gif
gif mobile
همه چیز درباره بهترین برند های شلوار جین

همه چیز درباره بهترین برند های شلوار جین

1403/2/5 آموزش

شلوار جین اصلی ترین آیتم در تیپ و استایل است و معمولا برای داشتن استایل منحصر بفرد انتخاب شلوار جین در اولویت است. انواع مدل های شلوار جین از برندهای غیرمعروف در بازار وجود دارد که به دلیل استقبال بالایی که از آن می شود، تولید آن در طرح ها و رنگ های مختلف روز به روز بیشتر می شود. اما داستان شلوار جین برند جداست. بهترین مارک های شلوار جین برای تولید پوشاک از بهترین جنس پارچه، برش متفاوت و الگوهای خاص استفاده می کنند و همین موارد موجب تمایل به خرید شلوار جین زنانه و مردانه از بهترین برندهای بازار می شود. در این مقاله از سایت لباس پادمیرا قصد داریم بهترین مارک شلوار جین زنانه و مردانه ایرانی، ترک و خارجی را با ویژگی و مشخصات آنها معرفی کنیم. پس تا انتهای مقاله همراه ما باشید.

بهترین مارک شلوار جین ایرانی

1.پاتن جامه

بهترین مارک شلوار جین ایرانی قطعا برند پاتن جامه است. فعالیت این برند از سال 1373 آغاز شد و از همان ابتدای شروع فعالیت خود، کیفیت محصولات را، از اهداف اصلی خود قرار داد. این برند ایرانی از ابزارالات بروز برای تهیه و تولید پوشاک استفاده می کند. از جمله محصولاتی که این برند تولید می کند مدل های متنوع شلوار های جین می باشد.

2.بادی اسپینر

بادی اسپینر در سال 1386 آغاز به کار کرد و تولیدات آن تنها به پوشاک آقایان اختصاص می یافت. اما با گذشت زمان پوشاک بانوان نیز به طراحی های این برند اضافه شد. این برند ایرانی در حال حاضر 43 شعبه فعال دارد. برند بادی اسپینر از طراحی های مدرن و بروز در دنیا، برای تولید شلوار جین زنانه و مردانه استفاده می کند.

3.سارک

از دیگر تولید کنندگان پوشاک ایرانی که می توان نام برد، برند سارک است. برند سارک جزو پنج برند برتر ایرانی در زمینه پوشاک می باشد. این برند با استفاده از ابتکار و خلاقیت و بکارگیری ماشین الات بروز، تبدیل به یکی از بزرگترین برند های ایرانی شده است که با برند های خارجی تولید کننده جین در رقابت است.  مدل شلوار های جین اسکینی، شلوار جین زنانه راسته این برند، بسیار پر طرفدار می باشند.

همه چیز درباره بهترین برند های شلوار جین 3

4.ال سی من

برادران الیاسی از بنیان گذاران این برند، از سال 1355 آغاز به فعالیت کردند و از اولین وارد کنندگان پوشاک از کشور های انگلیس، ایتالیا و ترکیه بودند. در سال 1393 برند ال سی من، موفق به راه اندازی یکی از مدرن ترین و بزرگترین کارخانه های صنعتی پوشاک خاورمیانه شد. البته ناگفته نماند که این برند، مختص تولید پوشاک اقایان بوده و بهترین مارک شلوار جین مردانه بشمار می آید. این برند مردمی و محبوب در تلاش بوده از طراحان خارجی و ایرانی برای طراحی و الگو پردازی های بروز ،برای تولید شلوار جین مردانه استفاده نماید.

5. گراد

گراد نام پوشاکی است که ایرانیان باستان از آن استفاده می کردند و این نام توسط موسس این برند برای تضمین اصالت محصولاتش برگزیده شده است. این برند از 1370 آغاز به کار کرد. برند ایرانی گراد از برند های ایرانی به شمار می اید که از طریق فروش آنلاین به فروش محصولات خود می پردازد. محصولات برند گراد از سنین 18 تا 50 سال تولید می شود. تنوع محصولات این برند در دو نوع زنانه و مردانه تولید شده و شامل کت و شلوار، شلوارهای جین، پیراهن، کیف و کفش می باشد.

