gif
gif mobile
اصول لایه لایه پوشیدن لباس Layered style

اصول لایه لایه پوشیدن لباس Layered style

(layered style) یکی از استایل‌های ترندی که این روز‌ها افراد خوش پوش انتخاب می‌کنند، استایل لایه لایه است. این استایل برای فصول سرد سال  بسیار مناسب است. زیرا شما را در برابر هوای سرد گرم نگه می‌دارد. این استایل علاوه بر اینکه شیک و خاص است، مزیت‌های دیگری نیز دارد. برای مثال در ابتدا و انتهای هر فصلی که دمای هوا متغیر است و ثبات ندارد، با داشتن استایل لایه لایه دچار مشکل نمی‌شوید. مثلا ممکن است بارها برای شما پیش آمده باشد که هنگام خروج از خانه لباسی ضخیم به تن داشته باشید. اما بعد از گذشت چند ساعت هوا گرم شود و شما با مشکل مواجه شوید. اما اگر استایل لایه لایه داشته باشید، می‌توانید به راحتی لایه‌ی رویی را در بیاورید تا دمای بدن شما متعادل شود. وبسایت پادمیرا در این مقاله درمورد ویژگی‌های این استایل و نحوه‌ی پوشیدن آن به شما کاربران عزیز و خوش سلیقه اطلاعات جامع و کاملی را ارایه می‌کند. تا بتوانید با مطالعه‌ی این مقاله و سایر مقالات وبسایت پادمیرا، همیشه خوش پوش و به روز باشید.

ویژگی استایل لایه لایه یا layered style

برای رعایت اصول این استایل کاربردی و شیک، شما باید حتما از سه لایه لباس استفاده کنید. این استایل هم مناسب خانم‌ها و هم مناسب آقایون می‌باشد. در ادامه‌ی مقاله ویژگی‌های خاص هر لایه از لباس‌های استایل لایه لایه را خدمت شما بیان کردیم.

◘لایه اول

لایه اول که در واقع لایه پایه می‌باشد، شامل لباس زیرین نازک  می‌باشد. از ویژگی‌های این لایه این است که اگر عرق کنید، این لایه عرق را جذب می‌کند و عرق از پوست شما خارج می‌شود. 

اصول لایه لایه پوشیدن لباس 1

◘لایه دوم

لایه میانی یا لایه عایق نام دیگر لایه دوم در استایل لایه لایه است. وظیفه‌ی این لایه این است که گرمای بدن را حفظ کند و آن را به بیرون نشر ندهد. در واقع این لایه در فصول سرد سال بدن را گرم نگه می‌دارد. برای مثال بلوزهای بافت و یا یقه اسکی از لباس‌هایی هستند که در لایه دوم یا عایق استفاده می‌شوند. لباس‌هایی که در لایه میانی استفاده می‌شوند نباید خیلی گشاد یا آزاد باشند. زیرا در این صورت نمی‌تواند گرما را به خوبی در خود نگه دارد. جنسی که برای لباس‌های این لایه انتخاب می‌کنید حایز اهمیت است زیرا اگر لباس شما از جنس پلاستیک باشد، باعث می‌شود تا عرق کنید و یا لباس بوی عرق را در خود نگه دارد. بنابراین بهتر است این لایه سبک باشد و موجب تعریق شما نشود.

◘لایه سوم

به لایه سوم، لایه‌ی پوسته نیز می‌گویند. این لایه بیرونی‌ترین لایه استایل و در واقع تکمیل کننده استایل شما است. این لایه شما را در برابر باران و برف محافظت می‌کند. مثال بارز لایه بیرونی، اورکت، کاپشن، پالتو، پافر و غیره است. معمولا قیمت این لایه نسبت به لایه‌های قبلی گران‌تر است. اگر می‌خواهید استایل شما رسمی‌تر به نظر برسد، می‌توانید از کت‌های بلند آستر دار یا پلیورهای زمستانی برای لایه‌ی پوسته استفاده کنید.

