gif
gif mobile
گزارش کارگاه آموزشی کارآمد دیروز، کارآفرین فردا

گزارش کارگاه آموزشی کارآمد دیروز، کارآفرین فردا

کارآفرینان زاده نمی شوند ساخته می شوند
کارگاه آموزشی کارآمد دیروز، کارآفرین فردا
مرداد 1402
از یک رویا شروع شد
یکی از راه های بیشتر شدن تجربه و کسب دانش، انتقال اون آگاهی به دیگرانه
مجموعه پادمیرا از گذشته با هدف ارتقای سطح کیفی صنعت پوشاک پا به عرصه رقابت و کسب مهارت در این زمینه گذاشته است. این هدف باعث شد تا تصمیمات جدیدی در حوزه انتقال تجربه و هم اندیشی با توجه به چگونگی و چرایی شروع، ماندگاری و رشد در کسب و کارها صورت گیرد.

گزارش کارگاه آموزشی کارآمد دیروز، کارآفرین فردا

برگزاری کارگاه های آموزشی کارآمد دیروز، کارآفرین فردا مورد بررسی قرار گرفت و مقرر شد در تاریخ 27 مرداد 1402 اولین دوره این کارگاه در سالن همایش فن آوری اطلاعات سایت استانداری استان گلستان انجام شود. جمع آوری اطلاعات لازمه و چگونگی اجرا برای ارائه هر چه بهتر مهم ترین موضوعات قابل بحث قبل از اجرا بود.
اطلاع رسانی لازمه جهت حضور متقاضیان عزیز در کارگاه انجام شد، ولی حضور افراد علاقمند از شهرهای دیگر از جمله بهشهر، بجنورد، بابل، تهران و نقاط مختلف استان گلستان باعث شد اهمیت آموزش و دریافت تجربیات بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.
با استقبال دوستداران پادمیرا، خانم پرستو شهیدی وارد سالن شدند. در همان ابتدا با معرفی سرکار خانم شهیدی و اعلام پانل های کارگاه جذابیت موضوعات قابل بررسی دو چندان شد. آشنایی با افراد حاضر با فعالیت های مختلف و تنوع در تجربیات باعث شد محتوای جلسه در قالب هم اندیشی و ارائه راهکار توسط خانم شهیدی پیش رود.

پانل ها

1- قبل از شروع هر کسب و کاری انتخاب مدل کسب و کار از اهمیت بالایی برخوردار است

در این قسمت افراد اصول شروع کسب و کارشون رو متوجه شدن، مهم تر از همه برطرف کردن مواردی بود که از ابتدا به اشتباه رعایت شده بود.

2- شروع و چالش های اولیه

دغدغه های میزان سرمایه، تهیه کالا، انتظارات مشتریان و اطرافیان، همچنین مشورت های اشتباه اولیه، از مهم ترین موارد قابل بحث بود که باعث شد به گفته حاضرین، این جلسه را به نقطه عطف ادامه فعالیتشان در هر حوزه تبدیل کند.

گزارش کارگاه آموزشی کارآمد دیروز، کارآفرین فردا2

3- ارتباطات و جامعه ی نیروی انسانی

ایجاد یک رابطه درست با کارکنان و شناخت هر کدام مسئله ای تمام نشدنی در تمام کسب و کارهاست، این موضوع جذاب توسط خانم شهیدی به طور کامل واکاوی شد تا دیدگاه جدیدی رو برای حاضرین بوجود بیاورد.

4- کارآفرینان زاده نمی شوند، ساخته می شوند

شناخت مسیر موفقیت در هر کسب و کار مهم ترین عامل موفقیت در همان کسب و کار است. یک فرد کارآمد، در مسیر کارآفرین شدن قرار دارد اما برای کارآفرین شدن طی کردن مسیری پر چالش با داشتن اراده ای قوی لازمه ی هر فردیست. استان گلستان با وجود کارآفرینانی همچون خانم پرستو شهیدی توانسته است در قطب فروش آنلاین ایران نوید بخش اعتبار و رشد بسزایی در این عرصه باشد.

دیدگاه خودرا بنویسید
برای تغییر کد روی آن کلیک کنید
به حروف کوچک و بزرگ حساس نمی باشد
https://github.com/igoshev/laravel-captcha
https://padmira.ir/