gif
gif mobile
فرق شلوار جاگر و اسلش چیست؟

فرق شلوار جاگر و اسلش چیست؟

1403/3/1 آموزش

اگر شما هم طرفدار استایل روزمره و شیک هستید مطمعنا شلوار اسلش زنانه و شلوار جاگر از اجزا اصلی کمد لباس های شما  بشمار می آید. صنعت مد و پوشاک در سال های جدید به سمت استایل های راحت و خیابانی رفته تا افراد در حین کار و فعالیت روزانه احساس راحتی و ازادی بیشتری داشته باشند. این دو شلوار تفاوت های بسیاری با هم دارند و ما دراین مقاله سعی داریم با پرداختن به این تفاوت ها نحوه ست کردن آن ها را نیز به شما اموزش دهیم.

شلوار جاگر چیست؟

شلوار جاگر یک شلوار اسپرت و راحت است که در مناطق گرم و آب و هوای آفتابی بسیار مناسب می باشد. شلوار جاگر زنانه معمولاً از پارچه‌های سبک و خنک تولید می شود که مناسب استفاده در تابستان یا مناطق کویری می باشد. شلوار جاگر در دو مدل اسپرت و خط دار وجود دارد، که اسپرت آن دارای چند جیب است. شلوار جاگر در دو مدل مردانه و زنانه طراحی شده است و برای استایل‌های اسپرت بسیار مناسب است. شلوار جاگر زنانه علاوه بر استایل‌های اسپرت و کژوال، برای استایل‌های مهمانی نیز مناسب است و می‌توان آن را با پیراهن و یا یک  تیشرت یک رنگ ست کرد. اما بهترین کاربرد شلوار جاگر برای استایل خیابانی است. می‌توانید شلوار جاگر را با تیشرت، هودی، ژاکت و کفش کالج یا کتانی ست کنید. همچنین، برای ست کردن شلوار جاگر زنانه با توجه به فصل استفاده از لباس می‌توانید از هودی بلند یا شومیز استفاده کرده و آن را با صندل یا بوت هماهنگ کنید. 

شلوار اسلش چیست؟

شلوار اسلش در دو نوع زنانه و مردانه تولید می شود که برای همه سنین مناسب است و رنگ بندی زیادی دارد و به صورت کش بافت می باشد. در قسمت مچ پا و کمر شلوار مانند شلوار جاگر دارای کش است. ظاهر این شلوار برعکس شلوار جاگر زنانه ساده واغلب بدون جیب طراحی شده است.  شلوار اسلش اسپرت مناسب پیاده روی های طولانی و ورزش های سنگین می باشد. از شلوار اسلش جین و کتان نیز می توانید در محیط های رسمی و اداری استفاده نمایید.

تفاوت بین شلوار جاگر و شلوار اسلش

تفاوت اصلی این دو شلوار در جنس پارچه است. شلوارهای جاگر بیشتر ظاهری اسپرت دارند و برای ورزش‌های سبک و آرام مناسب هستند. اما شلوارهای اسلش با جنس پارچه ضخیم‌ تری تولید می‌شوند و بهترین استفاده را برای محیط رسمی مناسب هستند. همچنین، به علت جنس ضخیم پارچه، شلوارهای اسلش برای آب و هوای سرد تر مناسب‌تر اند  و باعث افزایش تعرق در حین ورزش می‌شوند. علاوه بر این شلوار اسلش زنانه دوام و مقاومت بیشتری از خود نشان می دهد. طراحی این شلوار به شکلی است که با توجه به کاربردی که دارد می توان تا مدت ها از آن استفاده کرد.  شلوار جاگر نیز برای نیمه اول سال کاربردی تر است و می توان  به راحتی به عنوان استایل روزمره و در منزل از آن استفاده نمود.

فرق شلوار جاگر و اسلش چیست؟ 1

ویژگی های  شلوار جاگر

◘طراحی شلوار جاگر

شلوار جاگر امروزه به یکی از محبوب ‌ترین پوشاک برای جوانان و بزرگسالان تبدیل شده‌است. طراحی‌های مختلفی از جاگرها وجود دارد، از جمله طرح‌ها و الگوهای گوناگون که شامل کمربند کش دار یا کمربند قابل تنظیم و حلقه‌های کشی در مچ پاها می باشد. شلوار جاگر زنانه جین یک مدل پر طرفدار در بین بانوان می باشد که طراحی نسبتا گشادی داشته و در قسمت مچ پا کاملا تنگ می شود. همچنین شلوار جاگر، جیب های بسیار بزرگی در جلو شلوار دارد. شلوار جاگر با توجه به طراحی اش مناسب تمامی افراد در سنین مختلف بوده و هیچ محدودیتی ندارد.

