gif
gif mobile
انواع لباس بافتنی، پلیور و ژاکت و نحوه ی ست کردن آنها

انواع لباس بافتنی، پلیور و ژاکت و نحوه ی ست کردن آنها

یکی از پرطرفدارترین سبک ها در دنیای مد و لباس زنانه، بافت ها هستند که یک لباس پاییزی و زمستانی کلاسیک و بسیار کاربردی می باشند که شما می توانید با استفاده از آن ها استایل های متفاوت و شیکی خلق کنید. اگر جزو آن دسته افراد سرمایی هستید و عاشق لباس های گرم، لباس های بافتنی، یقه اسکی و... هستید، ژاکت بافتنی و پلیورها همان چیزی است که شما می توانید با خرید از فروشگاه لباس زنانه استایلی شیک برای خود بسازید. ما در این مقاله قصد داریم تا شما را با انواع مختلف و متفاوت بافت دخترانه، بافت زنانه و بافت مردانه و نحوه ی ست کردن آنها، آشنا کنیم در مورد انواع آنها و چگونگی شناسایی و خرید بهترین نوع بافت و نحوه ی ست کردن این لباس های زمستانی به شما کمک کنیم.

در این مقاله به موارد زیر می‌پردازیم:

• بافت چیست؟
• تاریخچه بافت؟
• معرفی کامل بافت زنانه شیک
• خرید بافت زنانه و دخترانه
• انواع بافت زنانه و دخترانه
• ژاکت زنانه بافت چیست
• کاربرد های ژاکت زنانه
• جنس های متنوع ژاکت زنانه
• رنگ های محبوب ژاکت زنانه
• انواع مدل های مختلف ژاکت زنانه و مردانه
• خرید لباس های بافتنی پلیور زنانه و مردانه
• خرید جدیدترین تونیک خانگی دخترانه و زنانه
• خرید تونیک زنانه با طرح های زیبا و جدید مد سال
• خرید تونیک های مجلسی شیک و جذاب برای خانم ها
• نحوه شستشوی لباس های بافتنی زنانه
• ست کردن ژاکت با سایر لباس ها
• بافت بلند
• مدل های یقه در بافت
• ست کردن ژاکت با سایر لباس ها
• لباس های متناسب با هر سن و اندازه
• کاربرد ژاکت مردانه
• انواع مدل ژاکت مردانه
• خرید انواع پلیور و ژاکت بافت مردانه
• جنس متنوع ژاکت مردانه
• رنگ های محبوب ژاکت مردانه
• انتخاب سایز صحیح هنگام خرید بافت مردانه آنلاین

انواع-لباس-بافتنی-و-نحوه-ی-ست-کردن-آن--پادمیرا6

لباس بافت چیست؟

بافت ها ، پارچه های ضخیم و گرم زمستانی می باشند که برای تولید لباس هایی مانند ، پلیور ، ژاکت و جوراب های گرم بافتنی و لباس های گرم بافتنی زمستانی مورد استفاده قرار می گیرند و به دلیل محافظت کردن بدن از سرما و ضخیم بودن دارای محبوبیت خاصی در میان لباس های زمستانی می باشد. بافت ها معمولا از طریق دستگاه های بافندگی تولید می شوند و در انواع مختلف و رنگ های متنوع در بازار موجود می باشند.


تاریخچه بافت؟

بر اساس اسناد تاریخی، بافتنی ها از خاورمیانه به کشورهای غربی و سایر کشور ها ورود و رواج پیدا کردند. در ابتدا بافتنی ها فقط مخصوص مردان بود و اولین انجمن بافندگی در سال 1527 تاسیس شد که زنان حق ورود به آن را نداشتند و به مرور و با گذشت زمان ، زنان نیز توانستند وارد این عرصه شوند . فعالیت زنان در این عرصه از زمان جنگ جهانی اول و دوم شروع شد زمانی که برای محافظت از سربازان در سرما شروع به بافت دستکش و جوراب های بافتنی گرم کردند و اولین ماشین بافندگی در انگلستان و توسط یک کشیش به نام ویلیام لی اختراع شد.


