gif
gif mobile
آموزش ست کردن کتانی سفید و شلوار زنانه

آموزش ست کردن کتانی سفید و شلوار زنانه

کتونی سفید، مدت زیادی است که از پرطرفدارترین رنگ ها در میان مدل های مشابه خود می باشد. شما در هنگام خرید احتمالا متوجه ترکیب رنگ کفش های درون ویترین های مغازه شده اید. اغلب رنگ هایی که در ویترین ها قرار می گیرند رنگ های سفید و مشکی یا ترکیبی از این دو هستند. در این مقاله پادمیرامگ به بررسی تاریخچه کتانی سفید، نحوه استایل کردن کتانی سفید با انواع شلوار زنانه و شلوار جین زنانه پرداخته است. با ما در ادامه این مقاله همراه باشید.

آموزش ست کردن کتانی سفید و شلوار زنانه

تاریخچه کفش کتانی سفید

در اصل کفش های کتانی قدمت طولانی دارند و به سال 1800 میلادی برمی گردند. در ابتدا کفش های کتانی به حالت کشیده و باریک تولید می شدند که باعث آسیب رساندن به پا می گشت. به مرور زمان و پیشرفت فناوری در آمریکا مدلی از کفش های کتان تولید شدند که به آن keds می گفتند. این مدل از کفش به تولید انبوه رسید و بین المللی شد. اما کمی بعد از آن، یک فرد آلمانی موفق شد برند خود را به نام آدیداس برای تولید این کفش های کتانی سفید به ثبت برساند. این برند در ابتدا برای تولید کفش های ورزشی استفاده می شد. بسیاری از ورزشکاران این کفش ها را برای استفاده در مسابقات ورزشی خود انتخاب می کردند. امروزه اما کفش های تولید شده از این برند در انواع کاربردها و مدل ها طراحی می گردند. مطمئنا کفش های کتانی سفید همیشه به عنوان یک انتخاب ساده اما شیک تلقی می شوند.
اما اینجا یک سوال پیش می آید که با کتانی سفید زنانه چی بپوشیم؟ جواب دادن به این سوال چندان سخت نیست زیرا کتانی سفید را شما به همراه شلوارهای متفاوت با رنگ های متفاوت می توانید استفاده کنید. برخی ها تصور می کنند حتما کفش کتانی سفید را باید به همراه شلوار جین تیره زنانه و رنگ های آبی یا ذغالی ست کنند اما اینطور نیست. انتخاب یک شلوار کرم یا گلبهی برای ست کردن با کتانی سفید نیز می تواند مناسب باشد.

کتانی سفید را با چه نوع شلوار جینی می توانیم بپوشیم؟

در این قسمت ما سعی می کنیم به معرفی انواع شلوار زنانه و شلوار جین زنانه بپردازیم و نحوه ست شلوار جین زنانه با کتونی سفید را به شما آموزش دهیم.

»» بیشتر بخوانید : انواع مدل های شلوار جین

آموزش ست کردن کتانی سفید و شلوار زنانه1

1- شلوار زنانه جین راسته

همانطور که می دانید شلوار های جین از محبوب ترین مدل های شلوار در بین بانوان هستند. شلوار جین راسته نیز یکی از انواع شلوار جین زنانه است. طراحی شلوار های جین راسته به این شکل است که از قسمت کمر به صورت یک تیکه بدون تغییر در اندازه شلوار تا پایین ادامه دارد. در این مدل طراحی شلوار شما می توانید انواع رنگ ها را مشاهده کنید.

• ست کردن شلوار زنانه جین راسته با کتونی سفید

استفاده از کتونی های سفید در استایل شما باعث می شود تا حس تمیز بودن و مرتب بودن داشته باشید. برای انتخاب مانتو زنانه در ست کردن به همراه کتونی سفید و شلوار زنانه جین راسته بهتر است از مانتو های جلو باز و آزاد استفاده کنید. با نزدیک شدن به فصل گرما انتخاب این استایل می تواند مناسب باشد.

