gif
gif mobile
چه لباس هایی در عید نوروز 1403 مد هست؟

چه لباس هایی در عید نوروز 1403 مد هست؟

درحال نزدیک شدن به عید هستیم و اگر از آن دسته علاقمندان به دنیای مد و لباس باشید با سوال چالش برانگیزی روبرو هستید این که امسال چه لباسی مد است. خوشبختانه ترند های امسال دامنه وسیعی از سلیقه های مختلف را در برمی گیرد از پیراهن گلدار بلند گرفته تا کت و شلوار های رنگی. رنگ سال که توسط شرکت پنتون اعلام شده هلویی هست که جز دسته رنگ های پاستلی قرار میگیرد که می توانید از این رنگ الهام بگیرید. شما باید با توجه به فرهنگ خود و نوع آب و هوا و همچنین سلیقه خود استایل شخصی سازی شده خود را متناسب با ترند سال بسازید. ما در این مقاله با معرفی چند مورد از استایل هایی که مد هستند به شما در این باره کمک می کنیم.

چه لباس هایی در عید امسال مد هست؟

اگر شما جز افرادی هستید که در لباس پوشیدن و انتخاب رنگ ها جسارت دارید و یا حتی نه، اگر جز افرادی هستید که استایل های مینیمال و رنگ های خنثی را می پسندید، نگران نباشید چون لباس عید زنانه مناسب با سلیقه خود را می توانید از میان ترند های امسال پیدا کنید.

حالا به معرفی انواع لباس های عید 1403 می پردازیم:

چه لباس هایی در عید نوروز 1403 مد هست؟ 1

مدل شومیز 1403

این روزها ممکن است با گشتن در فروشگاه های لباس،  شومیز ساده با پارچه هایی از جنس ساتن نیمه براق و یا براق را دیده باشید. این شومیز ها انتخاب مناسبی برای استایل شدن با انواع دامن و شلوارها به ویژه شلوارهای مجلسی واید هستند. شلوار واید به شلواری گفته می شود که در قسمت کمر تنگ بوده و از قسمت ران تا پایین پا گشاد می شود. اگر این شلوار متناسب با اندام و سلیقه شماست؛ عید امسال از آنها غافل نشوید.

چه لباس هایی در عید نوروز 1403 مد هست؟ 2

مدل کت و شلوار 1403

یکی از آیتم های عید امسال کت و شلوار های بهاره است. این کت و شلوارها شامل کراپ کت به همراه شلوارهای فاق بلند یا کت و شلوار های مام فیت با رنگ های پاستلی و شادی هستند که اگر طرفدار استایل های شیک و راحت هستید از انتخاب کت و شلوار پشیمان نمی شوید. شما می توانید کت و شلوار خود را با کفش یا صندل های پاشنه بلند ست کنید تا استایل جذاب تری برای مهمانی و دید و بازدید های عید داشته باشید.

چه لباس هایی در عید نوروز 1403 مد هست؟ 3

مدل کت و دامن 1403

کت و دامن  با طراحی جدید و  مدرن تلفیقی از حس زیبایی و ظرافت با چاشنی جسارت و قدرت را به شما القا می کند. ترکیب کت هایی با قد 70 و دامن پلیسه با رنگ های خنثی و یا حتی رنگ های پاستلی استایل زیبا و شیکی برای عید شماست.

چه لباس هایی در عید نوروز 1403 مد هست؟ 4

مدل مانتو کتی 1403

برای پوشیدن مانتو کتی، شلواری که با آن ست می کنید اهمیت زیادی دارد. اگر مانتو کتی شما حالت اسپرت یا کژووال دارد می توانید از شلوار جین بگ یا بوتکات استفاده کنید در غیر اینصورت شما به همراه مانتو کتی خود می توانید از انواع شلوارهای پارچه ای و راسته استفاده کنید. شما می توانید از این استایل برای قرار های رسمی و یا حتی دورهمی های دوستانه خود استفاده کنید.

چه لباس هایی در عید نوروز 1403 مد هست؟ 5

مدل پیراهن 1403

عید امسال استفاده از پارچه های توری و حریر یا پارچه های گلدار برای پیراهن بسیار مناسب است. اگر استایل های دخترانه و ملیح را دوست دارید حتما از این پیراهن ها استفاده کنید. شما می توانید برای خاص تر شدن استایل خود از کراپ کت های ساده و بدون  طرح و یا حتی جین روی پیراهن خود استفاده کنید یادتان نرود که مکمل مناسب آیتم گلدار و شلوغ، آیتم های ساده است.

