gif
gif mobile
انواع استایل با شلوار کتان

انواع استایل با شلوار کتان

استایل های مختلفی وجود دارد که شما می توانید با شلوار کتان خود ایجاد کنید. شلوار کتان یکی از شلوار های پراستفاده این روزها است که با انواع مانتو لینن و خامه دوزی ست می شود. این مدل به دلیل داشتن طرفداران زیاد در طراحی های مختلف و رنگبندی زیبا تولید می شوند. در این مقاله ما سعی داریم تا با معرفی ویژگی های شلوار کتان، نحوه ست کردن آن را با آیتم های دیگر آموزش دهیم.

خصوصیات شلوار کتان

پارچه کتان به دلیل الیافی که دارد، دارای کشسانی طبیعی و انعطاف ‌پذیری بالا می باشد. این ویژگی باعث می‌شود، پارچه کتان بسیار راحت باشد و برای تولید انواع مدل های شلوار از آن استفاده شود. شلوار کتان مقاومت بسیار زیادی در برابر کپک، قارچ و پوسیدگی دارد. همچنین، این پارچه مقاوم در برابر حرارت و تاثیرات محیطی دیگر نیز می‌باشد.
شلوار کتان مقاوم در برابر مواد قلیایی است و هنگام شستشو نیز تغییرات کمی در خود نشان می‌دهد. شلوار کتان مقاومت بیشتری در برابر رطوبت نسبت به شلوار جین زنانه و شلوار نخی زنانه دارد. این به معنای جذب رطوبت و سرعت بالای خشک شدن آن است. پارچه کتان می‌تواند مقاومت بسیار خوبی در برابر حلال‌های آلی نشان دهد که معمولاً برای تمیزکردن و لکه‌ زدایی لباس‌ها در خشکشویی‌ها استفاده می‌شود. پارچه کتان می‌تواند در برابر حرارت تا حدود ۱۲۰ درجه سانتیگراد مقاومت نشان دهد.

انواع استایل با شلوار کتان 1

انواع مدل های شلوار کتان

◘شلوار کتان کلاسیک

شلوار کتان کلاسیک یک نوع شلوار است که طراحی و سبک آن به مدل های قدیمی و سنتی مربوط می شود. این شلوارها معمولاً دارای قد بلندی است و به راحتی تا پایین ساق پا می رسند. طراحی آنها ساده و اصیل است و از جنس پارچه کتان تولید شده اند. شلوار کتان کلاسیک معمولاً در استایل های رسمی و مجلسی استفاده می شود. این مدل شلوار را می توان با پیراهن های مناسب و کفش های مجلسی ست کرد. این شلوارها معمولاً در رنگ های ساده مانند مشکی و خاکستری موجود هستند.

◘شلوار کتان اسلش

شلوار کتان اسلش یک نوع شلوار است که طراحی و سبک آن به سبک اسپرت و  شلوار راحتی نزدیک می باشند. این شلوارها معمولاً دارای طراحی، بدون زیپ و دکمه بوده و به راحتی با یک بند کشی در قسمت کمر قابل تنظیم هستند. آنها اغلب دارای لبه های الاستیک و کشی می باشند و مناسب برای فعالیت های ورزشی و تفریحی هستند. شلوار کتان اسلش معمولاً در استایل های کژوال و اسپرت و استایل خیابانی  استفاده می شود. شلوار اسلش مردانه می توانند با تی شرت ها، پولوشرت ها یا سویشرت های اسپرت ست شوند.

◘شلوار کتان اسپرت

شلوار کتان اسپرت معمولاً دارای کمربند کشی یا بندهای قابل تنظیم در قسمت کمر هستند. شلوار کتان اسپرت به راحتی با کفش‌های ورزشی یا کتونی ست می‌شوند. طراحی آنها ساده و کژوال است و معمولاً در رنگ‌های متنوع مانند مشکی، خاکستری، یخی و آبی موجود هستند. شلوار کتان اسپرت مناسب برای فعالیت‌های ورزشی، پیاده ‌روی، دوچرخه‌ سواری و تفریح در فضای باز است. همچنین، با ترکیب آن با تی‌شرت‌ها، پولوشرت‌ها یا سویشرت‌های راحت، می‌توانید استایلی غیررسمی و اسپرت را ایجاد کنید. شلوار کتان اسپرت به دلیل راحتی، آزادی حرکتی و استایل غیررسمی، گزینه مناسبی برای فعالیت‌های روزمره و ورزشی است.

