شیک را در رویدادهای رسمی مانند جلسات و مهمانی ها بپوشید.
• این برای پوشیدن روزانه توصیه نمی شود، زیرا لباس تک رنگ می تواند یکنواخت شود.
• به عنوان مثال، با یک لباس مشکی یا سبز ارتشی همراه شوید.

همه آنچه باید درباره کلاه تخت بدانید؟

2-3- با تی شرت، شلوار جین و ژاکت یک لباس غیر رسمی ایجاد کنید. اگر می خواهید کلاه تخت خود را در حین انجام کارها یا بیرون رفتن برای ناهار بپوشید، آن را با یک شلوار جین و یک تی شرت ساده یا گرافیکی طرح دار ترکیب کنید. برای داشتن یک استایل شیک و باب سلیقه شما بودن، یک کت بلیزر با رنگ خنثی بپوشید.
• با جین های تیره شسته شده برای یک جفت جذاب که می توانید با بسیاری از لباس ها بپوشید، استفاده کنید.

همه آنچه باید درباره کلاه تخت بدانید؟

2-4- برای داشتن ظاهری حرفه ای، کلاه خود را با یک پیراهن و شلوار ست کنید. اگر می خواهید کلاه خود را در مسیر رفت و آمد به دفتر بپوشید، یک پیراهن دکمه دار بپوشید که برای زدن در یک شلوار مناسب است. سپس، قبل از رسیدن به دفتر، کلاه خود را بردارید، زیرا برای اکثر دفاتر مناسب نیستند.
• به این ترتیب، سر شما می تواند در هنگام رفت و آمد گرم بماند.

همه آنچه باید درباره کلاه تخت بدانید؟

2-5- برای رویدادهای رسمی ، یک کراوات و یک دستمال زیبا برای جیب کت شما اضافه کنید. اگر می خواهید شیک و جذاب به نظر برسید، دستمال جیبی رنگارنگ ابریشمی یا ساتن انتخاب کنید. رنگ ها و الگوهای هماهنگ را برای ظاهری یکدست انتخاب کنید. سپس، کراوات را دور گردن خود قرار دهید و دستمال جیبی را در 1 جیب سینه خود قرار دهید.
• این روش یک موقعیت شیک و رسمی را ایجاد می کند. به عنوان مثال این را در سالن تئاتر یا کنسرت بپوشید.

همه آنچه باید درباره کلاه تخت بدانید؟

2-6- برای گرم نگه داشتن در زمستان یک ژاکت پشمی یا توپر (راه راه نخی) بپوشید. برای تکمیل مجموعه لباس شما در هوای سرد، یک ژاکت پشمی یا توپر (راه راه نخی) با رنگ متضاد و خنثی به عنوان کلاه خود انتخاب کنید. ژاکت باید به خوبی در قسمت شانه ها و مچ شما قرار بگیرد و از سرد شدن بدن شما جلوگیری کند.
• طول ژاکت شما به سلیقه شخصی بستگی دارد. به عنوان مثال می توانید یک ژاکت به سبک کت بلند یا پلیور بلند تهیه کنید.
• به عنوان مثال، اگر کلاه قهوه ای تیره دارید، یک کت برنزه یا سرمه ای انتخاب کنید.

همه آنچه باید درباره کلاه تخت بدانید؟

2-7-  برای انتخاب کفش فانتزی، یک جفت آکسفورد یا بروگ بپوشید. در حالی که تقریباً می توانید هر کفشی را با کلاه صاف بپوشید، این گزینه ها به خصوص با کلاه کپ صاف جذاب هستند. کفش هایی را با رنگی مشابه کفش خود انتخاب کنید، مانند قهوه ای، سرمه ای یا مشکی. سپس، این ها را با مجموعه زیبای خود بپوشید.
• علاوه بر این، برای انتخابی شیک و فصلی، می توانید با لباس های خود کفش هایی با ساق بلند بپوشید.

همه آنچه باید درباره کلاه تخت بدانید؟

2-8- از پوشیدن کلاه صاف خود با وسایل قدیمی مانند آویز خودداری کنید. اگر کلاه خود را با اکسسوری‌های قدیمی و سنتی مانند مونوکل، عصا، یا بند بند می‌پوشید، ممکن است لباس شما بیش از حد شبیه یک لباس قدیمی و بد جلوه به نظر برسد.
• در عوض، کلاه خود را با قطعات مدرن و کلاسیک برای استایلی شیک بپوشید.

همه آنچه باید درباره کلاه تخت بدانید؟

3- قرار دادن کلاه خود

3-1- کلاه صاف خود را در پاییز و زمستان بپوشید تا سر شما در شرایط خوبی قرار داشته باشد. این کلاه ها برای هوای سرد طراحی شده اند و معمولا از مواد ضخیم و گرم ساخته می شوند. اگر در تابستان کلاه صافی بپوشید، از طریق آن عرق خواهید کرد.
• نیازی به پوشیدن کلاه صاف در تابستان یا بهار نیست.

همه آنچه باید درباره کلاه تخت بدانید؟

3-2- هنگامی که کلاه خود را بر سر می گذارید، مطمئن شوید که به درستی چفت شده است. برخی از کلاهک های تخت دارای یک گیره فلزی کوچک هستند که در بالای لبه قرار دارد. در حالی که همه کلاه ها این ویژگی را ندارند، اگر کلاه شما این قابلیت را دارد، آن را ببندید. می توانید 2 گیره را به راحتی با دستان خود وصل کنید.
• به این ترتیب لبه کلاه شما در جای خود باقی می ماند.

همه آنچه باید درباره کلاه تخت بدانید؟

3-3- لبه کلاه خود را براساس سلیقه شخصی خود شکل دهید. می توانید کلاه تخت خود را تنظیم کنید تا کلاه راحت تر یا شیک تر شود. به عنوان مثال، لبه کلاه را بین هر دو دست خود نگه دارید و آن را کمی خم کنید تا ظاهری خمیده داشته باشید. این یک راه عالی برای اضافه کردن سلیقه شخصی خود به ظاهر شما است.
• همچنین می‌توانید لبه کلاه خود را به سمتی که دوس دارید کج کنید تا یک استایل شیک داشته باشید.

همه آنچه باید درباره کلاه تخت بدانید؟

3-4- علاوه بر این، برای یک پیچ و تاب مدرن، لبه کلاه را کمی به سمت بالا متمایل کنید. از پوشیدن کلاه صاف به عقب خودداری کنید. در حالی که کلاه تخت را می توان به صورت غیررسمی پوشید، این مدل کلاه مدرن برای کلاه های تخت مناسب نیست. این باعث می شود لباس شما ناخوشایند به نظر برسد، زیرا کلاه های صاف طوری طراحی شده اند که رو به جلو باشند.
• کلاه های تخت را در مقایسه با کلاه های بیسبال به عنوان برادر بزرگتر استایل شیک در نظر بگیرید.

همه آنچه باید درباره کلاه تخت بدانید؟

دیدگاه خودرا بنویسید
برای تغییر کد روی آن کلیک کنید
به حروف کوچک و بزرگ حساس نمی باشد
https://github.com/igoshev/laravel-captcha
https://padmira.ir/