gif
gif mobile
چگونه شلوار بگ را با مانتو ست کنیم؟

چگونه شلوار بگ را با مانتو ست کنیم؟

با شلوار بگ چه مانتویی بپوشیم تا استایل ما زیباتر دیده شود؟ شلوار بگ و نیم بگ از جمله مدل های شلوار تابستانی هستند که در طول سال هم می توان از آن ها استفاده کرد. انواع ست شلوار بگ با مانتو مشکی، ست شلوار بگ با مانتو کتی، ست شلوار بگ جین با مانتو و ... مدل هایی هستند که می توان با شلوار بگ یا نیم بگ ست کرد. اما مرسوم ترین نوع شلوار بگ در فصل تابستان ست شلوار بگ پارچه ای با مانتو می باشد که برای هوای گرم بسیار مناسب است. به همین منظور ما چند ایده جهت ست کردن شلوار بگ و نیم بگ برای شما داریم. تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.
سایت پادمیرا به صورت تخصصی در حوزه فروش انواع پوشاک زنانه و مردانه فعالیت می کند و انواع شلوارهای بگ و نیم بگ را عرضه می نماید. برای خرید ست مانتو شلوار بگ یا ست مانتو شلوار نیم بگ می توانید به سایت پادمیرا مراجعه کنید.

شلوار بگ و نیم بگ چیست؟

پیش از هر کاری بد نیست با شلوار بگ و نیم بگ کمی آشنا شوید. شلوار بگ به نوعی از شلوار گفته می شود که از بالا گشاد و حالتی کاملاً راسته دارد و دارای فاقی بلند می باشد. برخی از مدل های آن دارای کمر دکمه دار و برخی دیگر کمرکش می باشند. شلوار نیم بگ مانند شلوار بگ از بالا گشاد و آزاد است ولی با این تفاوت که میزان گشادی آن کمتر از شلوار بگ می باشد. در شلوارهای نیم بگ قسمت ران کمی به پا می چسبد ولی شلوار بگ چنین نیست. اگر می خواهید بیشتر در این مورد بدانید می توانید مقاله تفاوت بین شلوارهای بگ و نیم بگ چیست؟ را مطالعه نمایید. اکنون می خواهیم به انواع ست مانتو شلوار بگ و نیم بگ بپردازیم. با ما باشید.

استایل مانتو شلوار بگ

شلوار بگ با چه مانتویی ست می شه؟ می توان شلوار بگ را با هر لباسی که دلمان خواست بپوشیم؟ پاسخ این سوال خیر است. درست است که شلوار بگ یک استایل راحتی دارد ولی به این معنا نیست که شما مجاز به استفاده از هر نوع لباسی در ست کردن با شلوار بگ خود می باشید. برعکس، این مدل شلوار باید طبق یک استاندارد و اصول صحیحی ست شود، در غیر این صورت ظاهری نازیبا و شلخته به وجود می آید. ما در این بخش از مقاله انواع ست مانتو شلوار بگ را برای شما آورده ایم که بسیار پرطرفدار می باشند و می توانید در طول سال از آن ها استفاده نمایید. ست هایی همچون:

- ست شلوار بگ با مانتو مشکی

چه مانتویی روی شلوار بگ بپوشیم؟ یکی از پرطرفدارترین استایل های ست مانتو شلوار بگ، ترکیب شلوار بگ و مانتو مشکی می باشد. این مدل استایل مورد پسند اکثریت جوان هاست. اصولاً رنگ مشکی مورد پسند همگان است حال اگر با شلوار بگ ترکیب شود، عجب استایل جذابی خلق می شود. شما می توانید ست شلوار بگ لی با مانتو مشکی بلند به همراه یک کیف کمری سفید و کتونی سفید ست کنید. برای بجای خرید بلوز زیر مانتو هم می توانید یک تیشرت به رنگ مشکی، آبی، طوسی، سفید و یا حتی صورتی بخرید. بله، چرا که نه. یک رنگ کاملاً متضاد می تواند خنثی بودن رنگ استایل شما را زنده نماید. حتی یک شال صورتی طرحدار می تواند تکمیل کننده ی آن باشد.