◘شلوار کتان کمر هویجی

شلوار کتان کمر هویجی یک نوع شلوار است که طراحی آن شبیه به شکل هویج دارد. این شلوارها معمولاً دارای قد بلندی هستند و از نیم تنه به پایین به صورت مخروطی می‌شوند. کمر شلوار کتان کمر هویجی عریض است و بر روی کمر قرار می‌گیرد و در برخی از مدل ها دارای کش های تنظیم کننده سایز می باشند. شلوار کتان کمر هویجی معمولاً در استایل کژوال و استایل راحتی استفاده می‌شود. آنها می‌توانند با تیشرت، مانتو جلو بسته و شومیز های بلند ست شوند. این شلوارها در رنگ‌ها و الگوهای متنوعی موجود هستند و می‌توانید بر اساس سلیقه خود انتخاب کنید.

◘شلوار کتان دمپا گشاد

شلوار کتان دمپا گشاد دارای کمر کش دار بوده و تا قسمت زانو ها به صورت جذب طراحی شده و در پایین پا حالت آزاد و مخروطی شکل می گیرد. این شلوار دارای کشسانی بسیا بالایی است و برای فصول بهار، تابستان و پاییز استفاده می شود. رنگبندی این شلوار متنوع بوده و شما می توانید با هر رنگ  مانتو آن را ست کنید. شلوار دمپا گشاد کتان، محبوب ترین استایل با شلوار کتان زنانه است که با مانتو جلوباز ست می شود. از این مدل شلوار می توانید در مجالس و میهمانی های دوستانه استفاده نمایید. 

انواع استایل با شلوار کتان 2

بهترین ایده ها برای ست کردن شلوار کتان با انواع لباس

◘استایل مونوکروم با شلوار کتان

برای آموزش ست کردن با جدیدترین استایل با شلوار کتان زنانه، در ابتدا به معرفی آن می پردازیم. استایل مونوکروم که از دو واژه مونو و کروم می باشد، برای توصیف استایلی تک رنگ ایجاد شده است. با انتخاب رنگ‌های خنثی مانند مشکی، خاکستری، کرم و سفید، می‌توانید استایل مونوکروم شیکی را داشته باشید. می‌توانید با انتخاب یک شلوار کتان مشکی، به همراه یک شومیز ساده و تیره و کتونی دخترانه، ظاهری شیک و مناسب با فصل بهار استایل بسیار خنکی را ایجاد نمایید. برای داشتن استایل مونوکروم بهاری، می‌توانید از شال نخی و وال نیز استفاده کنید. دقت داشته باشید که تمامی آیتم های شما باید یک رنگ یا در یک تناژ رنگی باشند. برای داشتن استایل مونوکروم مناسب مجالس و میهمانی، می‌توانید با صندل پاشنه دار و شلوار کتان به همراه مانتو کتی ست زیبایی را ایجاد کنید.

◘استایل کژوال با شلوار کتان

استفاده از ست‌های رنگی مختلف با شلوار کتان می‌تواند برای علاقه مندان به استایل کژوال، بسیار جذاب و لذت بخش باشد. ست کردن آیتم های مختلف لباس در استایل کژوال ساده تر از استایل مونوکروم است. این استایل از رنگبندی متضاد حمایت می کند و دستتان همیشه برای ست کردن احزا مختلف لباس باز می باشد. ست شلوار کتان کرم با پیراهن طرح ‌دار زرشکی، کتونی قهوه‌ای، واقعاً یک استایل کژوال و زیبا را برای شما ایجاد خواهد کرد. این ترکیب از رنگ‌های طبیعی و گرم استفاده می‌کند و به استایل شما گرما می بخشد. ست شلوار کتانی مشکی مردانه با پیراهن راه‌ راه آبی کمرنگ و کفش کالج تیره، یک گزینه عالی برای خلق یک استایل کژوال و منحصر به فرد است. این ترکیب از رنگ‌های تابستانی و جوانپسند استفاده می‌کند و به شما ظاهری  پویا می‌ بخشد. همچنین، ست شلوار کتان آبی با مانتو جلو بسته سرمه ای و کتانی سفید نیز یک گزینه عالی برای افرادی است که به استایل کژوال و راحت علاقه‌ مند هستند. استایل کژوال به همراه شلوار کتان، به شما ظاهری ساده و شیک می‌بخشد.