معرفی کامل بافت زنانه شیک

بافت زنانه یکی از پر کاربردترین و پرطرفدرارترین لباس های زمستانی و فصول سرد سال است که علاوه بر ایجاد گرما باعث ایجاد استایلی شیک و جذاب در شما و به وجود آمدن حس راحتی نیز می شود. و معمولا اکثر بافت های زنانه برای هر سن و هر قشری قابلیت استفاده دارند و پیر و جوان نمی شناسد. به دلیل تنوع مختلف بافت های زنانه و رنگ بندی های بسیار آن ها این بافت ها قابلیت استفاده در تمامی مراسمات رسمی ،غیر رسمی و حتی استفاده در خانه را نیز دارند.

انواع-لباس-بافتنی-و-نحوه-ی-ست-کردن-آن--پادمیرا2


مدل های شیک و خاص بافت زنانه

بافت های زنانه دارای تنوع بسیار زیادی در طرح ها و رنگ های مختلف هستند که شامل انواع ، پلیور زنانه، ژاکت زنانه، پیراهن زنانه،رویه بافت و تونیک ها ومدل های بسیار دیگر می باشند که برای فصل سرد سال بسیار مناسب هستند به علاوه در طراحی و دوخت این نوع بافت ها سعی شده جوری مدل ها کنار هم چیده شوند تا جذابیت خاصی ایجاد کنند.


خرید بافت زنانه و دخترانه

اگر به دنبال سایت فروشگاهی برای خرید بافت زنانه و یا خرید بافت مردانه هستید و می خواهید به صورت خرده یا عمده خرید بافت دخترانه و زنانه را انجام دهید و علاوه بر تنوع بافت ها به دنبال جنس پارچه خوب و با کیفیت نیز هستید ما سایت پادمیرا را به شما معرفی می کنیم. شما در وب سایت پادمیرا می توانید با جدیدترین و به روز ترین مدل های بافت زنانه و مردانه آشنا شوید.

در قدیم اگر اسم بافت می آمد بیشتر مردم مخصوصا خانم ها و دختران جوان به یاد پوشیدن لباس های گشاد و یکنواخت و استایل های زشت و زننده می افتادند ولی اما امروزه با ورود طراحان و صاحبان مد به این عرصه و با بهره گیری از استانداردهای جهانی و سلیقه و ذائقه ی مشتریان، شرکت های بافت شروع به ارائه لباس هایی کرده اند که مورد پسند تمامی دختران، زنان و مردان است و می تواند تمامی نیاز های خریداران را رفع کند.

انواع بافت زنانه و دخترانه

بارها شده که شما خواسته اید لباس های بافتنی خود را با هم ست کنید ولی نتوانسته اید یا حوصله اش را نداشته اید. نگران نباشید در اینجا می خواهیم به شما بگوییم که با کمی حوصله می توانید، تفاوت های جذاب و زیبایی را در لباس های زمستانی خود ایجاد کنید، در ادامه این قسمت با ما همراه باشید تا روش های ست کردن انواع بافت ها را به شما آموزش دهیم.

انواع-لباس-بافتنی-و-نحوه-ی-ست-کردن-آن--پادمیرا3

ژاکت بافت زنانه چیست؟

به نوعی لباس بافتنی که به عنوان بالاپوشی برای گرم نگه داشتن ما در فصل های سرد سال مورد استفاده قرار می گیرد و لباس های زمستانی به حساب می آید، ژاکت بافت می گویند. این نوع ژاکت ها در طرح های الگو ها و طرح های مختلف، ژاکت آستین بلند، ژاکت دکمه دار،ژاکت یقه هفت ، ژاکت آستین سه ربع، و مدل فرم نیمه تنه نیز از مدل های خاص و جذاب ژاکت های زنانه است. شما برای جذابیت و زیبا تر شدن لباس های یقه گرد خود می توانید از ژاکت های یقه هفت در روی آن استفاده کنید. ژاکت ها هم مناسب آقایان می باشد و هم مناسب خانم ها و برای خرید ژاکت مردانه و خرید ژاکت زنانه می توانید از طریق لینک های زیراقدام نمایید.