- ست شلوار بگ با مانتو کتی

مانتو کتی از جمله مدل های مانتوییست که هم مورد پسند جوانان بوده و هم بانوان کمی میانسال از طرفداران این سبک مانتو می باشند. ست مانتو شلوار بگ با مانتو کتی و یک کفش پاشنه بلند استایلی نیمه رسمی و تقریباً خانومانه به شما می بخشد. شلوار زنانه و مانتو می توانند هم رنگ یا متفاوت باشند. بسته به سلیقه و مکانی که می خواهید آن ها را بپوشید می توانید انتخاب کنید که آیا ست و یک رنگ باشند یا متفاوت باشند. اما سعی کنید کیف و کفش به رنگ مشکی انتخاب نمایید تا درصد ریسک کمتری را پذیرفته باشید. یک شال با رنگ زمینه ی خنثی مانند طوسی و کمی طرح زیباکننده ی این استایل می باشد.

- ست شلوار بگ با مانتو کوتاه

اگر به دنبال یک استایل ساده و راحت ولی در عین حال زیبا هستید، ست شلوار بگ با مانتو کوتاه پیشنهاد ماست. انواع مانتو های طرح دار به همراه شلوار بگ متناسب با آن می تواند استایلی دخترانه به وجود آورد. البته می توانید این ترکیب را به گونه ای طراحی کنید که زنانه و رسمی باشد. به این صورت که شلوار بگ پارچه ای مشکی به همراه یک مانتو کوتاه مشکی با مغزی دوزی سفید یا طلایی که دارای طرحی در قسمت پایین و یک سمت مانتو باشد استایل شما را از این رو به آن رو می کند. کیف و کفش پاشنه بلند مشکی ملزومات این استایل هستند. ولی برای مدل دخترانه می توانید از مانتوهای طرح دار که دارای طرح های فانتزی تری هستند به همراه شلوار بگ جین و کتونی و کیف طوسی استفاده نمایید.

چگونه شلوار بگ را با مانتو ست کنیم؟ 1

- ست شلوار بگ جین با مانتو

شلوار بگ را با چه مانتویی ست کنیم؟ امیدوارم تا انتهای این مقاله بتوانید پاسخ این سوال را پیدا کنید. اما برای این که در حل این مشکل به شما کمکی کرده باشیم ترکیب شلوار بگ جین به همراه یک پیراهن مردانه اورسایز چهارخانه و کتونی و کیف اسپرت را به شما پیشنهاد می کنیم. اگر هم به دنبال استایلی زنانه هستید ست شلوار بگ جین به همراه یک مانتو کوتاه سبز سدری را می توانید انتخاب نمایید. این استایل علاوه بر خانمانه بودن، راحت نیز هست. کیف و کتانی مشکی نیز تکمیل کننده ی آن می باشند.

- ست شلوار بگ پارچه ای با مانتو

چه مانتویی با شلوار بگ بپوشیم؟ یکی از جذاب ترین و پر طرفدارترین استایل های ست شلوار بگ پارچه ای با مانتو نخی یا کتان می باشد. شما می توانید در فصل تابستان و روزهای گرم سال یک شلوار بگ پارچه ای کتان یا نخی را به همراه خرید تونیک با قدی تا زیر باسن به همراه کتانی و کیف مدل کج به راحتی ست کنید و از هوای گرم در امان باشید. حتی می توانید این مدل را کمی رسمی کنید و از شلوار بگ پارچه ای با جنس کرپ به همراه یک مانتو کتی هم جنس و هم رنگ آن استفاده کنید. انواع شومیز را هم می توانید زیر مانتو استفاده نمایید. نکته ای که باید به آن دقت کنید اینست که در تمامی استایل ها حتماً توجه داشته باشید اگر مانتو شما طرح دار است مابقی اجزای استایل شما باید ساده و ترجیحاً تک رنگ باشد. این قاعده می تواند به گونه ی دیگری نیز باشد. یعنی بلوز طرح دار و مانتو و شال ساده یا شال طرحدار و مابقی ساده باشند. بهتر است برای زیباتر دیده شدن استایلتان، از طرح های زیاد استفاده ننمایید. با این کار باعث دیده نشدن طرح لباس خود خواهید شد.