چه لباس هایی در عید نوروز 1403 مد هست؟ 6

مدل شلوار پلیسه 1403

پلیسه ها پس از مدت زمان کمی از بازگشتشان به دنیای مد جای خود را در کمد دوستداران لباس باز کرده اند. پلیسه ها شامل انواع دامن و دامن شلواری می شوند. عید امسال شما می توانید از انواع شلوار های پلیسه استفاده کنید. تونیک های مجلسی به همراه دامن شلواری های رنگی می تواند استایل متفاوت و خاصی برای مهمانی های صمیمی و دورهمی های دوستانه باشد.

چه رنگ هایی برای عید امسال ترند هست؟

بعد از پرسیدن این سوال که امسال عید چی مده 1403؟ به سوال بعدی می رسیم که رنگ امسال چه رنگی هست؟ هرساله شرکت ها و برند های معتبر رنگ سال را اعلام می کنند امسال بنا بر اعلامیه ای که در سایت کمپانی پنتون درج شده است رنگ سال هلویی انتخاب شده است که بسیار برای شرکت های طراحی الهام بخش بوده است. هلویی در دسته رنگ های پاستلی قرار می گیرد و ترکیبی از رنگ های قرمز و زرد و سفید است. ممکن است ابتدا این رنگ به نظر و سلیقه شما نزدیک نباشد اما با شناخت بیشتر و استایل هایی که با این رنگ می شود ساخت احتمال تغییر نظر شما وجود دارد و این امکان هست تا رنگ چشمگیری برایتان شود. اما اگر هم باب سلیقه شما نبود هیچ ایرادی ندارد شما می توانید امسال از رنگ های پاستلی استفاده کنید و یا یک آیتم خود را از رنگ پاستلی و باقی را از رنگ های نود و یا خنثی استفاده و استایل کرد. برای یک استایل متفاوت بهتر است با کنار هم قرار دادن رنگ ها یک پالت رنگی بسازیم از آنجایی که رنگ هلویی امسال رنگ خاصی هست پس ساخت پالت و چینش رنگ ها در کنار هلویی نیاز به مقداری خلاقیت دارد. در اینجا رنگ هایی که به خوبی با هلویی ست می شوند را بررسی می کنیم.

هلویی با آبی

شما می توانید از طیف رنگ آبی برای ایجاد توناژ و هارمونی زیبا با رنگ هلویی استفاده کنید. می توانید یک شومیز به رنگ سال تهیه کنید و با شلوار پلیسه آبی ست کنید. حتی این رنگ را می توانید با انواع کت جین یا کراپ کت جین که بسیار ترند هستند استایل کنید و استایل شیک خود را داشته باشید. داشتن یک کت و شلوار به رنگ سال به همراه شال یا روسری آبی استایل دخترانه و خلاقانه ای را برای شما می سازد.

هلویی با هلویی

اگر به سادگی و شیک بودن استایل خود اهمیت می دهید و در عین حال به ترند بودن استایل خود توجه دارید می توانید رنگ سال را با خودش و یا توناژ های دیگر هلویی ترکیب کنید. به این نوع استایل که شما از یک رنگ یا طیف های دیگر از همان رنگ استفاده می کنید استایل مونوکروم می گویند. در این سبک شما می توانید توناژ هلویی را با جنس پارچه های مختلف ترکیب کنید چون پوشیدن لایه های مختلف با پارچه های متفاوت استایل شما را  لایه لایه و عمیق تر و متمایز تر می کند.

هلویی با سفید

اگر ترکیب هلویی با سایر رنگ هایی که گفته شد به سلیقه شما نزدیک نبود پس می توانید ترکیب هلوویی با رنگ سفید را امتحان کنید. ترکیب مانتو کتی با شلوار راسته سفید و اکسسوری های سفید و کیف و کفش سفید می توانند استایل متعادلی را برای شما ایجاد کنند.

هلویی با صورتی

ترکیب رنگ هلویی سال با انواع طیف صورتی استایل دخترانه و خلاقانه ای برای شما پدید می آورد.

هلویی با کرم

رنگ های خانواده کرم یا قهوه ای روشن ترکیب مناسبی برای ست شدن با رنگ سال دارند شما میتوانید یک شومیز با رنگ کرم را با کراپ کت هایی با رنگ هلویی ست کنید و استایل خوبی برای خود بسازید.

