gif
gif mobile
نحوه ست کردن کلاه کپ برای استایل اسپرت دخترانه و پسرانه

نحوه ست کردن کلاه کپ برای استایل اسپرت دخترانه و پسرانه

پادمیرا یکی از بزرگترین فروشگاه های عرضه ی پوشاک در شمال کشور می باشد. کلاه یکی از اکسسوری هایی ست که در گذشته جزو پوشاک محسوب می شده و برای محافظت از سر و مو استفاده می گردید. با گسترش صنعت مد و همه گیر شدن آن، نقش کلاه نیز در بین جوانان بیشتر شد و بر تعداد علاقمندان به این اکسسوری افزود. کلاه کپ یکی از انواع کلاه هایی ست که هم در بین دختران و هم در بین پسران محبوبیت بسیاری دارد. اما کلاه کپ چیست و چه ویژگی هایی دارد؟ استایل دخترانه با کلاه کپ و استایل پسرانه با کلاه کپ چگونه است؟ و سوالاتی از این دست که قرار است در این مقاله به آن ها بپردازیم. تا انتها با ما باشید.

نحوه ست کردن کلاه کپ برای استایل اسپرت دخترانه و پسرانه2

کلاه کپ چیست؟

ست کلاه کپ با بلوز و شلوار لی جزو محبوب ترین استایل های کلاه کپ می باشد. این کلاه محبوب قابلیت این را دارد که با انواع لباس ها هماهنگ شود، اما پیش از آن می خواهیم بدانیم کلاه کپ چیست؟ کلاه کپ که با نام های کلاه بیسبال، کلاه نقاب دار، کلاه نقابی یا کلاه لبه دار شناخته می شود، کلاهی ست کژوال و در تابستان بسیار مورد استفاده قرار می گیرد. این کلاه یک کلاه لبه دار است که در بخش پوشش سر گود و در قسمت جلو یک لبه ی بلند دارند. به دلیل این که کلاه کپ حالتی اسپرت دارد، اغلب افراد ترجیح می دهند آن را با استایل اسپرت ست کنند تا جایی که بیشتر رپرها از این کلاه استفاده می نمایند.

ویژگی های کلاه کپ

ست کلاه کپ درست است که بیشتر با استایل اسپرت همخوانی دارد و با لباس هایی از جنس چرم، جین، پشمی، هودی ها و ... ست می شود، اما برخی از افراد مشهور کلاه کپ را همراه با کت و شلوار نیز ست می نمایند که این امریست کاملاً سلیقه ای و بستگی به روحیات شخص دارد. اما در اکثر مواقع و اغلب افراد تمایل دارند که کلاه کپ را به همراه استایل اسپرت استفاده کنند. در ادامه ویژگی های کلاه کپ را با هم بررسی می کنیم تا ببینیم چرا این کلاه تا این حد پرطرفدار است. از جمله این ویژگی ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

◘ محافظت از پوست صورت

ست کلاه کپ همانطور که گفته شد اصلی ترین وظیفه ای که بر عهده ی آن است، محافظت از سر و مو می باشد. کلاه کپ به دلیل داشتن یک لبه ی نسبتاً بلند، می تواند از پوست شما در برابر نور خورشید و آفتاب محافظت نماید. درست است که کرم های ضد آفتاب مختلفی برای محافظت از پوست در بازار وجود دارد، ولی در بسیاری از مناطق که گرمسیر هستند و آفتاب سوزانی دارند، کرم ضد آفتاب به تنهایی نمی تواند پوست شما را از آفتاب سوختگی محافظت نماید. به همین علت باید از یک کلاه لبه دار استفاده کرد تا از تابش مستقیم نور خورشید به پوست صورت جلوگیری کرد. فروشگاه اینترنتی پادمیرا ارائه دهنده انواع کلاه کپ زنانه در سطح کشور می باشد. برای دیدن تنوع محصولات ما و خرید کلاه کپ زنانه اینجا کلیک کنید.