اصول لایه لایه پوشیدن لباس 2

اصول و قوانین لایه لایه پوشیدن

1- یکی از مهم‌ترین نکاتی که در پوشیدن استایل لایه لایه باید توجه داشته باشید این است که هرگز بیش‌تر از سه دست لباس روی هم نپوشید. زیرا این کار موجب می‌شود تا شمارا چاق نشان دهد و احساس راحت و خوشایندی با استایلتان نداشته باشید. 
2- انتخاب طیف رنگی و هماهنگی بین لایه‌ها حایز اهمیت است. زیرا اگر از رنگ‌های ناموزون و بی ربط استفاده شود، شما را بد سلیقه و آشفته نشان می‌دهد. بنابراین تا حد امکان از پوشیدن رنگ‌های متضاد در استایل لایه لایه خودداری کنید. به عنوان پیشنهادی برای شما، ست مونوکروم بسیار ترندی و در عین حال جذاب است.
3- لباسی که برای لایه اول استایل خود انتخاب می‌کنید بهتر است تک رنگ و ساده باشد. به این ترتیب شما مرتب‌تر دیده می‌شوید. لباس طرح‌دار و شلوغ برای لایه اول مناسب نیست و توی ذوق می‌زند. 
4- همواره ترتیب لایه‌ها را رعایت کنید. به این معنا که لایه‌ی زیرین نازک باشد و لایه‌های بعدی ضخیم‌تر باشند. رعایت این اصل به شما کمک می‌کند تا در صورتی که هوا گرم شود، شما بتوانید لایه‌های سوم یا دوم که ضخیم هستند را در بیاورید و دمای بدنتان پایین بیاید. اگر بر عکس عمل کنید، یعنی لایه اول ضخیم و سایر لایه‌ها نازک باشند، در صورتی که لایه‌های نازک خارجی را در بیاورید، دمای بدنتان تغییر خاصی نخواهد کرد.

اصول لایه لایه پوشیدن لباس 3

5- نکته‌ی بعدی این است که حواستان باشد تا لباس‌های هر لایه را متناسب با سایز خودتان انتخاب کنید. برای مثال لباس لایه زیرین باید جذب باشد. زیرا اگر لایه پایه آزاد باشد، موجب می‌شود تا سایر لایه‌ها جلوه‌ی بدی پیدا کنند. بنابراین پوشیدن هر تکه از استایل لایه لایه ملزم رعایت سایزبندی متناسب با بدن و البته سبک این استایل است. 6- در پوشیدن لباس با پارچه‌ی طرح‌دار زیاده روی نکنید. پوشیدن چندین لایه لباس طرح‌دار روی هم جلوه‌ی شلخته و شلوغی به ظاهر شما می‌دهد. اگر یکی از لایه‌ها را طرح‌دار انتخاب می‌کنید، بهتر است بقیه بخش‌های استایلتان بدون طرح و ساده باشد. 
7- اگر در فصل سرد بتوانید پاهای خود را گرم نگه دارید، موجب می‌شود تا در هنگام بیرون رفتن، کمتر احساس سرما کنید. اگر قصد دارید تا در فصل پاییز و زمستان جوراب پشمی بلند یا جوراب شلواری در زیر شلوار جین و دیگر شلوار ها استفاده کنید، حواستان باشد تا ضخامت جوراب در داخل بوت یا کفش، پاهای شما را اذیت نکند. 
8- استفاده از اکسسوری‌ها مانند شال گردن، کراوات و کلاه را فراموش نکنید. برخی از افرد ممکن است به اشتباه فکر کنند که به دلیل داشتن استایل لایه لایه ، نباید از اکسسوری استفاده کنند. در حالی که این درست نیست و استفاده از اکسسوری‌ها به صورت متعادل مانعی ندارد  و به جذابیت بیشتر ظاهر شما کمک می‌کند.

سخن پایانی

وبسایت فروشگاه پادمیرا در این مقاله تلاش کرده است تا جامع‌ترین توضیحات ممکن را در زمینه‌ی استایل لایه لایه خدمت شما همراهان عزیز و دوست داشتنی ارایه دهد. همان طور که با مطالعه‌ی مقاله‌ی بالا متوجه شدید، این استایل طرفداران بسیار زیادی در عرصه‌ی مد و فشن دارد. دلیل محبوبیت استایل لایه لایه، کاربردی بودن آن در فصل سرما است. به علاوه این استایل جذابیت ظاهری و بصری نیز دارد. 

دیدگاه خودرا بنویسید
برای تغییر کد روی آن کلیک کنید
به حروف کوچک و بزرگ حساس نمی باشد
https://github.com/igoshev/laravel-captcha
https://padmira.ir/