2- شلوار زنانه جین لوله ای

به دلایل مختلف استفاده از شلوار جین زنانه لوله ای بسیار کاهش پیدا کرده است. که این دلایل می تواند بالا رفتن دمای هوا و تغییر استایل افراد به سمت استایل راحتی باشد. طراحی این شلوار کاملا برعکس شلوار جین بگ زنانه است. طراحی شلوار جین زنانه لوله ای به صورت تنگ و کاملا به پاها می چسبد.

• ست کردن شلوار زنانه جین لوله ای

اغلب انتخاب شلوار جین زنانه لوله ای برای فصل های سرد سال صورت می گیرد. همراه شلوار جین لوله ای زنانه می توانید از کتونی های سفید استفاده کنید. تنوع رنگ در این مدل بسیار زیاد می باشد. این مدل شلوار ها با انواع مانتو زنانه پوشیده می شوند. برای فصل های سرد سال از یک بافت بلند یا یک پالتو زنانه برای ست کردن با آن می توانید استفاده کنید.

آموزش ست کردن کتانی سفید و شلوار زنانه2

3- شلوار جین زنانه مام استایل

شلوار جین زنانه مام استایل برای افرادی که دارای بالاتنه ی درشتی هستند مناسب است. طراحی این شلوار به شکلی است که در قسمت باسن دارای راحتی و گشادی است. این مدل شلوار چند سالی است که وارد بازار شده اما محبوبیت بسیار بالایی دارد به طوری که از این نمونه شلوار در هر کمدی می توانید پیدا کنید. این مدل شلوار اغلب در قسمت مچ پا دارای کش می باشد.

• ست کردن شلوار جین مام استایل با کتونی سفید

همراه شلوار جین مام استایل زنانه می توانید از شومیز های اسپرت و تونیک های ساده نیز استفاده کنید. انتخاب یک کتونی سفید و البته ساده در کنار استایل شما می تواند رنگ بندی روشنی برای شما ایجاد کند. انتخاب این شلوار را به بانوان قد بلند پیشنهاد می دهیم. همراه آن می توانید از یک نیم تنه دخترانه یا شومیز آستین دار استفاده کنید. برای انتخاب مانتو نیز از مانتو های جلو بسته یا جلو باز انتخاب کنید که دارای قد لباس کوتاه باشند.

4- شلوار مام استایل گشاد زنانه

شلوار های جین مام استایل به دو دسته تقسیم می شوند. اگر دوست دارید همچنان از استایل راحت و گشاد استفاده کنید، شلوار جین مام استایل گشاد انتخاب خوبی می باشد. همانطور که گفتیم برای ست کردن به همراه کفش کتونی سفید مانتویی را انتخاب کنید که بلندی قد آن تا بالای زانو ها قرار بگیرد.

5- شلوار مام استایل تنگ زنانه

طراحی دیگری از شلوار های مام استایل که به شلوار های مام استایل تنگ معروف هستند نیز در دایره محبوب ترین شلوار های جین قرار دارند. اغلب شلوار های مام استایل در طراحی دارای زیپ و دکمه نمی باشند. اما شلوار های مام استایل تنگ در قسمت جلو یا پهلو ها دارای دکمه یا زیپ هستند. دلیل آن ها تنگ بودن این مدل از شلوار است. بیشتر مدل هایی که در بازار مشاهده می کنید اغلب دارای کش در قسمت کمر و مچ پاها می باشند.

آموزش ست کردن کتانی سفید و شلوار زنانه3

6- شلوار زنانه جین مام فیت

تفاوتی که این مدل شلوار با شلوار مام استایل دارد، فاق بلند آن می باشد. این مدل شلوار در مقایسه با شلوار مام استایل دارای چسبندگی بیشتری است. از این شلوار برای بهتر نشان دادن فرم پاها استفاده می شود.

