gif
gif mobile
راهنمای کامل شلوار مناسب افراد چاق

راهنمای کامل شلوار مناسب افراد چاق

1403/4/12 آموزش

انتخاب لباس مناسب برای افراد پلاس سایز یا چاق کار بسیار دشواری است. زیرا انتخاب اشتباه موجب می‌شود تا ظاهر این افراد چاق‌تر و حجیم‌تر دیده شود و ممکن است در اجتماع یا بین دوستان و آشنایان زیاد مورد پسند نباشد. از طرفی اگر بخواهید لباس مد نظر خود را به خیاط سفارش دهید، به علت هزینه بالای دوخت تک و همچنین صرف زمان زیاد، به صرفه نخواهد بود. ما در وبسایت پادمیرا سعی داریم تا با بررسی ویژگی‌های شلوارهای مناسب افراد چاق، به شما کمک کنیم تا خریدی رضایتمند داشته باشید.

شلوار مناسب برای افراد چاق و قد کوتاه

یکی از نکاتی که افرد با قد کوتاه همواره باید در نظر بگیرند این است که سعی کنند از شلواری استفاده کنند که تا جای ممکن کوتاهی قدشان به چشم نیاید. بهترین شلوار برای این افراد، استفاده از شلوارهایی با قد بلند است. به گونه‌ای که شلوار تا روی کفش آن‌ها را بپوشاند. این کار به علت ایجاد خطای دید، موجب می‌شود تا افراد کوتاه قد، بلندتر دیده شوند. اگر علاوه بر این که قد کوتاهی دارید، هیکل توپری هم دارید، باید سعی کنید تا از شلوارهایی با پارچه‌ی نازک استفاده کنید. شلوارهای ضخیم پاهای شما را چاق‌تر نشان می‌دهند. پارچه‌‌ی مصرفی شلوار افراد چاق باید ساده و بدون طرح باشد. زیرا اگر پارچه طرح‌دار و شلوغ باشد، باعث می‌شود تا اثری معکوس روی ظاهر شما داشته باشد.
برای مثال شلوارهای جین فاق بلند برای افراد چاق و کوتاه قد مناسب است. زیرا علاوه بر این که با دارا بودن فاق بلند، شکم و پهلو را پوشش می‌دهد، باعث قد بلند دیده شدن افراد نیز می‌شود. یکی دیگر از مواردی که می‌تواند باعث بلند قد‌تر دیده شدن بشود استفاده از شلوار راه راه است که خطای دید خوبی در مواجهه با کوتاهی قد افراد دارد.

راهنمای کامل شلوار مناسب افراد چاق 1

مدل شلوارهای مناسب افراد چاق

نکته‌ای که باید به آن توجه کنید این است که لباس هایی برای افراد چاق مناسب است که نه خیلی گشاد باشد و نه خیلی تنگ. بهترین استایل برای مردان چاق، استایل کژوال و اسپرت است. زیرا در آن احساس راحتی بیشتری می‌کنند. یکی از مدل های شلوار برای افراد چاق، شلوار مام استایل است. شلوار مام استایل زنانه با فاق بلند و آزادی نسبی که در طول شلوار دارد به بدن افراد نمی چسبد و باعث چاق تر دیده شدن نمی شود.
پیشنهاد دیگر ما به افراد سایز بزرگ انتخاب شلوار اسلش یا مچ کش‌دار است. زیرا این مدل شلوار علاوه بر این که در پای افرد چاق راحت است، به سادگی با لباس‌های دیگر ست می‌شود. نکته‌ی مهم در انتخاب شلوار اسلش این است که طرح‌دار نباشد. همانطور که در بالاتر دکر کردیم، طرح زیاد روی شلوار شما را چاق‌تر نشان می‌دهد. اگر می‌خواهید تا جای ممکن لاغر به نظر برسید ترجیحا مدل‌هایی ساده با رنگ‌های تیره را انتخاب کنید. رنگ‎‌های تیره‌تر به دلیل خطای بصری باعث می‌شود شما لاغر‌تر به نظر برسید.

