gif
gif mobile
اولین رویداد تجلیل از کارکنان پادمیرا

اولین رویداد تجلیل از کارکنان پادمیرا

مجموعه پوشاک پادمیرا 8 شهریور 1402
همیشه یه روز خاص و ارزشمند میتونه نقطه عطف رشد و تعالی یه مجموعه باشه.
با عنایت خدای سبحان تونستیم در این روز نهمین سالروز پیدایش پادمیرا رو در کنار خانواده بزرگ پادمیرا جشن بگیریم.
زمانی که تصمیم گرفتیم این برنامه متفاوت تر از سال های گذشته باشه، اولین پیشنهاد شد بهترین پیشنهاد.
خانم پرستو شهیدی همیشه نشون دادن اولویتشون توی تمام مراحل کاری احترام و ارزش نهادن به جایگاه کارکنان مجموعه بوده، این روز هم از این قاعده مستثنا نبوده و به پیشنهاد ایشان مراسم تجلیل از کارکنان، اما تمام افرادی که از ابتدا تا الان با مجموعه پادمیرا همکاری کرده بودند صورت گرفت.

اولین رویداد تجلیل از کارکنان پادمیرا8

خب این اولین بار بود در مجموعه های پوشاک این چنینی تجلیل از پرسنل و افرادی که از ابتدای راه با یک مجموعه همکاری دارند صورت می گرفت، به همین دلیل در تلاش بودیم همه افراد پادمیرا به بودن در این مجموعه بیش از پیش افتخار کنند.
ترتیب یکی از بهترین سالن های اجرا در مجموعه کاپری داده شد.
حالا نوبت دعوت از همه افراد مجموعه بود که با همکاری بچه های فروشگاه اینترنتی انجام شد.
رسیدیم به روز همایش...

 

راس ساعت 15 با موزیک های جذاب رسما وارد فاز اول همایش شدیم.
بدون معطلی اولین شگفتی مراسم روی پرده سینما به نمایش در اومد.
شاید دیدن روزهای آغازین پادمیرا توامان در کنار آینده پیش رو برامون حس غرور رو به همراه داشت اما با اجرای فوق العاده آقای بهمنی و سرکار خانم شهیدی مدیران عامل مجموعه همه بچه ها رو به همراه خانواده ها به وجد آورد.
همه چیز محیا بود برای ورودی پرافتخار!

اولین رویداد تجلیل از کارکنان پادمیرا10

اولین لحظه ی خاطره انگیز ورود پر هیجان مدیرعامل مجموعه سرکار خانم شهیدی بود، در چشمان تک تک پرسنل شور و اشتیاق دیدن مادر سیستمی رو میشد دید که روزها و سال ها منتظر دیدن این لحظه بودند.

اولین رویداد تجلیل از کارکنان پادمیرا11

با کلی حس خوب و پر از هیجان دومین اتفاق پر احساس مجموعه با ورود سرکار خانم ایرانفر مدیر داخلی فروشگاه اینترنتی روی سن و نطق فرهنگ پادمیرا رقم خورد. ایجاد یک فرهنگ مناسب در مجموعه پادمیرا در راستای رضایت مشتری اولویت اصلی همه کارکنان بوده، در همین راستا تصمیم گرفتیم با آموزش های لازم فرهنگ ساز این ارزش باشیم.
با معرفی پروژه های انجام شده مجموعه پادمیرا 9 سال تجربه و تلاش مستمر به نمایش گذاشته شد.
حالا وقت این بود تصاویری زیبا از لحظات بیادماندنی بچه ها ببینیم که توی این 9 سال با ما همراه بودن، دیدن اشک ها و لبخندها در کنار هم خانواده ی پر مهر پادمیرا رو بیش از پیش بهم نزدیک کرد.

 

مطمئناً در خانواده پادمیرا وجود آقای حمید بهمنی، مردی خوش فکر و کارآفرین که همیشه با لبخند مهربانانه باعث قوت قلب سازمان بوده گفت و گوی ایشان با حضار از جذابیت های خاصی برخوردار بود. پروژه های در دست اقدام و برنامه های غیر قابل انتظار مثل پارو باعث شد شاهد امید و اراده بیش از پیش در وجود بچه ها باشیم.
به نمایندگی از همه پرسنل، مدیران بخش های مختلف مجموعه به حضار معرفی شدند و با صدای سوت و جیق و تشویق همکارا، سالن رفت رو هوا ...

اولین رویداد تجلیل از کارکنان پادمیرا13

یکی از لحظات خیلی خوبمون وقتی بود که با آقای امید بهمنی (مدیر بخش کودک) و خانم ایرانفر (مدیر داخلی) و خانم فهیم زاده (مدیر فروشگاه) گفت و گوی صمیمی داشتیم، اینکه اینجا همه خود واقعیشون هستن بهترین اتفاق برای ماست.
همه ی بچه ها تو حال و هوای خودشون بودن که یه موزیک هیجان انگیز قلب همه رو تکون داد، به گفته ی بچه ها پرستو جون (مدیر خوش قلب مجموعه پادمیرا) روی سن اومدن و از روزها و شبهایی گفتن که با همراهی تک تک بچه های پادمیرا گذشت.
دیگه وقتش بود خانواده پادمیرا روی سن بیان

مجموعه ی هیرکانا با مدیریت مهندس بامری یکی از عوامل مهم و تاثیر گذار در رشد خانواده پادمیرا بود که از مجموعه ایشان تجلیل بعمل آمد.

اولین رویداد تجلیل از کارکنان پادمیرا14

با اقدامی جالب تمام کارکنان مجموعه پادمیرا برای تقدیر و تشکر و اهدای لوح روی سن اومدن و در حضور خانواده هاشون ازشون تقدیر صورت گرفت.
خانواده پادمیرا روز به روز داره بزرگ و بزرگ تر میشه و با روحیه کارآفرینی مدیران عامل مجموعه انتظار میره افراد با اراده و افتخار در این سازمان مشغول به کار باشند.
8 شهریور 1402 نقطه آغازین پایان های با شکوه ...

منتظر خبرهای بعدی ما باشید ...

دیدگاه خودرا بنویسید
برای تغییر کد روی آن کلیک کنید
به حروف کوچک و بزرگ حساس نمی باشد
https://github.com/igoshev/laravel-captcha
https://padmira.ir/