• ست کردن شلوار جین زنانه مام فیت با کتونی سفید

پیشنهاد ما انتخاب مانتو های گشاد و آزاد و جلو باز برای پوشیدن به همراه این شلوار است. در کنار این ست زیبا می توانید از کتونی سفید و یک کیف هم رنگ با آن ست کنید. برای ست کردن شلوارهای مام فیت به همراه کفش کتونی سفید می توانید از مانتو های کتی با آن استفاده کنید. 

آموزش ست کردن کتانی سفید و شلوار زنانه4

7- شلوار جین زنانه بگ

از جمله شلوار هایی که بسیار راحت می باشند، شلوار های بگ هستند. این شلوار در قسمت کمر و باسن دارای کمی چسبندگی است و در قسمت ران ها تا پایین مچ پا گشاد و راحت است. این مدل شلوار به رنگ های آبی کم رنگ، مشکی، یخی و دودی را می توانید ببینید که از جمله رنگ های پرطرفدار و محبوب این مدل از شلوار می باشد.

• ست کردن شلوار جین بگ به همراه کتونی سفید

شلوار جین بگ برای پوشیدن در روز های گرم سال انتخاب مناسبی است. می توانید همراه این شلوار جین یک پیراهن ساده نخی و خنک به رنگ های روشن تابستانه مانند بنفش و نارنجی و زرد یا رنگ های خنثی مانند کرم، برای پوشیدن همراه با کتونی سفید انتخاب کنید.

آموزش ست کردن کتانی سفید و شلوار زنانه5

8- شلوار جین زنانه دم پا

شلوارهای جین دم پا از مدل شلوارهایی است که به دلیل طراحی خاصی که دارند در هر مکانی مورد استفاده قرار نمی گیرند. پوشیدن این شلوار برای افرادی که دوست دارند قد بلند تر نشان داده شوند مناسب است. از مدل رنگ بندی این سبک شلوار معمولا رنگ های تیره را در بازار مشاهده می کنید.

• ست شلوار جین دم پا با کتانی سفید زنانه

شلوار های دم پا از جمله مدل های شلواری ست که هم با کفش های پاشنه دار و هم کفش های اسپرت می توان آن را استفاده کرد. پوشیدن کتونی های سفید به همراه شلوار دم پا انتخاب زیبایی است. استفاده از یک مانتو جلو بسته به همراه این ست نیز می تواند استایل شما را بهتر نشان دهد.

آموزش ست کردن کتانی سفید و شلوار زنانه

9- شلوار جین زنانه فاق کوتاه

در طراحی شلوار لی زنانه فاق کوتاه، شما قرار گرفتن کمر شلوار جین را در زیر ناف خود مشاهده می کنید. همانطور که از اسم این شلوار ها مشخص است آن ها دارای فاق های بسیار کوتاهی می باشند. البته طراحی این شلوار فقط مختص شلوارهای جین نیست بلکه در شلوار کتان نیز دیده می شود.  

• ست کردن شلوار جین فاق کوتاه با کتونی سفید

این مدل شلوارها به عنوان یک ترکیب می تواند در طراحی شلوارهای دیگر استفاده شود. معمولا افرادی این شلوار را انتخاب می کنند که دارای گودی کمر می باشند.

10- شلوار جین فاق بلند زنانه

این مدل شلوار همانطور که از اسمش پیداست دارای فاق بلندی تا بالای ناف می باشد. اگر علاقه مند هستید تا اندامی مانند ساعت شنی داشته باشید از این شلوار استفاده کنید انتخاب این شلوار را برای روزهای سرد زمستان پیشنهاد می دهیم  تا قسمت کمر و پهلو های شما را گرم نگه دارد.