◘استایل شلوار جاگر

شلوار جاگر یکی از محبوب ترین های استایل خیابانی و اسپرت می باشد. این شلوار به همراه مانتو های اور سایز و ازاد استفاده می شود. استایل خیابانی با شلوار جاگر زنانه یک استایل غیر رسمی را تشکیل می دهد. همینطور شلوار جاگر به همراه یک شومیز خنک ست بسیار راحتی می باشد.

◘جنس شلوار جاگر

شلوار جاگر به دلیل آنکه از محبوبیت بالایی برخوردار بوده تولید کنندگان سعی در ایجاد تنوع در استفاده از پارچه و طراحی شلوار جاگر زنانه دارند. به طوری که هنگام خرید می توانید برای بیشتر فصل سال شلوار جاگر تهیه نمایید. از جمله پارچه های استفاده شده در شلوار جاگر می توان جین، لینن، کتان و البته ابریشم اشاره کرد.

◘کاربرد شلوار جاگر

شلوار جاگر بسیار راحت و مناسب برای استفاده در روزمره است. شلوار جاگر انعطاف پذیر بوده و برای شما این امکان را ایجاد می کند تا به راحتی فعالیت های روزانه خود را انجام دهید. شلوار جاگر می‌تواند در سواحل گرم، مناطق کویری، خرید روزانه و سایر فعالیت‌های ساده روزمره  استفاده شود. همچنین شلوار جاگر زنانه به دلیل راحتی و قابلیت تنفس بالا، برای مسافرت نیز مناسب است. شلوار جاگر تحرک و انجام فعالیت و پیاده روی را برایتان راحت تر می‌کند.

فرق شلوار جاگر و اسلش چیست؟ 2

ویژگی های شلوار اسلش

◘طراحی شلوار اسلش

طراحی شلوار اسلش نیز دارای کمر کش دار و قسمت ران گشاد و آزاد می باشد. در طراحی و دوخت شلوار اسلش هیچ تفاوتی با شلوار جاگر وجود ندارد. در برخی از مدل های شلوار اسلش زنانه جیب های بسیار کوچکی وجود دارد و در قسمت پایین شلوار نیز تنگ می باشد.

◘استایل شلوار اسلش

شلوار اسلش یک انتخاب ساده و راحت برای استایل رسمی بوده که می توان به همراه مانتو ساده آن را ست کرد. این شلوار برای افرادی که ساعت های زیادی را در محیط کار خود می گذارنند، یک انتخاب شیک و راحت می باشد. شلوار اسلش زنانه را می توانید به همراه صندل و کفش پاشنه دار ساده و یا کتونی ست کنید. همچنین از شلوار اسلش می توان در میهمانی ها و دورهمی های دوستانه به همراه یک شومیز مجلسی زیبا و شیک استفاده نمود.

◘جنس شلوار اسلش

جنس پارچه شلوار اسلش از ضخامت بیشتری برخودار بوده و اغلب از جین و کتان برای تولید این مدل شلوار استفاده می شود.

◘کاربرد شلوار اسلش

شلوار اسلش به دلیل سبکی و راحتی که دارد، برای فعالیت‌های ورزشی بسیار مناسب است. شلوار اسلش انعطاف پذیر است و تاثیر زیادی بر روی تحرک شما نخواهد گذاشت. شلوار اسلش برای ورزش‌های گروهی، فوتبال، بسکتبال، تنیس و دیگر فعالیت‌های ورزشی مناسب است. شلوار اسلش را می توانید با یک کتانی ساده و مانتو گشاد و راحت ست کنید. برای خرید نیز استفاده از ست شلوار اسلش با انواع مانتو اور سایز یا مانتو های تابستانه جلو بسته انتخاب مناسبی می باشد. به همراه این ست خنک نیز می توانید از صندل و کتونی استفاده نمایید.

فرق شلوار جاگر و اسلش چیست ؟ 3

راهنمای ست کردن شلوار جاگر

• کفش مناسب با شلوار جاگر

درست است که شلوار جاگر دخترانه را می توان به همراه کفش های مختلفی استفاده نمود، اما دقت به برخی نکات نیز قابل اهمیت می باشد. مهم ترین نکته اینکه انتخاب کفش مناسب با شلوار جاگر دخترانه بستگی به نوع استایل و فصل مورد استفاده دارد. در استایل رسمی بهاری، کفش‌های کالج، صندل‌های تخت بند دار مناسب هستند. در فصل پاییز  نیز، می‌توانید از کفش‌های کتانی مختلف استفاده کنید. هر کدام از این گزینه‌ها با شلوار جاگر به طور مناسب و هماهنگ به نظر خواهند رسید.

