gif
gif mobile
اولین همایش برترین های حوزه پوشاک استان گلستان دی ماه 1402

اولین همایش برترین های حوزه پوشاک استان گلستان دی ماه 1402

گزارش همایش آموزشی و فرهنگی فعالان کسب و کار
از نا امیدی به امید و از شکست به پیروزی میرسید
با دعوت خانم احمدی مدیر موسسه آوین و مسئول برگزاری همایش بزرگ فعالان کسب و کار، از مدیریت مجموعه پادمیرا سرکار خانم پرستو شهیدی به عنوان یکی از کارآفرینان برتر و برند نمونه استان گلستان بر این قرار شد که در این گردهمایی بزرگ شرکت کنیم.

گزارش همایش کسب و کار دی ماه 1402 3

در راه رسیدن به همایش، گفت و گوی کوتاهی با خانم شهیدی داشتیم، به گفته ایشون: همیشه ارتباط و تعامل با افراد موفق جامعه برام جذابیت داشت، اینکه هر کسی مسیر خاص خودشو برای رسیدن به موفقیت طی میکنه و هیچ مسیری دقیقا شبیه به مسیر شما نیست. اما میتونیم از تجربه افراد در پیمودن مسیر های پر چالش برای خود مسیری بهتر انتخاب و با آگاهی بهتری نسبت به اتفاقات پیش رو به سمت موفقیت روزافزون گام برداریم.
با استقبال مسئولین برگزاری وارد سالن برگزاری عمارت سفید شدیم و با دعوت دوستان در انتظار شروع رویدادی متفاوت، بعد از دقایقی تاخیر اما با اشتیاق حاضرین اساتید محترم: آقای دکتر مهدی صفایی یکی از کارآفرینان برتر کشور، خانم دکتر شیما وفایی مشاور و مدرس سالن های زیبایی و آقای معین فرجی مرد فعال در حوزه سوشال مدیا با هیئت همراه وارد سالن همایش شدند که با تشویق بسیار همراه بود.
توسط مجری توانمند استان گلستان سرکار خانم شهرکی مراسم شروع شد که مثل همیشه با گفته های دلنشین خود باعث ایجاد آرامش در فضای همایش شدند.

گزارش همایش کسب و کار دی ماه 1402 4

با استقبال و تشویق دوستداران هنر زیبایی و با دعوت مجری، بخش اول همایش با آموزه های خانم دکتر وفایی همراه بود، مطمئنا جایگاه نیروی انسانی در مجموعه ها اینقدر حائز اهمیت هست که بخش عمده ای از صحبت ها در خصوص چگونگی جذب، نگهداری و رشد پرسنل مورد بررسی قرار بگیره، به گفته خانم دکتر بزرگترین دارایی ما نیروی انسانی مجموعه ماست.

بخش دوم همایش همراه بود با درس های زندگی از استاد صفایی عزیز که طبق گفته های ایشان مهم ترین عامل شکست در کسب و کارها نرسیدن به موفقیت توجه نکردن به زیستن خودمان است، اینکه ما خودمون از موفقیت از نگرش چی میخوایم؟ چه اتفاقی توی زندگیم بیفته که بتونم با حال خوب زندگی کنم؟ باید از خودم بیام بیرون و دوباره ببینم آنچه را که می خواهم و آنچه را که نمی خواهم.
بعد از صحبت های ارزشمند استاد صفایی به نوعی همه هیپنوتیزم گفته های ایشان بودند که با هنرمندی هنرمندان موسیقی دقایقی شاد و لذت بخش در همایش را شاهد بودیم.

گزارش همایش کسب و کار دی ماه 1402 2

و اما آقا معین فرجی پسر خاکی و پرتلاش این روزهای فضای مجازی، خیلی برام جالب بود توجهشون بر شخصیت و تفکر، اینکه با صحبت های یکی از حاضرین همراه شد و باز کردن موضوعی بنام ناخودآگاه، که واقعا فرق شوخی و جدی رو متوجه نمیشه و باید هواسمون به تفکر و حرفهایی که میزنیم باشه. از دیدگاه آقای فرجی آموزش دیدن کار سختی نیست فقط حوصله نداریم، نگرش مدیر مهم ترین بخش فضای کاری یک مدیره، نگرش شما چیه؟ من نگرشم اینه یا موفق میشم یا باید موفق بشم. تکنیک های فضای سوشال مدیا رو هم که نگم براتون عاااالی بود. و میتونم اینو به جرات بگم تخصص یه چیز دیگست، اگه متخصص نیستین حتما با یه فرد متخصص مشورت کنید.

بعد از حدود 5 ساعت آموزش و تبادل اطلاعات حالا وقتشه کارآفرینان برتر استان ازشون دعوت بشه که بیان روی سن و بابت سالهای متمادی تلاش و صبوری در عرصه های مختلف ازشون قدردانی بشه.

گزارش همایش کسب و کار دی ماه 1402 1

تقدیر از کارآفرینان برتر حوزه پوشاگ استان گلستان

با اعلام مجری برنامه، نفر اول به عنوان کارآفرین برتر و برند نمونه استان گلستان از سرکار خانم پرستو شهیدی دعوت کردند برای دریافت لوح تقدیر به روی سن بیان که با تشویق حاظرین شاهد افتخاری دیگر برای این مجموعه بودیم.

حضور جمعی از کارآفرینان در کنار هم باعث شد تعامل و شرایط عمل بر اینکه تنها راه موفقیت تبادل اطلاعات است به میزان قابل توجهی افزایش یابد. در کنار تمام برنامه ها، حواشی این همایش با حضور آقای دکتر زنگنه رئیس اتحادیه طلا و جواهرات کل کشور و آقای دکتر ساعتچی صاحب ده ها شعبه جواهر فروشی، از جذابیت بالایی برخوردار بود که صحبتهای کوتاه ولی بسیار مفید این عزیزان دریچه های متفاوتی را در ذهن مخاطبین برای رسیدن به موفقیت گشودند.
خدا را شاکریم که تیم حرفه ای پادمیرا یکی از ارکان اساسی رشد و تعالی صنعت پوشاک در کشور قرار گرفته است.

دیدگاه خودرا بنویسید
برای تغییر کد روی آن کلیک کنید
به حروف کوچک و بزرگ حساس نمی باشد
https://github.com/igoshev/laravel-captcha
https://padmira.ir/