gif
gif mobile
رنگ نود چیست و با چه لباس هایی ست می شود؟

رنگ نود چیست و با چه لباس هایی ست می شود؟

رنگ نود (NUDE) یکی از هزاران و میلیون ها تنالیته های رنگیست که هر روز با گسترش علم و تکنولوژی وارد عرصه ی مد و لباس می شوند. اما شناخت این رنگ ها در زندگی روزمره ی انسان چه تأثیری دارد؟ زمانی که شما رنگی را بشناسید می توانید در خانه، محل کار، مهمانی، ورزش یا هر بخش دیگری از زندگی خود آن را به کار ببرید. به عنوان مثال در خصوص رنگ نود، می توانید یک استایل با لباس رنگ نود داشته باشید یا در دکوراسیون منزل از این رنگ استفاده نمایید. ما در این مقاله می خواهیم شما را با رنگ نود آشنا کرده و به شما بگوییم که چطور می توانید رنگ نود را در لباس های خود استفاده نمایید. با ما باشید.

رنگ نود(Nude color) چیست؟

رنگ نود رنگیست که در صنعت مد با رنگ بژ هلویی روشن نشان داده می شود. اما در اصل یک رنگ خنثی است که با پوست هر فرد مطابقت دارد. در ابتدا این رنگ از رنگ پوست قفقازی های اروپایی-غربی گرفته شد و امروزه با نام رنگ نود شناخته می شود. در گذشته این رنگ بیشتر برای لباس های زیر استفاده می شد چرا که لباس های زیر با رنگ گوشتی یا همان نود، کمتر از زیر لباس های رویه مشخص می شدند. با پیشرفت صنعت مد، رنگ نود پا را فراتر گذاشت و امروزه شاهد آن هستیم که علاوه بر لباس های زیر با رنگ نود، پیراهن و شومیز رنگ نود، شلوار کتان رنگ نود، تونیک رنگ نود، کفش رنگ نود و حتی لاک های رنگ نود نیز در بازار وجود دارند که از استقبال گسترده ای هم برخوردار می باشند.
رنگ نود این توهم را به شخص می دهد که گویی لباسی بر تن ندارد. نمونه ی بارز آن را می توان جوراب های رنگ پا نام برد. این جوراب ها برای خوش فرم تر و زیباتر دیده شدن پاها تولید و عرضه شدند. این جوراب ها به ظاهر دارای رنگ بژ ملایم هستند ولی وقتی آن را می پوشید متوجه می شوید که اصلاً رنگی ندارند و فقط یک سایه ی خیلی ملایم و کم رنگی بر روی پوست شما انداخته است که باعث زیباتر دیده شدن پای شما می گردد. اساس به وجود آمدن رنگ نود به دلیل استفاده ی بیشتر از زیبایی های فرد است.

رنگ نود چیست و با چه لباس هایی ست می شود؟ 1

رنگ نود با چه رنگ لباس های زنانه ست می شود؟

از آن جایی که رنگ نود یکی از رنگ های خنثی و گوشتی محسوب می شود، قابلیت ست شدن با اکثر رنگ ها را دارد. اما در این جا ما چند نمونه را به شما پیشنهاد می کنیم تا شما بتوانید برای لباس هایی که داخل کمد خود دارید ایده گرفته و آن ها را با لباس رنگ نود مورد علاقتان ست کنید. از جمله رنگ هایی که می توان با رنگ نود ست کرد عبارتند از:

◘سفید

اولین رنگی که برای ست شدن با رنگ نود به نظر می رسد، رنگ سفید است. شاید دلیل آن خنثی بودن هر دو رنگ باشد. از طرفی دیگر رنگ سفید همیشه جذابیت های خاص خود را دارد که در هر استایلی می تواند شما را را دو چندان زیباتر جلوه دهد. به عنوان مثال شما می توانید یک شلوار کتان رنگ نود را به همراه یک تیشرت، شومیز یا پیراهن مردانه سفید ست کنید. برای کفش هم از یک کتانی سفید یا اگر می خواهید کمی رسمی تر باشید، از کفش پاشنه بلند سفید نیز می توانید استفاده نمایید.

