gif
gif mobile
کت تک زنانه رو با چی ست کنیم؟

کت تک زنانه رو با چی ست کنیم؟

کت تک زنانه را هم برای استایل های رسمی و سرکار و هم برای استایل کژوال و دورهمی های می توان پوشید. ست کردن تک تک رنگ زنانه که شلوار ست خود ندارد کمی چالش برانگیز است. شما باید بدانید که بهترین مدل جنس شلوار برای ست کردن با کت تک رنگ چیست، کت تک زنانه را با چه جنس شلواری ست کنید بهتر است، برای استایل رسمی با کت زنانه از شال استفاده کنید یا روسری و زیر کت تک زنانه چی بپوشید.  از این رو در این مقاله از سایت لباس زنانه پادمیرا قصد داریم به نحوه استایل کردن کت تک زنانه بپردازیم.

کت تک زنانه رو با چی ست کنیم؟

• ست کت تک زنانه و شلوار

شلوار راسته، شلوار بگ، شلوار دمپا گشاد، شلوار جذب، شلوار مام فیت، شلوار مام استایل و شلوار چاکدار از جمله شلوار های شیک و زیبایی است که می توان به همراه کت تک زنانه پوشید. شلوار های پارچه ای اغلب برای موقعیت های رسمی استفاده می شود. این شلوار ها ممکن است از پارچه های متفاوتی مانند لنین، جین، کتان و کرپ، مازراتی تولید شوند. انتخاب جنس پارچه شلوار ها باید باتوجه به موقعیت و سلیقه شما صورت گیرد.

• ست کت تک زنانه با شال

شال ساتن، شال توری، شال ابریشمی، شال لمه دار، شال مجلسی و شال کشمیر از جمله شال هایی است که با کت تک زنانه پوشیده می شوند. شال توری بابونه و شال مجلسی با حاشیه نگین و شال رنگین کمانی از جمله شال های ترند و پر طرفدار می باشند. برای ست کردن کت زنانه تک، باید به رنگ زمینه کت و رنگ شال توجه کنید. در برخی موارد نیز رنگ کت تک و رنگ شلوار شما در یک طیف قرار می گیرند و برای اینکه استایل شما از حالت یک رنگ و یک دست بودن خارج شود بهتر است از یک شال متضاد یا همرنگ با کیف استفاده نمایید.

• ست کت تک زنانه با روسری

روسری نخی، روسری ابریشم، روسری توری، روسری حریر از مدل های روسری مناسب با کت تک زنانه می باشند. مینی اسکارف توری، ابریشمی و حریر از جمله روسری های زیبا و ترند می باشد که می توانید به همراه کت زنانه ست کنید. روسری در سایز های مختلفی تولید می شود. در فصل زمستان انتخاب روسری های قواره بزرگ، با جنس کشمیر، پشمی و بافتنی از بهترین گزینه های ممکن برای ست کردن کت زنانه تک می باشند. به این شکل روسری اطراف کتف و شانه ها را نیز به خوبی پوشانده و شما را گرم نگه می دارد. در فصول گرم سال نیز می توانید از روسری های نخی قواره کوچک استفاده نمایید.

کت تک زنانه رو با چی ست کنیم؟ 1

• ست کت تک زنانه با کفش

بسته به سلیقه شخصی  و موقعیتی که قرار است از کت استفاده نمایید، مدل کفش نیز متفاوت خواهد بود. اگر استایل شما یک استایل اداری و کارمندی است، بهتر است از کتانی های راحت و ساده در محیط کار خود استفاده نمایید. برای استایل اداری نیز می توانید به همراه کت تک زنانه از کفش پاشنه دار و مجلسی زنانه استفاده نمایید. در دورهمی های دوستانه و فعالیت های روزمره نیز توصیه ما انتخاب کتانی مناسب می باشد.

• ست کت تک زنانه با کیف

کیف دوشی، کیف بولینگ، کیف لحافی، کیف هوبو، کیف کلاچ، کیف باگت از جمله کیف های زنانه بسیار شیک بوده که می توانید به همراه کت تک زنانه ست کنید. کیف های نام برده شده با جنس چرم، جین، کنفی و ورنی انتخاب های مناسبی برای ست کردن کت زنانه تک می باشند.

استایل با کت زنانه مشکی

کت مشکی زنانه از پرکاربردترین انواع کت زنانه است که در هر موقعیتی با تغییر رنگ شال و جنس شلوار می توانید یک استایل شیک و جدید داشته باشید. برای اینکه بدانید  با کت مشکی چه شلواری بپوشید و با کت شلوار مشکی چه شالی بپوشید ادامه مقاله را از دست ندهید.