کاربرد های ژاکت زنانه

در فصل های پاییز و زمستان برای گرم ماندن می توان از ژاکت زنانه استفاده کرد. یکی از مزایای ژاکت های زنانه و دخترانه این است که می توان زیر آن ها انواع مختلف لباس های غیر بافتی و نازک مانند تی شرت ، تاپ ، شومیز وانواع تونیک را استفاده کرد. شما می توانید ژاکت دخترانه یا زنانه خود را با شلوار جین ست کنید و یک استایل زیبای کژوال و بیرونی به وجود بیاورید. از ژاکت های زنانه و دخترانه شیک خود نیز می توانید در مراسمات مجلسی و مهمانی نیز استفاده کنید.

جنس های متنوع ژاکت زنانه

ژاکت های زنانه و دخترانه هم به صورت دست بافت هستند و هم به صورت صنعتی، هم می توانند از نخ و الیاف طبیعی تهیه شوند و هم می توانند از الیاف مصنوعی تهیه شوند. معمولا یکی از رایج ترین نخ ها که برای بافت ژاکت زنانه و دخترانه استفاده می شود نخ اکریلیک است، با این حال می توان الیاف های دیگری مانند الیاف پنبه ای، پشمی ،نایلون،پلی استر، پلی آمید را نیز در ژاکت ها مشاهده کرد. از آنجایی که بافت و پارچه بسیاری از ژاکت ها زبر و ضخیم است برای اینکه سعی کنید تا قبل از استفاده از آنها لباسی نرم و نازک بپوشید تا اذیت نشوید و اگر دارای پوستی حساس هستید بهتر است از بافت های لطیف تر و الیاف طبیعی استفاده کنید تا دچار حساسیت نشوید.


رنگ های محبوب ژاکت زنانه

لباس های زمستانی به دلیل تنوع زیاد در رنگ ها و طرح ها همیشه دارای محبوبیت زیادی هستند با این وجود رنگ های آب ، قرمز،سبز، مشکی، خاکستری و سفید از پرطرفدارترین رنگ ها هستند. بافت ها طرح دار نیز می توانند دارای ترکیبی از رنگها باشند.

انواع لباس بافتنی، پلیور و ژاکت و نحوه ی ست کردن آنها 8


انواع مدل های مختلف لباس بافتنی زنانه و دخترانه

ژاکت ها بافتنی هایی هستند که از زیر گردن تا کمر را پوشش می دهند. ژاکت ها انواع مختلفی دارند که هم آستین کوتاه و هم آستین بلند می باشند مدل آستین بلند آن طوری است که قسمت جلو با دکمه و یا زیپ بسته می شود ، ژاکت ها از پرکاربردترین لباس ها در روزهای سرد و فصل زمستان هستند ما در این قسمت سعی داریم تا شما را با انواع ژاکت ها و نحوه استفاده و ست کردن آن ها آشنا کنیم.

ژاکت زنانه جلو باز: این نوع از ژاکت را معمولا خانم ها روی لباس و مانتوی خود می پوشند وشما می توانید مدل های متنوع و رنگ های موردعلاقه ی خود را با سایر لباس های خود ست کنید.

ژاکت زنانه جلو بسته : ژاکت زنانه جلو بسته یکی از پرطرفدارترین مدل هاست که زیر پالتو و بارانی شما قابل استفاده است و علاوه بر این شما می توانید از این نوع ژاکت به عنوان یک زیر سارافونی خاص و شیک برای مجالس رسمی و غیر رسمی خود بهره ببرید.

رویه بافت یقه هفت : اگر شما علاقه مند به پوشیدن رویه بافت زنانه هستید ، میتوانید مدل یقه هفت آن را امتحان کنید زیرا هم می تواند گزینه زیباو جذابی برای متفاوت دیده شدن شما باشد و هم می توانید رنگ های متفاوت آن را با ، اکسسوری های خود ست کنید.

انواع لباس بافتنی، پلیور و ژاکت و نحوه ی ست کردن آنها 1

خرید لباس بافتنی پلیور زنانه و دخترانه

در این قسمت می خواهیم پلیور را تعریف کنیم و به انواع مختلف و ویژگی های آن بپردازیم.