- ست شلوار بگ چرم با مانتو

شلوار بگ چرم با چه مانتویی ست می شه؟ خاص ترین و منحصر به فردترین استایل با شلوار بگ، ست شلوار بگ چرم با مانتو می باشد. ریسک پوشیدن چنین شلواری بسیار بالاست. ریسک از آن جهت که ممکن است در نهایت ترکیبی که ست کرده اید جالب و خوشایند نباشد یا به تن شما زیبا دیده نشود. اما برای این که درصد این ریسک را کمتر کنیم ما پیشنهادی جهت ست شلوار بگ چرم با مانتو برای شما داریم. ست شلوار بگ چرم با مانتو کلفت یا حتی پالتو کوتاه مدل کتی، در فصل سرما می تواند انتخاب خوبی باشد. البته باید در انتخاب رنگ هر کدام دقت کنید. اگر می خواهید کم خطرترین گزینه را برچینید، شلوار چرم مشکی به همراه کت فوتر مشکی یا کمی جذاب تر می توان کت چرمی مشکی را انتخاب کرد. اما اگر تمایل دارید که خاص تر دیده شوید، شلوار بگ چرم به همراه مانتو کتی ضخیم سبز زمردی خاص ترین و منحصر به فرد ترین استایل را برای شما می سازد. یک شال مشکی یا طرحدار با رنگ های مشکی و سبز زیبنده ی این استایل است.

- ست شلوار بگ مشکی با مانتو

چه مانتویی به شلوار بگ میاد؟ می خواهیم کمی سوال را اختصاصی تر کنیم. شلوار بگ مشکی با چه مانتویی ست می شه؟ از جمله استایل هایی که می توان به راحتی آن را ست کرد و با خیال آسوده بدون نگرانی از درست یا غلط بودن، شلوار مشکیست. به طور کلی هر لباسی با رنگ مشکی زیباتر و جذاب تر دیده می شود. شلوار بگ مشکی نیز شامل همین قاعده می شود چرا که یک سبک خاصی را به همراه خود دارد. شلوار بگ مشکی را می توانید با مانتو مشکی، مانتو کت جین، مانتو طرح دار و رنگی و... ست کنید. کیف و کفش مشکی یا سفید یا طوسی بهترین انتخاب ها برای تکمیل استایل می باشند.

چگونه شلوار بگ را با مانتو ست کنیم؟ 2

استایل مانتو شلوار نیم بگ

برخی از افراد به دلیل داشتن اضافه وزن تمایلی به استفاده از شلوار بگ ندارند ولی از طرفی جزو طرفداران این مدل شلوار نیز می باشند. به این دسته از عزیزان پیشنهاد می کنیم از ست شلوار نیم بگ با مانتوهای تک رنگ با قدی تا زیر باسن استفاده نمایید.  این ترکیب علاوه بر ایجاد استایل راحتی می تواند شما را به ست ایده آل خود کمی نزدیک نماید. ست مانتو شلوار نیم بگ در حقیقت کمی به رسمیت استایل شما اضافه می کند و از این جهت نیز شاید بتوان گفت کمی برای افرادی که دارای اضافه وزن می باشند جذاب تر نیز باشد.

جمع بندی

ست مانتو شلوار بگ و ست مانتو شلوار نیم بگ ازجمله استایل هایی هستند که با نزدیک شدن به فصل گرما راه خود را به داخل کمد لباس ها باز می کنند. اما خیلی مهم است که در ترکیب این استایل ها انتخاب درستی داشته باشید تا ظاهر شما شلخته و نازیبا جلوه ندهد. در اینجا راهنمای جامعی برای ست کردن شلوار بگ و نیم بگ به شما ارائه دادیم. برای خرید لباس زنانه مناسب استایلتان نیز می توانید به فروشگاه اینترنتی پادمیرا مراجعه کنید. سایت پادمیرا به صورت تخصصی در حوزه فروش انواع پوشاک زنانه و مردانه فعالیت می کند و انواع شلوارهای بگ و نیم بگ را عرضه می نماید.

دیدگاه خودرا بنویسید
برای تغییر کد روی آن کلیک کنید
به حروف کوچک و بزرگ حساس نمی باشد
https://github.com/igoshev/laravel-captcha
https://padmira.ir/