gif
gif mobile
شورت مناسب ایام پریودی چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟

شورت مناسب ایام پریودی چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟

ایام پریودی یا قاعدگی، یکی از ایام بسیار سخت و چالش برانگیز در بین دختران و خانم ها می باشد. یکی از مواردی که در این دوران باید بسیار به آن توجه کرد انتخاب شورت قاعدگی می باشد. انتخاب یک شورت مناسب و راحت در این دوران باعث بهبود حال و راحتی خانوم ها و آسودگی خاطر آن ها می باشد، از طرفی انتخاب یک شورت نامناسب باعث بدخلقی و ناراحتی بانوان می شود. ما در این مقاله قصد داریم به سوالات شما از جمله: چگونه یک شورت مناسب برای دوران پریودی انتخاب کنیم؟ و یا چه عواملی را باید هنگام انتخاب شورت برای دوران پریودی در نظر بگیریم؟ پاسخ دهیم. در این مقاله با ما همراه باشید.

شورت قاعدگی

شورت قاعدگی یا شورتکس، یک مدل شورت فاق بلند می باشد که از لحاظ ظاهری مانند بقیه شورت ها می باشد ولی ساختار آن کمی متفاوت است. این مدل از شورت ها، از قسمت فاق تا پشت از سه لایه تشکیل شده است. این سه لایه عبارتند از: یک لایه پارچه، یک لایه پلاستیکی یا مشبک برای جذب خون و دوباره یک لایه دیگر پارچه. استفاده از شورت قاعدگی باعث می شود تا خون را به خود جذب کرده و دیگر نگرانی از بابت کثیف شدن لباس های دیگر خود نداشته باشید.

شورت مناسب ایام پریودی چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟

انواع شورت قاعدگی

● شورتکس ماساژور دار

برخی از شورت های قاعدگی، دارای برجستگی های پلاستیکی در قسمت جلوی شورت می باشند. این برجستگی ها به کاهش درد در دوران پریودی کمک خواهند کرد.

● شورتکس گنی

در شورتکس های گنی، در قسمت کمر از گن استفاده شده و پهنای بیشتری دارند. این شورت ها، در دوران قاعدگی، به کاهش درد کمک می کنند. همچنین استفاده از این شورت ها برای افرادی که به تازگی زایمان کرده اند بسیار مناسب می باشد.

● شورتکس جیب دار

شورت های قاعدگی جیب دار، یکی از محبوب ترین انواع این شورت ها می باشد. در این شورت ها، یک جیب در قسمت جلوی شورت قرار دارد که می توانید از این جیب برای گذاشتن کیسه آب گرم هنگام درد یا برای گذاشتن نوار بهداشتی استفاده کنید.

● شورتکس های ساده

این شورت ها بدون جیب و ساده هستند و فقط از سه لایه در قسمت فاق و پشت تشکیل شده اند که لایه اول پارچه ای، لایه دوم پلاستیکی و لایه بیرونی و سوم نیز پارچه ای می باشد.

چگونه یک شورت مناسب برای دوران پریودی انتخاب کنیم؟

برای این که بدانید چگونه یک شورت مناسب برای دوران پریودی انتخاب کنیم؟ باید به یکسری موارد توجه کنید.
◘ اگر شما جز افرادی هستید که دارای پوست حساس می باشید، بهتر است از شورت های قاعدگی که از لایه پارچه ای نخی تشکیل شده است استفاده کنید. زیرا پارچه های نخی تنفس پذیری خوبی داشته و مانع بروز حساسیت و قارچ پوستی در ناحیه تناسلی می شود.
◘ مورد بعدی که در انتخاب شورت زنانه برای دوران پریود باید به آن توجه کنید، سایز مناسب آن است. شورت قاعدگی باید کاملا فیت و جذب شما باشد تا مانع از نشتی خونریزی و سر خوردن و کج شدن نوار بهداشتی روی آن شود.

چه عواملی را باید هنگام انتخاب شورت برای دوران پریودی در نظر بگیریم؟

• یک عامل مهم در انتخاب شورت پریودی که حتما باید آن را در نظر بگیریم، قدرت جذب بالای شورت می باشد. در دوران قاعدگی، به دلیل خونریزی زیاد، انتخاب یک شورت با قدرت جذب بالا عامل مهمی می باشد. زیرا اگر شورت نتواند رطوبت را به خوبی جذب کند، رطوبت کاملا روی پوست حس می شود و  باعث احساس ناخوشایندی در مصرف کننده خواهد بود.
• عامل بعدی که در انتخاب شورت قاعدگی باید به آن توجه کنیم، جنس شورت قاعدگی است. شورت های قاعدگی از جنس نخی، تنفس پذیری بالایی دارند و بسیار مناسب برای استفاده در این دوران می باشند، همچنین به دلیل تنفس پذیری و جریان هوا در شورت های قاعدگی نخی، انتخاب مناسبی برای فصل های گرم سال مانند بهار و تابستان می باشند.
• مورد بعدی در انتخاب شورت قاعدگی این است که توجه کنید شورت مورد نظر شما، کش یا کمربند محکمی نداشته باشد، زیرا داشتن کمربند محکم و یا نازک و سفت، باعث درد در قسمت کمر و آزردگی خاطر مصرف کننده خواهد بود.
• توجه به سایز شورت یک عامل مهم در انتخاب شورت قاعدگی می باشد. شورت قاعدگی نه باید خیلی تنگ و جذب باشد که باعث فشار و آسیب به ناحیه تناسلی و آزردگی و اذیت مصرف کننده شود و نه باید خیلی گشاد و آزاد باشد که باعث نشتی خونریزی و یا جابجایی و لیز خوردن نوار بهداشتی از روی آن شود.