◘مشکی

در زمستان معمولاً رنگ های تیره می تواند علاوه بر جذابیت، گرم کننده نیز باشد. رنگ مشکی یکی از رنگ هاییست که عموماً در روزهای سرد و بارانی بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد. بنابراین برای ست کردن استایل با لباس رنگ نود می توانید از یک بلوز و شلوار به رنگ مشکی به همراه بارانی یا پالتو رنگ نود استفاده کنید. ترکیب این دو رنگ زیبایی چشم نوازی را به استایل شما می بخشد. حتی می توانید از کت و شلوار رنگ نود به همراه بلوز یقه اسکی مشکی نیز برای هوای سرد در موقعیت های کاری استفاده نمایید. کیف و کفش مشکی نیز فراموش نشود.

◘قرمز

رنگ همیشه جذاب و دوست داشتنی و جوان پوش، یعنی رنگ قرمز که در هر فصلی زیبایی خاص خود را دارد. کافیست تکه ی کوچکی از لباس شما به رنگ قرمز باشد، درخشندگی و جذابیت فوق العاده ای را به استایل شما خواهد بخشید. البته این نکته را به یاد داشته باشید که باید رنگ قرمزی که انتخاب می کنید درخشان و جذاب باشد. بنابراین تنالیته ای که انتخاب می کنید بسیار مهم است. شما می توانید از یک شومیز رنگ نود به همراه دامن قرمز چهارخانه یا تک رنگ و یا شومیز قرمز و دامن به رنگ نود چهارخانه برای هوای بهاری استفاده کنید و از زیبایی خیره کننده ی خود لذت ببرید.

◘بژ

رنگی ملایم و در عین حال گرم و دوست داشتنی که گویی شخص را به طور کامل در آغوش گرفته است. ترکیب رنگ بژ با رنگ نود تقریباً استایلی یک رنگ و یک دست می شود. اما اگر به استایل کاملاً یک دست علاقه ندارید می توانید تنلایته های مختلف رنگ بژ را امتحان کنید. ولی به طور کلی یک شومیز رنگ نود با یقه ی کرواتی به همراه دامن رنگ نود پلیسه با کت بژ  یک استایل کاری و با وقار به شما می بخشد. از کیف و کفش به رنگ عسلی یا قهوه ای می توانید برای این استایل استفاده نمایید.

◘خاکستری

بی خطر ترین و کم ریسک ترین نوع استایل، ترکیب با رنگ خاکستریست. چرا که این رنگ کاملاً خنثی بوده و با تمامی رنگ ها قابلیت هماهنگی دارد. از بلوز و شلوار گرفته تا کت و کاپشن و پالتو و کیف و کفش می توانید از رنگ خاکستری استفاده نمایید. اما در اینجا بهتر است از یک تونیک رنگ نود به همراه شلوار جین خاکستری برای ایجاد یک استایل کژوال استفاده نمایید. کیف و کفش سفید یا مشکی نیز می تواند برای شما در این استایل مناسب باشند.

◘سبز

اگر به دنبال استایل با لباس رنگ نود به همراه زیبایی و اصالت هستید، حتماً آن را با رنگ سبز ترکیب کنید. رنگ سبز جلوه و درخشندگی خاصی دارد که بدون نیاز به هرگونه زیورآلات و اکسسوری، می تواند استایلی فوق العاده جذاب برای شما بسازد. یک دامن سبز زمردی به همراه شومیز رنگ نود برای یک بانوی اصیل و همیشه شیک پوش، بی نظیر است. حتی می توانید از شومیز رنگ نود و دامن هم رنگ آن به همراه یک کت سبز نیز استفاده نمایید. این ترکیب بسیار فوق العاده و شیک است. کیف و کفش رنگ بژ یا سفید برای این استایل مناسب تر است.

◘نارنجی

در روزهای سرد پاییزی برای زیباتر شدن استایل خود می توانید از رنگ نود که همگام با رنگ های پاییز هم می باشد استفاده نمایید. برای پاییزی تر شدن استایل خود بهتر است رنگ نارنجی را نیز با رنگ نود ترکیب نمایید. به همین منظور می توانید از یک شلوار کتان رنگ نود به همراه بلوز بافت نارنجی استفاده نمایید. اگر می خواهید کمی رسمی تر به نظر برسید می توانید از یک شومیز رنگ نود و یک بافت ظریف نارنجی استفاده کنید. کیف و کفش مشکی نیز پایان استایل پاییزی شماست.