◘کت مشکی با شلوار جین زنانه

شلوار جین مشکی راسته، بگ، دمپا گشاد و مام استایل از انتخاب های عالی برای ست کردن کت زنانه تک مشکی می باشند. رنگ شلوار بسته به استایل شما متفاوت است. اگر استایل شما اداری و رسمی انتخاب رنگ مشکی، دودی و زغالی مناسب است. درصورتی که کت مشکی را برای یک استایل روزمره و دورهمی دوستانه انتخاب می کنید، می توانید رنگ های روشن تری مانند سرمه ای، آبی کم رنگ، آبی آسمانی، کرم و سفید را مورد استفاده قرار دهید.

◘کت مشکی با شال و روسری

روسری های ابریشمی، مخملی، نخی و کشمیر از مدل روسری هایی است که به همراه کت تک مشکی ست می شوند. اگر استایل شما تماما مشکی است سعی کنید روسری هایی با رنگ کرم، قهوه ای، کاکائویی و نسکافه ای انتخاب نمایید. برای انتخاب شال نیز شال پلیسه ای، شال شطر نجی، شال راه راه، شال توپ توپی و شال تک رنگ از مدل شال های مناسب به همراه کت مشکی می باشند. دقت کنید در زمینه اصلی این شال ها رنگ مشکی بکاررفته باشد. 

کت تک زنانه رو با چی ست کنیم؟ 2

انواع استایل با کت تک زنانه

• استایل اداری

در ست کردن آیتم های استایل اداری به همراه کت تک زنانه بهتر است از کفش پاشنه دار استفاده نکنید. راحتی شما در استایل اداری باید اولویت شما باشد. از پوشیدن کت های تنگ نیز خود داری کنید. بهترین شلوار برای استایل اداری، شلوار راسته، مام استایل، شلوار دمپا گشاد و شلوار چاکدار است. سعی کنید رنگ کت تک و شلوار خود را در استایل اداری ست کرده و از رنگ های تیره استفاده کنید.

• استایل رسمی

کت چهار دکمه، کت اسپرت، کت چرم، کت شطرنجی، کت کمر دار و اور کت از انتخاب های جذاب استایل رسمی می باشند. کت رسمی را می توانید با شلوار راسته، شلوار مام استایل، شلوار چاکدار و شلوار جین ست کنید. در انتخاب شال و روسری می توان به روسری و شال ابریشمی، شال و روسری راه راه، شال و روسری لمه دار، شال و روسری رنگین کمانی، شال و روسری یک رنگ اشاره نمود.

• استایل مجلسی

استایل مجلسی از شکوه و زیبایی بسیار زیادی برخوردار است. کت مجلسی دارای گلدوزی، نگین کاری و سوزن دوزی های بسیار زیبایی است. کت تک مجلسی را می توانید در مجالس و میهمانی ها استفاده نمایید.  در استایل مجلسی، روسری یکی از آیتم های اصلی بشمار می رود. به همین دلیل روسری مجلسی، روسری حریر، روسری ابریشمی طرح دار می توانند از انتخاب های مناسب با کت تک مجلسی باشند.  اگر علاقه مند به دیده شدن کت هستید بهتر است رنگ شلوار و روسری خود را با هم ست کنید. برای استایل مجلسی به همراه کت مجلسی بهتر است از شلوار چاکدار، شلوار مجلسی، شلوار مام فیت استفاده نمایید.

• استایل کلاسیک

انتخاب کت های راه راه، کت چهارخانه، کت چرم و کت های بلند زنانه از گزینه های عالی برای استایل کلاسیک می باشند. از آنجایی که کت های کلاسیک بیشتر در فصل های سرد سال مورد استفاده قرار میگیرند، می توانید از ژاکت های پشمی و هودی در زیر کت استفاده نمایید. کت چرم را می توانید به همراه شلوار جین جذب یا لگ چرم و چکمه ست کنید. تناژ رنگی کت تک کلاسیک، قهوه ای، کرم، شکلاتی، نسکافه ای، بژ و کاکائویی می باشند. برای انتخاب شال و روسری نیز پیشنهاد ما شال بافت، کشمیر و پشمی است.

• استایل مینیمال

تناسب آیتم های مختلف، رنگبندی خنثی، راحتی و سادگی از ویژگی های اصلی استایل مینیمال است. کت ساده، بدون تزئین با رنگبندی یکدست و خنثی از انتخاب های شیک استایل مینیمال می باشد. رنگ کت زنانه در استایل مینیمال در طیف رنگی سفید، کرم، خاکستری، استخوانی و مشکی است. در انتخاب شلوار نیز سعی کنید، شلوار های آزاد و خنک را مانند شلوار راسته، شلوار بگ و شلوار مام استایل را انتخاب نمایید. 