 ◘شلوار جین مناسب برای ران‌های بزرگ

به طور کلی شلوارهایی که مدل آزاد دارند، مناسب افراد چاق هستند. که البته شلوارهای جین هم از این قاعده مستثنا نیستند. شلوار های جین مخصوصا جین کشی خشکی شلوارهای پارچه ای را ندارند. با این حال افراد سایز بزرگ حتما در هنگام خرید شلوار جین به قد شلوار و فاق آن توجه کنند که بلند باشد. بهترین مدل شلوار جین برای افراد چاق، به سلیقه و فرم بدنی شان بستگی دارد. شلوار جین بگ، شلوار جین نیم بگ، شلوار جین مام استایل، شلوار جین مام فیت و حتی شلوار جین بوت کات از مواردی هستند که می توانند بهترین انتخاب برای افراد با ران های بزرگ باشند.

انتخاب رنگ شلوار جین مناسب افراد چاق

در مورد رنگ شلوار جین زنانه هم بهترین رنگ‌ها، رنگ‌های تیره است. مانند مشکی یا سرمه‌ای. در کل رنگ های تیره به نسبت رنگ های روشن بدن را جمع و جورتر نشان می دهد. از طرفی ست کردن با شلوار جین ذغالی یا شلوار جین مشکی و سرمه ای از رنگ های آبی روشن راحت تر است.

شلوار مناسب افراد شکم دار کدام است؟

افرادی که شکم بزرگ دارند باید توجه داشته باشند که قد شلوارشان خیلی بلند نباشد. همچنین از پوشیدن شلوارهای جذب خودداری کنند زیرا شکم شما را بزرگ‌تر نشان می‌دهد. شلوار‌های اورسایز و گشاد یکی از استایل‌های مناسب و مد این روزهاست که می‌تواند برای افراد دارای شکم بسیار مناسب باشد. افراد دارای شکم باید به این نکته توجه کنند که شلواری انتخاب کنند که فاق بلند داشته باشد و همچنین کمربند روی شکم بسته نشود تا شکم زیر شلوار مخفی شود و بیرون زدگی نداشته باشد. شلوار های مام استایلی که فاق بلندی دارند یا شلوارهای بگ که کمرکش هستند به جمع تر دیده شدن شکم و پهلو کمک می کنند.

راهنمای کامل شلوار مناسب افراد چاق 2

شلوار کارگو مناسب چه افرادی است؟

شلوار کارگو زنانه با جیب‌های بزرگ یکی از پوشاکی است که ابتدا برای کارگران یا افراد طبیعت گرد طراحی شده بود و به تدریج وارد دنیای مد و پوشاک شد. شلوار کارگو به طور کلی در دو دسته تنگ و گشاد تقسیم بندی می‌شود. که برای افراد چاق می‌توان از نوع گشاد آن استفاده کرد. شلوار کارگو برای افراد چاق با ران‌های بزرگ بسیار مناسب است اما باید توجه کنید که این مد شلوار بیشتر برای افراد با قد بلند طراحی شده است و اگر قد کوتاهی دارید این شلوار برای شما مناسب نیست.

◘شلوار بگ برای چه افرادی مناسب است؟

شلوار بگ با توجه به این‌که اندکی گشاد‌ طراحی شده است بسیار مناسب افراد چاق خصوصا چاق و قدبلند است تا هم احساس راحتی بیشتری بکنند هم با انتخاب این شلوار اندکی از تصویر چاقی بدنشان کاسته شود. این شلوار مناسب افراد با قد کوتاه نیست زیرا قد را کوتاه تر نشان می‌دهد ولی اگر انتخاب شما این مدل شلوار است بهتر است از رنگ‌های روشن استفاده کنید.

سخن پایانی

در این مقاله سعی کردیم تا بهترین و مناسب ترین شلوار برای افراد چاق را به شما معرفی کنیم و ضمن بیان ویژگی‌های آن، به شما کمک کنیم تا استایل بهتری برای خود خلق کنید. در صورت نیاز به راهنمایی و مشاوره ی بیشتر می‌توانید از قسمت ارتباط با ما که در سایت قرار دارد، با تیم کارشناسان ما ارتباط بگیرید و سوالات خود را مطرح کنید. امیدواریم که مطالب بیان شده در این مقاله برای شما سودمند واقع شده باشد. شما عزیزان همواره می‌توانید نظرات، انتقادات و پیشنهادات خود را با ما در میان بگذارید. با تشکر از توجه شما.

دیدگاه خودرا بنویسید
برای تغییر کد روی آن کلیک کنید
به حروف کوچک و بزرگ حساس نمی باشد
https://github.com/igoshev/laravel-captcha
https://padmira.ir/