• ست کردن شلوار جین فاق بلند زنانه با کفش کتونی سفید

از آنجایی که این شلوار مناسب روزهای گرم سال نیست، بهتر است آن را به همراه بافت های به رنگ کرم و سفید ست کنید. اگر این شلوار را برای روز های بارانی انتخاب می کنید، بهتر است برای استفاده از کفش مناسب انتخاب شما پوتین ها یا چکمه های کوتاه باشند.

آموزش ست کردن کتانی سفید و شلوار زنانه7

11- شلوار جین زنانه جاگر

شلوار جین جاگر از جمله شلوارهای جینی است که برای یک موضوع خاص طراحی شده اند. این مدل تنها به دلیل استفاده راحت آنها برای موقعیت هایی مانند انجام ورزش طراحی شده اند. قسمت مچ پای این شلوار، کمی از قسمت های دیگر آن تنگ تر است.

• ست کردن شلوار جین جاگر با کفش کتونی سفید

بدون شک شلوار جاگر یک انتخاب شیک و مناسب برای بانوانی است که می خواهند استایل اسپرتی داشته باشند. برای تکمیل این استایل اسپرت بهتر است از کفش کتانی سفید برای ست کردن با آن انتخاب کنید. در ادامه برای انتخاب لباس زنانه از تونیک های کوتاه و آزاد استفاده کنید. اغلب از شلوار جاگر برای روز های سرد سال و به همراه یک هودی یا ژاکت می توانید استفاده کنید.

کتانی سفید مردانه

همانطور که به این موضوع قبلا اشاره کردیم کتانی سفید، از جمله کفش های پر طرفداری است که بسیاری از برند های مطرح دنیا سعی دارند تا تولید و عرضه کتانی با این رنگ و شمایل را بالا ببرند. به همین علت نیز سعی می کنند مخاطبان بیشتری را جذب کنند و تنها برروی یک قشر خاص یا جنسیت تمرکز نمی کنند. شما حتی مشاهده می کنید که این کتونی سفید را برای کودکان زیر 10 سال نیز با طراحی بسیار زیبا تولید می کنند. کتانی سفید مردانه را می توانید همراه با شلوار جین راسته یا شلوار جین آبی پاره، به همراه یک تیشرت یا پیراهن سفید ست کنید. انتخاب یک پلیور یقه اسکی سفید به همراه شلوار جین به رنگ تیره نیز می تواند مناسب باشد.

قیمت شلوار جین زنانه

قیمت شلوار جین براساس یکسری پارامتر هایی سنجیده می شود. اولین آن، کیفیت پارچه ای است که شلوار جین از آن تهیه شده است. دومین پارامتر نیز مدل و طرح دوخت شلوار است. قطعا قیمت شلوار جین راسته با شلوار جین مام استایل یا مام فیت برابر نخواهد بود. علت آن هم طرح دوختی است که این شلوار ها دارند و میزان محبوبیت آن ها در بازار ها می باشد. اما شما برای خرید شلوار جین زنانه می توانید به سایت فروشگاه پادمیرا مراجعه کنید و از محصولات پوشاک زنانه این فروشگاه دیدن نمایید.

نتیجه گیری

همانطور که مشاهده کردید، کفش کتونی سفید از محبوب ترین رنگ های به کار رفته برای تولید کفش می باشد. ست کردن این رنگ اصلا مشکل نیست و شما می توانید با رنگ های خنثی و رنگ های تیره آن را به راحتی ست کنید. برای ست کردن شلوار نیز باید گفت از لحاظ مدل شلوار، با هر سبک و طرحی می توان آن را پوشید. شما می توانید برای مشاهده مدل های متنوع شلوار جین دخترانه و شلوار لی زنانه به وب سایت فروشگاه پادمیرا مراجعه نمایید و در صورت تمایل نسبت به خرید آن ها به صورت آنلاین اقدام کنید.

دیدگاه خودرا بنویسید
برای تغییر کد روی آن کلیک کنید
به حروف کوچک و بزرگ حساس نمی باشد
https://github.com/igoshev/laravel-captcha
https://padmira.ir/