gif
gif mobile
بازدید و تعامل با مجموعه حمل و نقل اقتصادنو

بازدید و تعامل با مجموعه حمل و نقل اقتصادنو

بازدید و تعامل با مجموعه حمل و نقل اقتصادنو تیرماه 1402
با پادمیرا همقدم_تا_جاودانگی

قدمت و تجربه هر سازمان برمیگرده به تعاملات و هم اندیشی های اون مجموعه با سازمان های بزرگ
در همین راستا با هدف ایجاد ساختاری قدرتمند در سطح استان اولین جلسه هم اندیشی در مجموعه اقتصاد نو هماهنگ شد.
با مدیران عامل مجموعه پوشاک پادمیرا خانم پرستو شهیدی و آقای بهمنی به همراه مدیران اصلی راهی این جلسه شدیم ...

بازدید و تعامل با مجموعه حمل و نقل اقتصادنو

استقبال آقای محمد قلعه نویی (مدیریت مجموعه اقتصاد نو) از مدیران مجموعه پادمیرا نوید رویکردهای حرفه ای رو می داد، و با شروع جلسه و خوشرویی مسئولین دو مجموعه به همراه حضور حاج آقای قلعه نویی رئیس صنف خوار و بار شهرستان گرگان فضای جلسه رو صمیمی تر کرد.
همانطور که انتظار می رفت ابتدای جلسه در راستای اهداف این هم اندیشی و ارتباط توسط دو مجموعه مورد بررسی قرار گرفت و با برنامه های آینده در جهت تعامل بیشتر با مجموعه های مختلف و ارائه پیشنهاد به آقایان قلعه نویی با استقبال ایشان همراه شد.

بازدید و تعامل با مجموعه حمل و نقل اقتصادنو1

موضوعاتی همچون رویکردهای تبلیغاتی، برگزاری سمینارها و همایش های کارآفرینی و مشارکت در بحث مسئولیت های اجتماعی مواردی بود که توسط دو مجموعه مورد بررسی قرار گرفت.
همچنین مشارکت در امور اجرایی پرسنل، تعامل و همفکری در جهت ارتقای مهارت پرسنل جزو برنامه های آینده مصوب گردید، در همین راستا اولین دیدار پرسنل مجموعه ها در همان مرکز با همکاری مدیران داخلی مجموعه اقتصاد نو انجام شد.
ارائه تجربیات و اشتیاق حاج آقای قلعه نویی در خصوص همکاری و مشارکت در کمپین #همقدم_تا_جاودانگی از نشانه های بارز رشد و توسعه در مجموعه اقتصاد نو بود. مطمئنا دانش تخصصی آقای بهمنی و آقای محمد قلعه نویی میتونه بیش از پیش باعث اتفاقات بزرگ در فضای کارآفرینی کشور و آموزش پرسنل گردد.

بازدید و تعامل با مجموعه حمل و نقل اقتصادنو2

بازدید از انبار تخلیه و بارگیری و فضای اداری مجموعه اقتصاد نو وجه تشابه دو مجموعه را در فرایندها نشان داد و در نتیجه با تفکر ایجاد اهمیت بیشتر در این فضا و پیگیری های لازم دو مجموعه در همین راستا مورد توجه سرکار خانم شهیدی بود که در نهایت با تایید و تمایل همکاری بیشتر دو مجموعه دیدار به پایان رسید.
تعامل، راهی مطمئن در جهت رشد و ماندگاری کسب و کار در تمام مراحل.

دیدگاه خودرا بنویسید
برای تغییر کد روی آن کلیک کنید
به حروف کوچک و بزرگ حساس نمی باشد
https://github.com/igoshev/laravel-captcha
https://padmira.ir/