شورت مناسب ایام پریودی چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟1

چه ویژگی هایی یک شورت را برای دوران پریودی مناسب می کند؟

ویژگی های یک شورت قاعدگی مناسب عبارتند از:

● جنس و کیفیت مناسب

جنس و کیفیت مناسب شورت قاعدگی از اهمیت بالایی برخوردار است. جنس پارچه شورت قاعدگی باید به گونه ای باشد که قابلیت تنفس داشته باشد و هوا به راحتی از آن عبور کند. استفاده از شورت های قاعدگی بی کیفیتی که تنفس پذیری خوبی ندارند، باعث بروز عفونت در خانوم ها خواهد بود. همچنین به دلیل در تماس بودن شورت قاعدگی با نقاط حساس بدن، باید از جنسی استفاده کرد که حساسیت زا نبوده و باعث بروز خارش و حساسیت در ناحیه تناسلی نشود.

● قابلیت شستشو راحت

یک شورت قاعدگی، باید یک شورت با قابلیت شستشو و استفاده دوباره باشد. شورت مناسب قاعدگی باید به راحتی شسته و تمیز شود تا شما بتوانید مجددا از آن استفاده کنید. از طرفی باید از کیفیت بالایی برخوردار بوده تا در اثر شستشوی مداوم حالت و فرم آن تغییری نکند.

● دوخت با کیفیت

دوخت شورت قاعدگی باید به صورتی باشد که در اثر استفاده و شستشوی مداوم پاره نشده تا شما نگرانی از بابت نشت خود نداشته باشید و همچنان با کیفیت و سالم باقی بماند.

 ● قابلیت جذب بالا

شورت های قاعدگی باید به گونه ای باشند که خون و رطوبت را به خوبی به خود جذب کرده و مانع از نفوذ رطوبت و خون به لباس های دیگر شود.

● اندازه مناسب و راحت

شورت قاعدگی باید اندازه مناسبی برای شما باشد و هنگام استفاده از آن احساس راحتی داشته باشید. شورت های قاعدگی نه باید خیلی جذب و تنگ بوده و نه باید خیلی گشاد و آزاد باشند‌ از طرفی کش شورت های قاعدگی نباید خیلی نازک و محکم باشد تا باعث آزردگی و درد در ناحیه کمر شما بشود.

بهترین جنس شورت برای دوران پریودی کدام است؟

شورت های قاعدگی دارای جنس های مختلفی از جمله ویسکوز، نخی و پلاستیکی هستند. بهترین جنس شورت برای دوران قاعدگی، جنسی است که قابلیت جذب رطوبت بالا و همچنین تنفس پذیری بالایی باشد. جنس نخی، تنفس پذیری بالایی داشته و جریان هوا را به خوبی از خود عبور می دهد و مانع بروز حساسیت و عفونت و همچنین بوی بد در ناحیه تناسلی می شود. همچنین به دلیل قدرت جذب بالایی که دارد مانع از نشتی خونریزی به دیگر نقاط لباس در هنگام خونریزی خواهد شد.

خرید شورت قاعدگی زنانه

خرید شورت زنانه با کیفیت، یک عامل مهم در حفظ سلامتی بانوان می باشد. شما می توانید برای خرید شورت پریودی زنانه و خرید اینترنتی شورت زنانه به فروشگاه اینترنتی پادمیرا مراجعه نمایید. فروشگاه اینترنتی پادمیرا حاوی انواع پوشاک زنانه، مردانه و بچه گانه و همچنین انواع لباس زیر زنانه می باشد. با خرید از این فروشگاه دیگر نگران کیفیت محصول خود نباشید. زیرا این فروشگاه حاوی باکیفیت ترین و مناسب ترین لباس های زیر می باشد که شما با خرید از این فروشگاه، خریدی مطمئن و مناسب خواهید داشت.

جمع بندی

دوران پریودی یک دوران مهم در زندگی هر دختر و خانومی می باشد. استفاده از شورت قاعدگی مناسب در این دوران بسیار حائز اهمیت می باشد. همچنین گفتیم که شورت قاعدگی باید دارای ویژگی هایی از جمله تنفس پذیری بالا، راحتی و سایز مناسب و همچنین شورت با قابلیت شستشو و استفاده دوباره باشد. انتخاب یک شورت مناسب در این دوران، باعث آسودگی خیال شما از بابت نفوذ خون و رطوبت به دیگر لباس ها و همچنین راحتی شما در این دوره خواهد بود.

دیدگاه خودرا بنویسید
برای تغییر کد روی آن کلیک کنید
به حروف کوچک و بزرگ حساس نمی باشد
https://github.com/igoshev/laravel-captcha
https://padmira.ir/