کت تک زنانه رو با چی ست کنیم؟ 3

زیر کت تک زنانه چی بپوشیم؟

شومیز

شومیز زنانه کوتاه گزینه بسیار مناسبی برای زیر کت می باشد. شومیز زنانه طراحی های متفاوتی دارد اما پر کاربرد ترین آن، شومیز های ساده  و دکمه داری است که شباهت زیادی با پیراهن های مردانه دارند. این شومیز را میتوانید در استایل اداری، استایل روزمره، استایل مینیمال و استایل کلاسیک بکار ببرید. پر طرفدار ترین رنگ شومیز، مشکی، سفید، کرم و سرمه ای می باشد.

کراپ تاپ

کراپ تاپ ها از تیشرت معمولی کوتاه تر هستند. برای انتخاب شلوار به همراه کراپ تاپ بهتر است از شلوار فاق بلند استفاده نمایید. کراپ تاپ انواع مختلفی دارد. کراپ تاپ مجلسی، کراپ تاپ ساده، کراپ تاپ اسپرت از جمله مدل های پر طرفدار و محبوب می باشند. بسیاری از افراد دغدغه زیادی برای انتخاب آیتم های استایل خود دارند. یکی از مواردی که می تواند در وقت شما هنگام حاضر شدن صرفه جویی نماید وجود کراپ تاپ در کمد لباس های شما می باشد. 

تاپ

از گزینه های بسیار ساده برای زیر مانتو، تاپ زنانه می باشد. تاپ با طراحی و رنگ آمیزی مختلفی تولید می شود و شما می توانید با توجه به نوع استایل و سلیقه شخصی خود انتخاب نمایید.

بادی

یکی دیگر از گزینه های شیک و مجلسی برای زیر کت تک، پوشیدن بادی زنانه می باشد. بادی یک لباس چسبان و یک تیکه است که شمایلی مانند مایو دارد. بادی زنانه با پارچه های متفاوتی از جمله نخ، چرم، گیپور، ساتن و بافت تولید می شوند. بادی به دلیل چسبیدن به بدن و ایجاد گرما و تعرق زیاد از آیتم های مناسب برای زیر مانتو در زمستان و پاییز می باشد. به دلیل طراحی خاص بادی بهتر است به همراه آن از شلوار های فاق بلند استفاده کنید.

تیشرت

تیشرت های ساده با رنگ مشکی از کاربردی ترین تیشرت ها برای زیر مانتو می باشند. تیشرت های مناسب زیر مانتو می توانند نگین کاری شده و گلدوزی شده یا دارای طرح های چاپ شده باشند. اگر دوست دارید طرح روی تیشرت شما نمایش داده شود، بهتر است از کت تک زنانه جلوباز استفاده نمایید. در صورتی که از استایل اداری و رسمی استفاده می کنید، بهتر است تیشرت هایی را انتخاب نمایید که فیت بدن باشند. برای استایل مینیمال می توانید از تیشرت های آزاد و روشن تری برای ست کردن با کت تک زنانه بهره ببرید. 

بافت

ژاکت جلوبسته از مدل های محبوب و مناسب برای زیر کت می باشد. ست کردن ژاکت به همراه کت تک از لباس های روزمره فصل زمستان است. بافت رنگ آمیزی متفاوتی دارد و شما باید با توجه به رنگ زمینه کت، رنگ بافت را انتخاب نمایید. اگر از استایل اداری و رسمی پیروی می کنید، بهتر است از بافت سرمه ای، قهوه ای، کرم و مشکی استفاده کنید.

هودی

هودی، برای فصل زمستان یک انتخاب بسیار شیک و پر کاربرد در زیر کت تک زنانه می باشد. از جمله مدل هایی که می توانید در زیر کت ست نمایید، هودی جلوبسته، هودی کلاه دار، هودی اسلیم فیت، هودی بدون آستین و هودی بافت می باشد. برای پوشیدن هودی و کت بهتر است کت اورسایز را انتخاب نمایید. دلیل این موضوع هم اندازه و حجمی هودی می باشد. 

نتیجه گیری

انتخاب کت تک در استایل روزمره و دورهمی یکی از آیتم های پر طرفدار و ترند این روزها می باشد. کت تک کاربرد های فراوانی دارد و شما می توانید در عروسی، تولد، دورهمی های رسمی در استایل خود بکار ببرید. با دانستن اصول و نکات مهم در ست کردن کت زنانه می توانید با یک کت چندین استایل خفن داشته باشید و دستتان برای انتخاب ست جدید باز است.

دیدگاه خودرا بنویسید
برای تغییر کد روی آن کلیک کنید
به حروف کوچک و بزرگ حساس نمی باشد
https://github.com/igoshev/laravel-captcha
https://padmira.ir/