نحوه ست کردن کلاه کپ برای استایل اسپرت دخترانه و پسرانه3

◘ زیباتر شدن استایل

ست کلاه کپ چه در فصل گرما و چه در فصل سرما می تواند عمل محافظت از پوست و سر را انجام دهد. اما یک نکته ای که در این جا وجود دارد و نباید آن را نادیده گرفت این است که کلاه کپ باعث زیباتر شدن و جذاب تر شدن استایل شما نیز می گردد. شما با استفاده از کلاه کپ که مناسب استایل شما باشد، در حقیقت از یک اکسسوری خاص برای استایل خود بهره گرفتید و به زیبایی و جذابیت استایلتان افزوده اید.

◘ محبوبیت

ست کلاه کپ طبق آن چه که تاکنون گفته شد، یکی از انواع کلاه هایی ست که در بین جوانان، چه دختر و چه پسر محبوبیت خاصی دارد. دلیل آن هم می تواند این باشد که اکثر جوان ها به استایل اسپرت و کژوال علاقه ی فراوانی دارند و امروزه شاهد آن هستیم که دختران و پسران نوجوان نیز با ست کلاه کپ، سعی می کنند استایلی شبیه به رپرهای محبوب و معروف داشته باشند. ضمن این که سهولت در استفاده از این مدل کلاه باعث محبوبیت بیشتر آن گردیده و به راحتی می توان آن را با هر لباسی که در کمد خود دارید ست کنید.

◘ طراحی خاص

استایل با کلاه کپ به دلیل طراحی خاص و ویژه ای که این مدل کلاه دارد بسیار جذاب و پرطرفدار شده است. کلاه کپ به گونه ای طراحی شده است که در قسمت دور سر کاملاً به سر می چسبد و به این شکل می تواند از پوست سر شما در برابر آفتاب و باران محافظت نماید. لبه ی بلند جلوی کلاه کپ نیز از پوست صورت در برابر آفتاب سوختگی محافظت می کند. این مدل کلاه امروزه با شکل ها و طرح های گوناگونی عرضه می گردد و به راحتی می توان با اندک تغییری در ظاهر آن، استایل خود را متفاوت نمایید.

نحوه ست کردن کلاه کپ برای استایل اسپرت دخترانه و پسرانه

◘ بدون محدودیت سنی

ست کلاه کپ در عین حال که کاملاً اسپرت و کژوال است، یک مدل کلاهی ست که بدون محدودیت سنی، برای هر سن و سالی مناسب است. حتی پدربزرگ شما نیز می تواند برای پیاده روی و استفاده روزمره از آن بهره ببرد. کلاه کپ، با این که ظاهراً جوان پسند می باشد ولی به خاطر ساده بودن آن و استفاده ی راحت از این کلاه، همه ی افراد با هر سنی می توانند از آن استفاده نمایند. پیشنهاد ما به شما این است که اگر می خواهید برای پدربزرگ خود هدیه ای متفاوت خریداری نمایید می توانید روی خرید کلاه کپ نیز فکر کنید.

انواع استایل با کلاه کپ

استایل با کلاه کپ همانطور که گفته شد می تواند کاملاً سلیقه ای باشد و بدون پیروی از هیچ قاعده و قانونی با لباس هماهنگ خود ست شود. از جمله ویژگی های کلاه کپ که در قسمت قبل نیز گفتیم این است که بر ظاهر شما تأثیر بسزایی می گذارد. یعنی اگر شما یک ظاهر کاملاً ساده و معمولی داشته باشید، کلاه کپ می تواند آن را شیک و خاص نشان دهد. شما می توانید در طول روز و یا زمان ورزش کلاه کپ زیبای خود را استفاده کنید تا استایلی ورزشکاری و جوانانه داشته باشید. ست کلاه کپ به طور کلی یک استایل غیر رسمی و اسپرت دارد و بهتر است که با لباس های اسپرتی مانند چرم، جین، پشمی یا هودی ست شود. اما بسیار دیده ایم که افراد مشهور از این کلاه به همراه کت و شلوار نیز استفاده می کنند. بر همین اساس کلاه کپ را می توان در محیط های دوستانه و غیر رسمی و همچنین فضاهای رسمی که این سبک استایل را پذیرا باشند استفاده کرد.
استایل دخترانه با کلاه کپ و استایل پسرانه با کلاه کپ تنها اندکی با هم تفاوت دارند و آن هم به دلیل اینست که خانم ها در کشور ایران برای پوشش خود محدودیت دارند و باید از قانون حجاب اسلامی تبعیت نمایند. به همین علت شاید مانند آقایان نتوانند به راحتی با هر لباسی که دوست دارند آن را استفاده نمایند. ولی نگران نباشید برای این دسته از خانم هایی که به ست کلاه کپ علاقه دارند پیشنهاداتی داریم که در ادامه به آن ها خواهیم پرداخت. فروشگاه اینترنتی پادمیرا با سابقه ای طولانی در عرضه کلاه زنانه در شمال کشور می تواند به شما در انتخاب کلاه کپ مناسب خود راهنمایی کند. ما در این بخش از مقاله قصد داریم انواع استایل با کلاه کپ برای دخترها و پسرها را به شما پیشنهاد دهیم. از جمله این استایل ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

