gif
gif mobile
با انواع کلاه بافت زنانه بیشتر آشنا بشیم

با انواع کلاه بافت زنانه بیشتر آشنا بشیم

با شروع فصل پاییز و زمستان افراد به سراغ لباس های گرم خود می روند. لباس های ضخیم و یا بافتی که بدن آن ها را از سرما حفظ کند. تنوع در لباس های پاییز و زمستان بسیار زیاد و مختلف است، که از طرفی می توان استایل های گوناگون و جذابی داشت. همچنین تمایل استفاده از شال و کلاه در بین دختران بسیار زیاد می شود تا سرو صورت خود را گرم نگه دارند. به دلیل استقبال زیاد آن ها از شال و کلاه های زمستانی و بافتنی هر سال مدل های جدیدتری وارد بازار می شوند تنوع آن ها طوری است که به راحتی بتوانید طرح مورد علاقه خود را انتخاب کنید. معمولا شال و کلاه را به صورت ست استفاده می کنند که بسیار شیک و جذاب تر هستند، اما می توان از آن ها به صورت جداگانه هم استفاده کرد و یا در ست آن دستکش هم اضافه کرد. فروشگاه اینترنتی پادمیرا، فروش انواع کلاه و شال گردن بافت و کلاه کپ دخترانه و... در این مقاله قصد دارد تا درباه ی انواع کلاه بافت زنانه و نحوه ی ست کردن آنها صحبت نماید.

با انواع کلاه بافت زنانه بیشتر آشنا بشیم7

جدیدترین مدل های شال و کلاه

تنوع در شال و کلاه بافتنی بسیار زیاد هست برخی از طرح ها جدیدترند و برخی طرح ها با وجود اینکه قدیمی اند اما همچنان پر طرفدار و شیک هستند همه سبک کلاه های بافت می توانند بنا به سلیقه مشتری یا بافنده در مدل های مختلفی بافته شوند یعنی اگر کلاه لبه داری مد نظر است هم می تواند قسمت بافت کلاه که روی سر قرار می گیرد ساده باشد و یا دارای بافت های طرح دار و سبک های متنوع باشد. در ادامه با انواع شال و کلاه های بافتنی بیشتر آشنا می شویم:

با انواع کلاه بافت زنانه بیشتر آشنا بشیم8

جهت ثبت سفارش و خرید انواع کلاه بافت زنانه به سایت پادمیرا مراجعه نمایید.

کلاه شل

از مدل های پرطرفدار هستند که ظاهری شیک و ساده ایجاد می کند. قسمتی از این کلاه ها پشت سر آویزان می شوند در کل ظاهر آن اسپرت است.این سبک از مدل هایی است که هم دختران و هم پسران طرفدار آن هستند. همچنین کلاه های شل بافتنی مناسب ترین مدل برای صورت های مربعی است. زیرا استایلی لطیف و دلنشین را روی صورت شما ایجاد می کند. اگر صورت مربعی دارید و از طرفی از این سبک کلاهای اسپرت خوشتان می آید کلاه های شل را به شما پیشنهاد می دهیم آن را طوری روی سر بگذارید تا کمی از لبه آن روی پیشانی شما را بپوشاند.

با انواع کلاه بافت زنانه بیشتر آشنا بشیم

کلاه لبه دار

کلاه بافت لبه دار از جمله مدل های دیگری از شال و کلاه های بافتنی سبک لبه دار است گاهی از این مدل به عنوان کلاه نقاب دار نام می برند. این کلاه ها هم برای افرادی که فرم صورت آن ها مستطیلی شکل و یا پیشانی بزرگی دارند بسیار مناسب است.

با انواع کلاه بافت زنانه بیشتر آشنا بشیم1

کلاه پم پم

کلاه های پم پم از مدل های فانتزی و شیکی است که بسیار محبوب و پرطرفدار هستند این سبک کلاه ها به این صورت است که دوتا توپ ابریشمی و پشمی روی آن وصل می شود در برخی مدل های آن از یدونه توپ در وسط کلاه بافتنی استفاده می شود و در برخی مدل ها از دو تا توپ پشمی به صورت خرسی روی کلاه دوخته می شود البته این سبک بیشتر مناسب بچه های کوچک است اما در اندازه های بزرگتر و همچنین در جنس های مختلف از قبیل پارچه ای و بافتنی هم آن را تولید می کنند.

با انواع کلاه بافت زنانه بیشتر آشنا بشیم2

کلاه تنگ

سبک جدیدی از کلاها هستند که بین دخترا و پسرا محبوب است اغلب آن ها به صورت پارچه ای اند اما سبک بافت و جنس های مختلف آن هم در بازار پیدا می شود. این کلاه ها ساده هستند و هیچ لبه و یا قسمتی که آویزان شده باشند ندارند. انتخاب خوبی برای افرادی است که فرم صورت آن ها بیضی است.

با انواع کلاه بافت زنانه بیشتر آشنا بشیم3

شال کلاهی

سبک شال کلاهی یکی از نمونه های متفاوت کلاه و شال گردن هاست اگر در مغازه ها برای خرید شال گردن و کلاه رفته باشید احتمالا این سبک را دیده اید. این مدل شما را از گرفتن شال گردن بی نیاز می کند. سبک آن طوری است که به صورت کلاه بافت روی سر قرار می گیرد اما لبه های بلندی دارند که می تواند به صورت شال گردن از آن ها استفاده کرد و دور گردن آن را پیچاند. حتما دیده اید این مدل شال کلاهی ها در انتهای دو طرف آن جیب می دوزند و به عنوان یک مدل جدید آن را وارد بازار می کنند.

با انواع کلاه بافت زنانه بیشتر آشنا بشیم4

کلاه منگوله دار

کلاه منگوله دار از آن مدل هایی است که اکثر افراد آن را می شناسند و طرفدار آنند. البته این منگوله دار ها همان توپ های پشمی پم پم در اندازه کوچکنر هستند که در این سبک بجای دوخت روی کلاه با یه بند آویزان اند.

با انواع کلاه بافت زنانه بیشتر آشنا بشیم5

کلاه شال گردن های حلقه ای

یکسری از کلاه های بافتنی هستند که مانند حلقه بافته می شوند یعنی یک دایره کامل که دو سر آن به هم وصل است اما وسط آن خالی است این سبک کلاها هم مناسب فصل پاییز است و اغلب مورد استقبال دختر خانم هایی قرار می گیرد که موهای بلندی دارند و آن را دم اسبی می بندند و از وسط کلا موهای خود را آویزان می کنند. تقریبا مانند هد هستند اما پهنای نرم و بلندتری دارند.

با انواع کلاه بافت زنانه بیشتر آشنا بشیم6

دیدگاه خودرا بنویسید
برای تغییر کد روی آن کلیک کنید
به حروف کوچک و بزرگ حساس نمی باشد
https://github.com/igoshev/laravel-captcha
https://padmira.ir/