◘استایل رسمی با شلوار کتان

شلوار کتان در اصل یک گزینه مناسب برای استایل های غیر رسمی است. اما با کمی دقت در انتخاب دیگر آیتم ها می توان از شلوار کتان در استایل رسمی نیز استفاده نمود. تنها نکته ای که باید رعایت کرد انتخاب رنگ تیره برای ایجاد این استایل می باشد. برای مثال شما می تواند مانتو دکمه دار یا مانتو کتی را به همراه شلوار کتان مشکی یا سرمه ای انتخاب نمایید. به طور کل استایل رسمی، استایل مناسب اداره جات یا میهمانی های کاملا رسمی می باشد. به همین دلیل انتخاب رنگ تیره یکی از قواعد اصلی ست کردن در این استایل است. برای انتخاب کفش از کفش پاشنه دار یا بدون پاشنه انتخاب نمایید. برای پوشش سر نیز از شال مشکی ساده یا روسری بدون طرح استفاده می شود.

◘استایل مینینال با شلوار کتان

یکی دیگر از بهترین های استایل با شلوار کتان زنانه را می توان استایل مینمال دانست. در سبک مینیمال، انتخاب لباس‌های ساده و بدون طرح از اصول اولیه و مهم آن می باشد. اما می‌ توانید با بررسی کالکشن‌های مدرن مینیمال از برندهای معتبر، ایده‌های جدید برای استایل خود بگیرید. استفاده از آیتم‌ های کلاسیک در سبک مینیمال، استفاده بیشتری دارد. این آیتم‌ ها همواره در دنیای مد مورد توجه قرار می‌گیرند و به طور قطع هیچ‌ گاه از مد نمی‌افتند. برای داشتن استایل مینیمال مناسب با محیط کار خود می توانید یک شلوار کتان راسته را به همراه مانتو جلو بسته آبی استفاده نمایید. برای انتخاب شال نیز می توانید از رنگ مشکی یا سرمه ای برای تکمیل استایل خود بهره ببرید.

انواع استایل با شلوار کتان 3

◘استایل خیابانی با شلوار کتان

امروزه استایل خیابانی از طرفداران زیادی در بین جوانان برخوردار می باشد. این سبک پوشش اغلب ایتم های شلوغ و نامنظمی را ست می کند و از رنگ بندی ثابتی پیروی نمی کند. استایل خیابانی در ایران بیشتر از رنگ بندی تیره بهره می برد. انتخاب شلوار کتان یخی، قهوه ای، مشکی و سرمه ای از مواردی است که می توانید در استایل خیابانی استفاده کنید. استایل خیابانی را می توان به همراه مانتو جلو باز و بلند، به همراه شلوار کتان اسلش، شلوار کتان جاگر یا شلوار کتان کارگو ست کرد. برای کتانی مناسب با این استایل سعی کنید به سراع کتانی هایی بروید که از طراحی شلوغی برخوردار هستند.