◘آبی روشن

قطعاً یکی از رنگ هایی که می توان به سادگی آن را با رنگ نود ست کرد، رنگ آبی روشن است. رنگ آبی روشن یکی از رنگ های ملایم و دوست داشتنیست که همیشه جای ویژه ای در بین شیک پوشان داشته است. نمونه ی بارز آن شلوار جین آبی روشن است. شما می توانید بلوز و شلوار جین آبی روشن را به همراه یک کت رنگ نود ست کنید و از ترکیب آسمانی و ملایم خود لذتی وصف ناپذیر را تجربه کنید. کیف و کفش رنگ بژ نیز برای این استایل مناسب می باشد.

◘قهوه ای

برای ست کردن رنگ قهوه ای با رنگ نود دستتان کاملاً باز باز است. شما هر قطعه از لباستان را که به رنگ قهوه ای انتخاب کنید و مابقی را رنگ نود، بدانید که برنده شده اید. چرا که این دو رنگ دارای تنالیته هایی هستند که به خوبی در کنار یکدیگر حل می شوند و همدیگر را در آغوش می کشند. حتی می توانید از ترکیبات دیگری مانند رنگ آبی روشن در این استایل استفاده کنید. به عنوان مثال، شلوار جین آبی روشن به همراه بافت رنگ نود و یک پالتوی قهوه ای، استایلی جذاب برای فصل زمستان است. کیف و کفش قهوه ای یا رنگ نود نیز می تواند شما را جذاب تر از پیش نشان دهد.

رنگ نود چیست و با چه لباس هایی ست می شود؟ 2

نکات مهم در استفاده از رنگ نود در استایل زنانه

بهتر است پیش از استفاده از رنگ نود در استایل خود به یک سری نکات توجه کنید تا بتوانید استایلی زیبا و جذاب برای خود بسازید. این نکات عبارتند از:

  • رنگ نود از جمله رنگ هاییست که به رنگ خنثی معروف هستند. این رنگ ها باید با تنالیته های درست انتخاب شوند، در غیر این صورت نه تنها باعث زیبایی استایل شما نمی شوند، بلکه شما را کمی شلخته نیز نشان خواهند داد.
  • در هنگام خرید لباس به رنگ نود، سعی کنید از انتخاب لباس های خیلی تنگ و چسبان خودداری نمایید. پوشیدن لباس چسبان به رنگ نود، مانند پوشیدن جوراب رنگ پاست. گویی لباسی بر تن ندارید. اگر می خواهید پیراهن یا شلوار رنگ نود بپوشید، سعی کنید از مدل های جذب و چسبان آن انتخاب نکنید.
  • رنگ های خنثی به دلیل ماهیت خنثی بودنشان، رنگ و لعاب چندانی به چهره ی شخص نمی بخشد. درست است که با ترکیب رنگ های دیگر، یا هم رنگ خود استایلی زیبا به وجود می آورند، اما این نکته را همیشه به خاطر داشته باشید که با پوشیدن رنگ های نود باید چهره ای آراسته داشته باشید. با یک آرایش خیلی ملایم می توانید زیبایی استایل خود را دو چندان کنید.

جمع بندی

رنگ نود یکی از رنگ هاییست که طی این چند سال اخیر وارد صنعت مد و پوشاک شده است. در گذشته از این رنگ بیشتر برای لباس های زیر استفاده می شد و هدف آن دیده نشدن لباس زیر بود. اما امروزه طراحان پوشاک توانستند مدل هایی را به بازار عرضه کنند که با ترکیب رنگ نود و سایر رنگ ها می توان استایلی متفاوت ایجاد نمود. سایت پادمیرا به صورت تخصصی در حوزه فروش انواع پوشاک زنانه و مردانه فعالیت می کند و انواع شلوار کتان رنگ نود، شومیز رنگ نود و تونیک رنگ نود را عرضه می نماید. برای خرید لباس های زنانه و مردانه به رنگ نود می توانید به سایت پادمیرا مراجعه کنید.

دیدگاه خودرا بنویسید
برای تغییر کد روی آن کلیک کنید
به حروف کوچک و بزرگ حساس نمی باشد
https://github.com/igoshev/laravel-captcha
https://padmira.ir/