• ست کلاه کپ با شلوار چرم

اگر می خواهید یک تیپ اسپرت با کلاه دخترانه داشته باشید می توانید از کلاه کپ به همراه شلوار چرم استفاده نمایید. شما می توانید شلوار چرم خود را به همراه بوت بلند چرم در هوای سرد به همراه یک بلوز یقه اسکی و کاپشن هایی که قد آن ها تا زیر باسن است ست کنید. شلوار چرم به دلیل این که جزو لباس های ضخیم مخصوص فصل سرد محسوب می شود پس بهتر است این سبک لباس را برای زمستان در نظر داشته باشید. این استایل علاوه بر اسپرت بودن، شیکی و جذابیت خاصی نیز دارد. به طور کلی استایلی که با لباس یا کیف و کفش چرم همراه باشد قطعاً خاص و منحصربه فرد خواهد بود.
استایل با کلاه کپ پسرانه نیز اگر با شلوار چرم همراه باشد بهتر است با نیم بوت های چرم و بلوز یقه اسکی و کاپشن های مدل خلبانی یا کاپشن های کوتاه ست شود. این استایل هم اسپرت و خاص است و هم کمی نوستالژیک و کلاسیک محسوب می شود. شما می توانید از دست کش های چرم نیز برای تکمیل استایل خود استفاده نمایید.

نحوه ست کردن کلاه کپ برای استایل اسپرت دخترانه و پسرانه4

• ست کلاه کپ با کت چرم

تیپ اسپرت دخترانه با کلاه کپ می تواند با کت چرم نیز ست شود. اما باید دقت کنید که در استفاده از این جنس لباس زیاده روی نکنید تا زیبایی خود را از دست ندهد. به همین علت ما کت چرم را جدای از شلوار چرم آوردیم تا بدانید که این دو بهتر است جدای از هم به همراه کلاه کپ استفاده شود. البته می توان کت و شلوار چرم نیز با هم به همراه کلاه کپ ست شوند که این استایل خیلی خاص و برای افرادی ست که سبک های خاصی را استفاده می کنند. اما به طور کلی می توانید کلاه کپ را به همراه کت چرم و شلوار جین جذب و یک بوت یا نیم بوت چرم ست کنید.
استایل با کلاه کپ برای آقایانی که دوست دارند کت چرم بپوشند نیز قابل ست کردن است. شما می توانید کلاه کپ خود را به همراه کت چرم و یک پیراهنی که روی آن پولیور نازکی به تن کردید ست کنید. از شلوار جین و کفش نیم بوتی که فقط تا مچ را می پوشاند نیز می توان برای تکمیل این استایل استفاده نمود.