هلویی با زرشکی

رنگ هلویی رنگ روشنی هست. در کنار رنگ روشن استفاده از رنگی تیره که جلوه قشنگی داشته باشد به تکمیل شدن استایل شما کمک می کند. می توانید رنگ اصلی را زرشکی انتخاب کنید و یکسری اکسسوری مثل کیف یا آیتم های هلویی را به استایل خود اضافه کنید و یا رنگ اصلی استایل را هلویی انتخاب کنید و کیف و کفش خود را زرشکی تیره بگیرید.

نوروز امسال چی بپوشیم؟

در بالا راجع به اینکه امسال عید لباس چی مد است صحبت کردیم. حالا در این جا به بررسی آیتم های دیگر و ترکیب و استایل کردن این آیتم ها با هم می پردازیم تا مدل لباس برای استایل عید نوروز را بدانیم.

کت های سوزندوزی

گفتیم که امسال کت ها برای لباس عید زنانه جایگاه ویژه ای دارند. یکی از شیک ترین و شاید مجلل ترین کت ها برای امسال کت های سوزندوزی هستند که با انواع دامن های ساده و یا دامن های پلیسه و یا شلوار های ساده می توان آنها را استایل کرد. ترکیب کت های سوزندوزی که با پارچه هایی فاخر و شکیل دوخته می شوند با دامن هایی از جنس ساتن های نیمه براق و یا کرپ های مرغوب استایل مناسبی برای دورهمی های رسمی است.

مانتو کتی های ژاکارد

ژاکارد نوعی پارچه  آهار دار است که دارای طرح های بسیار متنوعی هست. طرح هایی گلدار و یا خطوط برجسته ای دارد جالب است بدانید که این پارچه طرح های چاپی ندارد بلکه  تمامی طرح ها در زمان بافته شدن در تار و پود پارچه بافته می شوند . همین باعث می شود که پارچه خاصی باشد. برای دوخت مانتو و پیراهن هایی به کار می رود که ایستایی خوبی دارند. برای مجالس و مهمانی های رسمی و دید بازدید ها استایل شیکی برای شما به ارمغان می آورند.

شومیز و شلوار های بلند

شومیز و شلوار های بلند و گشاد یکی دیگر از موارد پرطرفدار امسال است. شما می توانید هنگام طبیعتگردی از این شومیز و شلوار ها که عمدتا از جنس های راحت و سبک و خنکی دوخته شده اند استفاده کنید.
همچنین اگر به دنبال استایل های کژوال و ترندی هستید می توانید از این ست ها که رنگ های متنوع و بهاری دارند. استفاده کنید.

پیراهن های بلند با پارچه های گیپوری

استفاده از پارچه های گیپوری امسال توسط برند های بزرگ مورد استفاده قرار گرفته است. شما نیز می توانید این پیراهن ها را رنگ هایی پاستلی یا خنثی با بلندی تا سر مچ پا و یا زیر زانو استفاده کنید تا استایل دخترانه و زیبایی داشته باشید.

پادمیرا

فروشگاه اینترنتی پادمیرا مرجع کامل و جامعی از پوشاک چهار فصل است. محصولات فروشگاه برای همه افراد در سه بخش زنانه، مردانه و بچگانه لباس هایی متنوع و رنگارنگ را به صورت حضوری در شهر گرگان و به صورت غیر حضوری از طریق وبسایت پادمیرا به سراسر کشور به فروش می رساند. شما می توانید لباس عید زنانه خود را از انواع مدل ها گرفته تا رنگ بندی های جذاب را از وبسایت پادمیرا طبق سلیقه خود انتخاب کرده و سفارش دهید.

سخن پایانی

سعی کردیم راجع به لباس های ترند امسال عید صحبت کنیم. متوجه شدیم که اگر سلیقه شلوغ و گلداری داشته باشیم یا سلیقه شاد و رنگی داشته باشیم یا حتی طرفدار سادگی و استایل مونوکروم باشیم امسال دست ما برای انتخاب هایی که متناسب با سلیقه و نظر شخصی خودمان باشد بسیار بازخواهد بود. البته نباید فراموش شود که در هر حال باید ترند ها رو با توجه به سلیقه خودتان شخصی سازی کنید و صرف این که امسال چه لباسی مد است نمی تواند استایل خاص و شیکی برای شما بسازد.

دیدگاه خودرا بنویسید
برای تغییر کد روی آن کلیک کنید
به حروف کوچک و بزرگ حساس نمی باشد
https://github.com/igoshev/laravel-captcha
https://padmira.ir/