پلیور زنانه

معمولا پلیورها از نظر جنس به چهار دسته تقسیم می شوند یک دسته پلیور با الیاف مصنوعی است و سه دسته دیگر پلیور ها با الیاف طبیعی هستند که به پلیور نخی (پنبه ای)، پلیور کشمیری، پلیور پشمی تقسیم می شوند. معمولا از پلیورهای پشمی بیشتر برای لباس های زنانه استفاده می شود. در مراقبت و شستشوی این نوع پلیورها دقت کنید زیرا در زمان خیس بودن بسیار آسیب پذیرند.

پلیور اورسایز زنانه و دخترانه

اگر از آن دسته خانم هایی هستید که خواستار استایلی متفاوت و راحت هستید می توانید از پلیورهای اورسایز استفاده کنید، پلیور های اورسایز علاوه بر اینکه گرمای زیادی دارند باعث افزایش جذابیت شما می شوند، برای ست کردن پلیورتان می توانید از شلوار های اسلیم فیت و بوت های بلند استفاده کنید.


پلیور زنانه یقه گرد

شما می توانید از یکی از کاربردی ترین و ساده ترین فرم های سویشرت که همان پلیور یقه گرد است استفاده کنید، این پلیور دارای مچ کش بافت است و آن را می توانید با اکثر لباس های بیرونی و داخل منزل خود ست کنید و در تمامی استایل های اسپرت و کژوال به کار ببرید.

بف7


پلیور زنانه نخ‌ پنبه ای

یکی از رایج ترین و پر کاربرد ترین ماده های اولیه پلیور ها نخ پنبه است.از مزایای پارچه های نخ پنبه ای می توان به راحت بودن ، سبک بودن و عدم حساسیت آن ها اشاره کرد. این نوع لباس ها برای هوا نه چندان سرد و کمی خنک بسیار مناسب می باشد اما به درد مناطق رطوبتی نمی خورد زیرا جاذب رطوبت است.


پلیور زنانه پشمی

پشم نیز همانند پر گرمای زیادی تولید می کند. پولیور پشمی یکی از گرم ترین پلیور هاست. و صرفا برای هوای سرد مناسب است. در انتخاب لباس های پشمی دقت کنید که باعث ایجاد آلرژی در شما نشود.


ژاکت زنانه کشمیر

پارچه های کشمیر از پشم بز ساخته می شوند برای همین از لطافت و نرمی زیادی برخوردار بوده و برای تهیه پلیور های لوکس از آن استفاده می شود.با توجه به الیاف کشمیر، نحوه ی شستشوی آنان نیز بسیار حساس است.

انواع لباس بافتنی، پلیور و ژاکت و نحوه ی ست کردن آنها 9


پلیور زنانه بلند

شما می توانید با استفاده از طرح ها و رنگ های متنوع پلیور زنانه بلند ، برای خود ظاهری شیک و آراسته ایجاد کنید. واگر هم خواستار پوششی کامل و محجبه هستید میتوانید این پلیور را با شلوار جین ست کنید. همچنین برای تکمیل این ست می توانید در مهمانی های خودمانی از جوراب شلواری نیز استفاده کنید.


خرید جدیدترین تونیک خانگی دخترانه و زنانه

معمولا در فصل های بهار و زمستان که سرشار از تنوع رنگی و نشاط و طراوت است علاوه بر تفریحات و پیاده روی و استفاده از نسیم های خنک ، خرید کردن و خرید تونیک زمستانه نیز یکی از لذت بخش ترین کار هاست.خانم ها همیشه شانس بیشتری برای خرید کردن و انتخاب لباس های متنوع و رنگارنگ زمستانی دارند می توانند از انواع مختلف ، تاپ ، شلوارک، شلوار، دامن و....تهیه و یا اقدام به دوخت آن کنند، خرید تونیک دخترانه و تونیک زنانه در این فصل آنان را به یاد بهار و زمستان می اندازد. با شروع فصل بهار و زمستان دختران علاقه زیادی به خرید تونیک بهاری دخترانه و خرید تونیک زمستان و تونیک های حریر دخترانه پیدا می کنند و از آنجایی که نوع و جنس این تونیک ها خیلی مهم است که ویژگی های مناسبی داشته باشد سایت ما تلاش کرده تا با اراته و فروش بهترین تونیک های زنانه و دخترانه این نیاز شما را مرتفع کند.

