gif
gif mobile
شلوار جین راسته چیست و چگونه باید استایل مناسب با آن را داشت؟

شلوار جین راسته چیست و چگونه باید استایل مناسب با آن را داشت؟

شلوار جین زنانه از گزینه های مهم و ضرروی در کمد هر خانمی است همچنین این شلوار های جین تنوع بسیار زیادی از لحاظ مدل و رنگ دارند که می توان از آن ها در موقعیت های خاص تری بهره برد. در کنار این شلوار های جین تعدادی از آن ها را می توان به عنوان عضو ثابت و همیشگی کمد لباس های خود داشت چرا که با هر استایلی به راحتی ست می شوند. از جمله شلوار جین زنانه راسته که استایل کردن با آن بسیار راحت بوده و با رعایت یکسری نکات ساده می توانید بهترین استایل را داشته باشید. گاهی اوقات مدلی از شلوار جین مثل شلوار لی اسکینی ترند می شوند که شما با آن سبک راحت نیستید از این رو می توانید با مدل های دیگر مانند شلوار راسته یک استایل شیک برای خود ایجاد کنید.

در واقع به خاطر داشته باشید احساس عالی در پوشیدن لباس ها به هر روند و ترندی اولویت دارد. با این حال امروزه شلوار های جین راسته از مدل های پرکاربرد و ضروری است و افراد با هر فرم بدنی می توانند از آن استفاده کنند. مدل این شلوار راسته زنانه به این صورت است که از ناحیه ران کاملا چسبیده اما از قسمت زانو، ساق، مچ پا آزادتر است در واقع ایست این شلوار جین زنانه راسته توی پا حالتی استوانه ای داشته و مخروطی نیست.

شلوار جین راسته چیست و چگونه باید استایل مناسب با آن را داشت؟1

آموزش استایل با شلوار راسته

شلوار لی راسته زنانه یک مدل کلاسیک و عالی برای استفاده روزانه است از طرفی می توانید از این مدل شلوار لی زنانه در فصل سرما و همچنین فصل گرم بهره ببرید شلوار های راسته ممکن است از نظر قد باهم تفاوت داشته باشند برخی از آن کوتاه تر است و برخی تا روی پا را می پوشاند. تفاوت قد این شلوار ها در استایل ها تاثیر بسزایی دارد. در ادامه برخی استایل های راحت پرکاربرد با شلوار جین زنانه راسته را باهم بررسی می کنیم زمانی که می خواهید لباسی را با شلوار جین ست کنید باید از بالا به استایل خود نگاه کنید زیرا استایل با شلوار جین مانند یک بوم نقاشی است که می توانید مطابق با سلیقه و علایقتان پیراهن مورد نظرتان را بپوشید و مطابق با آن استایل خود را تکمیل کنید:

شلوار جین راسته چیست و چگونه باید استایل مناسب با آن را داشت؟

• ست کردن شلوار جین راسته زنانه به همراه تاپ

یکی از گزینه های جذاب با شلوار جین استفاده از تاپ های آستین بند دار است یا تاپ های پولو و پاپاور از گزینه های دیگری هستند که می توانید با شلوار جین راسته زنانه ست کنید در این بخش از همه مهمتر اینست که تناسب بین لباس هایتان را رعایت کنید.