• شال مناسب با شلوار جاگر

اگر در فصل تابستان و بهار قصد استایل کردن با شلوار جاگر را دارید، انتخاب شال های نخی وال، در کنار ایجاد خنکی در طول روز می تواند ازادی و راحتی زیادی را به استایل شما بدهد. شال نخی وزن بسیار پایینی دارند و در طول روز مانع فعالیت های شما نخواهد بود. شال بلند و نخی بهترین انتخاب برای ست کردن به همراه شلوار جاگر زنانه در فصل تابستان است. برای ست با شلوار جاگر ورزشی پیشنهاد ما استفاده از یک کلاه ساده می باشد.

• مانتو مناسب با شلوار جاگر

برای انتخاب مانتوی مناسب با شلوار جاگر باید به جنس آن و کاربرد این شلوار دقت کرد. اگر شلوار را برای استفاده در خرید روزمره انتخاب می کنید سعی کنید از مانتو های بلند و جلو باز که حالتی ازاد و راحت دارند استفاده کنید. برای فصل پاییز انتخاب شما می تواند شلوار جاگر زنانه به همراه هودی زنانه باشد. این ست زیبا که اغلب به صورت یک رنگ هستند مناسب پیاده روی کوتاه و خرید روزمره و دورهمی های دوستانه می باشد. به همراه این ست زیبا نیز میتوانید از کتونی ورزشی سفید استفاده کنید. 

راهنمای ست کردن شلوار اسلش

• کفش مناسب با شلوار اسلش

همانطور که گفته شد شلوار اسلش ظاهری شیک و مناسب با فضای کار و بیرون دارد. به همین سبب نیز شما برای انتخاب کفش می توانید از کفش های پاشنه بلند و انواع کتانی و صندل استفاده کنید. در فصل زمستان و پاییز استفاده از شلوار اسلش زنانه جین یا کتان به همراه کتونی ساده و شیک می تواند انتخاب مناسبی برای محیط رسمی باشد. در فضاهای دوستانه و غیر رسمی نیز انتخاب کفش پاشنه دار یا صندل های پاشنه دار به همراه شلوار جاگر انتخاب بسیار عالی خواهد بود.

• شال مناسب با شلوار اسلش

شال های ساده و یک رنگ که با رنگ مانتو یا شلوار جاگر هم خوانی داشته باشند برای استایل رسمی مناسب هستند. اگر علاقه مند به دیده شدن شلوار جاگر زنانه در استایل خود هستید سعی کنید تا رنگ بندی شال و مانتو زنانه را با رنگ شلوار جاگر به صورت مخالف هم انتخاب نمایید. به این شکل شلوار جاگر شما مورد توجه مخاطبانتان قرار خواهد گرفت. با توجه به فصل استفاده از شلوار اسلش دقت کنید که جنس شال نیز متفاوت خواهد بود. برای مثال در فصل سرما می توانید از شال موهر و شال بافتنی برای ست کردن بهره ببرید.

• مانتو مناسب با شلوار اسلش

از جمله مانتو های مناسب با شلوار اسلش زنانه می توان مانتو جلو بسته و مانتو های بلند را نام برد. معمولا برای ست کردن با شلوار اسلش از مانتو هایی که دوخت و طراحی شلوغی دارند استفاده نمی شود. در فصل بهار و تابستان به دلیل گرمای هوا انتخاب مانتو لنین، نخی و کتان مناسب ترین انتخاب به همراه شلوار اسلش زنانه می باشد.

نتیجه گیری

شلوار جاگر زنانه و شلوار اسلش دو شلوار پر استفاده در دنیای مد بوده که بسیاری از بانوان از ان استفاده می کنند. این دو شلوار با کاربرد متفاوت می توانند در استایل شما تنوعی بسیار خوب ایجاد کنند. از انجایی که ست کردن این دو شلوار کار بسیار اسانی می باشد اما در هنگام استفاده باید به نکاتی مثل مدل شلوار و متناسب بودن کاربرد ان توجه کنید. اگر از علاقه مندان به استایل کژوال و خیابانی هستید می توانید برای خرید اینترنتی شلوار زنانه به سایت پادمیرا مراجعه نمایید. 

دیدگاه خودرا بنویسید
برای تغییر کد روی آن کلیک کنید
به حروف کوچک و بزرگ حساس نمی باشد
https://github.com/igoshev/laravel-captcha
https://padmira.ir/