6.ناریان

برند ناریان، یک برند تولید پوشاک بانوان می باشد. ناریان با هدف ارتقای فرهنگ خوش پوشی در کنار حفظ وجاهت بانوان ایرانی به تولید محصولات با کیفیت و اصالت ایرانی پرداخته است. یکی از تولیدات محبوب این برند تولید انواع شلوار جین زنانه از جمله شلوار مام فیت، مام استایل و کت و شومیز جین می باشد. 

7.هوگرو

بهترین مارک شلوار جین مردانه برند هوگرو در ایران می باشد. این برند پوشاک مردانه، نام خود را از نام باستانی کوه سبلان گرفته است و نزدیک به 10 سال سابقه فعالیت در زمینه تولید و عرضه پوشاک مردانه دارد. از جمله محصولات این برند که طرفداران زیادی دارد، شلوار جین راسته، کاپشن، مدل های متنوع کفش می توان اشاره کرد.

8.سله بن

سله بن، برند محبوب ایرانی است که نزدیک به یک دهه سابقه فعالیت در صنعت پوشاک دارد. این برند، در طراحی انواع پوشاک زنانه، مردانه و بچگانه و تولید انواع پارچه فعالیت می کند. سله بن در مدت کوتاهی توانست به محبوبیت و جایگاه خوب در میان دیگر برند های برتر ایرانی پیدا کند. از ویژگی  های شلوار جین تولید شده توسط این برند، کیفیت و دوام بالای آن در کنار قیمت مناسب می باشد.

9.آنو جین

آنو جین یک برند ایرانی است که تولیدات خود را با استاندارهای بین المللی در اختیار مشتریان قرار می دهد. از تولیدات این مجموعه می توان انواع کت جین، پیراهن زنانه و مردانه و انواع سبک شلوار، مانند شلوار کتان و شلوار جین را نام برد. هدف این تولیید کننده، تولید محصولی با دوام با دوخت محکم و ظرافت دیدنی است که بتوان در فعالیت های روزمره استفاده کرد.

10.برند ارین جین

آرین جین از قدیمی ترین برند های ایرانی است و از سال 1369 فعالیت خود را از تهران آغاز نمود. این برند از ابتدایی ترین روش ها برای تبلیغ محصولات خود استفاده کرد، اما به دلیل به روز بودن محصولات این برند خیلی زود مورد توجه مردم قرار گرفت. از ویژگی های این برند می توان استفاده از مواد اولیه مرغوب و با کیفیت دانست که به سبب آن به یکی از بهترین مارک شلوار جین زنانه تبدیل شده است. از محبوب ترین های این برند، به انواع تیشرت و شلوار جین زنانه و مردانه، لباس های پبنه ای و کتان این برند نام برد.

11.کیان جامه

از بهترین های تولید شلوار کتان و جین برند کیان جامه است. این برند از سال 1393 تاسیس شده و در یزد مشغول فعالیت می باشد. محصولات تولید این برند تنها مختص مدل های شلوار جین و کتان است و این برند هیچ نوع محصول دیگری در حال حاظر تولید نمی کند. 

بهترین مارک شلوار جین خارجی

همه چیز درباره بهترین برند های شلوار جین 1

1.lee

برند lee از قدیمی ترین برند های موفق خارجی است که فعالیت خود را در سال 1889 در کانزاس آمریکا آغاز نمود. این برند به سرعت در بین مردم محبوب شد و این محبوبیت باعث شد تا از جمله برند های پر طرفدار شلوار جین در ایران نیز به شمار آید. این محبوبیت در ایران  به قدری بالا رفت که امروزه شلوار های جین را با نام شلوار لی می شناسند. این برند توانست با تولید محصولات با کیفیت در سال های طولانی به عنوان بهترین مارک شلوار جین خارجی شناخته شود.

