gif
gif mobile

سوالات متداول

سوالات متداول

  

 ثبت سفارش :

1-  چگونه می توانم سفارش خود را ثبت و رزرو کنم ؟

برای انجام ثبت سفارش در سایت مراحل زیر را طی کنید:

  1. ورود به سایت از طریق لینک داخل اینستاگرام یا مرورگر گوگل می باشد.

  2. در قسمت سرچ وبسایت، کد محصول را وارد کنید.

  3. انتخاب سایز( با توجه به در نظر گرفتن جدول راهنمای انتخاب سایز و مطابقت دادن با اندازه های لباس خود )

  4. رنگ مورد نظر خود را انتخاب نمایید .

  5. کالای انتخاب شده را وارد سبد خرید کنید.

  6. در صورتی که نمیخواهید روی سایت پادمیرا ثبت نام انجام بدهید گزینه خرید سریع را انتخاب نمایید .

  7. ما پیشنهاد می کنیم جهت پیگیری بهتر سفارش خود روی وبسایت ثبت نام انجام بدید .

  8. وارد کردن مشخصات فردی (نام و شماره تماس)

  9. آدرس ( استان، شهر و آدرس دقیق پستی )

  10. پرداخت آنلاین به واسطه درگاه پرداختی بانکی

سفارش شما ثبت شد.

برای رزرو سفارشات خود مراحل زیر را طی کنید:

  1. انجام مراحل ثبت سفارش(توضیحات در بالا نوشته شده است)

  2. تایید گزینه رزرو (مدت زمان رزرو تا 72 ساعت) توجه داشته باشید فقط در صورتی روی وبسایت پادمیرا ثبت نام انجام داده باشید گزینه رزرو فعال می شود.

  3. انجام پرداخت

توجه: تا 72 ساعت بعد از رزرو، امکان اضافه کردن سفارشات جدید به سفارشات قبلی وجود دارد.

- نکته: در هنگام ثبت سفارش به موارد زیر توجه کنید:

از رنگ، مدل، سایز و سایر مشخصات کالا اطمینان کامل حاصل کنید.

حتماً آدرس مورد نظر خود را برای دریافت کالا، درست و دقیق ثبت کنید.

2- آیا می توان بدون ثبت‌نام در سایت یا داشتن حساب کاربری، سفارش خود را ثبت کنم؟

بله، جهت ثبت سفارش لزومی ندارد که در سایت ثبت‌نام کرده باشید، ولی برای رزرو سفارش حتماً باید  در سایت ثبت نام کنید.

3- چگونه می توانم قبل از ثبت سفارش از سایز انتخابی مطمئن شوم؟

در صفحه محصول و در قسمت “ راهنمای انتخاب سایز ” می‌توانید از سایزهای مورد نظر خود اطمینان حاصل کنید.( در این قسمت به طور کامل در مورد جزئیات سایز توضیح داده شده است) حتماً کامل مطالعه بفرمایید.

4- آیا امکان انصراف از خرید بعد از ثبت سفارش وجود دارد؟

در صورت انصراف مشتری از خرید، پیش از ارسال کالا، باید هر چه سریع تر انصراف خود را به واحد پشتیبانی اطلاع دهد. فقط در این حالت امکان استرداد وجه و یا تغییر سفارش وجود دارد. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه با واحد خدمات مشتریان تماس بگیرید.

5- آیا لازم است که بعد از ثبت سفارش، برای اطمینان از پردازش آن، با پادمیرا تماس بگیرم؟

پس از ثبت سفارش، پیامکی از طرف پادمیرا برای شما ارسال خواهد شد تا از آغاز روند خرید خود مطمئن شوید اما در عین‌حال می‌توانید در صورت نیاز، با پشتیبانی مجموعه پادمیرا نیز تماس بگیرید.

6- آیا می‌توانم برای شخص دیگری خرید کنم و سفارش به آن شخص تحویل داده شود؟

بله، شما می توانید پس از انتخاب محصول و افزودن آن به سبد خرید، در مرحله ی « آدرس » با انتخاب گزینه ی «محصول به آدرسی غیر از محل ارسال صورتحساب ارسال شود»، وارد مرحله ی «اطلاعات ارسال» شده و درخواست دهید محصول خریداری شده به هر آدرسی که مایلید ارسال شود. این قابلیت برای واسطه های فروش نیز می تواند بسیار مفید واقع شود و واسطه ها می توانند محصول را با شرایط دلخواه خود به مشتریان مورد نظرشان فروخته و از طریق سایت درخواست ارسال محصول به آدرس ایشان را بدهند .

7- آیا در تمام ساعات شبانه روز می‌توانم سفارش خود را ثبت کنم؟

شما در 24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته می‌‏توانید سفارش خود را ثبت کنید. رسیدگی و پردازش سفارش هایی که در ساعت‏ های غیرکاری(از ساعت 17 تا 8 صبح) ثبت می‌‏شوند، در اولین ساعت های کاری روز بعد و با اولویت بالاتر نسبت به سفارشات روز بعد انجام خواهد شد.

8- می‏‌توانم سفارشم را تلفنی ثبت کنم؟

بله، در صورت نداشتن رمز پویا، با تماس با پشتیبانی، می توانید سفارش خود را ثبت کنید. مجموعه پادمیرا با فراهم کردن فرایند خرید اینترنتی و تلفنی، ضمن دسترسی دقیق و کامل به اطلاعات محصولات و خدمات، می تواند در هر ساعتی از شبانه روز و با مشاوره دوستان و اعضای خانواده، خریدی آرام و مطمئن را برای شما فراهم کند.

پرداخت :

1- آیا خرید از سایت پادمیرا امن است؟

برای فراهم کردن امنیت کامل شما، ما هیچ گونه اطلاعاتی که مربوط به حساب بانکی یا شماره کارت شما باشند را ذخیره نمی‌کنیم. سیستم پرداخت توسط وب سایت بانک انجام می‌شود و ایجاد ارتباط با این سایت به شیوه امن است، در سایر موارد نیز حداکثر تدابیر لازم برای حفظ امنیت خرید صورت پذیرفته است.

2 - در صورتی که پرداخت اینترنتی ناموفق باشد و مبلغ آن از حسابم کم شود چکار کنم؟

گاهی ممکن است در هنگام پرداخت آنلاین، شبکه بانکی قطع شود یا به دلایل دیگر پرداخت ناموفقی انجام گیرد. معمولا در این حالت پول شما در حساب های میانی بانک است و خود بانک مغایرت را برطرف کرده و آن مبلغ را به حسابتان عودت می دهد. در صورتی که پس از ۷۲ ساعت مبلغ کسر شده به حسابتان بازگشت داده نشد، با بانک عامل پرداخت اینترنتی تماس بگیرید تا مغایرت برطرف گردد.

ارسال سفارش :

1- سفارش ها به چه شکل ارسال می شوند؟

تمامی سفارشات با پست پیشتاز ارسال می شود.

2- شرایط تحویل کالا در پادمیرا چگونه است؟

زمان تحویل سفارشات به تهران عموماً 3روز کاری و در شهرستان ها بسته به شرایط اداره پست منطقه، نحوه ی ارسال پستی و مسافت، بین 3 تا 7 روز کاری است.

3- آیا می‏‌توانم سفارش خود را در روز و ساعت معینی تحویل بگیرم؟

خیر ، در حال حاضر همچین امکانی وجود ندارد.

 

  

 

https://padmira.ir/index.php/