انواع لباس بافتنی، پلیور و ژاکت و نحوه ی ست کردن آنها 2


خرید تونیک بلند اولویتی در لیست خرید زمستان

از آنجایی که تونیک ها مورد پسند اکثر خانم ها و دختران بوده و برای همین موضوع به یکی از پر طرفدارترین لباس ها تبدیل شده و این به خاطر طراحی متفاوت آن با سایر لباس ها زنانه مانند بلوز، سارافون، شومیز و پیراهن بوده است.

چون تونیک ها از بلوز و شومیز ها، بلند تر هستند و تا زیر خط باسن را در بر می گیرند برای همین برای کسانی که علاقه به نمایان بودن بدن خود ندارند گزینه ی بسیار مناسبی است. و اکثر کسانی که لباس های راحتی دوست دارند می توانند از انواع تونیک های دخترانه و زنانه به عنوان لباس راحتی خود استفاده کنند و یکی دیگر از مزایای پان را می توان گشاد بودن و آزاد بودن آن محسوب کرد البته در بازار تونیک های تنگ و چسبان و جذب نیز داریم.

انواع لباس بافتنی، پلیور و ژاکت و نحوه ی ست کردن آنها 7


جنس پارچه تونیک زمستانه

یکی از علل پر طرفدار شدن تونیک های دخترانه و زنانه نوع پارچه و دوخت آن است ، یکی از بهترین جنس پارچه ها برای دوخت تونیک ، پارچه های بافت و پنبه ای می باشد و از مزایای این نوع پارچه می توان به خنک بودن ، مناسب بودن و لطافت و نرمی آن اشاره کرد. علاوه بر این ها این پارچه خطر حساسیت های پوستی را نیز به حداقل می رساند. شما می توانید تونیک های بلند خود را با شلوار های جین تنگ و شلوارهایی با قد 90 سانت ست کنید.در نظر داشته باشید که تونیک های زنانه و دخترانه علاوه بر تنوع طرح و رنگی که دارند شما نیز می توانید با سلیقه ی خود آن ها را به طرح ها و برش های جذابی تبدیل کنید. در صورتی که پوشیده بودن تونیک برایتان دارای درجه اهمیت است علاوه بر تونیک های بلند می توانید از تونیک های یقه بسته و آستین بلند نیز استفاده کنید. شما می توانید در فصل زمستان برای هدیه دادن به دوستان خود از تونیک های دخترانه و زنانه استفاده کنید تا دوستانتان نیز مانند شما احساس راحتی ، خنکی و زیبایی کنند.

جدیدترین مدل های تونیک زنانه اسپرت و مجلسی را اینجا ببینید!

برای تهیه تونیک های زنانه و دخترانه مورد علاقه خود سعی کنید حتما اندام ، سایز و ویژگی های ظاهری خود را در نظر بگیرید. جنس پارچه های تونیک معمولا متفاوت است اما از پرطرفدارترین و محبوب ترین مدل ها می توان به تونیک حریر، تونیک ریون و تونیک بافت اشاره کرد و معمولا برای مجلس و مهمانی ها از تونیک ریون و تونیک حریر استفاده می شود.

خرید تونیک زنانه با طرح های زیبا و جدید مد سال

برای خرید تونیک زنانه و دخترانه خوب حتما به کیفیت پارچه ، نوع دوخت، راحتی و سایز آن توجه کنید. در هنگام انتخاب مدل تونیک باید فاکتور های مختلفی نظیر کیفت پارچه و دوخت, راحتی , سایز را در نظر بگیرید. با توجه به فصلی که در آن هستید نوع و جنس پارچه تونیک خود را انتخاب کنید.