• ست کلاه کپ با شلوار جین

تیپ اسپرت و دخترانه با کلاه کپ قطعاً خیلی از شماها را یاد شلوار جین به همراه تیشرت زنانه می اندازد. این استایل 90 درصد دخترخانم های جوان است که به کلاه کپ علاقمند هستند. این سبک لباس برای موقعیت های غیررسمی و دوستانه در فصول گرم سال بسیار مناسب است. شما حتی می توانید رنگ کلاه خود را با رنگ تیشرت زنانه یا تاپ زنانه خود ست کنید. حتی می توانید رنگ کلاه کپ را با کفش کتونی خود ست کنید. این مدل کاملاً دخترانه و جوان پسند است. البته خانم ها در بیرون از منزل می توانند از مانتو های خنک تابستانی کوتاه یا پیراهن های سبک مردانه قواره بزرگ به عنوان مانتو و یا لباس رویه استفاده نمایند.
استایل با کلاه کپ پسرانه اگر با شلوار جین ست شود می توانید از کفش کتانی و تی شرت هایی به رنگ خاکستری، یا تی شرت های طرح داری که رنگ کلاه کپ را در آن دارد استفاده نمایید. آقایان نیز می توانند رنگ کلاه کپ خود را با رنگ کتانی یا تی شرت خود ست کنند و استایل تینیجری بسازند. اگر به سبک های هیپ هاپی نیز علاقمند باشید می توانید از تی شرت های قواره بزرگ یا اصطلاحاً لَش برای این استایل خود استفاه نمایید. اگر هم کمی به استایل های نیمه رسمی علاقمند باشید می توانید از پیراهن های آستین کوتاه رنگی نیز برای ست کلاه کپ با بلوز و شلوار لی بهره ببرید.

نحوه ست کردن کلاه کپ برای استایل اسپرت دخترانه و پسرانه1

• ست کلاه کپ با کت جین

لباس زنانه برای ست شدن با کلاه کپ کاملاً دست شما را آزاد گذاشته است. شما می توانید از پیراهن زنانه بلند به همراه کت جین با کلاه کپ برای داشتن یک استایل بهاری یا پاییزی استفاده نمایید. از مزیت های لباس جین اینست که با هر رنگ و سبکی ست می شود و دست شما را برای انتخاب باز می گذارد. شما می توانید برای تکمیل این استایل از کتانی سفید یا مشکی یا حتی رنگ کلاه کپ خود نیز استفاده نمایید.
ست کلاه کپ با بلوز و شلوار لی نیز یکی از پر طرفدارترین استایل ها در بین آقایان است. اگر در فصل گرما هستید می توانید از پیراهن لی خنک به همراه شلوار جین و کلاه کپ و کتانی استفاده نمایید و اگر در روزهای خنک یا بهاری سال می باشید می توانید از کلاه کپ و شلوار جین به همراه یک تی شرت ساده یا طرح دار و کت جین زیبا نیز استفاده نمایید. کت و شلوار جین از جمله ست هایی هستند که هیچ وقت از مد خارج نمی شوند و همواره طرفداران خاص خود را دارند.

نحوه ست کردن کلاه کپ برای استایل اسپرت دخترانه و پسرانه5

• ست کلاه کپ با هودی

شلوار جین زنانه به همراه کلاه کپ و هودی یکی از محبوب ترین استایل ها در بین دختران جوان در فصل پاییز و بهار می باشد. شما با خرید کلاه کپ دخترانه و خرید شلوار جین زنانه می توانید با هودی های رنگی یا ساده ای که در کمد لباس های خود دارید استایلی دخترانه و زیبا بسازید.
استایل با کلاه کپ برای پسرهای جوانی که به سبک های راحتی و کژوال علاقمند هستند می تواند با شلوار جین و یک هودی ساده همراه باشد. بسیاری از افراد ساده پوشی را ترجیح می دهند و این استایل می تواند علاوه بر ساده بودن، جذاب نیز باشد.

جمع بندی

استایل با کلاه کپ یکی از پرطرفدارترین نوع پوشش در بین جوانان است. کلاه کپ، کلاه بیسبال، کلاه نقاب دار یا کلاه لبه دار همه اسامی یک مدل کلاه هستند که بیشتر با نام کلاه کپ معروف است. این مدل کلاه با استایل های مختلفی قابلیت ست شدن را دارد اما از آن جا که ماهیت این کلاه اسپرت است بهتر آن است که با لباس های اسپرت از جمله چرم، جین، هودی و... ست شود. فروشگاه پادمیرا یکی از بزرگترین فروشگاه های عرضه پوشاک در شمال کشور می باشد که شما می توانید با خیالی آسوده انواع کلاه زنانه و کلاه مردانه را با بهترین قیمت و کیفیت بالا خریداری کنید.

دیدگاه خودرا بنویسید
برای تغییر کد روی آن کلیک کنید
به حروف کوچک و بزرگ حساس نمی باشد
https://github.com/igoshev/laravel-captcha
https://padmira.ir/