شلوار جین راسته چیست و چگونه باید استایل مناسب با آن را داشت؟2

• ست کردن شلوار جین راسته زنانه با بوت

افراد زیادی هستند که نمی دانند چگونه  شلوار جین راسته خود را با بوت ست کنند اگر جزو این افرادید شما تنها نیستید اما باید هنگام ست کردن شلوار لی راسته زنانه با کمربند یکسری نکات را رعایت کنید. ترکیب شلوار جین راسته به همراه بوت یکی از انتخاب های ایده آل مناسب برای استایل در هوای سرد و مرطوب است. معمولا شلوار جین های راسته قد کوتاهی دارند که همین امر سبب می شود تا از خیس شدن آن در روز های بارانی و برفی جلوگیری کند. و از طرفی اگر هوا سرد باشد. بهترین انتخاب در دو فصل زمستان و پاییز بوت ها هستند اما نکته قابل توجه این است که قد شلوار لی زنانه راسته تقریبا تا مچ است در این صورت اگر از نیم بوت استفاده کنند هم پوشانی خوبی با دم پا شلوار راسته ندارد از این رو انتخاب یک جفت بوت با ساق بلندتر می تواند انتخاب مناسب تری برای ست کردن با شلوار راسته زنانه باشد.

شلوار جین راسته چیست و چگونه باید استایل مناسب با آن را داشت؟3

• ست کردن شلوار لی راسته با کفش ورزشی

یکی دیگر از گزینه های ایده آل برای ترکیب کردن با شلوار لی زنانه راسته انتخاب کفش ورزشی است. برخی از افراد تصور می کنند که چگونه باید کفش ورزشی را با شلوار جین ست کرد. برای ست کردن با کفش ورزشی برای اینکه استایلتان بهم نخورد از کفش های ورزشی با ساق کوتاه استفاده کنید.

• ست کردن شلوار لی زنانه راسته با مانتو

شلوار جین زنانه راسته از گزینه های مناسب و کاربردی برای استفاده با انواع مانتو ها است البته مانتو هایی که خیلی بلند هستند را معمولا بهتر است با لگ پوشید زیرا شلوار جین راسته خیلی استایل را تکمیل نمی کند اما مانتو هایی با قد معمولی تر را به راحتی می توانید با شلوار جین زنانه راسته بپوشید ترکیب شلوار راسته جین با تی شرت ساده و یک مانتو راحتی آزاد جلو باز به همراه کفش اسپرت بدون ساق می تواند یک ترکیب جذاب برای روزمره و یا دورهمی های دوستانه شما باشد.

شلوار جین راسته چیست و چگونه باید استایل مناسب با آن را داشت؟4

• ست کردن شلوار جین زنانه با شومیز و بولیز و تونیک

شلوار جین زنانه راسته را می توانید به همراه شومیز و یا انواع بولیز های کوتاه ست کنید. این ترکیب می تواند یک استایل راحتی و شیک برای انواع دورهمی های دوستانه باشد. حتی استفاده از شومیز های مجلسی هم می تواند انتخاب ایده ال برای مراسمات رسمی تر باشد سبک شلوار های جین راسته زنانه طوری است که به راحتی می توان آن ها را با لباس های مختلف ترکیب همچنین می توانید از انواع تونیک های راحتی برای استایل با جین راسته بهره ببرید به همین دلیل جزو شلوار های پر کاربرد بین مشتریان شناخته می شود. بنابراین نگران ست کردن لباس های خود با شلوار لی راسته زنانه نباشید.

• ست کردن شلوار جین راسته با کراپ

زمانی که می خواهید برای یک مراسم دوستانه و دورهمی کوچک خودمانی آماده شوید می توانید از ترکیب کراپ و شلوار جین راسته بهره ببرید در این استایل می توانید انواع کراپ های جذب و یا آزاد را بپوشید زیرا ترکیب هر دو نوع این کراپ ها با استایل شلوار جین بسیار شیک و قشنگ می شود. از این رو با خیال راحت از این استایل می توانید بهره ببرید.

