gif
gif mobile
10 نکته مهم برای خرید از فروشگاه اینترنتی لباس

10 نکته مهم برای خرید از فروشگاه اینترنتی لباس

خرید از فروشگاه اینترنتی لباس همچون خیلی از خریدهای روتین و روز مره که از فروشگاه ها انجام میدهیم، مستلزم رعایت مسائلی هست که می بایست در طی انجام آن رعایت شود. در این مقاله ما به 10نکته(نکاتی) مهم  برای خرید از فروشگاه اینترنتی لباس باید رعایت شود پرداخته ایم. خرید از فروشگاه اینترنتی لباس بر خلاف تصور عموم کاری بسیار ساده است و می تواند توسط هر فردی انجام شود. با خواندن این مقاله کاملا متوجه خواهید شد که به راحتی می توانید همین امروز لباس مورد علاقه خودتان را از فروشگاه اینترنتی مناسب انجام دهید. با هم در ادامه به ده نکته (نکات) مهم خرید از فروشگاه اینترنتی لباس( پوشاک) خواهیم پرداخت:

 

1-    معتبر بودن و محبوب بودن فروشگاه اینترنتی

قدمت داشتن و با سابقه بودن یک سایت می تواند کاملا استرس ونگرانی یک مشتری را بابت خرید کردن از فروشگاه اینترنتی برطرف نماید که عوامل زیادی در محبوب بودن یک سایت میتواند تاثیر گذار باشد. در ادامه به عوامل موثر در محبوب بودن سایت خواهیم پرداخت :
1-1-    دریافت نماد الکترونیکی
1-2-    داشتن آدرس محل فروشگاه یا دفتر مرکزی
1-3-    حضور فعال در شبکه های اجتماعی
1-4-    ارزشمند بودن جایگاه مشتری
1-5-    برقرار بودن ارتباط دائم بین فروشگاه و مشتریان

 

2-    به روزبودن محصولات (لباس ها)

به روز بودن و آپدیت بودن جهت ارائه ی محصولات جدیدتر به خودی خود، نشان دهنده ی این است که فروشگاه اینترنتی دغدغه مند است و درسدد رفع نیازهای مردم طبق به روز شدن مد و مدل های جدید است.که به روز بودن چه برای فروشگاه های اینترنتی لباس زنانه و چه مردانه کاملا ضروری است.

 

3-    پشتیبانی به موقع و سریع

پاسخ گویی به موقع به سوالات و نیازهای مشتریان یکی دیگر از عواملی است که در انتخاب فروشگاه های مشتری مدار باید به آن توجه نمود. از آنجا که اگر مشتری ها نباشند،  کسب و کاری هم نخواهد بود، پس به نوعی می توان گفت که تمام سرمایه های یک کسب و کار، مشتری های آن هستند. و اگر کسب و کاری ، همچون فروشگاه اینترنتی پوشاک پشتیبانی و خدمات پس از فروش را در اولویت کارهای خود قرار ندهد، خواه یا نا خواه عاملی خواهد بود برای آنکه از لیست فروشگاه های اینترنتی مناسب جهت خرید حذف شود!

 

4-    ارسال سریع کالا

در خرید از فروشگاه اینترنی از آنجا که مشتری هیچ لمسی با کالا نداشته برای دیدن محصول خود بسیار مشتاق و بیتاب است. ازین رو برای مشتریان خیلی مهم است که کالای خریداری شده ی آنها از فروشگاه اینترنتی به موقع و حدالمقدر در زمان مدنظر آنها دریافت شود. و این به موقع رسیدن محصول خریداری شده خیلی میتواند برای مشتری جذاب باشد. و چه بسا که تاخیر در ارسال کالا و دریافت هرچه دیرتر آن توسط مشتری ضمن این که از جذابیت آن کاسته می شود، حال تصور نمایید که مشتری آن چیزی که تصور میکرده رادریافت نکند!
یک جمله در فضای کسب و کاری در میا فروشندگان  است که یک مشتری ناراضی می تواند 9 مشتری دیگر را از خرید کردن ما منع نماید، بنظر من یک مشتری ناراضی با وجود شبکه های اجتماعی، 900 مشتری را از خرید کردن ما منصرف می کند!

 

5-    قابلیت مرجوع کردن کالا

بعضا پیش می آید که براساس عوامل عمدی یا سهوی کالایی که مشتری خریداری نموده ازآن راضی نیست و یا ازلحاظ سایز و اندازه، کوچک یا بزرگ است. ازین رو فروشگاه های اینترنتی باید این تضمین را به مشتریان خود بدهند که درصورت ناراضی بودن از محصول خریداری شده ی خود، طی یک ساعت یا روز مشخص (مثلا 72 ساعت یا 7 روز) مرجوع کردن کالا را می پذیرند. و این انتخاب را به مشتریان خود بهدهند که یا کالایی دیگر را انتخاب نمایند  و یا پول خود را تماما دریافت نمایند.
 