انواع لباس بافتنی، پلیور و ژاکت و نحوه ی ست کردن آنها 6


خرید تونیک های مجلسی شیک و جذاب برای خانم ها

بیشتر دختران و خانم ها دوست دارند در مهمانی های خانوادگی و غیر رسمی از انواع تونیک های مجلسی و تونیک های شیک استفاده کنند، و برای اینکه آن تونیک در تن شما زیبا بیاید باید حتما به خط کمر تونیک و سر آستین ها و محل صحیح قرار گیری آن توجه کنید. برای ست کردن تونیک های مجلسی خود می توانید از ساپورت های مجلسی و شلوار های جین خود استفاده کنید با توجه به تنوع تونیک ها و رنگ بندی های مختلف آن ما به شما پیشنهاد می کنیم اگر دارای اندام چاقی هستید بهتر است از تونیک هایی با رنگ تیره استفاده کنید و علاوه بر این سعی کنید از تونیک های تنگ و گشاد استفاده نکنید تا ظاهری نا مطلوب نداشته باشید و اگر هم اندام لاغر یا معمولی دارید می توانید از رنگ های روشنن وشاد برای زیبایی و جذابیت بیشتر استفاده کنید.
خرید انواع مدل های زیبا و جدید تونیک اسپرت یکی از پر طرفدارترین تونیک های جذاب در بین دختران و خانم های جوان ، تونیک های اسپرت هستند.که هم می شود در منزل و هم مهمانی های کوچک استفاده کرد. برای ست کردن تونیک های خانگی اسپرت می توانید از شلوارهای کشی و ساپورت های طرح دار ساده استفاده کنید.


خرید تونیک گلدار بافت برای دختران جوان

با توجه به نوع مکان و فصل مورد نظر نوع تونیک و جنس آن نیز متفاوت است. یکی از مناسب ترین تونیک های فصل زمستان که دختران جوان علاقه ی زیادی به پوشیدن آن دارند، تونیک بافت گلدار است و به خنک کردن شدن در این فصل نیز کمک می کند. علاوه بر این ها از لباس های مورد علاقه و مورد استفاده و پرکاربرد دختران در فصل زمستان می توان به پیراهن زنانه و سارافون های اسپرت نیز اشاره کرد که در جنس های مختلف گلدار، بافت ساده ، لمه ،ساتن ،کرپ و ...نیز اشاره کرد که در این سایت به فروش می رسد.

انواع لباس بافتنی، پلیور و ژاکت و نحوه ی ست کردن آنها 3


نحوه شستشو لباس بافتنی زنانه

ابتدا قبل از شستشوی هر لباس بافت به برچسب روی آن توجه کنید ، ببینید که آیا باید دستی شستشو شود و یا در ماشین لباسشویی، و به نوع درجه حرارت شستشو و خشک کردن آن نیز توجه کنید.

توصیه‌های عمومی و مهم

یکی از بهترین راه های شستشوی لباس های بافت، شستشوی ملایم و دستی در آب سرد به مدت 30 است. و از چلاندن لباس نیز خودداری کنید.

خشک کردن لباس بافت

سعی کنید پلیور به صورن آهسته و طبیعی و در سطحی صاف خشک شود.

شرایط نگهداری لباس های بافت باید چگونه باشد؟

سعی کنید از مکان های خشک و خنک و جاهایی که تغییرات دمایی شدیدی ندارند استفاده کنید و از مکان هایی که حشراتی مانند بید و موریانه ندارند استفاده کنید.

آویزان کردن لباس ها ممنوع؛ آویزان کردن لباس هایتان باعث می شود که کم کم بافت خود را از دست بدهند ، سعی کنید به دلیل جاذبه ی زمین لباس های خود را در سطح صافی قرار دهید.

انواع-لباس-بافتنی-و-نحوه-ی-ست-کر-دن-آن--پادمیرا3

خرید اینترنتی ژاکت و پلیور زنانه

فرشگاه آنلاین ما با دارا بودن تمامی لباس های مد زمستانه و با کیفیت امکان تهیه تمامی این نوع لباس های زمستانی را فراهم کرده است. با تهیه انواع لباس زمستانی از جمله مدل‌های مختلف ژاکت و پلیور و بلوز بافتنی زنانه، امکان خرید اینترنتی مطمئن آنها را برای شما فراهم کرده است.