2.wrangler

برند رانگلر از سال 1904 کار خود را آغاز کرد و نمونه های اولیه آن ساخت لباس های دنیم برای گاوچران های آمریکایی بوده است. این برند از سال های اولیه فعالیت خود تا اکنون تغییر چندانی در وضعیت طراحی شلوار های جین و تولیدات خود نداشته است و همچنان سعی دارد به صورت تخصصی به تولید انواع جین بپردازد. ماندگاری محصولات این برند بسیار بالا می باشد. نسبت به کیفیت و دوام تولیدات برند رانگلر از قیمت مناسبی نیز برخوردار هستند. 

3.levis

یک برند افسانه ای که شاید نام آن هیچگاه از ذهن ها پاک نشود برند levis است. اولین تولید کننده شلوارهای جین در دنیا که در سال 1960 فعالیت خود را آغاز نمود و به یکی از مهم ترین و اساسی ترین پوشاک مردم دنیا تبدیل شد. این برند توانست محصولی را وارد بازار ها کند که بعد از گذشت 60 سال باز هم محوببیت و جایگاه سابق خود را داشته و حتی طرفداران بیشتری نیز پیدا کند. این برند طیف گسترده ای از شلوار های جین را روانه بازار ها کرد که کیفیت و تنوع بسیار بالا اما رنگ بندی بسیار محدودی داشتند. 

4.diesel

شلوار های جین دیزل با داشتن طراحی های زیبا و بسیار کاربردی در تلاش  برای جایگزین شدن به جای برند lee کار خود را آغاز کرد. این برند در دهه 70 تاسیس شد و با انجام تبلیغات گسترده و جذاب سعی کرد تا جایگاه خود را تثبیت کند. برند دیزل تلاش کرد تا با پیروی از مد ایتالیایی و به کار بردن پارچه های دنیم با کیفیت بالا محصولات خود در سطح بین الملل به فروش برساند. شلوار جین دیزل در مدل های متفاوت زنانه و مردانه تولید می شوند. 

5.calvin klein

یکی دیگر از برند های موفق خارجی در دهه 70 میلادی را می توان برند calvin klein دانست. محصولات این برند با ابتکار فراوان و نوآورانه خوانده می شوند به همین سبب نیز بیشتر طرفداران این برند از سنین نوجوان و جوان می باشند. این برند برای تبلیغ محصولات خود از چهره های مختلف مشهوری استفاده کرده است و اینکار باعث شهرت بیشتر محصولات این برند شد. 

6.balman

برند بالمن با پیروی از مد فرانسوی در سال 1945 تاسیس شد و بهترین مارک شلوار جین زنانه در دنیا بشمار می اید. برند بالمن در طراحی  انواع شلوار جین و پوشاک مردانه و زنانه فعالیت می کند. ظرافت و پیچیدگی این برند باعث شد تا به راحتی بتواند جایگاه خوبی بین مردم پیدا کند. این برند نیز در ایران طرفداران زیادی دارد.

7.pepe jeans

از جمله شلوار های جین شیک و با دوام که قیمت مناسبی نیز دارند، شلوار های جین pepe jeans می باشند. پیپه جینز در سال 1973 میلادی در لندن تاسیس شد و امروزه نمایندگی های زیادی در سراسر دنیا دارد. این برند به صورت تخصصی در زمینه تولید انواع پوشاک و شلوار جین فعالیت می کند.

8.tommy holfiger

برند تامی هیلفیگر، از 1985 فعالیت خود را آغاز کرده  و اکنون بیش از 1400 نمایندگی فروش در 90 کشور دارد. این برند محصولات فراوانی تولید می کند که شلوار های جین یکی از این محصولات می باشد. برند تامی هیلفیگر به جزئیات توجه فراوانی دارد و همین موضوع سبب محبوبیت آن در بین مردم شده است. برش های مدرن در کنار استفاده از مواد اولیه مرغوب باعث شده تا یکی از برند های موفق تولید پوشاک و البته شلوار جین در دنیا بدل گردد.

9.armanijeans

آرمانی جینز یک برند معروف و خصوصی است که در ایتالیا فعالیت می کند. این برند در سال 1975 تاسیس شده است. ویژگی های این برند خصوصی که مختص افراد سرشناس و مشهور می باشد بیشتر متکی بر اصل سادگی است و سعی شده تا اصالت محصولات جین در گذشته تا کنون حفظ شود.