◘استایل گوتیک با شلوار کتان

در استایل گوتیک، مشکی به عنوان رنگ اصلی و اولویت اصلی این سبک مد محسوب می‌شود. استایل گوتیک زنانه، می‌توانید یک تی ‌شرت اورسایز در نظر بگیرید و آن را با شلوار کتان زاپ دار ، چکمه‌ها و اکسسوری‌های مناسب ست کنید. البته شاید علاقه مند باشید تا در کنار  استفاده از ایتم های مشکی،  از جزئیات روشن تری استفاده نمایید. برای اضافه کردن کمی تنوع به استایل خود، می‌توانید از رنگ‌هایی مانند قرمز، خاکستری، سفید، بنفش، آبی یا صورتی را به عنوان شال زنانه نیز استفاده کنید. در انتخاب لباس‌ها، می‌توانید از جنس‌هایی مانند مخمل، توری، چرم و ابریشم استفاده کنید تا ظاهری کلاسیک و مناسب استایل گوتیک را داشته باشید..با رعایت این نکات، می‌ توانید یک کمد لباس استایل  گوتیک شیک و منحصر به فرد داشته باشید. همچنین، به یاد داشته باشید که استایل شخصیت شماست و انتخاب‌های خود را با اعتماد به نفس در این سبک مد بیان کنید.

◘استایل راکر با شلوار کتان

بهترین استایل با شلوار کتان زنانه می تواند استایل راکر باشد. استایل راک دارای زیرمجموعه‌های مختلفی است و هر یک از این زیرمجموعه‌ ها دارای اصول و قواعد خاص خود هستند. با آشنایی با اصول کلی استایل راک، شما می‌ توانید استایل راک مختص به خودتان را طراحی کنید و به شکلی خلاقانه و منحصر به فرد به نمایش بگذارید. همچنین، اگر دوست دارید می‌توانید از خواننده موسیقی راک مورد علاقه‌ تان الهام بگیرید و از سبک لباس ‌پوشیدن آن‌ها الگو بردارید. مدل‌های راک معروف می ‌توانند به شما ایده‌های جدید برای استایل خود بدهند و شما را به طراحی یک استایل راک شخصی و خاص هدایت کنند.

◘تیپ یا شلوار کتان مشکی مردانه

ست پیراهن و شلوار کتان مردانه، یک ست راحت و مناسب  فعالیت های روزمره می باشد. شلوار کتان مشکی نیز در بین آقایان هم از طرفداران بسیاری برخوردار است. پیراهن مردانه مجلسی، پیراهن مردانه راه راه و پیراهن های ساده و بدون طرح را می توانید به راحتی با شلوار کتان مشکی ست کنید. برای انتخای کفش به دلیل اینکه تیپ با شلوار کتان مشکی با پیراهن یک استایل رسمی و نیمه رسمی است بهتر است از کفش های کالج و مناسب مهمانی استفاده شود.

◘ست شلوار کتان با تیشرت

انتخاب شلوار کتان با تیشرت معمولا یک استایل خیابانی به شما می دهد. شلوار کتان مشکی اسلش به همراه تیشرت متضاد با رنگ شلوار و انتخاب کفش اسپرت از جمله ایتم هایی است که در استایل خیابانی استفاده می شود. 

پادمیرا

با استفاده از شلوار کتانی، می‌توانید استایل‌های مختلفی را ایجاد کنید. از استایل کژوال و تابستانی تا رسمی و خیابانی، همه این استایل‌ها با شلوار کتانی سازگار هستند. با ترکیب آن با تی‌شرت‌ها، پیراهن‌، مانتو واکسسوری‌های مناسب، می‌توانید استایل خود را به شکلی خلاقانه ایجاد کنید. درصورت تمایل به خرید شلوار کتان زنانه می توانید با مراجعه به سایت پادمیرا از هر کجای کشور نسبت به ثبت سفارش اقدام نمایید. پادمیرا عرضه کننده انواع پوشاک زنانه، مردانه و بچگانه می باشد که با تنوع بخشیدن به محصولات و خدمات خود سعی در جلب رضایت شما عزیزان دارد. این فروشگاه با هدف بهبود بخشیدن به نحوه استایل شما در تلاش است تا با کیفیت ترین محصولات را با پایین ترین قیمت و کمترین سود ممکت عرضه نماید. شما می توانید در صورت تمایل به خرید شلوار زنانه در سایت فروشگاه پادمیرا به راحتی ثبت سفارش کنید. 

 

دیدگاه خودرا بنویسید
برای تغییر کد روی آن کلیک کنید
به حروف کوچک و بزرگ حساس نمی باشد
https://github.com/igoshev/laravel-captcha
https://padmira.ir/