ست کردن لباس بافتنی با سایر لباس ها

ست کردن ژاکت با سایر لباس ها

می تولنید ژاکت های بافتنی خود را با انواع لباس های تنگ و چسبان و انواع شلوار ها و کفش ها ست کنید. در صورتی که می خواهید به میهمانی بروید می توانید ژاکت خود را با یک جفت کفش پاشنه بلند و یک دامن فیت و اندازه ست کنید. شما می توانید در این ست جلوی ژاکت خود را در دامن قرار دهید تا جذاب تر به نظر برسید. علاوه بر آن می توانید تمامی ژاکت های خود را با شال گردن ها، بوت ها، شلوارهای جین و پالتو های خود ست کنید.

بافت بلند زنانه

یکی از کاربردی ترین و رایج ترین بافت های زمستانی که خیلی محبوب هستند ، بافت های بلند هستند. و ممعولا هم بافت هایی که جلو باز هستند و دکمه می خورند کاربردهای بیشتری دارند. در صورتی که می خواهید از بافت بلند استفاده کنید و قدتان بلند نیست حتما از کفش پاشنه بلند استفاده کنید. همیچنین می توانید در این ست از شال های بلند و آویز نیز استفاده کنید.

مدل های یقه در بافت های زنانه

یقه در لباس های بافتنی بسیار زیاد و متنوع است از آن جمله می توان به ،یقه برگردان ، یقه ایستاده، یقه گرد ، یقه هفت و... اشاره کرد. پلیور ها نیز از این دایره خارج نیستند و تنوع بسیار زیادی در یقه مانند یقه گرد ، یقه هفت، یقه ایستاده، یقه آرشال ، یقه اسکی دارند.

نحوه ی ست کردن لباس های بافت زنانه :

ست کردن پلیور با سایر لباس ها

می توانید پلیور های خود را با کت و پالتو های چرم ست کنید برای این کار بیشتر از پلیور های یقه ایستاده استفاده کنید. می توانید در مراسما و مجالس رسمی از پلیور هایی ظرف ، ساده، طرح دار و یا بدون طرح استفاده کنیم.شما می توانید علاوه بر این ها پلیور های خود را با انواع شلوارهای پارچه ای ، کلاسیک،جین و کتان ست کنید.بیشتر سعی کنید از رنگ هایی که با هم همخوانی دارند استفاده کنید.

انواع لباس بافتنی، پلیور و ژاکت و نحوه ی ست کردن آنها 10

لباس های متناسب با هر سن و اندازه

از آنجایی که رضایت شما مشتریان و خریداران عزیز برای ما خیلی مهم است ما در وب سایت پادمیرا سعی کرده ایم برای هر سن و سالی و هر سایزی محصولات و البسه مناسب و با کیفیت آن را تهیه کنیم، کافی است شما قبل از خرید هر محصولی به جدول سایز و انداره های آن محصول دقت و توجه کنید و پس از مطالعه کامل آن البسه مورد نظر خود را خریداری کنید.

انواع-لباس-بافتنی-و-نحوه-ی-ست-کردن-آن--پادمیرا4

کاربرد ژاکت مردانه

معمولا از ژاکت های مردانه در هوای خنک و زمستان استفاده می شود. شما می توانید ژاکت های بدون آستین خود را روی پلیور مردانه بپوشید و استایلی خاص را برای خود ایجاد کنید. می توانید از ست ژاکت یقه هفت با پلیور استفاده کنید. این ژاکت ها را می توانید با شلوار های کتان ، لی جین اسپرت ست کنید و هم در محل کار و هم در کارهای روزمره خود استفاده کنید.


خرید انواع پلیور بافت و ژاکت یقه هفت و اسکی مردانه

انواع مدل ژاکت مردانه

ژاکت های مردانه مدل های مختلف و متفاوت و رنگ بندی های بسیار متنوعی دارند. معمولا این ژاکت ها دارای جنس ها، یقه ها، مدل ها و کاربردهای متفاوت و بسیاری هستند.شما برای تهیه و خرید ژاکت مردانه خود انتخاب های بسیاری دارید. ژاکت های جلو بسته ، جلو باز ، زیپ دار و دکمه ای ، کلاه دار یا بدون کلاه از انواع مختلف آن هستند.


خرید انواع پلیور و ژاکت بافت مردانه

بافت یقه گرد مردانه

میتوان بلوز یقه گرد را به عنوان یکی از مدل های معمول و کلاسیک پلیور در نظر گرفت. شما این پلیور را می توانید با انواع لباس های خود ، چه در مراسمات رسمی و چه روزمره استفاده کنید.