10.rag& bone

rag& bone ترکیبی از سبک لباس های انگلیسی و امریکایی است. جذابیت و سادگی محصولات این برند از ویژگی های آن بشمار می آید. این برند از سال 2002در نیویورک فعالیت خود را آغاز کرده است. شلوار های جین این برند مناسب استفاده در فعالیت های روزمره می باشند. 

بهترین مارک شلوار جین ترک

1.برند کوتون koton

برند کوتون از سال 1988 فعالیت می کند و برند معتبری در زمینه پوشاک و تولید بهترین مارک شلوار جین زنانه در ترکیه بشمار می آید. این برند معتبر ترکیه ای 800 فروشگاه بین المللی در سراسر جهان دارد. از اهداف این برند میتوان بروز نگهداشتن محصولات و منحصربه فرد بودن آن در کنار قیمت مناسب دانست.

2.برند دفاکتو defacto

برند دفاکتو از سال 2003 فعالیت خود را آغاز نموده و به سرعت به یکی از برند های پیشتاز در عرصه پوشاک تبدیل گشت. این برند با شعار مد مقرون به صرفه، در تلاش بوده تا محصولات با قیمت مناسب و کیفیت عالی به بازار ارائه دهد. این مجموعه تلاش کرده تا با توجه به هر اقلیم و فرهنگ هر کشور نوع بخصوصی از شلوار های جین را تهیه نماید.

3.شلوار جین برند LTB

برند ترک LTB که در سال 1994 تاسیس شده، یکی از برند های تجاری تولید شلوار جین زنانه، مردانه و بچگانه در استانبول است. این برند معروف ترکیه، 73 شعبه فعال در داخل کشور ترکیه و 30شعبه فعال نیز در کشور های روسیه آلمان و رومانی دارد. شلوار های جین تولیدی این برند در ایران از محبوبیت خوبی برخوردار هستند. برند ترک ال تی بی با داشتن سابقه طولانی و فعالیت گسترده در دنیا، بهترین مارک شلوار جین ترکیه بشمار می آید. 

4. برند ماوی جینز mavi

برند ماوی یک کمپانی پوشاک ترکیه ای است که در سال های 1991 در استانبول با عنوان ماوی جینز شروع به فعالیت کرد. نام این برند از رنگ آبی محصولات جین بوده است. برند ماوی نیز از برند هایی است که در سراسر دنیا شعبه فعال دارد. 

همه چیز درباره بهترین برند های شلوار جین 2

فروشگاه پادمیرا

امروزه در دنیای مد و پوشاک، برند های گوناگون بسیاری به وجود آمده اند که باعث سردرگمی انسان در هنگام خرید می شوند. اما با بالا بردن اطلاعات خود در زمینه پوشاک می توان به راحتی به این مشکل غلبه کرد. فروشگاه پادمیرا همیشه در تلاش بوده تا بهترین برند های ایرانی و خارجی را گردآوری و در دسترس شما عزیزان قرار دهد تا در صرف هزینه و زمان شما عزیزان صرفه جویی کند. برای تهیه بهترین مارک شلوار جین زنانه، مردانه و بچگانه می توانید به سایت فروشگاه پادمیرا مراجعه نمایید.

 نتیجه گیری

شلوار جین، از کاربردی ترین پوشاکی است که از دوران کودکی وارد زندگی ما می شود. این شلوار تنوع بسیار زیادی دارد و در رنج سنی متفاوت و سایز متنوع تولید  شده و روانه بازار می شود. این نکته که انتخاب برند مناسب رابطه مستقیمی با کیفیت محصول خواهد داشت، کاملا واقعیت دارد. به همین سبب نیز ما در این مقاله تلاش کردیم تا بهترین های شلوار جین را به شما معرفی کنیم. 

دیدگاه خودرا بنویسید
برای تغییر کد روی آن کلیک کنید
به حروف کوچک و بزرگ حساس نمی باشد
https://github.com/igoshev/laravel-captcha
https://padmira.ir/