مرجوعی کالا - فروشگاه اینترنتی کالا

 

6-    اندازه و سایز خود را همیشه داشته باشید

سایزها باتوجه به برند ها و سری تولید با هم متفاوت است که این تفاوت با یک پرو ساده در مغازه ها مشخص می شود. اما در شرایط خرید از فروشگاه های اینترنتی باید خودتان اندازه گیری های لازم را انجام دهید و با توجه به جدول راهنما مشخص شده باید تطبیق دهید که کدام لباس مناسب سایز شما است. تا برای شما انتخاب درستی صورت بگیرد.

 

راهنمای سایز زندی لباس زنانه

 

 در ادامه به انواع سایزبندی لباس که از سوی کشورها و اتحادیه های مختلف اعلام شده را با هم می پردازیم :

انواع سایزبندی لباس ها

 

7-    بررسی نظرات دیگران  درباره کالا

نظرات کاربران اطلاعات ارزشمندی با شما می دهند و قطعا داشتن بخش نظردهی در محصولات و نمایش آن به کاربران یکی از شفاف ترین بخش های هر فروشگاهی است.  در صورتی که همه ی نظرات و پیشنهادات مشتریان بدون هیچ فیلتری به نمایش گذاشته شود. چرا که تجربه واقعی خود را از استفاده لباس عنوان می کنند.


8-    آشنا بود به انواع جنس پارچه

شناخت نوع جنس پارچه قطعا به انتخاب صحیح و درست لباس کمک زیادی می کند. این کار را شما بدین شکل می توانید انجام دهید که جمع آوری لباس های با جنس های مختلف در کمد لباس های خود، در هنگام خرید با مراجعه به آنها و لمس پارچه ی لباس  متوجه بشویم که جنس لباسی که میخریم چی هست. بدین شکل قطعا انتخاب ما یک انتخاب درست تر و دقیق تری خواهد بود.

 

9-    بررسی لباس بر تن مانکن

در خرید لباس از فروشگاه های اینترنتی حتما باید تن خور لباس انتخاب شده ی خودتان را ببینید . و با توجه کامل به لباسی که بر تن مانکن شده و از آن عکس گرفته شده، انتخاب و خرید خود را نهایی نمایید. چرا که خیلی از مواقع با دیدن حتی لباسی که بر تن مانکن است مشتری در خرید صرف نظر کرده و یا بلعکس. در نتیجه برای انتخاب لباس از تمامی زوایا  استفاده کرده و خرید خود را نهایی نمایید.

فروشگاه اینترنتی پادمیرا
 

10-     بررسی هزینه های حمل و نقل

در فروشگاه های اینترنتی هزینه ها و تعرفه های ارسال محصول می بایست که یک مبلغ متعارف باشد و اگر بیش از حد معمول باشد!

 

نتیجه گیری :

با توجه به درگیری های روزمره و وقت زیادی که خرید به روش های سنتی از مردم گرفته می شود ، مردم این دغدغه را در ذهن دارند که فروشگاه هایی معتبر و مشتری مدار را انتخاب کرده و در خرید محصول خود هیچ نگرانیی نداشته باشند و فروشگاه اینترنتی لباس پادمیرا گرگان با سابقه درخشان و موفق از سال 1394 شروع به فعالیت نموده و طی این چند سال با فروش محصولات متنوع باکیفیت و ارزان قیمت، مشتریان وفدار زیادی را به جمع خانواده ی بزرگ پادمیرا روز با روز افزوده که قطعا این اعتماد نتیجه قدم برداشتن در راه درستی است که طی این چند سال به یاری خداوند متعال برداشته ایم.


برای خرید لباس از فروشگاه اینترنتی پادمیرا ، خرید انواع لباس مجلسی ، لباس زنانه، لباس مردانه و ... کلیک کنید


دراین مقاله به نکات خرید از فروشگاه اینترنتی پرداختیم.اگر بازهم برای شما جای سوال است که لباس مورد علاقه تان را از کجا بخرید، پیشنهاد میکنم مقاله ی "لباس از کجا بخریم؟" را مطالعه نمایید.

دیدگاه خودرا بنویسید
برای تغییر کد روی آن کلیک کنید
به حروف کوچک و بزرگ حساس نمی باشد
https://github.com/igoshev/laravel-captcha
https://padmira.ir/