یقه هفت مردانه:

شما می توانید با خرید پلیور یقه هفت آن را با انواع پیراهن های مردانه و شلوار های جین ست کنید و از رنگ های محبوب آن می توان به خاکستری و مشکی اشاره کرد. شما می توانید برای مراسمات غیر رسمی از ست پلیور یقه هفت با شلوار جین استفاده کنید..

انواع لباس بافتنی، پلیور و ژاکت و نحوه ی ست کردن آنها 5

یقه اسکی مردانه :

اگر می خواهید گردن شما از سرما پنهان شود می توانید از ژاکت یقه اسکی استفاده کنید. شما می توانید از این ژاکت در روز ها و شب های سرد زمستان استفاده کنید. اگر می خواهید یک استایل منحصر به فرد پیدا کنید زمستانی برای خود ایجاد کنید می توانید از ترکیب ، شلوار جیب، کت زمستانی ، بلوز یقه اسکی و یک جفت نیم بوت زمستانی مشکی استفاده کنید.


ژاکت جلوباز

ژاکت های مدل باز مدل های متفاوتی دارند که در طرح های زیپ باز ، زیپ بسته موجود می باشند و اکثر آنان را روی پیراهن می دهند و برخی مدل های دکمه دار آنان که نازک هستند زیر کت پوشیده می شوند. این نوع ژاکت ها با توجه به مراسمات مختلف مورد استفاده قرار می گیرند.


جنس‌های متنوع ژاکت مردانه

جنس ژاکت های مردانه ، همانند ژاکت های زنانه می باشد ولی با کمی تفاوت ، امکان دارد از کامواها با ضخامت بیشتر و پارچه های پشمی برای دوخت ژاکت مردانه استفاده شود. برای خرید ژاکت های مردانه میتوانید از پارچه های کشمیری و نخی که کیفیت بالاتری دارند استفاده کنید.


رنگ‌های محبوب ژاکت مردانه

ژاکت‌های مردانه معمولا دارای تنوع بسیار زیادی هستند و هر سلیقه ای در هر سنی آن ها را می پسندد.معمولا مردها از رنگ های مشکی ،سورمه ای، خاکستری و کرم استفاده می کنند و اگر انتخابش برایتان سخت است می توانید اول از رنگ های خنثی شروع کنید.برای جلب توجه و زیاد به چشم آمدن می توانید از رنگ های قرمز، سبز، آبی و زرد نیز استفاده کنید.

انواع لباس بافتنی، پلیور و ژاکت و نحوه ی ست کردن آنها 4


انتخاب سایز صحیح هنگام خرید بافت مردانه آنلاین

برای انتخاب راحت ، سریع و آسان بافت خود می نتوانید با کمک فد دیگری اندازه های دور خود را به دست بیاورید و سپس با دقت زیاد به جدول سایز و اندازه هر لباس نگاه کنید و بافت مورد علاقه خود را انتخاب کنید.
و این نکته را همیشه در نظر بگیرید که همه ی سایز لباس ها مثل هم نیستند و اگر سایزی را از لباسی انتخاب کردید حتما آن را تن کنید و امتحانش کنید زیرا سایز هر برند و هر مدل با مدل های مشابه خودش متفاوت است. اندازه گیری سایز نیست و با مراجعه به فهرست خود، سریعا سایز مناسب را برای لباس مورد نظر پیدا خواهید کرد.

نکته : شستشوی انواع بافت ها تقریبا شبیه هم هستند و با رعایت اصول آن می توانید ، بافت های خود را برای مدت طولانی تری مورد استفاده قرار دهید.

و درآخر امیدوارم که توانسته باشیم به تمامی سوالات شما در مورد انواع بافت ها و ویژگی های متنفات آن ها جواب داده باشیم. از اینکه تا این قسمت مقاله همراه ما بودید سپاس گذاریم.

دیدگاه خودرا بنویسید
برای تغییر کد روی آن کلیک کنید
به حروف کوچک و بزرگ حساس نمی باشد
https://github.com/igoshev/laravel-captcha
https://padmira.ir/