شلوار جین راسته چیست و چگونه باید استایل مناسب با آن را داشت؟5

• ست کردن انواع بافت و لباس زمستانی با شلوار جین راسته

یکی از شلوار هایی که به راحتی می توانید در استایل های زمستانی از آن بهره ببرید شلوار جین زنانه راسته است. چرا که با خیال راحت می توانید با لباس های زمستانی خود مثل انواع بافت و پالتو و... ترکیب کنید. می توانید برای یه مراسم خانوادگی از بلوز بافت های یقه شل که حالتی آزاد و راحت دارد را با شلوار لی راسته بپوشید و یا بافت های تونیکی که می خواهید به عنوان مانتو برای بیرون بپوشید را می توانید با شلوار جین راسته ست کنید برای تکمیل این استایل باید پوتین با ساق بلندتری را برای خود انتخاب کنید.
همچنین این شلوار را می توانید با انواع پالتو های پشمی و فوتر و بافت بلند استفاده کنید برای استایل کردن این شلوار با پالتو می توانید یک بلوز زمستانی که خیلی گشاد و یا خیلی تنگ نباشد را به همراه شلوار راسته زنانه بپوشید و سپس کت بلند مورد نظر خود را روی آن بیندازید در این استایل هم توصیه می شود از یک پوتین بلند بهره ببرید. تا استایل شما را تکمیل کند اگر پالتو و یا کت زمستانی شما جلو باز باشد در این استایل بهتر است. استایل پافر هایی که قد متوسط تری دارند به همراه شلوار جین زنانه راسته بسیار شیک و جذاب است می توانید این استایل را با کفش اسپرت مناسب ست کنید و یا از پوتین هایی که کمی ساق بلند دارند بهره ببرید.

شلوار های لی راسته بیشتر مناسب چه افرادی است؟

همان طور که گفتیم شلوار جین راسته زنانه جزو شلوار های جین کلاسیک طبقه بندی می شود و مدل طراحی این شلوار به صورتی ست که همه افراد می توانند از آن استفاده کنند چرا که این شلوار ها نسبت به شلوار اسکینی فرم بدنی را کمتر نشان می دهد. از طرفی این شلوار برای افرادی که فرم بدنی آن ها گلابی و یا مثلث معکوس است بسیار مناسب است و با خیال راحت می توانند از این سبک شلوار استفاده کنند زیرا پایین پا این شلوار عریض تر بوده و می تواند استایل آن ها را متعادل تر نشان دهد. از طرفی افرادی هستند که فرم بدن آن ها ساعت شنی است  این شلوار های جین راسته برای آن ها بسیار مناسب است و می تواند استایل عالی برای آن ها بسازد همچنین افرادی که ساق پای پهنی دارند هم با پوشیدن این سبک شلوار ها احساس راحتی بیشتری می کنند.

جمع بندی

در این مقاله درباره استایل با شلوار جین راسته زنانه صحبت کردیم و گفتیم که جزو واجب و پرکاربردترین شلوارهای کمد هر خانمی به حساب می آید چرا که به راحتی می توان با لباس ها و استایل های مختلف ست کرد مدل طراحی شلوار جین راسته زنانه به این صورت است که در قسمت بالا به ران چسبیده اما پایین تر لباس قسمت مچ آزادتر است از این رو جزو شلوار های کلاسیک به حساب می آید و به همین دلیل همه افراد با هر فرم بدنی می توانند از این شلوار بهره ببرند زیرا فرم بدنی آن ها را متعادل تر نشان می دهد همچنین درباره استایل این شلوار با انواع کفش ها صحبت کردیم تا بتوانیم استایل مناسب و ایده آل را داشته باشیم کفش اسپرت و پوتین های ساق دار انتخاب های مناسب برای استایل کردن با این شلوار است. فروشگاه اینترنتی پادمیرا یکی از بزرگترین فروشگاه های پوشاک زنانه و مردانه می باشد که سعی دارد بهترین ها را در اختیار مشتریان خود قرار دهد. شما می توانید برای خرید شلوار جین زنانه راسته و یا هر مدل دیگری به سایت پادمیرا مراجعه کرده و از بین مدل های متنوع، شلوار لی دخترانه مورد نظر خود را انتخاب و خریداری کنید.

دیدگاه خودرا بنویسید
برای تغییر کد روی آن کلیک کنید
به حروف کوچک و بزرگ حساس نمی باشد
https://github.com/igoshev/laravel-captcha
https://padmira.ir/